Je moet de dommen een beetje bijsturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat ze weer hoor, laat mensen lekker PVV stemmen als ze dat willen.
En heel veel mensen kunnen het niet handelen als iemand erop stemt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd.
En heel veel mensen krijgen dat eruit terwijl ze dat niet gaan stemmen.
Ik ook niet, instant schuimbekparty.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
En heel veel mensen kunnen het niet handelen als iemand erop stemt.
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
"Alle buitenlanders eruit".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de dommen een beetje bijsturen.
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou me er echt niet voor schamen, interesseert mij het nou wat een ander denkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.
Ja ik ook dikquote:
Gelukkig kunnen we stemmenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wen er maar aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.
Daarom stem ik dus eigenlijk nooit, het boeit me allemaal niet. Ik doe die test wel maar dat papiertje gaat hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.
Ja ja. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou me er echt niet voor schamen, interesseert mij het nou wat een ander denkt.
Machtig mij danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom stem ik dus eigenlijk nooit, het boeit me allemaal niet. Ik doe die test wel maar dat papiertje gaat hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in.
Ik ben niet allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ja. Dat zeggen ze allemaal.
Heb hem nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom stem ik dus eigenlijk nooit, het boeit me allemaal niet. Ik doe die test wel maar dat papiertje gaat hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ook dik
[..]
Gelukkig kunnen we stemmen
Ik al een tijdje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds niet binnen. Wel die lijst, maar daar heb je weinig aan dan
Kan zeteltechnisch niet echt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
Coalitie van VVD, D66 en PvdA lijkt mij wel wat.
Waarschijnlijk niet, nee.quote:
Luie flikkah..quote:
Oh alwetendequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denken ze ook al allemaal.
Je laat me in herhaling vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denken ze ook al allemaal.
Is dat mijn methode?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Luie flikkah..
Vandaag trouwens de Zoskmethode in praktijk gebracht: M'n wekker een half uur vooruit. Beviel goed, maar zat nog steeds 20 min niets te doen... >.>
Sowieso moet je niet over politiek beginnen bij mensen die je mag, en al helemaal niet als er alcohol in het spel is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar is toch handig om er over te praten dan?
Jij mij ook, beetje awkward dit en alles.quote:
Okéquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij mij ook, beetje awkward dit en alles.
Half jouw methode dan. Normaal: 7.15, nu: 7.45 ... kan best een kwartiertje bij vind ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat mijn methode?Ik kom er 5 min te laat uit.
Ohhh, zo. Ik dacht vroeger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Half jouw methode dan. Normaal: 7.15, nu: 7.45 ... kan best een kwartiertje bij vind ik
Nou, nee. Ado en ik allebei niet en waarom zet je ons samen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vaseline: CDA
Fascination: D66
4ebe: Groen-Links
Zosk: PVV
Id_do_her: VVD
Juminelle: D66
QB: PVV
Wolvendagen: PvdD
Tli: D66
Dqod: SP
Nick-Gizm0: CU
Chai: d66
Ado + JB: PvdA
gianni: 50+
Gers: SGP
Ben je er al uit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, nee. Ado en ik allebei niet en waarom zet je ons samen?
Jullie zijn een stelletjuuhhh, die passen toch alles op elkaar aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nooit zeggen omdat ik geen zin heb in discussies daaroverquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zijn de mensen die niet willen zeggen waarop ze gestemd hebben PVV-menschen.
Omdat jij gehoorzaam bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Omdat jullie een stel zijn en alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oké.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar PvdA en PVV sowieso niet
Ah, een PVV'er.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nooit zeggen omdat ik geen zin heb in discussies daarover
Garisson72.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar PvdA en PVV sowieso niet
Kennis van me stemt PVV en verkondigt dat andErs vrij luid altijd, op t irritante afquote:
Dan is hij de titel 'kennis' niet eens waardig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennis van me stemt PVV en verkondigt dat ands vrij luid altijd, op t irritante af
Ohhh met z'n pijpUI toch? Ik herken users alleen aan UIquote:
Man van mn beste vriendin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is hij de titel 'kennis' niet eens waardig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fluitblazer, moet wel een SP'er zijn.
Die krijg je er dan altijd bij. Ben ik nooit zo blij mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Man van mn beste vriendin.
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
E hij is niet eens ongeschoold of dom ofzo![]()
Hm ja, die heb je niet voor het kiezen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Man van mn beste vriendin.
En zij zijn het ook vaak oneens
Ik mag m wel verder, sowieso knap dat ie nog met haar samen isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die krijg je er dan altijd bij. Ben ik nooit zo blij mee.
Ja dus. Wtf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
M'n stemverleden:
NCPN
GL
SP
SP
SP
SP
SP*
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.
Mijn mond heeft nooit zo wijd open gestaan van verbazing.
Red Alert heeft me juist net weer de andere kant opgeduwd.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iemand heeft Redtube aangeknalt hoor.
Je speelde graag allied?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Red Alert heeft me juist net weer de andere kant opgeduwd.Wat is deze.
Dat vind ik niets zeggen over algemene kennis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.
De man van de desbetreffende dame was zelfs arts. Dus ja, het zeg in principe vrij weinig over je intelligentie, die religie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.
Want je kan niet én studeren én geloven in God?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.
Mijn mond heeft nooit zo wijd open gestaan van verbazing.
En iedereen die Soviet koos had spijt gek.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
het zeg in principe vrij weinig over je intelligentie
Ik zeg net dat dit wel kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want je kan niet én studeren én geloven in God?
Maar wel dat je dat vreemd vindt. Apart.quote:
Ik heb echt nerd competities RA gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En iedereen die Soviet koos had spijt gek.
Daar had idh het over, vandaar dat ik het noemde.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik niets zeggen over algemene kennis.
Omdat ik het toen voor de eerste keer meemaakte, terwijl ik dacht dat het niet kon. Ik had wat geleerd die dag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar wel dat je dat vreemd vindt. Apart.
Jammer dat ik je nooit ben tegengekomen dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb echt nerd competities RA gedaan
Ongeslagen
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, en nu ga ik Ado lastigvallen![]()
Oftewel 90+% van de kiezers. Democratiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Yesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Fleur Agema eigenlijk best heet, ondanks dat ik haar een beetje dom vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |