Oquote:
Maak het voor mequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom maar, dan gaan we het halen.
Haan33 die verdwaald is zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:43 schreef Chai het volgende:
Liever een kakelende kip dan een kraaiende haan 's ochtends onder je raam.
Wel gebakken, want gekookt vind ik er niet zo veel aanquote:
En dat terwijl ik deze avond echt vetgemest benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier zin om te nachtsnacken
Ik heb trouwens juist als ik veel eet (en ontbijt) veel meer zin in etenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En dat terwijl ik deze avond echt vetgemest benVreetkicks als een malle.
Inb4 zelfgemaakte saus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je.
Ja, haha, flauw.
Mwhehe, die was onverwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 zelfgemaakte saus.
/ flauw
Je vleit me.quote:
Ja. Ik ben je personal feeder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij vindt het grappig dat ik nu een pizza in de oven moet gooien omdat ik honger krijg?
quote:
Hangt van de context af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef Juminelle het volgende:
Zien jullie het als een compliment als iemand "jij hebt wel iets oké's" tegen je zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |