quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat niet weet he man, onthoudt dat.
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
Hmm, even voorspellen wat er bij WAHRHEIT uitkomt. Ik denk iig iets links. PvdA gok ik op.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gaan jullie bij het boodschappen doen aan de kassa van het knapste kassameisje? Dat lees ik namelijk nog weleens, maar daar kijk ik helemaal niet naar. Interesseert me ook weinig eigenlijk.
Ja precies, dat lange haar, he.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook bij gridlok, want die heeft ook van dat lange haar, dus is dan sowieso iets links. Ik had nog gelijk ook.
Bij het snelste kassameisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, gaan jullie bij het boodschappen doen aan de kassa van het knapste kassameisje? Dat lees ik namelijk nog weleens, maar daar kijk ik helemaal niet naar. Interesseert me ook weinig eigenlijk.
Neuh, daar let jij niet op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Fascination het volgende:
Als er alleen maar lelijke zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Of je gaat gewoon naar de kassa waar het het minst druk is.
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.quote:
Partij voor de Dieren op 4.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
SP
PvdA
PVV
Partij voor de Dieren
Piratenpartij
ChristenUnie
50Plus
GroenLinks
CDA
D66
SGP
VVD
Als het zo'n beginnend kassameisje is schiet dat niet op. Dan kan een andere rij alsnog sneller zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Juminelle het volgende:
Of je gaat gewoon naar de kassa waar het het minst druk is.
Oh god, SP, nog erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
SP
PvdA
PVV
Partij voor de Dieren
Piratenpartij
ChristenUnie
50Plus
GroenLinks
CDA
D66
SGP
VVD
Dat kan ik je haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.
Alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Wat moet ik met zo'n 16-jarig meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |