Mwa...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook zeer belangrijk voor Ajax nog
Je onderschat hem verschrikkelijk danquote:
Wtfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig boekjaar hadden ze 17 miljoen uit de CL, ~26 miljoen van Suarez en het resultaat was netto +5 miljoen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig boekjaar hadden ze 17 miljoen uit de CL, ~26 miljoen van Suarez en het resultaat was netto +5 miljoen.
Salaris, gewoon uitgaven. Daarom zijn er 15 man vertrokken deze zomer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
WtfWaar is de rest heel gegaan adn?
Salarissen en puinhopen uit de tijd van Jol en v Bastenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder andere naar dingen als dit denk ik zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet zo gek natuurlijk als je spelers als Luque e.d haalt, daar investeer je toch al snel wat miljoenen in per speler en daar krijg je 0 van terug. Terwijl ze waarschijnlijk wel met ene bepaalde waarde op de balans stonden toentertijd.
Dat kan ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je onderschat hem verschrikkelijk dan
Voor jonge gasten die er net aankomen kan zo iemand van onwijze belang zijn in de kleedkamer en op de training
Dat is wel behoorlijk noodzakelijk dan ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Salaris, gewoon uitgaven. Daarom zijn er 15 man vertrokken deze zomer.
Alle spelers liepen wel met hem weg dus het zegt verder wel wat denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Ik geloof daar nooit zo in eigenlijk.
Wel een relaxe gast trouwens; bij Eredivisielive zag ik hem laatst best zinnige dingen zeggen.
Probleem was alleen dat hij steeds terug kwam?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle spelers liepen wel met hem weg dus het zegt verder wel wat denk ik
whahaha XDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Probleem was alleen dat hij steeds terug kwam?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
wat een aidsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
gasten zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op het schoolplein voor dit soort domme grappenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maakt niet uit, ik weet dat hij goed was.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gasten zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op het schoolplein voor dit soort domme grappen
Ik zat op een Zmok school, zeer dom om zoiets daar te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gasten als jou liep ik altijd expres op te naaien.
Dan mo'j mien toch eem zeg'n wat ne Zmok schole is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat op een Zmok school, zeer dom om zoiets daar te doen
forum.fok.dequote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan mo'j mien toch eem zeg'n wat ne Zmok schole is?
school voor Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan mo'j mien toch eem zeg'n wat ne Zmok schole is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |