Klopt, Fer naast Strootman/Clasie is de toekomst..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:32 schreef Typisch het volgende:
Wijnaldum gaat echt zo'n verloren talent worden, Fer wordt gewoon nog een hele goede.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kastanje, kanker lul.
Dat klinkt vast lekker straks in De Kuip.
Die komt nog steeds kanker dom over.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, Fer naast Strootman/Clasie is de toekomst..
He gijpie jij ook hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, Fer naast Strootman/Clasie is de toekomst..
Ik ben heel erg benieuwd naar Feyenoord in toppers, als ze net zo spelen als tegen kiev thuis dan nooit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik hoop dat we voor de verandering eens een keer winnen daar, kennen wij een keer lachen.
Alsie maar goals gaat maken dan maakt het mij eigenlijk niet zoveel uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die komt nog steeds kanker dom over.
Hij gaf vandaag een interview op tv zo een dom iemand is het.
Waarschijnlijk weet hij niet eens bij welke club hij zit.
Ze moeten eigenlijk altijd zo spelen als tegen Kiev.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar Feyenoord in toppers, als ze net zo spelen als tegen kiev thuis dan nooit.
Zo slecht hebben we het niet, alleen duurt het even.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
He gijpie jij ook hier.Maar klopt, dat gaat hem worden. En dan ligt het eraan wie zich uiteindelijk het beste ontwikkelt, Klaassen, Vilhena of Maher wie er op 10 komt in het toekomstige Oranje.
Of er moeten nog een paar talenten achter zitten.
Ik vond het al storend toen hij bij Feyenoord zat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alsie maar goals gaat maken dan maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit
Davy Klaassen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
He gijpie jij ook hier.Maar klopt, dat gaat hem worden. En dan ligt het eraan wie zich uiteindelijk het beste ontwikkelt, Klaassen, Vilhena of Maher wie er op 10 komt in het toekomstige Oranje.
Of er moeten nog een paar talenten achter zitten.
Ja ik had ook liever Dost gezien, maar onhaalbaar voor Twente.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond het al storend toen hij bij Feyenoord zat.
Dan nog liever Bas Dost.
Krul moet nu al de eerste keeper van oranje worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo slecht hebben we het niet, alleen duurt het even.
Buttner-BMI-deVrij-Greg
-------Krul
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik had ook liever Dost gezien, maar onhaalbaar voor Twente.
Leuke WK, meer niet ja.. Krul is nu al de beste van BPL na Chechquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krul moet nu al de eerste keeper van oranje worden.
Die Stekelenburg altijd al overschat gevonden en die is nu echt over zijn top heen.
Krulquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo slecht hebben we het niet, alleen duurt het even.
Buttner-BMI-deVrij-Greg
-------Krul
Dat dus ik heb nooit begrepen wat mensen in de Stekelenburg zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke WK, meer niet ja.. Krul is nu al de beste van BPL na Chech
Vorm bedoel je pikkebaas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dus ik heb nooit begrepen wat mensen in de Stekelenburg zien.
Als die Vermeer je uit de basis speelt zegt dat toch genoeg. Vormer vind ik ook beter.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij bedoelde Feyenoord volgensmij
Nee nooit een keer, blinkt nergens in uit. Gaat iig nooit beter worden dan Maher.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat was toch de nieuwe Bergkamp?
Die keeper van Utrecht is een goeie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:39 schreef Typisch het volgende:
Overigens zit daarachter alweer een aardige generatie met die van PSV (nu bij RKC) en Mulder als hij eens normaal kijkt.
Oke, ik heb mij ook maar laten vertellen dat dat een groot talent op 10 is bij Ajax. Weet er verder niets vanaf. Een beetje een Siem de Jong 2.0 dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee nooit een keer, blinkt nergens in uit. Gaat iig nooit beter worden dan Maher.
Ohja die ook nog.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die keeper van Utrecht is een goeie.
Dat is zijn bijnaam ja, de Jong 2.0quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, ik heb mij ook maar laten vertellen dat dat een groot talent op 10 is bij Ajax. Weet er verder niets vanaf. Een beetje een Siem de Jong 2.0 dus?
En dan als het eigen vermogen (ik dacht boven de 3 of 6 miljoen) boven een bepaald punt zit langzaam de aandelen weer terugkopen van de vrienden van Feyenoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:40 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens Feye terug naar 10 miljoen euro schuld?
Dus nog 2 spelers verkopen en ze zijn er helemaal bovenop?
Nederland heeft altijd wel een goeie generatie, terwijl die Belgen dat eens in 50 jaar hebben... Toekomst ziet er iig goed uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krul
Van der Wiel/Rhijn-De Vrij/Douglas-BMI-Viergever-Buttner/BMI/Willems
Fer/Anita-Clasie/Strootman
Maher/Vilhena/Klaassen
Niks mis mee.
Oke, ja dan is het geen potentieel Oranje materiaal als dat het geval is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is zijn bijnaam ja, de Jong 2.0
Kwam zelfs bij Feyenoord vandaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Richard Knopper was ook een groot talent bij Ajax
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan als het eigen vermogen (ik dacht boven de 3 of 6 miljoen) boven een bepaald punt zit langzaam de aandelen weer terugkopen van de vrienden van Feyenoord.
Net als Van der Meyden en Daniel de Ridder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat denk ik hoor aangezien Feyenoord achter Dost aanzat toenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zo begreep ik het niet, maarja.
Laatste jaar in de jeugd maakte hij de overgang toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kwam zelfs bij Feyenoord vandaan
Klopt jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste jaar in de jeugd maakte hij de overgang toch?
Ja het is altijd maar afwachten natuurlijk, maar ik denk dat een Maher, De Vrij, Indi, Fer, Clasie, Strootman (jaja blabla), De Jong, Van der Wiel, Krul en Narsingh wel zekerheidjes zijn. Niet perse wereldtoppers, maar wel gewoon zeer goede voetballers in wording.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar haal je dát nou weer vandaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
van Rhijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja het is altijd maar afwachten natuurlijk, maar ik denk dat een Maher, De Vrij, Indi, Fer, Clasie, Strootman (jaja blabla), De Jong, Van der Wiel, Krul en Narsingh wel zekerheidjes zijn. Niet perse wereldtoppers, maar wel gewoon zeer goede voetballers in wording.
Als er een spits bij komt moet de doelstelling nu al gewoon top 3/4 zijn imo. Dus ja, dat is wel de planning denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dus over 3 seizoenen weer doelstelling; Kampioen?
Dennis Schulp werd als de nieuwe Bergkamp gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van der wiel moet ik nog maar zien, die heeft de afgelopen tijd heel weinig indruk gemaakt imo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja het is altijd maar afwachten natuurlijk, maar ik denk dat een Maher, De Vrij, Indi, Fer, Clasie, Strootman (jaja blabla), De Jong, Van der Wiel, Krul en Narsingh wel zekerheidjes zijn. Niet perse wereldtoppers, maar wel gewoon zeer goede voetballers in wording.
als vd Wiel niet vertrekt voor 31 augustus dan speelt van Rhijn daarna sowieso weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet hij wel spelen, hopelijk gaat Greg naar Paris
Die ook nog ja. Al moet die zijn dipje nog krijgen, net zoals Clasie trouwens. De Vrij en Indi hebben die bijvoorbeeld al gehad, namelijk direct bij hun debuut toen ze op de back moesten spelen.quote:
Collins is erger dan Babelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
We hebben ook nog John, maar die zou zomaar Babel 2.0 kunnen worden
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Collins is erger dan Babel
Maar je bedoelde vast Ola
Onzinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van der Wiel gaat ook mislukken als hij naar een topclub gaat.
bij Ajax zijn ze er al achter dat hij overschat is daarom kunnen ze hem ook het beste nu verkopen.
Tevens hoop ik dat van Wolfswinkel niet vergeten wordt. Zie hem zo de nieuwe Hasselbaink/Makaay worden.
Ze hadden een tijd geleden toch een flink bod gehad op hem?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
bij Ajax zijn ze er al achter dat hij overschat is daarom kunnen ze hem ook het beste nu verkopen.
Tevens hoop ik dat van Wolfswinkel niet vergeten wordt. Zie hem zo de nieuwe Hasselbaink/Makaay worden.
Eh, de Boer zei juist dat het de beste rechtsback van Nederland is. Hij heeft 1 jaar contract dus moet hij weg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
schijnt ooit 20 door bayern geboden te zijn, later 10 door valenciaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze hadden een tijd geleden toch een flink bod gehad op hem?
Denk dat ze achteraf wel spijt hebben gehad ja.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Onzin
vd Wiel blijft gewoon een goede back, is alleen gewoon aan iets nieuws toe
Dat vind ik wel een baasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:49 schreef Doublepain het volgende:
Foor is ook een speler die zomaar kan verrassen
Mensen vergeten ook dat ie nog maar 23 isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
In potentie echt een wereldtopper imo.
Heeft heel vorig seizoen bijna niets goed gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Onzin
vd Wiel blijft gewoon een goede back, is alleen gewoon aan iets nieuws toe
Bij Feyenoord hebben we nog Manuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:49 schreef Doublepain het volgende:
Foor is ook een speler die zomaar kan verrassen
6 miljoen van Valencia. Overmars heeft ook al gezegd dat vorige mensen gefaald hebben en dat hij allang verkocht moest zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze hadden een tijd geleden toch een flink bod gehad op hem?
Denk dat ze achteraf wel spijt hebben gehad ja.
Joh wijsneus, en wat proberen ze nu te doen dan denk jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft heel vorig seizoen bijna niets goed gedaan.
daarvoor ook een matig seizoen. hij teert nog op dat prima wk en dat top seizoen wat hij toen heeft gehad. Ajax kan hem beter nu verkopen voor hij zijn bassis plaats verliest en je er nooit meer van af komt.
Houden, zodat hij transfervrij vertrekt. Misschien wil PSV of Twente wel 5 miljoen betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh wijsneus, en wat proberen ze nu te doen dan denk je
Hij heeft potentie zie ik:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben we nog Manu
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze hem nog even verhuren, kan hij minuten pakken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Houden, zodat hij transfervrij vertrekt. Misschien wil PSV of Twente wel 5 miljoen betalen.
Nooit meer vanaf komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft heel vorig seizoen bijna niets goed gedaan.
daarvoor ook een matig seizoen. hij teert nog op dat prima wk en dat top seizoen wat hij toen heeft gehad. Ajax kan hem beter nu verkopen voor hij zijn bassis plaats verliest en je er nooit meer van af komt.
En vervolgens heeft die topclub die hem koopt een kat in de zak gekocht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh wijsneus, en wat proberen ze nu te doen dan denk je
Ja gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens heeft die topclub die hem koopt een kat in de zak gekocht.
Nah, Greg is een grote talent alleen bleef hij te lang bij Ajax. Hij moet nu gewoon een stap omhoog zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens heeft die topclub die hem koopt een kat in de zak gekocht.
Ja godverdomme, die baard van Manu man. Als ik me nooit geschoren had had ik nog niet zo'n ding.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft potentie zie ik:
[ afbeelding ]
Gaat het gewoon redden bij een PSG, die moeten ook nog steeds een RB kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, Greg is een grote talent alleen bleef hij te lang bij Ajax. Hij moet nu gewoon een stap omhoog zetten
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, Greg is een grote talent alleen bleef hij te lang bij Ajax. Hij moet nu gewoon een stap omhoog zetten
Fer doet het best aardigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel vaker
Kijk maar naar Fer
Dat bedoel ik toch ook eiquote:
Die moet ook gewoon naar Engeland en daar een bikkel worden. Kan hij over 2 jaar Neymar de WK-finale uittrappen in de 119e minuut bij een 2-1 voorsprong.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Douglas ook een overschat paard dat alleen maar domme kaarten pakt ook een top seizoen gespeeld en daarna alleen maar gefaald.
Fer is een prima aankoop geweest speelt echt als een baas nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel vaker
Kijk maar naar Fer
Meer iets voor BMIquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon naar Engeland en daar een bikkel worden. Kan hij over 2 jaar Neymar de WK-finale uittrappen in de 119e minuut bij een 2-1 voorsprong.
Neymar moet ook weg uit Brazilië.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon naar Engeland en daar een bikkel worden. Kan hij over 2 jaar Neymar de WK-finale uittrappen in de 119e minuut bij een 2-1 voorsprong.
Kut Fer. Zus van een maat heeft hem op skype, vorige keer zaten ze te skypen toen ik daar was. Toen zei ik bedankt voor de 5 miljoen en toen ging hij van skype af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fer is een prima aankoop geweest speelt echt als een baas nu.
Ja en dat zie dus met vd Wiel ook gebeurenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fer is een prima aankoop geweest speelt echt als een baas nu.
Neymar heeft geen geld meer las ik, die gaat naar City toe denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neymar moet ook weg uit Brazilië.
Had je dan Van Bommel of Strootman eruit gehaald?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook liever dat Brands voor Fer ging ipv Gini..
Ik denk niet dat ze dan Van Bommel gehaald hadden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dan Van Bommel of Strootman eruit gehaald?
Vorig seizoen niet, dan was Mark niet eens gekomen denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dan Van Bommel of Strootman eruit gehaald?
Neymar financieel aan de grond?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neymar heeft geen geld meer las ik, die gaat naar City toe denk ik
Die is weg dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Tweetje van mevrouw Sulejmani.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Van 7 minuten geleden ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Duckfacehoerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Ze heeft 'm verwijderd denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zag het net in het Ajax topic, zal even haar twitter bekijken.
Ja, ik zie wel dat er door Engelse lui op gereageerd is dus ik neem aan dat het gewoon echt is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze heeft 'm verwijderd denk ik.
Oh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat er door Engelse lui op gereageerd is dus ik neem aan dat het gewoon echt is.
Flikkertje is het wel ja ik zie hem wel eens de hond uitlaten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut Fer. Zus van een maat heeft hem op skype, vorige keer zaten ze te skypen toen ik daar was. Toen zei ik bedankt voor de 5 miljoen en toen ging hij van skype af.
Dit was mijn verhaal hoop dat ik wat gewonnen heb.
En Van der Wiel misschien naar Arsenal zag ik in het Ajax-topic?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ze verwijderd natuurlijk.
Die dacht ook 'oh heb je weer zo'n hersenloze, ik verdien meer in 3 jaar Twente dan jij je hele leven' en is toen doorgelopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikkertje is het wel ja ik zie hem wel eens de hond uitlaten.
Toen ik hem voor het eerst zag heb ik Feraader naar hem geroepen hij keek me verbaast aan en liep met zijn hoofd naar beneden door.
Dat van VdW komt allemaal van Engelse tabloids, zal wel niks van waar zijn. Sulejmani kan zo maar zijn, Overmars zei vandaag al in het AD dat een club zich had gemeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Van der Wiel misschien naar Arsenal zag ik in het Ajax-topic?
Grote kans dat hij iig weggaat dusGaat lekker.
Alsof hij Sagna eruit gaat spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat Ajax zoveel grote transfers doet en weinig investeert, echt nieuw beleid of is het een beetje gedwongen zuinig doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk hij niet als jij roept bedankt voor de 5 miljoen .quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die dacht ook 'oh heb je weer zo'n hersenloze, ik verdien meer in 3 jaar Twente dan jij je hele leven' en is toen doorgelopen.
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij Sagna eruit gaat spelen
Beetje van beidequote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat Ajax zoveel grote transfers doet en weinig investeert, echt nieuw beleid of is het een beetje gedwongen zuinig doen?
Jenkinson hebben ze daar nu staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij Sagna eruit gaat spelen
Nieuw beleid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat Ajax zoveel grote transfers doet en weinig investeert, echt nieuw beleid of is het een beetje gedwongen zuinig doen?
Nee, hij wilde die zus van mijn maat hosselen natuurlijk. Ze skypen serieus 1 of 2 keer per week.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk hij niet als jij roept bedankt voor de 5 miljoen .
Dat kan je beter naar Munsterman roepen, Fer betaald niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk hij niet als jij roept bedankt voor de 5 miljoen .
Ik kwam laatst Theo Janssen tegen op straat die zijn kat uitliet, ik schreeuwen tegen hem enzo maar hij zei dat ik eens fatsoenlijk Nederlands moest leren praten en dat hij er dan misschien mee zou zitten dat ik een grote mond had.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikkertje is het wel ja ik zie hem wel eens de hond uitlaten.
Toen ik hem voor het eerst zag heb ik Feraader naar hem geroepen hij keek me verbaast aan en liep met zijn hoofd naar beneden door.
Dus het gaat gewoon de kas in? Of worden er toch stiekem wat openstaande schulden mee afgelost?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuw beleid.
Mooi juist. Veel investeren levert nooit wat op.
Fer heeft toch al een vriendin? zo'n dikke negerinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij wilde die zus van mijn maat hosselen natuurlijk. Ze skypen serieus 1 of 2 keer per week.
Beide eigenlijk. Uitgaven willen ze sowieso omlaag omdat ze nu zonder transfers en CL een miljoenenverlies lijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Theo zou je een paar kankerklappen geven als je stoer zou doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik kwam laatst Theo Janssen tegen op straat die zijn kat uitliet, ik schreeuwen tegen hem enzo maar hij zei dat ik eens fatsoenlijk Nederlands moest leren praten en dat hij er dan misschien mee zou zitten dat ik een grote mond had.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fer heeft toch al een vriendin? zo'n dikke negerin
Geen idee. Kan me niet voorstellen dat we (ernstige) schulden hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus het gaat gewoon de kas in? Of worden er toch stiekem wat openstaande schulden mee afgelost?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Theo zou je een paar kankerklappen geven als je stoer zou doen
Die ging ooit een keer vechten bij een amateurwedstrijd omdat iemand tof deed tegen zijn pa
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus het gaat gewoon de kas in? Of worden er toch stiekem wat openstaande schulden mee afgelost?
Fer is een Rotterdamse neger denk je echt dat hij monogaam is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fer heeft toch al een vriendin? zo'n dikke negerin
Geen schulden alleen het eigen vermogen is wel flink afgenomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Kan me niet voorstellen dat we (ernstige) schulden hebben.
Aha zit wat in. Snap alleen die aankoop van Poulsen totaal niet. Maar aan de andere kant als Enoh je beste CVM is is ook wel treurig natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Uitgaven willen ze sowieso omlaag omdat ze nu zonder transfers en CL een miljoenenverlies lijden.
En ze willen zoveel mogelijk jeugd en dus halen ze nu liever een 32 jarige Poulsen met 2 gasten van 19 jaar erachter(en Enoh) in plaats van een grote naam.
Ah, zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen schulden alleen het eigen vermogen is wel flink afgenomen.
Omdat ze verwachten dat Boccara of Sporsklede binnen een jaar in het eerste kunnen spelen. Overbodige aankoop dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha zit wat in. Snap alleen die aankoop van Poulsen totaal niet. Maar aan de andere kant als Enoh je beste CVM is is ook wel treurig natuurlijk.
Engelaar is ook een Rotterdammer, dus zou best kunnen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fer is een Rotterdamse neger denk je echt dat hij monogaam is?
Engelaar loopt toch met meerdere wijven daar in Eindhoven?
Poulsen is ook gehaald voor de Ooijer rolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ze verwachten dat Boccara of Sporsklede binnen een jaar in het eerste kunnen spelen. Overbodige aankoop dus.
Is niet zo gek natuurlijk als je spelers als Luque e.d haalt, daar investeer je toch al snel wat miljoenen in per speler en daar krijg je 0 van terug. Terwijl ze waarschijnlijk wel met ene bepaalde waarde op de balans stonden toentertijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
Al is het lastig om te zeggen maar ik denk serieus dat het geldpotje op is en ze daarom ook richting jeugd gaan
Mocro in de groep dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Poulsen is ook gehaald voor de Ooijer rol
Die gekke Ooijer is wel mooi 2 keer kampioen geworden, goffetomme zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Poulsen is ook gehaald voor de Ooijer rol
Ze hebben natuurlijk voor miljoenen aan spelers verkocht maar mensen vergeten ook weleens dat door het beleid van v Basten en Jol er ook miljoen uit gegaan is aan overbodige salarissen en shitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet zo gek natuurlijk als je spelers als Luque e.d haalt, daar investeer je toch al snel wat miljoenen in per speler en daar krijg je 0 van terug. Terwijl ze waarschijnlijk wel met ene bepaalde waarde op de balans stonden toentertijd.
Was ook zeer belangrijk voor Ajax nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gekke Ooijer is wel mooi 2 keer kampioen geworden, goffetomme zeg.
Mwa...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook zeer belangrijk voor Ajax nog
Je onderschat hem verschrikkelijk danquote:
Wtfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig boekjaar hadden ze 17 miljoen uit de CL, ~26 miljoen van Suarez en het resultaat was netto +5 miljoen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig boekjaar hadden ze 17 miljoen uit de CL, ~26 miljoen van Suarez en het resultaat was netto +5 miljoen.
Salaris, gewoon uitgaven. Daarom zijn er 15 man vertrokken deze zomer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
WtfWaar is de rest heel gegaan adn?
Salarissen en puinhopen uit de tijd van Jol en v Bastenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere naar dingen als dit denk ik zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet zo gek natuurlijk als je spelers als Luque e.d haalt, daar investeer je toch al snel wat miljoenen in per speler en daar krijg je 0 van terug. Terwijl ze waarschijnlijk wel met ene bepaalde waarde op de balans stonden toentertijd.
Dat kan ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je onderschat hem verschrikkelijk dan
Voor jonge gasten die er net aankomen kan zo iemand van onwijze belang zijn in de kleedkamer en op de training
Dat is wel behoorlijk noodzakelijk dan ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Salaris, gewoon uitgaven. Daarom zijn er 15 man vertrokken deze zomer.
Alle spelers liepen wel met hem weg dus het zegt verder wel wat denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Ik geloof daar nooit zo in eigenlijk.
Wel een relaxe gast trouwens; bij Eredivisielive zag ik hem laatst best zinnige dingen zeggen.
Probleem was alleen dat hij steeds terug kwam?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle spelers liepen wel met hem weg dus het zegt verder wel wat denk ik
whahaha XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Probleem was alleen dat hij steeds terug kwam?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
wat een aidsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
gasten zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op het schoolplein voor dit soort domme grappenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maakt niet uit, ik weet dat hij goed was.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gasten zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op het schoolplein voor dit soort domme grappen
Ik zat op een Zmok school, zeer dom om zoiets daar te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gasten als jou liep ik altijd expres op te naaien.
Dan mo'j mien toch eem zeg'n wat ne Zmok schole is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat op een Zmok school, zeer dom om zoiets daar te doen
forum.fok.dequote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan mo'j mien toch eem zeg'n wat ne Zmok schole is?
school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan mo'j mien toch eem zeg'n wat ne Zmok schole is?
Vorige week gelezen, best interessant allemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:16 schreef j0rdiiii het volgende:
De verdampte miljoenen van Ajax
Traditionele topdrie kruipt uit financieel drijfzand
Door die Pieter geschreven maar hij zet alles er wel duidelijk neer hoor.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen
Ik zat met kleine criminelen in de klas en alleen omdat ik een grote bek had
Ik zat zelfs met een gast in de klas die zijn ouders had neergestoken
Ik moet dat nog eens gaan lezen ja. Schijnt idd erg interessant te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:16 schreef j0rdiiii het volgende:
De verdampte miljoenen van Ajax
Traditionele topdrie kruipt uit financieel drijfzand
Door die Pieter geschreven maar hij zet alles er wel duidelijk neer hoor.
Ja dat was mijn probleem dus, ik dacht nooit na met wat ik zeiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Grote bek hebben is niks mee toch, je moet alleen slim zijn en weten wanneer je die bek dan een keer dicht moet houden in bepaalde situaties.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was mijn probleem dus, ik dacht nooit na met wat ik zei
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dat nog eens gaan lezen ja. Schijnt idd erg interessant te zijn.
Maar als ik de kop zie dan gaat het met PSV dus ook gewoon weer goed?
Hij heeft van die 2e aan het eind een conclusie volgens mij, in oktober weet iedereen hoe het er voor staat bij PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dat nog eens gaan lezen ja. Schijnt idd erg interessant te zijn.
Maar als ik de kop zie dan gaat het met PSV dus ook gewoon weer goed?
Knvb heeft ze al als gezond bestempeldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft van die 2e aan het eind een conclusie volgens mij, in oktober weet iedereen hoe het er voor staat bij PSV.
Dat snap ik, maar ze zullen wel wat aan salarissen betalen lijkt me..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
In theorie hebben ze ook helemaal geen lening of subsidie
Ah, oke.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft van die 2e aan het eind een conclusie volgens mij, in oktober weet iedereen hoe het er voor staat bij PSV.
Dat zegt niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Knvb heeft ze al als gezond bestempeld
Nouuuuuuuquote:
Dit;quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ze zullen wel wat aan salarissen betalen lijkt me..
[..]
Ah, oke.
quote:Bij Ajax en Feyenoord werd aan de noodrem getrokken, maar bij PSV maakte niemand zich druk tot de zomer van 2011. Toen bleken plots de problemen groter dan gedacht, maar Sanders wist een lucratieve deal te sluiten met de gemeente, sponsoren en achterland, waardoor problemen op de korte termijn afgewend werden.
Het grootste voordeel van de deal was dat PSV niet genoodzaakt werd te beknibbelen op sportieve ambities op de korte termijn. Toch zou je verwachten dat na dit huzarenstukje op de rand van de financiële afgrond, lessen geleerd zouden worden uit het recente verleden. Dat gebeurde echter slechts voor een deel. Op kantoor werd er flink bezuinigd en in het salarishuis werd een salarisplafond ingesteld.
Dat is echter niet voldoende om de uit de klauwen gelopen spelerskosten (86 procent van de omzet!) weer binnen de perken te krijgen. Zeker niet als je ook nog eens aanzienlijke investeringen in de spelersgroep doet. Die uitgaven werden voor een deel gedekt door transferinkomsten, maar dat dit niet alles zegt, weten ze bij Feyenoord als geen ander. Je afschrijvingen lopen namelijk nog een paar jaar door en de zekerheid dat in die jaren eveneens goed verdiend wordt op transfers, heb je nooit.
PSV probeert die problemen te tackelen door jonge spelers langlopende contracten aan te bieden. Daar valt veel voor te zeggen. Je kunt dan namelijk de afschrijvingen over een lange periode uitsmeren en wanneer de spelers goed presteren, kun je gezien het lange contract een aanzienlijke transfersom vangen. Blijven die prestaties achter, dan zit je echter met een probleem, waarvan de omvang momenteel nauwelijks te overzien valt.
Om zichzelf wat ademruimte te verschaffen om de begroting in orde te krijgen, zal het spelen van Champions League een geschenk uit de hemel zijn. Als PSV dit seizoen kampioen wordt en het jaar daarop Champions League speelt, dan kan de financiële malaise als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Lukt dit niet, dan zal er alsnog flink in het eigen vlees gesneden moeten worden. De pijnlijke beslissingen die in 2011 nog afgewend konden worden, moeten dan alsnog genomen worden. PSV is momenteel een gezonde club, maar ook een club met ernstige gezondheidsrisico’s. Het hartinfarct van 2011 is overleefd, maar als een nieuwe aanval volgt, voordat de defibrillator definitief is geïnstalleerd, is PSV alsnog ver van huis.
Als je je deze cijfers ziet zou je denken dat bij PSV en Ajax het dal nog moet komen.quote:
Als ik dat zo lees zou ik me als PSVer heel veel zorgen gaan maken.. Welke speler zijn ze nou kwijt sinds dat rapport? En ze blijven maar investeren..quote:
Bij Ajax zit het imo wel goed momenteel. Er zijn veel spelers weg en er zijn geen grote aankopen voor teruggekomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je je deze cijfers ziet zou je denken dat bij PSV en Ajax het dal nog moet komen.
Omdat ze gewoon gokken dat ze kampioen worden en de cl halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zou ik me als PSVer heel veel zorgen gaan maken.. Welke speler zijn ze nou kwijt sinds dat rapport? En ze blijven maar investeren..
Ja daarom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zou ik me als PSVer heel veel zorgen gaan maken.. Welke speler zijn ze nou kwijt sinds dat rapport? En ze blijven maar investeren..
Hm. Ze verdienen het wel om keihard afgestraft te worden ja. Laat hun het ook maar eens moeilijk krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon gokken dat ze kampioen worden en de cl halen
Erg stom dit ja
Ik hoop gewoon dat wanneer Ajax geen kampioen wordt dat het dan Twente wordt
Fuck psv maar, laat ze maar wegzakken in de stront
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm. Ze verdienen het wel om keihard afgestraft te worden ja. Laat hun het ook maar eens moeilijk krijgen.
Kijk wanneer ze 2e worden zullen ze gewoon een moeilijke loting krijgen in de voorronde, ik zie ze ook niet dan 1,2,3 doorgaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm. Ze verdienen het wel om keihard afgestraft te worden ja. Laat hun het ook maar eens moeilijk krijgen.
Mja, laat ze voor de zekerheid maar 3e worden. Ze zjin wel seeded namelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk wanneer ze 2e worden zullen ze gewoon een moeilijke loting krijgen in de voorronde, ik zie ze ook niet dan 1,2,3 doorgaan
Hoezo stel je aan?quote:
Dat dus. Iedereen die het op die manier probeerde viel keihard op hun bek. Feyenoord in hun jubileum, Ajax 7 jaar lang, en nu proberen zij het op die manier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo stel je aan?
Het is toch belachelijk dat andere clubs moeten bezuinigen en dat 1 club maar blijft investeren op de hoop dat ze kampioen worden, laat ze maar lekker stikken dan
Advocaat heeft maar een éénjarig contract toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar de shit breekt wel los natuurlijk in Eindhoven wanneer ze daadwerkelijk 3e worden
Dickie zal zich aangetast voelen in zijn eer en vertrekken en toch met een miljoentje in zijn zak,en de dure spelers zullen er toch ook een paar van moeten vertrekken dan
Dat stukje was ik het ook gewoon mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo stel je aan?
Het is toch belachelijk dat andere clubs moeten bezuinigen en dat 1 club maar blijft investeren op de hoop dat ze kampioen worden, laat ze maar lekker stikken dan
Ajax mag je niet eens noemen eigenlijk want die gaf ook letterlijk miljoenen uit aan spelers maar faalde gewoon met de aankopen en dikke wanbeleidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Iedereen die het op die manier probeerde viel keihard op hun bek. Feyenoord in hun jubileum, Ajax 7 jaar lang, en nu proberen zij het op die manier.
Ja, en die zal ie dan echt niet verlengenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Advocaat heeft maar een éénjarig contract toch?
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax mag je niet eens noemen eigenlijk want die gaf ook letterlijk miljoenen uit aan spelers maar faalde gewoon met de aankopen en dikke wanbeleid
srry hoor skkltjequote:
Oh.. Ik ben moe, dat tast m'n interpratievermogen aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat stukje was ik het ook gewoon mee eens.
Alleen ik denk dat ze qua transferprijzen wel winst gaan pakken dan. Maar de vraag is of dat ook netto het geval is als je de spelerssalarissen e.d. mee telt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar de shit breekt wel los natuurlijk in Eindhoven wanneer ze daadwerkelijk 3e worden
Dickie zal zich aangetast voelen in zijn eer en vertrekken en toch met een miljoentje in zijn zak,en de dure spelers zullen er toch ook een paar van moeten vertrekken dan
hommoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga trouwens zo pitten man
Die nachten/ochtenden met 2uurtjes slaap beginnen mij op te breken
Echte topclubs zullen misbruik maken van de situatie en spelers goedkoper proberen te halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen ik denk dat ze qua transferprijzen wel winst gaan pakken dan. Maar de vraag is of dat ook netto het geval is als je de spelerssalarissen e.d. mee telt.
Tuurlijk, maar dan zullen ze alsnog in de problemen komen in die zin dat ze van dat transfergeld geen nieuwe spelers kunnen halen. En eigen jeugd hebben ze niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen ik denk dat ze qua transferprijzen wel winst gaan pakken dan. Maar de vraag is of dat ook netto het geval is als je de spelerssalarissen e.d. mee telt.
Ja maar na een paar dagen tot 10uur in de ochtend wakker blijven is niet echt goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hommo
bende gij nou een kale bikkel FOK!'er of wa?!
Nog steeds ongelooflijk veel trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens wat schattingen en de Telegraaf is dat salaris van Ajax nu zeker onder de 38 miljoen. Die stijging laatste jaar is kampioens premie.
True, true.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan zullen ze alsnog in de problemen komen in die zin dat ze van dat transfergeld geen nieuwe spelers kunnen halen. En eigen jeugd hebben ze niet.
Salarissen zijn niet relevant, als Ajax 100 miljoen miljard op de bank heeft staan zijn die paar miljoenen maar weinig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens wat schattingen en de Telegraaf is dat salaris van Ajax nu zeker onder de 38 miljoen. Die stijging laatste jaar is kampioens premie.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Knvb heeft ze al als gezond bestempeld
quote:Absolute salarissen zonder context zeggen echter weinig, dus is het beter om uit te gaan van het personeelskostenratio. Daarin wordt de totale salarispost als percentage van de omzet genomen. De KNVB hanteert hierbij de grens van zestig procent. Als je daarboven zit, wordt dat als ongezond beoordeeld.
Alleen hebben ze die 100miljoen miljard nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Salarissen zijn niet relevant, als Ajax 100 miljoen miljard op de bank heeft staan zijn die paar miljoenen maar weinig.Moet wel afgezet worden tegen iets, aan zulke random getallen heb je 0,0.
Nee, maar wel de grootste omzet van Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze die 100miljoen miljard niet
Truequote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar wel de grootste omzet van Nederlandse clubs.Dat hierboven zegt al genoeg natuurlijk.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
True
Maar je weet vast ook dat omzet niet altijd alles is
Ajax gaat dit seizoen dus zelfs op 45% zitten ofzo, veel dure krachten kwijtgeraakt / gaan nog weg.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor
Pies oud negers
groetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ook pitten broeders, trusten.
tjonge jonge dat is vervelendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wtf....
Lig ik lekker in mijn snuggy te pitten wordt er aan gebeld.
Is het de buurman die lam is en bij het verkeerde huis is
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wtf....
Lig ik lekker in mijn snuggy te pitten wordt er aan gebeld.
Is het de buurman die lam is en bij het verkeerde huis is
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar even eten, kan niet meer slapen
ik was een leven aan het zoeken, en die serie heb ik vorig jaar ook gevolgd, vond ik interessant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar ben je weer, waar was je heen en waarom keek je obese?
Voetbal dan? El Clasico man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik was een leven aan het zoeken, en die serie heb ik vorig jaar ook gevolgd, vond ik interessant.
Mooi dat die papzak weggaat. Maar wat doe jij steeds dan dat je iedeere nacht doorhaalt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani gaat weg man, van der Wiel misschien.
Niks, van alles en nog wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat die papzak weggaat. Maar wat doe jij steeds dan dat je iedeere nacht doorhaalt?
Maandag begin ik weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wanneer heb je weer wat te doen dan? Werken? Studeren?
Ik denk dat het morgen wordt afgerondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over klein uurtje land 1e vliegtuig uit omgeving Parma.. Zou ie daar al inzitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal hij vandaag toch al wel gesprekje hebben hier? Of bellen ze dan gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen wordt afgerond
Wat is het nou, gaat de markt vannacht dicht? Of morgen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zal hij vandaag toch al wel gesprekje hebben hier? Of bellen ze dan gewoon.
zaterdag 1 september 00:00 is ie dicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is het nou, gaat de markt vannacht dicht? Of morgen?
de leven is hardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:06 schreef Cara het volgende:
Ja ik moet nu al 7 dagen lang om half 7 mn bed uit. Zaterdag weer vrij. Geniet maar van je vrijheid nu t nog kan 422
Liverpoolquote:#CFC have spent most (£673m - gross) in PL since Jan 03. #MCFC i2nd (£572m), #LFC 3rd (£414m) then #MUFC £352m
Ik wist het daarvoor al dus viel wel meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
is doublepain al klaargekomen, ''zijn'' ()real madrid heeft gewonnen
Middag.quote:
Kreeg ook gelijk zin in een fout plaatje dus voor deze gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ooh. LL Cool J op de radio. Doin 'it. Lekker man.
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die heeft Steven gisteren al gepost Geo.
Oi fuckin' oi. LL Cool J is alles behalve fout. Ladies Love Cool James. Kom op man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kreeg ook gelijk zin in een fout plaatje dus voor deze gegaan
Haha, nee ik denk dus dat ze stiekem met iemand anders is geweest die zwart was hihi. Als je goed kijkt zie je ook dat ze een blauw oog heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar opa moet wel zwart zijn geweest.
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk. Overigens kunnen er geen 2 Engelse ploegen in 1 poule dus dat maakt het nog ingewikkelder.quote:
Het kan niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk.
neusje van de nederlandse club er gelijk uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk. Overigens kunnen er geen 2 Engelse ploegen in 1 poule dus dat maakt het nog ingewikkelder.
Y U TAKE SERIOUS?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk. Overigens kunnen er geen 2 Engelse ploegen in 1 poule dus dat maakt het nog ingewikkelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |