Dat dus. Iedereen die het op die manier probeerde viel keihard op hun bek. Feyenoord in hun jubileum, Ajax 7 jaar lang, en nu proberen zij het op die manier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo stel je aan?
Het is toch belachelijk dat andere clubs moeten bezuinigen en dat 1 club maar blijft investeren op de hoop dat ze kampioen worden, laat ze maar lekker stikken dan
Advocaat heeft maar een éénjarig contract toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar de shit breekt wel los natuurlijk in Eindhoven wanneer ze daadwerkelijk 3e worden
Dickie zal zich aangetast voelen in zijn eer en vertrekken en toch met een miljoentje in zijn zak,en de dure spelers zullen er toch ook een paar van moeten vertrekken dan
Dat stukje was ik het ook gewoon mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo stel je aan?
Het is toch belachelijk dat andere clubs moeten bezuinigen en dat 1 club maar blijft investeren op de hoop dat ze kampioen worden, laat ze maar lekker stikken dan
Ajax mag je niet eens noemen eigenlijk want die gaf ook letterlijk miljoenen uit aan spelers maar faalde gewoon met de aankopen en dikke wanbeleidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Iedereen die het op die manier probeerde viel keihard op hun bek. Feyenoord in hun jubileum, Ajax 7 jaar lang, en nu proberen zij het op die manier.
Ja, en die zal ie dan echt niet verlengenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Advocaat heeft maar een éénjarig contract toch?
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax mag je niet eens noemen eigenlijk want die gaf ook letterlijk miljoenen uit aan spelers maar faalde gewoon met de aankopen en dikke wanbeleid
srry hoor skkltjequote:
Oh.. Ik ben moe, dat tast m'n interpratievermogen aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat stukje was ik het ook gewoon mee eens.
Alleen ik denk dat ze qua transferprijzen wel winst gaan pakken dan. Maar de vraag is of dat ook netto het geval is als je de spelerssalarissen e.d. mee telt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar de shit breekt wel los natuurlijk in Eindhoven wanneer ze daadwerkelijk 3e worden
Dickie zal zich aangetast voelen in zijn eer en vertrekken en toch met een miljoentje in zijn zak,en de dure spelers zullen er toch ook een paar van moeten vertrekken dan
hommoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga trouwens zo pitten man
Die nachten/ochtenden met 2uurtjes slaap beginnen mij op te breken
Echte topclubs zullen misbruik maken van de situatie en spelers goedkoper proberen te halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen ik denk dat ze qua transferprijzen wel winst gaan pakken dan. Maar de vraag is of dat ook netto het geval is als je de spelerssalarissen e.d. mee telt.
Tuurlijk, maar dan zullen ze alsnog in de problemen komen in die zin dat ze van dat transfergeld geen nieuwe spelers kunnen halen. En eigen jeugd hebben ze niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen ik denk dat ze qua transferprijzen wel winst gaan pakken dan. Maar de vraag is of dat ook netto het geval is als je de spelerssalarissen e.d. mee telt.
Ja maar na een paar dagen tot 10uur in de ochtend wakker blijven is niet echt goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hommo
bende gij nou een kale bikkel FOK!'er of wa?!
Nog steeds ongelooflijk veel trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens wat schattingen en de Telegraaf is dat salaris van Ajax nu zeker onder de 38 miljoen. Die stijging laatste jaar is kampioens premie.
True, true.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan zullen ze alsnog in de problemen komen in die zin dat ze van dat transfergeld geen nieuwe spelers kunnen halen. En eigen jeugd hebben ze niet.
Salarissen zijn niet relevant, als Ajax 100 miljoen miljard op de bank heeft staan zijn die paar miljoenen maar weinig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens wat schattingen en de Telegraaf is dat salaris van Ajax nu zeker onder de 38 miljoen. Die stijging laatste jaar is kampioens premie.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Knvb heeft ze al als gezond bestempeld
quote:Absolute salarissen zonder context zeggen echter weinig, dus is het beter om uit te gaan van het personeelskostenratio. Daarin wordt de totale salarispost als percentage van de omzet genomen. De KNVB hanteert hierbij de grens van zestig procent. Als je daarboven zit, wordt dat als ongezond beoordeeld.
Alleen hebben ze die 100miljoen miljard nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Salarissen zijn niet relevant, als Ajax 100 miljoen miljard op de bank heeft staan zijn die paar miljoenen maar weinig.Moet wel afgezet worden tegen iets, aan zulke random getallen heb je 0,0.
Nee, maar wel de grootste omzet van Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze die 100miljoen miljard niet
Truequote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar wel de grootste omzet van Nederlandse clubs.Dat hierboven zegt al genoeg natuurlijk.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
True
Maar je weet vast ook dat omzet niet altijd alles is
Ajax gaat dit seizoen dus zelfs op 45% zitten ofzo, veel dure krachten kwijtgeraakt / gaan nog weg.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor
Pies oud negers
groetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ga ook pitten broeders, trusten.
tjonge jonge dat is vervelendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wtf....
Lig ik lekker in mijn snuggy te pitten wordt er aan gebeld.
Is het de buurman die lam is en bij het verkeerde huis is
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wtf....
Lig ik lekker in mijn snuggy te pitten wordt er aan gebeld.
Is het de buurman die lam is en bij het verkeerde huis is
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar even eten, kan niet meer slapen
ik was een leven aan het zoeken, en die serie heb ik vorig jaar ook gevolgd, vond ik interessant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar ben je weer, waar was je heen en waarom keek je obese?
Voetbal dan? El Clasico man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik was een leven aan het zoeken, en die serie heb ik vorig jaar ook gevolgd, vond ik interessant.
Mooi dat die papzak weggaat. Maar wat doe jij steeds dan dat je iedeere nacht doorhaalt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani gaat weg man, van der Wiel misschien.
Niks, van alles en nog wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat die papzak weggaat. Maar wat doe jij steeds dan dat je iedeere nacht doorhaalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |