Klopt, Fer naast Strootman/Clasie is de toekomst..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:32 schreef Typisch het volgende:
Wijnaldum gaat echt zo'n verloren talent worden, Fer wordt gewoon nog een hele goede.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kastanje, kanker lul.
Dat klinkt vast lekker straks in De Kuip.
Die komt nog steeds kanker dom over.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, Fer naast Strootman/Clasie is de toekomst..
He gijpie jij ook hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, Fer naast Strootman/Clasie is de toekomst..
Ik ben heel erg benieuwd naar Feyenoord in toppers, als ze net zo spelen als tegen kiev thuis dan nooit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik hoop dat we voor de verandering eens een keer winnen daar, kennen wij een keer lachen.
Alsie maar goals gaat maken dan maakt het mij eigenlijk niet zoveel uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die komt nog steeds kanker dom over.
Hij gaf vandaag een interview op tv zo een dom iemand is het.
Waarschijnlijk weet hij niet eens bij welke club hij zit.
Ze moeten eigenlijk altijd zo spelen als tegen Kiev.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd naar Feyenoord in toppers, als ze net zo spelen als tegen kiev thuis dan nooit.
Zo slecht hebben we het niet, alleen duurt het even.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
He gijpie jij ook hier.Maar klopt, dat gaat hem worden. En dan ligt het eraan wie zich uiteindelijk het beste ontwikkelt, Klaassen, Vilhena of Maher wie er op 10 komt in het toekomstige Oranje.
Of er moeten nog een paar talenten achter zitten.
Ik vond het al storend toen hij bij Feyenoord zat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alsie maar goals gaat maken dan maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit
Davy Klaassen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
He gijpie jij ook hier.Maar klopt, dat gaat hem worden. En dan ligt het eraan wie zich uiteindelijk het beste ontwikkelt, Klaassen, Vilhena of Maher wie er op 10 komt in het toekomstige Oranje.
Of er moeten nog een paar talenten achter zitten.
Ja ik had ook liever Dost gezien, maar onhaalbaar voor Twente.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond het al storend toen hij bij Feyenoord zat.
Dan nog liever Bas Dost.
Krul moet nu al de eerste keeper van oranje worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo slecht hebben we het niet, alleen duurt het even.
Buttner-BMI-deVrij-Greg
-------Krul
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik had ook liever Dost gezien, maar onhaalbaar voor Twente.
Leuke WK, meer niet ja.. Krul is nu al de beste van BPL na Chechquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krul moet nu al de eerste keeper van oranje worden.
Die Stekelenburg altijd al overschat gevonden en die is nu echt over zijn top heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |