huilen hoort volgens de tegel bij de mooiste dingen??quote:
Een beetje gay is okee.quote:
Dit is daar inderdaad perfect weer voor. Hopen dat het zondag weer zo'n weer is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een weer vandaag btw. ik wou in bed blijven liggen.
Vind het heerlijk om met zulke dagen soms vrij te nemen en dan tot minimaal 16:00 in mijn boxer en badjas rond te hangen
yaaaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is daar inderdaad perfect weer voor. Hopen dat het zondag weer zo'n weer is.
Spaart u ook zegeltjes?quote:
Mijn MI, wat doe jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een weer vandaag btw. ik wou in bed blijven liggen.
Vind het heerlijk om met zulke dagen soms vrij te nemen en dan tot minimaal 16:00 in mijn boxer en badjas rond te hangen
Dit is ook zo'n weer waarbij je niet direct kunt opstaan. Dat je de neiging hebt om de blijven draaien tot het echt onmogelijk is om nog te slapen.quote:
Ik was gelijk klaarwakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n weer waarbij je niet direct kunt opstaan. Dat je de neiging hebt om de blijven draaien tot het echt onmogelijk is om nog te slapen.
niet iedereen heeft de luxe om om dit tijdstips te kunnen gaan winkelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was trouwens best rustig bij de winkel
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Het aankoopbedrag niet overigens
IK WELquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de luxe om om dit tijdstips te kunnen gaan winkelen
zoals met alles wordt de hardwerkende mensch het hardst genaaidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEL![]()
En alle bejaarden, werklozen en mensen die vrij zijn wel.
Komende paar maanden ben ik elke vrijdag vrij
Ik wil altijd blijven liggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was gelijk klaarwakker![]()
En als ik vroeg op moet staan heb ik daar op de een of andere manier toch meer moeite mee![]()
Fml
Ik werk altijd hartstikke hardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals met alles wordt de hardwerkende mensch het hardst genaaid
Toen ik nog jonger was, lag ik gerust tot 1 uur in bed te slapenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil altijd blijven liggen. Slapen is echt een van mijn hobby's.
neger alsjeblieft, je werkt bij de postquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk altijd hartstikke hard
Dat is zo lekker hèquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEL![]()
En alle bejaarden, werklozen en mensen die vrij zijn wel.
Komende paar maanden ben ik elke vrijdag vrij
Dat doe ik weer niet. Ik dwing mij altijd om 12 uur op te staan, anders krijg ik de lunch om half 1 niet door m'n nek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog jonger was, lag ik gerust tot 1 uur in bed te slapen![]()
Nu is het wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |