Ik ook niet, maar dat maakte ook niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik kende daar ook niemand![]()
Maar het zijn idd de mensen die het werk leuk maken.
Uiteindelijk nog 6 jaar blijven hangen, echt wat jaren teveel, maar goed.![]()
Wel galant hoor![]()
Hier moesten we alles zelf doen en het was een redelijk grote winkel.
Eerst Spar, toen iets anders, toen Super de Boer en nu is het een Jumbo.
Die naam ook..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakte ook niet uit.![]()
Van het werk zelf hoefde je het niet te hebben nee.Waar ik werkte werd op een gegeven moment overgenomen door Nettorama, alsof Nazi-Duitsland onze winkel ineens bezet had.
Ik ken die Aldi wetten ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die naam ook..![]()
Soort aldi wetgeving?
Berg je dan maar..
Heb ooit eens een docu gezien over de Aldi.. je bent daar niet bij als medewerker, want ze rekenen de tijd die de klant nodig heeft om te betalen met pin als korte pauze!!
Goeie reden welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken die Aldi wetten ja.Maar bij Nettorama is het denk ik wel erger.
Toen ik daar werkte is een jongen ontslagen omdat zijn shirt niet goed zat.
Uit zijn broek achter zijn schort, hij kwam vragen waar een product stond om een klant te helpen. En toen die manager zei dat hij ontslagen was, keek hij me aan alsof het een grap moest zijn. En dat dacht ik ook. Die hele situatie sloeg echt nergens op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeie reden wel!
Had ie em rebels uit z'n broek hangen?
Ik laat ook wel eens iets rebels uit mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeie reden wel!
Had ie em rebels uit z'n broek hangen?
Ja ja, wij allemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik laat ook wel eens iets rebels uit mijn broek hangen.
Rebel rebel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik laat ook wel eens iets rebels uit mijn broek hangen.
Ik wilde ook wel ingrijpen maar de Gestapo hield me tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat slaat inderdaad echt he-le-maal nergens op!!
Mijn baas zat wel eens dronken achter de kassa's, gewoon voor zich uit te staren en iedereen deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was!
Gestapoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel ingrijpen maar de Gestapo hield me tegen.![]()
Ik deed altijd alsof ik niet dronken was.Of ja, zo half, want ik werkte op zaterdag en ik was vrijdag op stap.
Ja, zo deden ze.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gestapo!
Ik werkte expres niet op de zaterdag, omdat dat dat een van de helle dagen waren (lees; druk)
Gewoon dinsdag, donderdag en vrijdag
Vrijdag was wel een relaxte dag om te werken btw.
Had je dan ook altijd van die klanten die dan vroegen waar het was en dat het product altijd achter ze bevond?zo lame altijd
Oh god.. 'de vage bekenden.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, zo deden ze.![]()
In de winkel waar ik werkte was het nooit druk, dus kon ik die avond stappen er wel bovenop hebben.
Ik had elke week dezelfde stuurloze bejaarden bij openingstijd, een vage man die altijd alcohol kocht, en een hele rits aan mensen die ik 'vaag ergens van kon'.
Ja, dat zo'n vrouw vraagt waar de tapenades staan en ik weet dat dit de moeder is van iemand die ik ken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. 'de vage bekenden.'
Ergste zijn nog degenen die je niet eens echt kent en je toch bij je voornaam gingen noemen, omdat naamplaatje.![]()
Dat naamplaatje natuurlijk ergens ter borsthoogte dus dat was redelijk akward als ze lang naar mijn naam gingen staren.
Op het laatst had ik alleen maar last van 13 jarigen die een krat bier wilde kopen.
Kregen ze het niet mee, dan strikten ze een 16 jarige om het voor hun te kopen__Mofo's
Herkenbaar, want dorp.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat zo'n vrouw vraagt waar de tapenades staan en ik weet dat dit de moeder is van iemand die ik ken.![]()
Ik was daar niet zo moeilijk in, in de winkel waar ik ben gaan werken heb ik mijn allereerste fles alcohol gekocht.
Want dorp inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, want dorp.
Iedereen kende mij ook.. en dan moest ik weer een praatje maken, standaard![]()
Ja, maar wij hadden hele protocollen.. je moest kassa 9 (bestond niet) omroepen als bepaalde jongeren in de winkel waren. Dan ging er een oudere collega standaard naar de alcohol afdeling!
En als we de id-kaarten niet controleerden dan zwaaide er wat..
Heel roddelcircuitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want dorp inderdaad.![]()
Dat hadden wij ook, 'kassa dertien'als er iets aan de hand was.
Och, dat beleid was bij ons niet zo streng.
Iets grootschaliger, dat ze allemaal bekend zijn, maar toch ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel roddelcircuit![]()
"Weet je dat...? "
Ja, want die kassanummers vielen niet zo op![]()
Mja, dat was bij ons eerst ook niet zo, enkel de laatste jaren
Het nazi-regime beviel toch niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets grootschaliger, dat ze allemaal bekend zijn, maar toch ook weer niet.
Voor mij in het laatste jaar, toen de Nettorama kwam, toen ben ik er maar mee gestopt.
Het was verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het nazi-regime beviel toch niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |