Ah, een PVV'er.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nooit zeggen omdat ik geen zin heb in discussies daarover
Garisson72.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar PvdA en PVV sowieso niet
Kennis van me stemt PVV en verkondigt dat andErs vrij luid altijd, op t irritante afquote:
Dan is hij de titel 'kennis' niet eens waardig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennis van me stemt PVV en verkondigt dat ands vrij luid altijd, op t irritante af
Ohhh met z'n pijpUI toch? Ik herken users alleen aan UIquote:
Man van mn beste vriendin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is hij de titel 'kennis' niet eens waardig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fluitblazer, moet wel een SP'er zijn.
Die krijg je er dan altijd bij. Ben ik nooit zo blij mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Man van mn beste vriendin.
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
E hij is niet eens ongeschoold of dom ofzo![]()
Hm ja, die heb je niet voor het kiezen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Man van mn beste vriendin.
En zij zijn het ook vaak oneens
Ik mag m wel verder, sowieso knap dat ie nog met haar samen isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die krijg je er dan altijd bij. Ben ik nooit zo blij mee.
Ja dus. Wtf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
M'n stemverleden:
NCPN
GL
SP
SP
SP
SP
SP*
Collega van mij ook en die is ook echt niet dom. Heeft ook gestudeerd en al.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op een universiteit kwam ik een vrouw van 27 tegen die echt holy shit erg overtuigd was van God en Jesus.
Mijn mond heeft nooit zo wijd open gestaan van verbazing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |