quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iemand heeft Redtube aangeknalt hoor.
Je speelde graag allied?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Red Alert heeft me juist net weer de andere kant opgeduwd.Wat is deze.
Dat vind ik niets zeggen over algemene kennis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.
De man van de desbetreffende dame was zelfs arts. Dus ja, het zeg in principe vrij weinig over je intelligentie, die religie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.
Want je kan niet én studeren én geloven in God?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.
Mijn mond heeft nooit zo wijd open gestaan van verbazing.
En iedereen die Soviet koos had spijt gek.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
het zeg in principe vrij weinig over je intelligentie
Ik zeg net dat dit wel kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want je kan niet én studeren én geloven in God?
Maar wel dat je dat vreemd vindt. Apart.quote:
Ik heb echt nerd competities RA gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En iedereen die Soviet koos had spijt gek.
Daar had idh het over, vandaar dat ik het noemde.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik niets zeggen over algemene kennis.
Omdat ik het toen voor de eerste keer meemaakte, terwijl ik dacht dat het niet kon. Ik had wat geleerd die dag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar wel dat je dat vreemd vindt. Apart.
Jammer dat ik je nooit ben tegengekomen dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb echt nerd competities RA gedaan
Ongeslagen
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, en nu ga ik Ado lastigvallen![]()
Oftewel 90+% van de kiezers. Democratiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet handelen als mensen eigenlijk niet weten waarom ze ergens op stemmen en er eigenlijk niet over nagedacht hebben.
Yesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Fleur Agema eigenlijk best heet, ondanks dat ik haar een beetje dom vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |