Vorig seizoen niet, dan was Mark niet eens gekomen denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dan Van Bommel of Strootman eruit gehaald?
Neymar financieel aan de grond?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neymar heeft geen geld meer las ik, die gaat naar City toe denk ik
Die is weg dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Tweetje van mevrouw Sulejmani.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Van 7 minuten geleden ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Duckfacehoerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.![]()
Ze heeft 'm verwijderd denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zag het net in het Ajax topic, zal even haar twitter bekijken.
Ja, ik zie wel dat er door Engelse lui op gereageerd is dus ik neem aan dat het gewoon echt is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze heeft 'm verwijderd denk ik.
Oh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat er door Engelse lui op gereageerd is dus ik neem aan dat het gewoon echt is.
Flikkertje is het wel ja ik zie hem wel eens de hond uitlaten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kut Fer. Zus van een maat heeft hem op skype, vorige keer zaten ze te skypen toen ik daar was. Toen zei ik bedankt voor de 5 miljoen en toen ging hij van skype af.
Dit was mijn verhaal hoop dat ik wat gewonnen heb.
En Van der Wiel misschien naar Arsenal zag ik in het Ajax-topic?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ze verwijderd natuurlijk.
Die dacht ook 'oh heb je weer zo'n hersenloze, ik verdien meer in 3 jaar Twente dan jij je hele leven' en is toen doorgelopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikkertje is het wel ja ik zie hem wel eens de hond uitlaten.
Toen ik hem voor het eerst zag heb ik Feraader naar hem geroepen hij keek me verbaast aan en liep met zijn hoofd naar beneden door.
Dat van VdW komt allemaal van Engelse tabloids, zal wel niks van waar zijn. Sulejmani kan zo maar zijn, Overmars zei vandaag al in het AD dat een club zich had gemeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Van der Wiel misschien naar Arsenal zag ik in het Ajax-topic?
Grote kans dat hij iig weggaat dusGaat lekker.
Alsof hij Sagna eruit gaat spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat Ajax zoveel grote transfers doet en weinig investeert, echt nieuw beleid of is het een beetje gedwongen zuinig doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk hij niet als jij roept bedankt voor de 5 miljoen .quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die dacht ook 'oh heb je weer zo'n hersenloze, ik verdien meer in 3 jaar Twente dan jij je hele leven' en is toen doorgelopen.
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij Sagna eruit gaat spelen
Beetje van beidequote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat Ajax zoveel grote transfers doet en weinig investeert, echt nieuw beleid of is het een beetje gedwongen zuinig doen?
Jenkinson hebben ze daar nu staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij Sagna eruit gaat spelen
Nieuw beleid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat Ajax zoveel grote transfers doet en weinig investeert, echt nieuw beleid of is het een beetje gedwongen zuinig doen?
Nee, hij wilde die zus van mijn maat hosselen natuurlijk. Ze skypen serieus 1 of 2 keer per week.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk hij niet als jij roept bedankt voor de 5 miljoen .
Dat kan je beter naar Munsterman roepen, Fer betaald niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk hij niet als jij roept bedankt voor de 5 miljoen .
Ik kwam laatst Theo Janssen tegen op straat die zijn kat uitliet, ik schreeuwen tegen hem enzo maar hij zei dat ik eens fatsoenlijk Nederlands moest leren praten en dat hij er dan misschien mee zou zitten dat ik een grote mond had.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikkertje is het wel ja ik zie hem wel eens de hond uitlaten.
Toen ik hem voor het eerst zag heb ik Feraader naar hem geroepen hij keek me verbaast aan en liep met zijn hoofd naar beneden door.
Dus het gaat gewoon de kas in? Of worden er toch stiekem wat openstaande schulden mee afgelost?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuw beleid.
Mooi juist. Veel investeren levert nooit wat op.
Fer heeft toch al een vriendin? zo'n dikke negerinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij wilde die zus van mijn maat hosselen natuurlijk. Ze skypen serieus 1 of 2 keer per week.
Beide eigenlijk. Uitgaven willen ze sowieso omlaag omdat ze nu zonder transfers en CL een miljoenenverlies lijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Theo zou je een paar kankerklappen geven als je stoer zou doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik kwam laatst Theo Janssen tegen op straat die zijn kat uitliet, ik schreeuwen tegen hem enzo maar hij zei dat ik eens fatsoenlijk Nederlands moest leren praten en dat hij er dan misschien mee zou zitten dat ik een grote mond had.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fer heeft toch al een vriendin? zo'n dikke negerin
Geen idee. Kan me niet voorstellen dat we (ernstige) schulden hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus het gaat gewoon de kas in? Of worden er toch stiekem wat openstaande schulden mee afgelost?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Theo zou je een paar kankerklappen geven als je stoer zou doen
Die ging ooit een keer vechten bij een amateurwedstrijd omdat iemand tof deed tegen zijn pa
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus het gaat gewoon de kas in? Of worden er toch stiekem wat openstaande schulden mee afgelost?
Fer is een Rotterdamse neger denk je echt dat hij monogaam is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fer heeft toch al een vriendin? zo'n dikke negerin
Geen schulden alleen het eigen vermogen is wel flink afgenomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. Kan me niet voorstellen dat we (ernstige) schulden hebben.
Aha zit wat in. Snap alleen die aankoop van Poulsen totaal niet. Maar aan de andere kant als Enoh je beste CVM is is ook wel treurig natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Uitgaven willen ze sowieso omlaag omdat ze nu zonder transfers en CL een miljoenenverlies lijden.
En ze willen zoveel mogelijk jeugd en dus halen ze nu liever een 32 jarige Poulsen met 2 gasten van 19 jaar erachter(en Enoh) in plaats van een grote naam.
Ah, zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen schulden alleen het eigen vermogen is wel flink afgenomen.
Omdat ze verwachten dat Boccara of Sporsklede binnen een jaar in het eerste kunnen spelen. Overbodige aankoop dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha zit wat in. Snap alleen die aankoop van Poulsen totaal niet. Maar aan de andere kant als Enoh je beste CVM is is ook wel treurig natuurlijk.
Engelaar is ook een Rotterdammer, dus zou best kunnen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fer is een Rotterdamse neger denk je echt dat hij monogaam is?
Engelaar loopt toch met meerdere wijven daar in Eindhoven?
Poulsen is ook gehaald voor de Ooijer rolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ze verwachten dat Boccara of Sporsklede binnen een jaar in het eerste kunnen spelen. Overbodige aankoop dus.
Is niet zo gek natuurlijk als je spelers als Luque e.d haalt, daar investeer je toch al snel wat miljoenen in per speler en daar krijg je 0 van terug. Terwijl ze waarschijnlijk wel met ene bepaalde waarde op de balans stonden toentertijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
Al is het lastig om te zeggen maar ik denk serieus dat het geldpotje op is en ze daarom ook richting jeugd gaan
Mocro in de groep dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Poulsen is ook gehaald voor de Ooijer rol
Die gekke Ooijer is wel mooi 2 keer kampioen geworden, goffetomme zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Poulsen is ook gehaald voor de Ooijer rol
Ze hebben natuurlijk voor miljoenen aan spelers verkocht maar mensen vergeten ook weleens dat door het beleid van v Basten en Jol er ook miljoen uit gegaan is aan overbodige salarissen en shitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet zo gek natuurlijk als je spelers als Luque e.d haalt, daar investeer je toch al snel wat miljoenen in per speler en daar krijg je 0 van terug. Terwijl ze waarschijnlijk wel met ene bepaalde waarde op de balans stonden toentertijd.
Was ook zeer belangrijk voor Ajax nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gekke Ooijer is wel mooi 2 keer kampioen geworden, goffetomme zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |