Joh wijsneus, en wat proberen ze nu te doen dan denk jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft heel vorig seizoen bijna niets goed gedaan.
daarvoor ook een matig seizoen. hij teert nog op dat prima wk en dat top seizoen wat hij toen heeft gehad. Ajax kan hem beter nu verkopen voor hij zijn bassis plaats verliest en je er nooit meer van af komt.
Houden, zodat hij transfervrij vertrekt. Misschien wil PSV of Twente wel 5 miljoen betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh wijsneus, en wat proberen ze nu te doen dan denk je
Hij heeft potentie zie ik:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben we nog Manu
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze hem nog even verhuren, kan hij minuten pakken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Houden, zodat hij transfervrij vertrekt. Misschien wil PSV of Twente wel 5 miljoen betalen.
Nooit meer vanaf komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft heel vorig seizoen bijna niets goed gedaan.
daarvoor ook een matig seizoen. hij teert nog op dat prima wk en dat top seizoen wat hij toen heeft gehad. Ajax kan hem beter nu verkopen voor hij zijn bassis plaats verliest en je er nooit meer van af komt.
En vervolgens heeft die topclub die hem koopt een kat in de zak gekocht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh wijsneus, en wat proberen ze nu te doen dan denk je
Ja gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens heeft die topclub die hem koopt een kat in de zak gekocht.
Nah, Greg is een grote talent alleen bleef hij te lang bij Ajax. Hij moet nu gewoon een stap omhoog zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vervolgens heeft die topclub die hem koopt een kat in de zak gekocht.
Ja godverdomme, die baard van Manu man. Als ik me nooit geschoren had had ik nog niet zo'n ding.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft potentie zie ik:
[ afbeelding ]
Gaat het gewoon redden bij een PSG, die moeten ook nog steeds een RB kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, Greg is een grote talent alleen bleef hij te lang bij Ajax. Hij moet nu gewoon een stap omhoog zetten
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, Greg is een grote talent alleen bleef hij te lang bij Ajax. Hij moet nu gewoon een stap omhoog zetten
Fer doet het best aardigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel vaker
Kijk maar naar Fer
Dat bedoel ik toch ook eiquote:
Die moet ook gewoon naar Engeland en daar een bikkel worden. Kan hij over 2 jaar Neymar de WK-finale uittrappen in de 119e minuut bij een 2-1 voorsprong.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Douglas ook een overschat paard dat alleen maar domme kaarten pakt ook een top seizoen gespeeld en daarna alleen maar gefaald.
Fer is een prima aankoop geweest speelt echt als een baas nu.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel vaker
Kijk maar naar Fer
Meer iets voor BMIquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon naar Engeland en daar een bikkel worden. Kan hij over 2 jaar Neymar de WK-finale uittrappen in de 119e minuut bij een 2-1 voorsprong.
Neymar moet ook weg uit Brazilië.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon naar Engeland en daar een bikkel worden. Kan hij over 2 jaar Neymar de WK-finale uittrappen in de 119e minuut bij een 2-1 voorsprong.
Kut Fer. Zus van een maat heeft hem op skype, vorige keer zaten ze te skypen toen ik daar was. Toen zei ik bedankt voor de 5 miljoen en toen ging hij van skype af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fer is een prima aankoop geweest speelt echt als een baas nu.
Ja en dat zie dus met vd Wiel ook gebeurenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fer is een prima aankoop geweest speelt echt als een baas nu.
Neymar heeft geen geld meer las ik, die gaat naar City toe denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Neymar moet ook weg uit Brazilië.
Had je dan Van Bommel of Strootman eruit gehaald?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook liever dat Brands voor Fer ging ipv Gini..
Ik denk niet dat ze dan Van Bommel gehaald hadden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dan Van Bommel of Strootman eruit gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |