Waarschijnlijk niet, nee.quote:
Luie flikkah..quote:
Oh alwetendequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denken ze ook al allemaal.
Je laat me in herhaling vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denken ze ook al allemaal.
Is dat mijn methode?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Luie flikkah..
Vandaag trouwens de Zoskmethode in praktijk gebracht: M'n wekker een half uur vooruit. Beviel goed, maar zat nog steeds 20 min niets te doen... >.>
Sowieso moet je niet over politiek beginnen bij mensen die je mag, en al helemaal niet als er alcohol in het spel is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar is toch handig om er over te praten dan?
Jij mij ook, beetje awkward dit en alles.quote:
Okéquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij mij ook, beetje awkward dit en alles.
Half jouw methode dan. Normaal: 7.15, nu: 7.45 ... kan best een kwartiertje bij vind ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat mijn methode?Ik kom er 5 min te laat uit.
Ohhh, zo. Ik dacht vroeger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Half jouw methode dan. Normaal: 7.15, nu: 7.45 ... kan best een kwartiertje bij vind ik
Nou, nee. Ado en ik allebei niet en waarom zet je ons samen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vaseline: CDA
Fascination: D66
4ebe: Groen-Links
Zosk: PVV
Id_do_her: VVD
Juminelle: D66
QB: PVV
Wolvendagen: PvdD
Tli: D66
Dqod: SP
Nick-Gizm0: CU
Chai: d66
Ado + JB: PvdA
gianni: 50+
Gers: SGP
Ben je er al uit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, nee. Ado en ik allebei niet en waarom zet je ons samen?
Jullie zijn een stelletjuuhhh, die passen toch alles op elkaar aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nooit zeggen omdat ik geen zin heb in discussies daaroverquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.
Omdat jij gehoorzaam bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Omdat jullie een stel zijn en alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oké.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar PvdA en PVV sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |