Kreeg ook gelijk zin in een fout plaatje dus voor deze gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ooh. LL Cool J op de radio. Doin 'it. Lekker man.
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die heeft Steven gisteren al gepost Geo.
Oi fuckin' oi. LL Cool J is alles behalve fout. Ladies Love Cool James. Kom op man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kreeg ook gelijk zin in een fout plaatje dus voor deze gegaan
Haha, nee ik denk dus dat ze stiekem met iemand anders is geweest die zwart was hihi. Als je goed kijkt zie je ook dat ze een blauw oog heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar opa moet wel zwart zijn geweest.
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk. Overigens kunnen er geen 2 Engelse ploegen in 1 poule dus dat maakt het nog ingewikkelder.quote:
Het kan niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk.
neusje van de nederlandse club er gelijk uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ha-ha waarom is dit eigenlijk leuk in jouw beleving? Ik zou het op zich wel mooi vinden eigenlijk. Overigens kunnen er geen 2 Engelse ploegen in 1 poule dus dat maakt het nog ingewikkelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |