Dat is pure armoede... ik vraag me af hoe dat kan. Te trots om hulp te aanvaarden?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zal vast geen 5-gangen diner zijn lijkt mij. Gewoon het broodnodige, verder niks. De verwarming ging niet aan, hij douchte niet vaak en als hij dat deed dan zo koud mogelijk.
Misschien foute keuzes gemaakt, waardoor hij in die situatie beland is. Of net tussen wal en schip inzitten en nergens recht op hebben.. Ik weet het niet. Maar het komt echt voor, best veel denk ik ook. De voedselbanken zijn niet voor niks zo druk bezocht...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is pure armoede... ik vraag me af hoe dat kan. Te trots om hulp te aanvaarden?
maar ik wil niet een vinger maar de hele handquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
mannen zijn best slim, je moet het er alleen zelf instoppen...
does bukken, krijg je mijn vinger
Daarom ben ik dus zo dom.quote:
Pas op wat je zegt, voor je het weet heb je de hele hand op een plek die je niet fijn vind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar ik wil niet een vinger maar de hele hand
Misschien vindt hij het juist wel fijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, voor je het weet heb je de hele hand op een plek die je niet fijn vind.
Ja, maar een maaltijd?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien foute keuzes gemaakt, waardoor hij in die situatie beland is. Of net tussen wal en schip inzitten en nergens recht op hebben.. Ik weet het niet. Maar het komt echt voor, best veel denk ik ook. De voedselbanken zijn niet voor niks zo druk bezocht...
Ik heb het niet helemaal gevolgd, uitstel van executie was het programma. Dus ja, een eigen huis had 'ie wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar een maaltijd?
Een deurwaarder kan maar tot een max. beslag leggen maandelijks. Er is huurtoeslag en weet ik veel wat.
Enige wat ik even zo snel kan bedenken is dat ie misschien een eigen huisje heeft waardoor ie geen uitkering krijgt ofzo icm met een heel karig AOW'tje?
Oh ja, das waar. Zie je nu dat ik die test nodig heb?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, voor je het weet heb je de hele hand op een plek die je niet fijn vind.
Armoede die volgens onze grote "vriend" Rutte niet bestaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is pure armoede... ik vraag me af hoe dat kan. Te trots om hulp te aanvaarden?
Alstu...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar ik wil niet een vinger maar de hele hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er overal vangnetten voor zijn, denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Armoede die volgens onze grote "vriend" Rutte niet bestaat.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef Inlognaam het volgende:
Zo, ik ben nu eindelijk helemaal bijgelezen!
PFfffff, dat heeft even geduurd.
Morgen geeft Dolfi een cursusje prostaat melken denk ik. Alleen moet er dan wel iemand bukken. Ik trek me even terug.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Alstu...
En nee.. het is geen protheseMerci!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik iemand neerdreunen
Ook hoi !
Alleen zit er soms zoveel bureaucratie in dat die vangnetten niet adequaat werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat er overal vangnetten voor zijn, denk ik.
Ik kan me het ook niet vorstellen eigenlijk. Tenzij eigen werker, en er maandelijks dus geen geld binnenkomt of te weinig en je in de shit komt omdat je je woning moet verkopen omdat je anders geen bijstand/ww/geef het een naam kan krijgen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Merci!
Nu kan ik iemand neerdreunen
hou maar op... want het is echt zo!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, maar een maaltijd?
Een deurwaarder kan maar tot een max. beslag leggen maandelijks. Er is huurtoeslag en weet ik veel wat.
Enige wat ik even zo snel kan bedenken is dat ie misschien een eigen huisje heeft waardoor ie geen uitkering krijgt ofzo icm met een heel karig AOW'tje?
maar mag dat wel dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hou maar op... want het is echt zo!!
dat de huur betaald is en vaste lasten, dat er geen geld is voor eten...
komt voor
Kan je nagaan hoe weinig dat minimum is..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
maar mag dat wel dan?
er wordt toch uitgegaan van een minimum wat iemand nodig heeft om van te kunnen leven
trusten ehhequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef Ehhe het volgende:
Het is gewoon kommer ende kwel. Maargoed, ik heb nog een dak boven m'n hoofd en ik heb tot nu toe elke dag te eten, dus eigenlijk heb ik ook geen klagen..
Ik ga nu maar eens slapen, in mijn bed. Die heb ik ook nog
ik weet tbh niet wat dat minimum is dan. maar dat je maar 1 keer x per dag kunt eten is wel zwaar onder t minimum imoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe weinig dat minimum is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |