Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kon het niet iedereen aanbevelen dus
Ben je morgen vrij btw?quote:
is de supermarkt al open dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ga ik maar naar de supermarkt om boodschappen te doen,
hopelijk is het niet zo druk
Oh dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de supermarkt al open dan?
en goeiemorgen 4ebe
geen idee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh vanaf 8.00 uur al.
Vroeger toen ik in de supermarkt werkte was ie ook al zo vroeg open
Mijn god.quote:
Haha, bummerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik weet dat ik wel eens lekker vroeg boodschappen wilde doen, toen ging de winkel pas om 9 uur open.
Ja pas ik wel tussen dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker tussen de rolators je chips en chocola kopen 4ebe
Nou ja, je was vrij laat op en dan nu weer aan het werkquote:
ach die werkeloze oude vellen doen ook gewoon hun boodschappen op zaterdag of om 5 uur smiddags als normale werkende mensen hun boodschappen moeten doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker tussen de rolators je chips en chocola kopen 4ebe
quote:
Alles om de hardwerkende burger dwars te zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach die werkeloze oude vellen doen ook gewoon hun boodschappen op zaterdag of om 5 uur smiddags als normale werkende mensen hun boodschappen moeten doen
Cheesecake in je gezichtquote:
Het is een complot..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles om de hardwerkende burger dwars te zitten
Mmmmm cheesecakequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cheesecake in je gezicht![]()
Alleen moet ik die nog maken, dus even geduld.
Mwa, zo laat was het niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je was vrij laat op en dan nu weer aan het werk
en dan ook nog voorkruipenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles om de hardwerkende burger dwars te zitten
Inderdaad en voor de mensen die het niet lusten is er appeltaart.quote:
onder de deken was het prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het was gewoon koud vannacht![]()
En nu klink ik als een astma-patiënt
Nou ja kort nachtje valt wel te overlevenquote:
Daar zeg ik wel altijd wat van hoorquote:
om nomnomnom.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad en voor de mensen die het niet lusten is er appeltaart.
En als je dan nog niets lust, heb je pech
Wat is dit dan? taartbakvrijdag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad en voor de mensen die het niet lusten is er appeltaart.
En als je dan nog niets lust, heb je pech
Letterlijkquote:
ik rij hun rollator klem met mn winkelwagentjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja kort nachtje valt wel te overleven
[..]
Daar zeg ik wel altijd wat van hoor![]()
Niemand kruipt voor bij 4e
quote:
YEAHquote:
bazinquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
YEAH
taartenbakvrijdag![]()
Een verjaardag en daar maak ik altijd wat van.
Iedereen altijd zo van.. ja maar vet veel werk... bla bla bla
Maar ik vind het gewoon leuk.
Hapjes maken dit dat![]()
Gehaktballetjes met zelfgemaakte satehsaus
Kipstukjes met cajunkruiden
Ik wilde dit jaar gewoon gefrituurde kipkluifjes maken,
want kip
Haha, pv helemaal terugkijken en zoquote:
Ja en terecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij hun rollator klem met mn winkelwagentje
Perfectoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
YEAH
taartenbakvrijdag![]()
Een verjaardag en daar maak ik altijd wat van.
Iedereen altijd zo van.. ja maar vet veel werk... bla bla bla
Maar ik vind het gewoon leuk.
Hapjes maken dit dat![]()
Gehaktballetjes met zelfgemaakte satehsaus
Kipstukjes met cajunkruiden
Ik wilde dit jaar gewoon gefrituurde kipkluifjes maken,
want kip
Nope, oktober pasquote:
Kip met chilisaus of satehsausquote:
Dit is de derde volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja kort nachtje valt wel te overleven
Het was een hele klus, die stond zeker 10 posts naar boven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, pv helemaal terugkijken en zo
Wejoow..quote:
Ben je er moe van geworden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was een hele klus, die stond zeker 10 posts naar boven.
ALLESquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kip met chilisaus of satehsaus
Ja, maar dat komt door gisterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je er moe van geworden?
Daar ben ik wel blij mee ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wejoow..![]()
Nou ja, morgen weekend
Ja, mensen moeten gewoon een keuze hebbenquote:
Chilisaus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kip met chilisaus of satehsaus
Party hardy?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door gisteren.
Mijn wekker staat morgen om 6.40quote:
Uitstekende keuzequote:
Pijnlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wekker staat morgen om 6.40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |