Pvv hoop ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
PVV bovenaan, daarna VVD en als derde PvdA. Die laatste gaat het sowieso niet worden.
En die eerste misschien wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
PVV bovenaan, daarna VVD en als derde PvdA. Die laatste gaat het sowieso niet worden.
Ligt eraan hoe lang Den Geert nog de confrontatie kan vermijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
Je kunt beter PvdA stemmen dan PVV.
Doe dan VVD.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.
Ok. Succes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maar nadenken wat ik moet gaan stemmen
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik zal nooit PvdA stemmen.
Hahaha, ik heb geen idee wat mijn ouders stemmen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.
Bij de SP vind ik dat ook wel een stuk logischer. Die zijn zo extreem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met de SP, hoe hard mijn vader ook heeft lopen drammen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Zosk het volgende:
Zoals het er nu uitziet D'66.quote:
Mijn moeder levert haar stem in bij mijn vader en mijn broer is PvdA denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb geen idee wat mijn ouders stemmen eigenlijk.
Mijn ma VVD denk ik, net als mijn stiefpa.
Dat wil hij maar niet begrijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de SP vind ik dat ook wel een stuk logischer. Die zijn zo extreem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |