quote:
Toch wel van de Aldi?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik zit nou verdorie van alle ellende ook nog een rol biskwie weg te kanen...
Hmmz, politici zijn allemaal boeven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, een politieke discussie.
Euroshopper van de AH, waren in de aanbieding, 1 + 1 gratis + 10% korting door mijn bonusjoker... dus 4 rollen voor 59ctquote:
We hebben alleen een beetje weinig keus, we zitten er helaas mee opgescheept.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, politici zijn allemaal boeven.
Trap er niet in!
Nouja, eigenlijk wel. Ik heb wel heel erg het gevoel dat ze in de politiek heel erg ver van de realiteit af staan en niet echt weten wat er gaande is allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, politici zijn allemaal boeven.
Trap er niet in!
Welk kunstje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Misschien kwam mijn vorige post wat lomp over, maar het ging zo gewoon echt!![]()
Ik zat echt met mijn mond open te luisteren![]()
De eigenaar vertelde ons dat ze het kunstje al eerder geflikt schenen te hebben..
Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Euroshopper van de AH, waren in de aanbieding, 1 + 1 gratis + 10% korting door mijn bonusjoker... dus 4 rollen voor 59ct
kost geld, zou ik niet doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik zit nou verdorie van alle ellende ook nog een rol biskwie weg te kanen...
Nee, dat idee heb ik ook wel es. Maargoed, ik stem dan ook sowieso niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wel. Ik heb wel heel erg het gevoel dat ze in de politiek heel erg ver van de realiteit af staan en niet echt weten wat er gaande is allemaal.
Ik kan het me heel goed voorstellen. Het ís ook gewoon heel frustrerend allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik klaag niet nee. En waarom hoor je mij niet klagen, omdat de situatie waarin ik zit, heb ik zelf gedaan!
Dus ik mag niet klagen, maar als ik alleen ben, denk je dat ik niet gefrustreerd ben? Kwaad ben, dat ik naar de voedselbank moet om aan eten te komen? En waag het eens te quoten en dan roken erbij te vermelden.
Dat ik met 30 euro per week mijn boodschappen moet doen, waarvan ik dus katten en een hond moet voeden en mezelf? Denk je dat ik werkelijk nooit klaag?
Ik durf hier niet eens meer te klagen, want dan word mijn roken aangekaart..
ik durf hier niet eens meer om hulp te vragen, want je wordt veroordeeld en je krijgt een oordeel.
Ik durf niet eens meer, alles te zeggen hier, want naar mijn idee, grootste gros denkt in hokjes..
Als jij een uitkering hebt, ben je lui, want je werkt niet.
VERDIEP JE POTVOLDROPJES in de mens die achter het account zit..
zonder te vooroordelen!!
Dit is echt mijn laatste 2 cent voor vandaag, want dan is het MAAR internet, maar deze kortzichtigheid maakt mij meer dan woest!!
En als iemand probeert wat van de prijs af te krijgen... dan zijn het ZAKENMENSEN!!! iets wat in nl niet heel normaal is, maar in de meeste landen wel!!!
Waarschijnlijk vindt een echte VVD-er dat je de katten en de hond maar weg moet doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik klaag niet nee. En waarom hoor je mij niet klagen, omdat de situatie waarin ik zit, heb ik zelf gedaan!
Dus ik mag niet klagen, maar als ik alleen ben, denk je dat ik niet gefrustreerd ben? Kwaad ben, dat ik naar de voedselbank moet om aan eten te komen? En waag het eens te quoten en dan roken erbij te vermelden.
Dat ik met 30 euro per week mijn boodschappen moet doen, waarvan ik dus katten en een hond moet voeden en mezelf? Denk je dat ik werkelijk nooit klaag?
ik durf hier niet eens meer om hulp te vragen, want je wordt veroordeeld en je krijgt een oordeel.
Ik durf niet eens meer, alles te zeggen hier, want naar mijn idee, grootste gros denkt in hokjes..
zonder te vooroordelen!!
Dit is echt mijn laatste 2 cent voor vandaag, want dan is het MAAR internet, maar deze kortzichtigheid maakt mij meer dan woest!!
En als iemand probeert wat van de prijs af te krijgen... dan zijn het ZAKENMENSEN!!! iets wat in nl niet heel normaal is, maar in de meeste landen wel!!!
als je hem niet gekocht had... had je 59cent in je spaarpot kunnen doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Euroshopper van de AH, waren in de aanbieding, 1 + 1 gratis + 10% korting door mijn bonusjoker... dus 4 rollen voor 59ct
Ho effe!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat moeten ze ook eens aan pakken, dat de BTW zakelijk altijd afgerukt kan worden.
Heb ik nou gewoon een heuse rel gemist, of wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
zonder te vooroordelen!!
Nee, obvious?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ho effe!!
Jij hebt dus nooit je eigen zaak gehad?
Lees maar terug! Lui varkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik nou gewoon een heuse rel gemist, of wat?
Het begint er wel op te lijken..
Someone, enlighten me..
rel niet, meningsverschil over uitkering trekken, minimumloon en klagenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Someone, enlighten me..
Je hebt écht een discussie gemist ja. Lees het vorige topic eens door, zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Someone, enlighten me..
Mjah, dan had het wel opgegaan aan een pakje peuken.. nu heeft het hele gezin (incl. de hond!) er nog wat aan.. mits ik tenminste van die andere rollen af kan blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je hem niet gekocht had... had je 59cent in je spaarpot kunnen doen
w8 ff.. hij is wel held ja!!quote:
Nee, maar ik bedoel dingen als skyboxen bij een voetbalclub e.d. Dingen die eigenlijk geen fuck met de zaak te maken hebben. Die worden ook massaal afgerukt onder het mom van zakelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ho effe!!
Jij hebt dus nooit je eigen zaak gehad?
yeah en als t aan jou lag konden er wss nog wel 28 biefstukken bijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan is het goed.Dan mag het vast wel van Gomi.
Nee, geen rel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Someone, enlighten me..
Lees het vorige topic zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Someone, enlighten me..
Die biscuitjes zijn ook lekker met een laagje chocopasta of met boter en hagelslagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dan had het wel opgegaan aan een pakje peuken.. nu heeft het hele gezin (incl. de hond!) er nog wat aan.. mits ik tenminste van die andere rollen af kan blijven
Die kunnen ook lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
w8 ff.. hij is wel held ja!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Neuh, 28 biefstukken lijkt me wat overdreven op dit tijdstip.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als t aan jou lag konden er wss nog wel 28 biefstukken bij
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die biscuitjes zijn ook lekker met een laagje chocopasta of met boter en hagelslag
28 biefstukken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als t aan jou lag konden er wss nog wel 28 biefstukken bij
Joh! Dies wel heel goed gekozen! Wie heeft hem toch gekozen? Het is een held!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
Ik vind dat het gekozen liedje bij dit topic wel heel goed gekozen!
hehe ok mss is dat te iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Neuh, 28 biefstukken lijkt me wat overdreven op dit tijdstip.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kunnen ook lezenUitgerekend jij! Boehoehoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wat was dat voor maaltijd?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond op tv een man die maar 1 maaltijd per dag at, omdat hij gewoon niet meer kon betalen. Ook best triest
Dat weet ik niet, maar het zal vast geen 5-gangen diner zijn lijkt mij. Gewoon het broodnodige, verder niks. De verwarming ging niet aan, hij douchte niet vaak en als hij dat deed dan zo koud mogelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En wat was dat voor maaltijd?
weet je dat weet ik ook wel he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
28 biefstukken?Neuh, maar wel een normaal leven, waar je niet elke keer na hoeft te denken hoe je deze maand weer doorkomt.
Ik zag gisteravond op tv een man die maar 1 maaltijd per dag at, omdat hij gewoon niet meer kon betalen. Ook best triest
Dat inderdaad. Ik hoor steeds dat ik in één van de welvarendste landen ter wereld leef, maar ik pieker me elke maand suf welke rekening betaald moet worden en welke nog kan wachten. En dan moeten we ook nog te eten hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
28 biefstukken?Neuh, maar wel een normaal leven, waar je niet elke keer na hoeft te denken hoe je deze maand weer doorkomt.
daar stem ik dus echt opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zou van ellende bijna op de Partij voor de Dieren stemmen..
Ja, mensen die bewust kiezen voor een bijstand omdat dat lekker makkelijk is vind ik ook niet kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je dat weet ik ook wel he.
vriendin van mn vriendin is bv door dr ex t huis uitgeschopt. en dan dus ook gewoon echt van binnen een week wegwezen.
die zat dus bv ook echt zonder een cent en zonder een bron van inkomsten en wel 2 kids ook.
dat gebeurt ook en dat vind ik ook triest.
maar waar ik t over had zijn de gevallen die de boel lopen te verzieken. die hollen t vangnet uit en daardoor komt dat hele net onder druk te staan
He ja, ik wil eigenlijk voor 12en op bed liggen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
pas op met discussiepunt urgentie!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
He ja, ik wil eigenlijk voor 12en op bed liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ireth!!!zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Ik haak dan af hoor! Anders ben ik zo wel schuldig aan het wegkanen van nog 3 rollen biskwie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
Ik stem gewoon niet.
En de eerste die nu zegt:
"als je niet stemt, heb je ook geen recht van spreken" , daag ik uit voor een discussie.
Ik ga naast je zitten. Laat ze maar opkomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
Ik stem gewoon niet.
"als je niet stemt, heb je ook geen recht van spreken" , daag ik uit voor een discussie.
Hey Dolfi,quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
zonder te vooroordelen!!
die discussie heb ik al gehad met je, dus ik passquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
Ik stem gewoon niet.
ze had idd recht op urgentie, maar daar gaat ook tijd overheen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, mensen die bewust kiezen voor een bijstand omdat dat lekker makkelijk is vind ik ook niet kunnen.
En door een ex uit huis geschopt worden en het liefst de volgende dag opgetieft ken ik ook. Gelukkig kon ik bij mijn moesje terecht
en had ik ook geen 2 koters. Gezellig bij haar op de kamer slapen, want 3 personen in een appartement met 2 slaapkamers...
Maar dan heb je (zelfs met kinderen!) gewoon ook geen recht op urgentie, je moet 't maar zien uit te zoeken.
nee, dank jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Dolfi,
Ik wil je met alle plezier wel een keertje een boodschappenpakketje en een pakje cigaretten opsturen hoorZodat je lekker kunt roken...
1-
2-
Maar wel alleen omdat jij de enige echte Dolfi bent EN omdat ik het jou gewoon gun.
Zo, ik heb gequoot en ook nog eens roken genoemd
hehe dat zei ik ook altijd, maar inmiddels denk ik ook van who cares of je nu wel of niet stemt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Pulver het volgende:
Ik stem gewoon niet.
Klopt, want die win ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die discussie heb ik al gehad met je, dus ik pass
toen niet en nu nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Klopt, want die win ik.
Helemaal met Rucky aan me zijde/zeide (ik heb altijd moeite met ij/ei)
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
He ja, ik wil eigenlijk voor 12en op bed liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Valt nog mee dat er niet bij staat dat doorslikken zelfs nog betere resultaten boekt...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, verzonnen door een man natuurlijk
Dat is pure armoede... ik vraag me af hoe dat kan. Te trots om hulp te aanvaarden?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zal vast geen 5-gangen diner zijn lijkt mij. Gewoon het broodnodige, verder niks. De verwarming ging niet aan, hij douchte niet vaak en als hij dat deed dan zo koud mogelijk.
Misschien foute keuzes gemaakt, waardoor hij in die situatie beland is. Of net tussen wal en schip inzitten en nergens recht op hebben.. Ik weet het niet. Maar het komt echt voor, best veel denk ik ook. De voedselbanken zijn niet voor niks zo druk bezocht...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is pure armoede... ik vraag me af hoe dat kan. Te trots om hulp te aanvaarden?
maar ik wil niet een vinger maar de hele handquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
mannen zijn best slim, je moet het er alleen zelf instoppen...
does bukken, krijg je mijn vinger
Daarom ben ik dus zo dom.quote:
Pas op wat je zegt, voor je het weet heb je de hele hand op een plek die je niet fijn vind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar ik wil niet een vinger maar de hele hand
Misschien vindt hij het juist wel fijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, voor je het weet heb je de hele hand op een plek die je niet fijn vind.
Ja, maar een maaltijd?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien foute keuzes gemaakt, waardoor hij in die situatie beland is. Of net tussen wal en schip inzitten en nergens recht op hebben.. Ik weet het niet. Maar het komt echt voor, best veel denk ik ook. De voedselbanken zijn niet voor niks zo druk bezocht...
Ik heb het niet helemaal gevolgd, uitstel van executie was het programma. Dus ja, een eigen huis had 'ie wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar een maaltijd?
Een deurwaarder kan maar tot een max. beslag leggen maandelijks. Er is huurtoeslag en weet ik veel wat.
Enige wat ik even zo snel kan bedenken is dat ie misschien een eigen huisje heeft waardoor ie geen uitkering krijgt ofzo icm met een heel karig AOW'tje?
Oh ja, das waar. Zie je nu dat ik die test nodig heb?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, voor je het weet heb je de hele hand op een plek die je niet fijn vind.
Armoede die volgens onze grote "vriend" Rutte niet bestaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is pure armoede... ik vraag me af hoe dat kan. Te trots om hulp te aanvaarden?
Alstu...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar ik wil niet een vinger maar de hele hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er overal vangnetten voor zijn, denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Armoede die volgens onze grote "vriend" Rutte niet bestaat.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef Inlognaam het volgende:
Zo, ik ben nu eindelijk helemaal bijgelezen!
PFfffff, dat heeft even geduurd.
Morgen geeft Dolfi een cursusje prostaat melken denk ik. Alleen moet er dan wel iemand bukken. Ik trek me even terug.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alstu...
En nee.. het is geen protheseMerci!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik iemand neerdreunen
Ook hoi !
Alleen zit er soms zoveel bureaucratie in dat die vangnetten niet adequaat werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat er overal vangnetten voor zijn, denk ik.
Ik kan me het ook niet vorstellen eigenlijk. Tenzij eigen werker, en er maandelijks dus geen geld binnenkomt of te weinig en je in de shit komt omdat je je woning moet verkopen omdat je anders geen bijstand/ww/geef het een naam kan krijgen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Merci!
Nu kan ik iemand neerdreunen
hou maar op... want het is echt zo!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar een maaltijd?
Een deurwaarder kan maar tot een max. beslag leggen maandelijks. Er is huurtoeslag en weet ik veel wat.
Enige wat ik even zo snel kan bedenken is dat ie misschien een eigen huisje heeft waardoor ie geen uitkering krijgt ofzo icm met een heel karig AOW'tje?
maar mag dat wel dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hou maar op... want het is echt zo!!
dat de huur betaald is en vaste lasten, dat er geen geld is voor eten...
komt voor
Kan je nagaan hoe weinig dat minimum is..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
maar mag dat wel dan?
er wordt toch uitgegaan van een minimum wat iemand nodig heeft om van te kunnen leven
trusten ehhequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef Ehhe het volgende:
Het is gewoon kommer ende kwel. Maargoed, ik heb nog een dak boven m'n hoofd en ik heb tot nu toe elke dag te eten, dus eigenlijk heb ik ook geen klagen..
Ik ga nu maar eens slapen, in mijn bed. Die heb ik ook nog
ik weet tbh niet wat dat minimum is dan. maar dat je maar 1 keer x per dag kunt eten is wel zwaar onder t minimum imoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe weinig dat minimum is..
Zoiets... maar ik wilde het woord fistfucken niet gebruiken. En heb momenteel niet iemand die ik vuistdiep wil naaienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]Heb jij die taak tegenwoordig overgenomen
maar tbh vind ik 30 euro per week ook wel erg weinigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
er zijn mensen zat die er bewust voor kiezen:
geen stoken, maar een extra trui..
niet dagelijks warm douchen..
niet dagelijks warm eten...
en reken maar, dan ben ik nog rijk met mijn 30 euro per week
Nouja maar als je dus eenmaal in de penarie zit kom je er niet zo makkelijk uit. Dan maak je keuzes; zelf niet eten maar een stukje aflossen. Niet douchen, beetje aflossen. Niet stoken etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet tbh niet wat dat minimum is dan. maar dat je maar 1 keer x per dag kunt eten is wel zwaar onder t minimum imo
Moet je met die 30 euro alles doen. Dus ook je stookkosten ed. betalen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
niet dagelijks warm eten...
en reken maar, dan ben ik nog rijk met mijn 30 euro per week
Maar dat gebeurt dus. Ik heb ook een tijdje met 50 p/w rond moeten komen. Dat vond ik nog veel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar tbh vind ik 30 euro per week ook wel erg weinig
yeah dan zit je in die spiraal denk ik en dan is t lastig om daar weer uit te komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja maar als je dus eenmaal in de penarie zit kom je er niet zo makkelijk uit. Dan maak je keuzes; zelf niet eten maar een stukje aflossen. Niet douchen, beetje aflossen. Niet stoken etc.
50 zou voor 1 persoon nog wel te doen zijn denk ik idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus. Ik heb ook een tijdje met 50 p/w rond moeten komen. Dat vond ik nog veel!
ik krijg 30 boodschappen geld en 20 reisgeld om op mijn werk te komen... die ik ook echt nodig heb om er te komen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar tbh vind ik 30 euro per week ook wel erg weinig
dan zijn mijn vaste lasten betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Moet je met die 30 euro alles doen. Dus ook je stookkosten ed. betalen?
yeah maar om van te leven bedoelde ik dus idd. bij evt reiskosten had ik nog niet eens stilgestaan tbh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik krijg 30 boodschappen geld en 20 reisgeld om op mijn werk te komen... die ik ook echt nodig heb om er te komen...
denk dat je als je slim inkoopt je wel een eind kunt komen iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
Ik denk dat ik het daar ook mee doe wekelijks om eerlijk te zijn. Alleen heb ik geen huisdieren, behalve een knuffelhondenzusje bij mn ouders.
Koop veel afgeprijsd spul (zuivel ed.) en eet verder nogal wisselvallig en veel van wat er in de aanbieding is. Maar een blik bruine bonen met spekjes, pizza ofzo (3 of 4 voor 5 euro in aanbieding) is voor mij al voldoende. Eigenlijk geef ik weinig om luxe eten.
plus dat je niet rooktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
Ik denk dat ik het daar ook mee doe wekelijks om eerlijk te zijn. Alleen heb ik geen huisdieren, behalve een knuffelhondenzusje bij mn ouders.
Koop veel afgeprijsd spul (zuivel ed.) en eet verder nogal wisselvallig en veel van wat er in de aanbieding is. Maar een blik bruine bonen met spekjes, pizza ofzo (3 of 4 voor 5 euro in aanbieding) is voor mij al voldoende. Eigenlijk geef ik weinig om luxe eten.
hehe ik heb ook nasi in de vriezer. nasi van mn moeder. die neem ik altijd mee om in te vriezenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
Ik geef ook niet heel veel om luxe eten, maar vind een volwaardige maaltijd met vlees en groenten toch wel lekker. Ik maak tegenwoordig grote porties met aanbiedingsgroenten en -vlees, dat vries ik dan in. Heb nu nog voor 2 keer bami en 2 keer nasi in de vriezer bijv. En nog wat worsten en ballen
Morgen iets minder hard schoppen graag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:26 schreef maffemuts het volgende:
*zet ontbijt klaar en een grote kan koffie en een kleinere met thee*
Mogguh! Tis weer veel te vroeg :x
*schopt Rucky virtueel z'n bed uit zodat ie op tijd is vandaag*
Welk vluchtnr? Even kijken of ik zijn vliegtuig zie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 op schiphol staat om haar Merlijn op te halen
is al geland kl1074quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welk vluchtnr? Even kijken of ik zijn vliegtuig zie.
quote:
jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je zal wel blij zijn dat hij weer thuis is.
Dan moet je wel blij kijken.quote:
gezellig, komen jullie een bakkie doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 op schiphol staat om haar Merlijn op te halen
Dat doen wij ook regelmatig en dat is alleen maar, omdat wij er een sport van maken, om elk jaar zoveel mogelijk terug te krijgen en dat lukt al jaren heel aardig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
toon??quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat doen wij ook regelmatig en dat is alleen maar, omdat wij er een sport van maken, om elk jaar zoveel mogelijk terug te krijgen en dat lukt al jaren heel aardig! Binnenkort krijgen wij Toon en dan wordt het nog leuker eigenlijk!
Dat doe ik ook niet, tenzij er echt een reden voor is!
Yup.. Revolutionair thermostaat!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
toon??
ik douche de kinderen wel elke dag, die maken er een sport van om zich zo smerig mogelijk te makenook zelf spring ik vrijwel dagelijk even onder, maar dat is omdat ik het gewoon een smerig idee vind om me niet te douchen.
ik heb net een nieuw energie contract afgelsoten, en de juffrouw aan de telefoon schatte mijn maandbedrag nu op 70 ero in (ex stookkosten, die betaal ik apart aan de verhuurder), en ik denk dat ze daar nog hoog mee zit, maar de tijd zal het uitwijzen.
Er staat ook niet iedere dag warm douchenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik douche de kinderen wel elke dag, die maken er een sport van om zich zo smerig mogelijk te makenook zelf spring ik vrijwel dagelijk even onder, maar dat is omdat ik het gewoon een smerig idee vind om me niet te douchen.
nou ja dat dus .. ik douche maar heel kort, even snel m'n haar wassen, alles afspoelen en klaar. En soms, als ik de tijd echt aan mezelf heb (kids slapen al, of ze zijn het weekend bij hun vader bv) dan douche ik lekker uitgebreid. benen doe ik overigens met die ontharingsstrips, dus komt geen water aan te pasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef dolfina-chica het volgende:
er zit natuurlijk een verschil in tussen elke dag 20min. douchen of jezelf even afspoelen.
Ik spoel me elke dag af.. en 1 keer per week gaat mijn haar in de zeep, bij warm weer is dat 2 keer in de week. de ene dag is het scheermes langs mijn oksels, de andere dag is het scheermes langs de navel
en benen doe ik niet onder de douche...
Het is maar net hoe lang je het zelf maakt.
Zo doe ik het hier ook, prima alternatief om niet met liters water te hozen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
Er staat ook niet iedere dag warm douchen
Daarbij kan je jezelf ook dagelijks wassen met een washandje en wat zeep. Scheelt toch weer wat liters warm water
en daar glijdt niets langs?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee hoor, heb deze in het putje staan.
[ afbeelding ]
Ja, even kijken of ie gaan rare rondjes cirkelt. Misschien is ie wel gekaapt en vind er in de cockpit een Arabische disco plaats.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welk vluchtnr? Even kijken of ik zijn vliegtuig zie.
Neuh, die lange haren raken altijd wel wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en daar glijdt niets langs?
zo vinden een paar mensen die hier geweest zijn, raar dat ik mijn handdoek (na het douchen) 2 tot 3 dgn gebruik.. ten eerste scheelt het wassen, ten tweede, ik was schoon!!
Vind ik ook niet zo raar. Alsof je vies moet zijn van jezelf, nadat je notabene jezelf gewassen hebt onder de douche.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en daar glijdt niets langs?
zo vinden een paar mensen die hier geweest zijn, raar dat ik mijn handdoek (na het douchen) 2 tot 3 dgn gebruik.. ten eerste scheelt het wassen, ten tweede, ik was schoon!!
Of ineens verdwijnd daar waar geen vliegveld is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, even kijken of ie gaan rare rondjes cirkelt. Misschien is ie wel gekaapt en vind er in de cockpit een Arabische disco plaats.
Je weet maar nooit :p
Laat die beeldvorming maar zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, die lange haren raken altijd wel wat.
Op de kleuterschool noemde de juf mij al Sasquatch, dit even voor je beeldvorming.
Jep en hoe ga jij dat weer goedmaken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Te laat voor jou, jij ziet het al voor je.
quote:
wat betaal je voor de sportclub?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef Egberts het volgende:
Ik douche mij enkel op de sportclub! Dat is ook de enige rede dat ik ga sporten, douchen is er gratis!
Bij fit4free is het meen ik al vanaf 9.95 per maand.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat betaal je voor de sportclub?
Mhhh, beetje misleidende naam dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij fit4free is het meen ik al vanaf 9.95 per maand.
fit 4free moet je volgens mij betalen voor douchequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij fit4free is het meen ik al vanaf 9.95 per maand.
Ik zou als ik lid ben voor de sportclub niet gaan voor de douche maar voor de saunaAls dat erbij zit tenminste.
In principe wordt ik er zo nu en dan voor betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat betaal je voor de sportclub?
dat was niet mijn vraag...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Egberts het volgende:
[..]
In principe wordt ik er zo nu en dan voor betaald
Klopt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fit 4free moet je volgens mij betalen voor douche
Fit4free zegt: ongeveer 5 a 10% van de bezoekers doucht daar. (oid ik weet het percentage niet meer) Als je de douche dan inclusief doet moet de prijs omhoog en betaald iedereen ervoor. Ook de mensen die er geen gebruik van maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
Dacht dat dat inbegrepen was.. mja, dan is goedkoop alsnog duurkoop daar.
Gelukkig heb k mn eigen douche en ben ik a-sportief.
Welkom thuis, ik ben ze alweer vergeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is ook weer in het land!
Ik heb alweer flink wat pittige discussies gemist zie ik...
Thnx. Did you guys miss me?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welkom thuis, ik ben ze alweer vergeten.
oh, de dames hier tellen niet meer mee?quote:
Welke dames?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh, de dames hier tellen niet meer mee?
Oh, en waar is de emancipatie nu ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh, de dames hier tellen niet meer mee?
Did you find some english drop old chap?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef Merlijn het volgende:
Andere kant was nat en erg brits...
jij vervalt in oude gewoonte door geen rekening te houden met de vrouwen en hun stem niet te laten tellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh, en waar is de emancipatie nu ?![]()
Andere kant was nat en erg brits...
Wat doe jij uit de keuken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij vervalt in oude gewoonte door geen rekening te houden met de vrouwen en hun stem niet te laten tellen
je bier klaar zetten, nou goed?quote:
Je gaat toch niet mijn bier weggeven hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bier klaar zetten, nou goed?_!
En de rest dan, moeten die niets?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bier klaar zetten, nou goed?_!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
En de rest dan, moeten die niets?
nee hoor liefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn bier weggeven hè
dat doe ik eerder door het dan zelf op te drinkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij is wél degene die jou thuis heeft opgesloten he?
Dit is dé kans om hem terug te pakken.
We willen alleen maar helpen hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat doe ik eerder door het dan zelf op te drinken
* DJMO tray eursohopper haalt en in het forum neerzet ..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
We willen alleen maar helpen hoor!
* vannelle en z'n getrainde waakhond bewaken het bier:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO tray eursohopper haalt en in het forum neerzet ..
be my guest
nee, ze zitten allemaal in de kamer waar de kratten grolsch en hertog jan staan die ik heb gehaald voor zequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ze zitten allemaal in de kamer waar de kratten grolsch en hertog jan staan die ik heb gehaald voor ze
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ze zitten allemaal in de kamer waar de kratten grolsch en hertog jan staan die ik heb gehaald voor ze
nee hoor, ik zal niet vertellen dat het de blauwe kamer is die links van de rode rechts achter de gele kamer is.quote:
Dat is gemeen om hem naar die kamer te sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, ik zal niet vertellen dat het de blauwe kamer is die links van de rode rechts achter de gele kamer is.
Ik mag nog een dagje werken.quote:
Gelukkig ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Maar ik zou blij zijn als ik weekend heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken. 4 dagen is ook wel weer genoeg!
Oh ik heb ook wel plezier in mijn werk hoor. Maar het is zo slopend, 9 uren een groep van 25 kinderen minimaal bezighoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Maar ik zou blij zijn als ik weekend heb.
ik weet wat jij gaat doen komend weekendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Maar ik zou blij zijn als ik weekend heb.
Nope, de zaterdag is al ingevuld: [GEZ] Helpende hand in de tuin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet wat jij gaat doen komend weekend![]()
de hele bank lui bankhangen en geen poot uitsteken
Is de erwtensoep nog wèl goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[klaagmodus] mijn aarbeien verrot, mijn druiven verrot, een blik fruit in de koelkast bewaren, dus ook verrot, mijn katten die de kast hebben geplunderd en dus mijn rookworst op hebben gegeten, mijn hond die op mijn zenuwen werkt, mijn ma die haar afspraken niet na is gekomen, nog maar 45cent in bezit, ik voel me ziek, moe en ben wel klaar met vandaag [/klaagmodus]
Klaag maar even.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[klaagmodus] mijn aarbeien verrot, mijn druiven verrot, een blik fruit in de koelkast bewaren, dus ook verrot, mijn katten die de kast hebben geplunderd en dus mijn rookworst op hebben gegeten, mijn hond die op mijn zenuwen werkt, mijn ma die haar afspraken niet na is gekomen, nog maar 45cent in bezit, ik voel me ziek, moe en ben wel klaar met vandaag [/klaagmodus]
Wat zijn katten toch toffe beestjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Oeh, daar heb ik eigenlijk wel trek in. Wordt tijd dat de Plus die weer in de aanbieding gooit, sla ik weer 50 blikken in ofzo. Blijft goed en als ik geen zin heb om te koken... wilde ik nog weleens een kom soep pakken als het in huis was. En erwtensoep is gelijk weer wat groenten binnenkrijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is de erwtensoep nog wèl goed?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik eigenlijk wel trek in. Wordt tijd dat de Plus die weer in de aanbieding gooit, sla ik weer 50 blikken in ofzo
Jij hebt toch bijna nooit zin om te koken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik eigenlijk wel trek in. Wordt tijd dat de Plus die weer in de aanbieding gooit, sla ik weer 50 blikken in ofzo. Blijft goed en als ik geen zin heb om te koken... wilde ik nog weleens een kom soep pakken als het in huis was. En erwtensoep is gelijk weer wat groenten binnenkrijgen
Hoezo gek?quote:
Koken is inderdaad niet mijn hobby. Ik heb het geduld er gewoon niet voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij hebt toch bijna nooit zin om te koken?
Wij hebben lekker pannenkoeken opmet 3 pannen tegelijk op het vuur is het maar 10 minuten werk ofzo, heerlijk
Dat hoor ik wel vaker. Ik vind het juist wel fijn om te koken, ik spaar ook kookboekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Koken is inderdaad niet mijn hobby. Ik heb het geduld er gewoon niet voor.
ik geloof niet dat die in het rijtje stondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is de erwtensoep nog wèl goed?
het laatste dus..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat zijn katten toch toffe beestjesEten van het bazinnetje jatten
![]()
Aardbeien en druiven zouden bij mij echt geen kans krijgen om te rotten... zo ontzettend lekker. Zonde... Ben je ze gewoon vergeten of zat er een rotte tussen die de rest heeft aangestoken?
Je zou mijn moeder kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. Ik vind het juist wel fijn om te koken, ik spaar ook kookboeken. Gewoon voor de heb, ik kijk er nooit in
Ik geef je groot gelijk. Zelf koop ik geen voorraad in maar ga na mijn werk de supermarkt in en dan zie ik wel wat in de aanbieding is die dag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hoezo gek?
Uitgekookt bedoel je eerder. Maar een blik erwtensoep van 80 cent, smaakt lekkerder dan hetzelfde blik voor 1.59 euro. En zolang het lang houdbaar is en blijft maakt het mij echt niet uit dat het een plekje innneemt in de kast.
Nu komt Papabear met erwtensoep en kan ik het niet pakken. Maar als ik nu nog een blik erwtensoep had staan, had er nu dus een kom erwtensoep in de magnetron staan warmen.
Nah, ik benut aanbiedingen gewoon optimaal als het even kan. Chicken Tonight, erwtensoep, dat soort dingen gebruik ik regelmatig om te koken. Blijft goed, dus als er een goede aanbieding is dan sla ik vaak gewoon in een keer een voorraadje in.
Ergens moet ik toch mn geld vandaan halen he?
Ik vind niet dat ik daar 'recht' op hebquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je zou mijn moeder kunnen zijn.
Psst.. dr worden dr een paar gratis aangeboden in FHF. Best aantrekkelijke.
Alleen zal je wel een maatje erbij krijgen als je dr veel gebruik van zal maken want ik zag oa. chocoladerecepten ed...
excuse me? wtf?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij vervalt in oude gewoonte door geen rekening te houden met de vrouwen en hun stem niet te laten tellen
ik zeg niet dat het je eigen gewoonten zijnquote:
Ja, das kut. Vooral aardbeien gaan hard. Een rotte ertussen en een dag later kun je de rest bijna al direct afschrijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste dus..
ik had al aardbeien gehad en ook al druiven, maar vandaag is het pech
Ja, oke. Maar het zijn wel mooie boeken die denk ik die prijs wel rechtvaardigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik daar 'recht' op heb. En het verzenden is ook al best prijzig, 6,75. Had het wel gezien idd
. Thnx voor de tip!
ik had ze gratis! de druiven en de aardbeienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, das kut. Vooral aardbeien gaan hard. Een rotte ertussen en een dag later kun je de rest bijna al direct afschrijven.
Vind aardbeien trouwens enorm duur tegenwoordig. Ik vraag me echt af waar de fruitprijzen tegenwoordig op gebaseerd zijn. Vooral in de supermarkten is het niet normaal meer
Druiven: 5 euro per kilo ofzo (2.49 voor een bakje)
Vroeger haalde je gewoon op de markt een kilo druiven voor een gulden of een euro? Retezoet, kon ik me dood aan eten.
Het wordt weereens tijd dat ik naar de weekendmarkt in Rotterdam ga. Tegen sluiting... kost het vaak geen kont meer.
Hey Ruck.. das ook een voordeel van een fiets. Fiets je nog eens ergens naar toe
[/klaagmodus]
Alsnog erg balen :/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had ze gratis! de druiven en de aardbeien
Maar ik heb ook wel een fiets zeg maar waar en wanneer die markt is. Misschien zie ik je wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, das kut. Vooral aardbeien gaan hard. Een rotte ertussen en een dag later kun je de rest bijna al direct afschrijven.
Vind aardbeien trouwens enorm duur tegenwoordig. Ik vraag me echt af waar de fruitprijzen tegenwoordig op gebaseerd zijn. Vooral in de supermarkten is het niet normaal meer
Druiven: 5 euro per kilo ofzo (2.49 voor een bakje) Vroeger haalde je gewoon op de markt een kilo druiven voor een gulden of een euro? Retezoet, kon ik me dood aan eten.
Het wordt weereens tijd dat ik naar de weekendmarkt in Rotterdam ga. Tegen sluiting... kost het vaak geen kont meer.
Hey Ruck.. das ook een voordeel van een fiets. Fiets je nog eens ergens naar toe
[/klaagmodus]
Misschien wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar het zijn wel mooie boeken die denk ik die prijs wel rechtvaardigen.
* Inlognaam moet spontaan *Omnomnomnom* als ie denkt aan die lekkernijen in die boeken
Ik maak liever zelf een megapan soep en dan bakjes in de vriezer. Heb een stuk of 30 1-portie-diepvriesbakjes. Gisteren weer 8 porties kippensoep in de vriezer gezet! Ook staan er 3 bakken macaronisaus in. Alleen nog elleboogjes koken, saus opwarmen en tadaa!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik eigenlijk wel trek in. Wordt tijd dat de Plus die weer in de aanbieding gooit, sla ik weer 50 blikken in ofzo. Blijft goed en als ik geen zin heb om te koken... wilde ik nog weleens een kom soep pakken als het in huis was. En erwtensoep is gelijk weer wat groenten binnenkrijgen
The best things in life are freequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had ze gratis! de druiven en de aardbeien
Ja zo doe ik het ook idd. Grote porties maken van iets en dan in kleinere porties invriezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik maak liever zelf een megapan soep en dan bakjes in de vriezer. Heb een stuk of 30 1-portie-diepvriesbakjes. Gisteren weer 8 porties kippensoep in de vriezer gezet! Ook staan er 3 bakken macaronisaus in. Alleen nog elleboogjes koken, saus opwarmen en tadaa!
Jezus, je weet niet eens waar de centrummarkt is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel een fiets zeg maar waar en wanneer die markt is. Misschien zie ik je wel.
Fuck... ik ben net bij mn ouders geweest, maar heb helemaal geen soep op terwijl ze die wel heeft/had gemaaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik maak liever zelf een megapan soep en dan bakjes in de vriezer. Heb een stuk of 30 1-portie-diepvriesbakjes. Gisteren weer 8 porties kippensoep in de vriezer gezet! Ook staan er 3 bakken macaronisaus in. Alleen nog elleboogjes koken, saus opwarmen en tadaa!
Je hoeft mij geen Jezus te noemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jezus, je weet niet eens waar de centrummarkt is?
Weet je waar de grote bieb is? En de Laurenskerk? Daartussen is ie. Elke dinsdag en zaterdag tot 17.00u en zondags geloof ik ook. Alleen is ie zondags niet de moeite waard.
Je hebt toch wel aan mij gedacht hoop ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Merlijn het volgende:
remind me dat ik de volgende keer zo vlieg:
Bespaartechnisch ideaal, maar ik zou me dus irriteren dat ik die soep dan lang in de magnetron moet zetten omdat het bevroren is... Dan rits ik liever een blik open, lepel erin om gelijk een hap te nemen terwijl gelijktijdig al een kom in de magnetron staat op te warmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook idd. Grote porties maken van iets en dan in kleinere porties invriezen.
Haha ja, dat snap ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bespaartechnisch ideaal, maar ik zou me dus irriteren dat ik die soep dan lang in de magnetron moet zetten omdat het bevroren is... Dan rits ik liever een blik open, lepel erin om gelijk een hap te nemen terwijl gelijktijdig al een kom in de magnetron staat op te warmen.
Ik mieter het bevroren in een pannetje op laag vuur.. af en toe het ijsblok omdraaien en langzaam laten ontdooien... kwestie van eehh.. 20 minuutjes ofzo... en veel lekkerder dan een blikje!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bespaartechnisch ideaal, maar ik zou me dus irriteren dat ik die soep dan lang in de magnetron moet zetten omdat het bevroren is... Dan rits ik liever een blik open, lepel erin om gelijk een hap te nemen terwijl gelijktijdig al een kom in de magnetron staat op te warmen.
Beantwoord je pm/dm eens??quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
oja en mijn shag is bijna op!
Nooooquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
oja en mijn shag is bijna op!
al gedaan!!!quote:
20 minuten... als ik trek in soep heb dan is 20 minuten echt te lang.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mieter het bevroren in een pannetje op laag vuur.. af en toe het ijsblok omdraaien en langzaam laten ontdooien... kwestie van eehh.. 20 minuutjes ofzo... en veel lekkerder dan een blikje!
ligt een halve rookworst op de grond in de keuken.... als ik die nou afspoel, heb ik nog wat op broodquote:
Anders kom je ff soep eten?? Mieter ik in het in een pannetje, is het ontdooit en warm als je hier bentquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt een halve rookworst op de grond in de keuken.... als ik die nou afspoel, heb ik nog wat op brood
* Rucky in de trein springt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders kom je ff soep eten?? Mieter ik in het in een pannetje, is het ontdooit en warm als je hier bent
De schatjes hebben tenminste wel wat overgehouden voor je. Das toch lievquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt een halve rookworst op de grond in de keuken.... als ik die nou afspoel, heb ik nog wat op brood
dat is het punt nou net... ik durf geen auto te rijden, anders was ik zelf wel naar mijn ma gegaan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders kom je ff soep eten?? Mieter ik in het in een pannetje, is het ontdooit en warm als je hier bent
Altijd positief blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De schatjes hebben tenminste wel wat overgehouden voor je. Das toch liev
Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
quote:
Da's gewoon varkenssoepquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Het wordt tijd dat het weer kouder gaat worden, dan ga ik weer erwtensoep makenBegin dan met een klein pannetje en eindig met 2 pannen van 30 liter
Buikspek er in, varkenspootje, hips, speklapjes, schouderkarbonaadjes..
![]()
Ik weet het wel zeker... alleen had ik het niet gezegdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen ook
In geval van honger zou ik dat dus ook doen! Bedoel, maak mijn eigen keukenvloer ook schoon, dus weet hoever ik kan gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen ook
Oh haha ja dan had ik het niet gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens, even voor de duidelijkheid, ik ben gewoon mega chagrijnig, dat alles anders gaat dan ik wil.
Morgen laat ik geld overmaken, dus kan ik gewoon weer shag halen en gewoon weer een nieuwe rookworst halen en ik heb gewoon kippensoep gegeten, want die had ik ook nog..
Maar tis alles even bij elkaar dat ik gewoon mega pissig ben op alles en iedereen.
En ehhe ik heb geen idee hoe lang die worst al op de grond ligt, heb hem maar laten liggen, heb zoiets van eetsmakelijk!
Echt nietquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker... alleen had ik het niet gezegd
Ik begon al te denken dat ik raar ben, maar eigenlijk valt dat best mee!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
In geval van honger zou ik dat dus ook doen! Bedoel, maak mijn eigen keukenvloer ook schoon, dus weet hoever ik kan gaan(en anders even flink koken in een pan water, dood alle bacterien
)
dan was ie niet voor de helft opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh haha ja dan had ik het niet gedaan. Als hij er net ligt is het weer wat anders.
Maar daar ben ik wel geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Inlognaam het volgende:
51°55'15"N 4°29'15"E Ruck, daar is ie te vinden. Elke dinsdag en zaterdag. 465 kramen.
Zelfs Belle kan die centrummarkt nu vinden
Ook hier flikkert er weleens iets op de grond bij het koken. Afhankelijk van wat het is, doe ik persoonlijk voor mezelf daar niet zo moeilijk over. Zal het hooguit nog even doorbakken/koken/afspoelen, maar als de hond je een knuffeltje geeft met dr tong en je aflebbert omdat ze je lief vind krijg je per saldo meer bacterien binnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
[..]
Ik begon al te denken dat ik raar ben, maar eigenlijk valt dat best mee!
Veel mensen gooien eten weg omdat het over de verkoopdatum is terwijl het veel langer goed blijft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ook hier flikkert er weleens iets op de grond bij het koken. Afhankelijk van wat het is, doe ik persoonlijk voor mezelf daar niet zo moeilijk over. Zal het hooguit nog even doorbakken/koken/afspoelen, maar als de hond je een knuffeltje geeft met dr tong en je aflebbert omdat ze je lief vind krijg je per saldo meer bacterien binnen.
Ergens moet je dood aan gaan... nu lijkt het wel of de wereld xenofoob is voor alles.
"oeh, een klein rot plekje op de witlof... hup, weg ermee!
* tenzij het te erg is uiteraard.
Zet een slot op de koelkastdeurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens zo schoon is die keukenvloer niet.. want ik lig al een week op bed!
en waarom ik pissig word? katten pikken wel vaker wat.. pakken melk ook..
alleen ik had zin in broodje rookworst
stond niet in koelkast, maar voorraadkastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zet een slot op de koelkastdeur
Post eens een piccie van die schatjes! Ik vind ze nu al leuk
Ik vind die beestjes zo briljant gewoon... dat ik eigenlijk best zelf ook wel een of twee van die mormeltjes in huis wil nemen eigenlijk. Mja, teveel zooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef dolfina-chica het volgende:
kast open maken, melkpak uit de kast trekken en hun nagels erin zetten.. en opeten en drinken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, geen verse melk. Hm, even uithalen met de klauwtjes en nagels gestrekt... of gewoon het hele pak openflikkeren.
Ah, een weekje niet schoongemaakt. So what... vroeger hadden ze niet eens stofzuigers en toch is mn oma 96 geworden.
Daar kan je ook weer niet boos op worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de duivels
ik negeer ze...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar kan je ook weer niet boos op worden.
Ik kijk/ruik eerder om te bepalen of iets nog wel goed is dan naar de datum kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Veel mensen gooien eten weg omdat het over de verkoopdatum is terwijl het veel langer goed blijft.
Terecht. Ze hebben toch hun eigen eten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik negeer ze...
ik ben woest
dubbel op ook nog..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Terecht. Ze hebben toch hun eigen eten!
Als ze klieren moet je gewoon een slaapliedje zingen voor zequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de duivels
Dat doe ik ook, als mijn neus en ogen het vertrouwen dan gaat het de pan in.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik kijk/ruik eerder om te bepalen of iets nog wel goed is dan naar de datum kijken.
De bovenste heeft een zwart lapje om zijn oog dus daar zou ik voorzichtig mee zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Inlognaam het volgende:
Die onderste lijkt me trouwens de grootste etterbak van de twee.
Als een vrouwtje evt ook een etterbak kan zijn dan
Mhuhaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Inlognaam het volgende:
Die onderste lijkt me trouwens de grootste etterbak van de twee.
Als een vrouwtje evt ook een etterbak kan zijn dan
Dan weet je in ieder geval dat je morgen lekker gebak hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga morgen een chocoladetaart maken! M'n moeder viert haar verjaardag zaterdag en wil haar een taart cadeau doen. (Heb zowat alle ingrediënten nog in huis, dus dat scheelt)
Morgen eet ik het niet opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat je morgen lekker gebak hebt
Toch geen huisdieren aanwezig zoals bij dolfina-chicaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
Zaterdag ga ik het opeten. Morgen maken
Een hond, maar die is te laf om iets van eten te pikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Toch geen huisdieren aanwezig zoals bij dolfina-chica
Anders loop je het risico dat er niets meer te eten valt zaterdag
Vreet als straf hun brokken opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens, even voor de duidelijkheid, ik ben gewoon mega chagrijnig, dat alles anders gaat dan ik wil.
Morgen laat ik geld overmaken, dus kan ik gewoon weer shag halen en gewoon weer een nieuwe rookworst halen en ik heb gewoon kippensoep gegeten, want die had ik ook nog..
Maar tis alles even bij elkaar dat ik gewoon mega pissig ben op alles en iedereen.
En ehhe ik heb geen idee hoe lang die worst al op de grond ligt, heb hem maar laten liggen, heb zoiets van eetsmakelijk!
En onze kat weet te goed dat hij het niet mag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een hond, maar die is te laf om iets van eten te pikken
mijn katten weten ook wat niet mag, maar ja....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En onze kat weet te goed dat hij het niet mag.
Onze kat is toch niet bij mijn moederquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En onze kat weet te goed dat hij het niet mag.
De mijne zit ook wel eens in een onbewaakt ogenblik dingen te doen die niet mogenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn katten weten ook wat niet mag, maar ja....
ja de andere kast pakken en dan de deur op slot, maar dat zit niet in mijn systeem, dus ik denk dat ik dit soort dingen maar in koelkast moet bewaren, zoals melk en worstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De mijne zit ook wel eens in een onbewaakt ogenblik dingen te doen die niet mogen. Is het niet handig om je kast op de een of andere manier te barricaderen?
Of in je systeem inbouwen natuurlijk, kan ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja de andere kast pakken en dan de deur op slot, maar dat zit niet in mijn systeem, dus ik denk dat ik dit soort dingen maar in koelkast moet bewaren, zoals melk en worst
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn katten weten ook wat niet mag, maar ja....
Nee, maar die taart staat hier toch voor we naar je moeder gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Onze kat is toch niet bij mijn moeder![]()
Ja, op de salontafel? Echt, denk na slimpiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar die taart staat hier toch voor we naar je moeder gaan.
Nee, maar Mica haalt geen dingen uit de kast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, op de salontafel? Echt, denk na slimpie
Ik blijf deze nog altijd geweldig vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
...alles mag en niets is foei ...
Ik heb een katten leukje en Ireth vind dat ik daar gebruik van moet maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |