Zoiets... maar ik wilde het woord fistfucken niet gebruiken. En heb momenteel niet iemand die ik vuistdiep wil naaienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]Heb jij die taak tegenwoordig overgenomen
maar tbh vind ik 30 euro per week ook wel erg weinigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
er zijn mensen zat die er bewust voor kiezen:
geen stoken, maar een extra trui..
niet dagelijks warm douchen..
niet dagelijks warm eten...
en reken maar, dan ben ik nog rijk met mijn 30 euro per week
Nouja maar als je dus eenmaal in de penarie zit kom je er niet zo makkelijk uit. Dan maak je keuzes; zelf niet eten maar een stukje aflossen. Niet douchen, beetje aflossen. Niet stoken etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet tbh niet wat dat minimum is dan. maar dat je maar 1 keer x per dag kunt eten is wel zwaar onder t minimum imo
Moet je met die 30 euro alles doen. Dus ook je stookkosten ed. betalen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
niet dagelijks warm eten...
en reken maar, dan ben ik nog rijk met mijn 30 euro per week
Maar dat gebeurt dus. Ik heb ook een tijdje met 50 p/w rond moeten komen. Dat vond ik nog veel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar tbh vind ik 30 euro per week ook wel erg weinig
yeah dan zit je in die spiraal denk ik en dan is t lastig om daar weer uit te komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja maar als je dus eenmaal in de penarie zit kom je er niet zo makkelijk uit. Dan maak je keuzes; zelf niet eten maar een stukje aflossen. Niet douchen, beetje aflossen. Niet stoken etc.
50 zou voor 1 persoon nog wel te doen zijn denk ik idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus. Ik heb ook een tijdje met 50 p/w rond moeten komen. Dat vond ik nog veel!
ik krijg 30 boodschappen geld en 20 reisgeld om op mijn werk te komen... die ik ook echt nodig heb om er te komen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar tbh vind ik 30 euro per week ook wel erg weinig
dan zijn mijn vaste lasten betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Moet je met die 30 euro alles doen. Dus ook je stookkosten ed. betalen?
yeah maar om van te leven bedoelde ik dus idd. bij evt reiskosten had ik nog niet eens stilgestaan tbh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik krijg 30 boodschappen geld en 20 reisgeld om op mijn werk te komen... die ik ook echt nodig heb om er te komen...
denk dat je als je slim inkoopt je wel een eind kunt komen iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
Ik denk dat ik het daar ook mee doe wekelijks om eerlijk te zijn. Alleen heb ik geen huisdieren, behalve een knuffelhondenzusje bij mn ouders.
Koop veel afgeprijsd spul (zuivel ed.) en eet verder nogal wisselvallig en veel van wat er in de aanbieding is. Maar een blik bruine bonen met spekjes, pizza ofzo (3 of 4 voor 5 euro in aanbieding) is voor mij al voldoende. Eigenlijk geef ik weinig om luxe eten.
plus dat je niet rooktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
Ik denk dat ik het daar ook mee doe wekelijks om eerlijk te zijn. Alleen heb ik geen huisdieren, behalve een knuffelhondenzusje bij mn ouders.
Koop veel afgeprijsd spul (zuivel ed.) en eet verder nogal wisselvallig en veel van wat er in de aanbieding is. Maar een blik bruine bonen met spekjes, pizza ofzo (3 of 4 voor 5 euro in aanbieding) is voor mij al voldoende. Eigenlijk geef ik weinig om luxe eten.
hehe ik heb ook nasi in de vriezer. nasi van mn moeder. die neem ik altijd mee om in te vriezenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
Ik geef ook niet heel veel om luxe eten, maar vind een volwaardige maaltijd met vlees en groenten toch wel lekker. Ik maak tegenwoordig grote porties met aanbiedingsgroenten en -vlees, dat vries ik dan in. Heb nu nog voor 2 keer bami en 2 keer nasi in de vriezer bijv. En nog wat worsten en ballen
Morgen iets minder hard schoppen graag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:26 schreef maffemuts het volgende:
*zet ontbijt klaar en een grote kan koffie en een kleinere met thee*
Mogguh! Tis weer veel te vroeg :x
*schopt Rucky virtueel z'n bed uit zodat ie op tijd is vandaag*
Welk vluchtnr? Even kijken of ik zijn vliegtuig zie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 op schiphol staat om haar Merlijn op te halen
is al geland kl1074quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welk vluchtnr? Even kijken of ik zijn vliegtuig zie.
quote:
jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je zal wel blij zijn dat hij weer thuis is.
Dan moet je wel blij kijken.quote:
gezellig, komen jullie een bakkie doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 op schiphol staat om haar Merlijn op te halen
Dat doen wij ook regelmatig en dat is alleen maar, omdat wij er een sport van maken, om elk jaar zoveel mogelijk terug te krijgen en dat lukt al jaren heel aardig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
toon??quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat doen wij ook regelmatig en dat is alleen maar, omdat wij er een sport van maken, om elk jaar zoveel mogelijk terug te krijgen en dat lukt al jaren heel aardig! Binnenkort krijgen wij Toon en dan wordt het nog leuker eigenlijk!
Dat doe ik ook niet, tenzij er echt een reden voor is!
Yup.. Revolutionair thermostaat!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
toon??
ik douche de kinderen wel elke dag, die maken er een sport van om zich zo smerig mogelijk te makenook zelf spring ik vrijwel dagelijk even onder, maar dat is omdat ik het gewoon een smerig idee vind om me niet te douchen.
ik heb net een nieuw energie contract afgelsoten, en de juffrouw aan de telefoon schatte mijn maandbedrag nu op 70 ero in (ex stookkosten, die betaal ik apart aan de verhuurder), en ik denk dat ze daar nog hoog mee zit, maar de tijd zal het uitwijzen.
Er staat ook niet iedere dag warm douchenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik douche de kinderen wel elke dag, die maken er een sport van om zich zo smerig mogelijk te makenook zelf spring ik vrijwel dagelijk even onder, maar dat is omdat ik het gewoon een smerig idee vind om me niet te douchen.
nou ja dat dus .. ik douche maar heel kort, even snel m'n haar wassen, alles afspoelen en klaar. En soms, als ik de tijd echt aan mezelf heb (kids slapen al, of ze zijn het weekend bij hun vader bv) dan douche ik lekker uitgebreid. benen doe ik overigens met die ontharingsstrips, dus komt geen water aan te pasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef dolfina-chica het volgende:
er zit natuurlijk een verschil in tussen elke dag 20min. douchen of jezelf even afspoelen.
Ik spoel me elke dag af.. en 1 keer per week gaat mijn haar in de zeep, bij warm weer is dat 2 keer in de week. de ene dag is het scheermes langs mijn oksels, de andere dag is het scheermes langs de navel
en benen doe ik niet onder de douche...
Het is maar net hoe lang je het zelf maakt.
Zo doe ik het hier ook, prima alternatief om niet met liters water te hozen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
Er staat ook niet iedere dag warm douchen
Daarbij kan je jezelf ook dagelijks wassen met een washandje en wat zeep. Scheelt toch weer wat liters warm water
en daar glijdt niets langs?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee hoor, heb deze in het putje staan.
[ afbeelding ]
Ja, even kijken of ie gaan rare rondjes cirkelt. Misschien is ie wel gekaapt en vind er in de cockpit een Arabische disco plaats.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welk vluchtnr? Even kijken of ik zijn vliegtuig zie.
Neuh, die lange haren raken altijd wel wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en daar glijdt niets langs?
zo vinden een paar mensen die hier geweest zijn, raar dat ik mijn handdoek (na het douchen) 2 tot 3 dgn gebruik.. ten eerste scheelt het wassen, ten tweede, ik was schoon!!
Vind ik ook niet zo raar. Alsof je vies moet zijn van jezelf, nadat je notabene jezelf gewassen hebt onder de douche.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en daar glijdt niets langs?
zo vinden een paar mensen die hier geweest zijn, raar dat ik mijn handdoek (na het douchen) 2 tot 3 dgn gebruik.. ten eerste scheelt het wassen, ten tweede, ik was schoon!!
Of ineens verdwijnd daar waar geen vliegveld is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, even kijken of ie gaan rare rondjes cirkelt. Misschien is ie wel gekaapt en vind er in de cockpit een Arabische disco plaats.
Je weet maar nooit :p
Laat die beeldvorming maar zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, die lange haren raken altijd wel wat.
Op de kleuterschool noemde de juf mij al Sasquatch, dit even voor je beeldvorming.
Jep en hoe ga jij dat weer goedmaken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Te laat voor jou, jij ziet het al voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |