Pvv hoop ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
PVV bovenaan, daarna VVD en als derde PvdA. Die laatste gaat het sowieso niet worden.
En die eerste misschien wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
PVV bovenaan, daarna VVD en als derde PvdA. Die laatste gaat het sowieso niet worden.
Ligt eraan hoe lang Den Geert nog de confrontatie kan vermijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
Je kunt beter PvdA stemmen dan PVV.
Doe dan VVD.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.
Ok. Succes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maar nadenken wat ik moet gaan stemmen
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.
Hahaha, ik heb geen idee wat mijn ouders stemmen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.
Bij de SP vind ik dat ook wel een stuk logischer. Die zijn zo extreem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
Zoals het er nu uitziet D'66.quote:
Mijn moeder levert haar stem in bij mijn vader en mijn broer is PvdA denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb geen idee wat mijn ouders stemmen eigenlijk.
Mijn ma VVD denk ik, net als mijn stiefpa.
Dat wil hij maar niet begrijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de SP vind ik dat ook wel een stuk logischer. Die zijn zo extreem.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat niet weet he man, onthoudt dat.
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
Hmm, even voorspellen wat er bij WAHRHEIT uitkomt. Ik denk iig iets links. PvdA gok ik op.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gaan jullie bij het boodschappen doen aan de kassa van het knapste kassameisje? Dat lees ik namelijk nog weleens, maar daar kijk ik helemaal niet naar. Interesseert me ook weinig eigenlijk.
Ja precies, dat lange haar, he.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.
Bij het snelste kassameisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gaan jullie bij het boodschappen doen aan de kassa van het knapste kassameisje? Dat lees ik namelijk nog weleens, maar daar kijk ik helemaal niet naar. Interesseert me ook weinig eigenlijk.
Neuh, daar let jij niet op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Als er alleen maar lelijke zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Of je gaat gewoon naar de kassa waar het het minst druk is.
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.quote:
Partij voor de Dieren op 4.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
SP
PvdA
PVV
Partij voor de Dieren
Piratenpartij
ChristenUnie
50Plus
GroenLinks
CDA
D66
SGP
VVD
Als het zo'n beginnend kassameisje is schiet dat niet op. Dan kan een andere rij alsnog sneller zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Of je gaat gewoon naar de kassa waar het het minst druk is.
Oh god, SP, nog erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
SP
PvdA
PVV
Partij voor de Dieren
Piratenpartij
ChristenUnie
50Plus
GroenLinks
CDA
D66
SGP
VVD
Dat kan ik je haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.
Alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan ik je haarfijn uitleggen.
Je bent een beetje aan het vissen, ik zie het wel.quote:
En ik was nog niet eens klaar met mijn uitleg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Fascination het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat ik een 16-jarig meisje leuk ga vinden.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:09 schreef Salatrel het volgende:
ff poepen en dan verder met band of brothersHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sala ik was @ DH CS vanavond
Ik heb je niet gezien![]()
En waarom is het al zo laat___
FuuuuuBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Allemaal PVV ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hmmm
Zal ik posten wat ik denk dat iedereen hier stemt?
Ja, doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hmmm
Zal ik posten wat ik denk dat iedereen hier stemt?
Saaie uitslag wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Allemaal PVV ja, dat dacht ik ook.
Ja mij, toen ik nog 16 was dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef Fascination het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat ik een 16-jarig meisje leuk ga vinden.
Heb je mooie handen?quote:
Okequote:
quote:
Whaha, met Bert Cramer. Wat denken ze wel niet.quote:
quote:
En tevens achterhaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is de SP toch al :S beetje dubbel
Oké, afgeknapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Potentiële.Ik heb wel vaak van die wondjes van van die velletjes er naast
nee altijd de lelijkste jongenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Ja, bijna goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vaseline: CDA
Fascination: D66
4ebe: Groen-Links
Zosk: PVV
Id_do_her: VVD
Juminelle: D66
QB: PVV
Wolvendagen: PvdD
Tli: D66
Dqod: SP
Nick-Gizm0: CU
Chai: d66
Ado + JB: PvdA
gianni: 50+
Gers: SGP
Vas CDAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hehe, leuke lijst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Nope, had de laatste keer PVV op 1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Toevallig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, had de laatste keer PVV op 1
Maar dat ga je toch niet echt stemmen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, had de laatste keer PVV op 1
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]. QB stemt op de PvdD, dat weet ik wel.
Gaat ze weer hoor, laat mensen lekker PVV stemmen als ze dat willen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat ga je toch niet echt stemmen?
Hoezo datquote:
Wie weet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat ga je toch niet echt stemmen?
Ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat ze weer hoor, laat mensen lekker PVV stemmen als ze dat willen.
Ik kwam haar tegen bij een partijdag.quote:
Zo werkt dat in een democratie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat ze weer hoor, laat mensen lekker PVV stemmen als ze dat willen.
Gezellig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen bij een partijdag.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |