Wel wachten tot het klaar is dit dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral nu ik honger heb.
En dan toch je mond verbranden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel wachten tot het klaar is dit dat.
So so truuuquote:
Zo pittig was het nou ook weer niet met 1 zo'n zakje toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je doodsverachting ofzo?!
Nou ja, met twee wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo pittig was het nou ook weer niet met 1 zo'n zakje toch?
Ik gebruik ijsklontjes om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan toch je mond verbranden.
Jij denkt ook aan alles.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik gebruik ijsklontjes om dat te voorkomen.
Ik kreeg die zakjes van alle collega's in de supermarkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, met twee wel.![]()
Ik weet het eigenlijk niet.. nog nooit gedaan
chanterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Wat zou je doen als je wist dat je vader vreemd gaat, maar ook dat je moeder dat niet weet?
Een volledig gourmetstel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan alles.
Ben je een tefalpan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kreeg die zakjes van alle collega's in de supermarkt.
Niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Wat zou je doen als je wist dat je vader vreemd gaat, maar ook dat je moeder dat niet weet?
Praktischquote:
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Hehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vroeger gingen de wat jongere collega's uit de supermarkt breezers stelen.
En toen werden ze betrapt.. wat een sukkels..
Iedereen doet wel alsof het lame is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praktisch![]()
Nu heb ik zin om te gourmetten
NEEquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ik heb ook best gelachen toen ik een jongen alle boontjes in krat recht liet leggen.
Ik zou zorgen dat m'n moeder dat zo snel mogelijk te weten komt. Hetzij door met m'n vader te praten, hetzij door het m'n moeder te vertellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef Chai het volgende:
Maar ondertussen is het gewoon mofo lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen doet wel alsof het lame is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |