quote:
wat betaal je voor de sportclub?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef Egberts het volgende:
Ik douche mij enkel op de sportclub! Dat is ook de enige rede dat ik ga sporten, douchen is er gratis!
Bij fit4free is het meen ik al vanaf 9.95 per maand.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat betaal je voor de sportclub?
Mhhh, beetje misleidende naam dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij fit4free is het meen ik al vanaf 9.95 per maand.
fit 4free moet je volgens mij betalen voor douchequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij fit4free is het meen ik al vanaf 9.95 per maand.
Ik zou als ik lid ben voor de sportclub niet gaan voor de douche maar voor de saunaAls dat erbij zit tenminste.
In principe wordt ik er zo nu en dan voor betaaldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat betaal je voor de sportclub?
dat was niet mijn vraag...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Egberts het volgende:
[..]
In principe wordt ik er zo nu en dan voor betaald
Klopt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fit 4free moet je volgens mij betalen voor douche
Fit4free zegt: ongeveer 5 a 10% van de bezoekers doucht daar. (oid ik weet het percentage niet meer) Als je de douche dan inclusief doet moet de prijs omhoog en betaald iedereen ervoor. Ook de mensen die er geen gebruik van maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
Dacht dat dat inbegrepen was.. mja, dan is goedkoop alsnog duurkoop daar.
Gelukkig heb k mn eigen douche en ben ik a-sportief.
Welkom thuis, ik ben ze alweer vergeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is ook weer in het land!
Ik heb alweer flink wat pittige discussies gemist zie ik...
Thnx. Did you guys miss me?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welkom thuis, ik ben ze alweer vergeten.
oh, de dames hier tellen niet meer mee?quote:
Welke dames?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh, de dames hier tellen niet meer mee?
Oh, en waar is de emancipatie nu ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh, de dames hier tellen niet meer mee?
Did you find some english drop old chap?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef Merlijn het volgende:
Andere kant was nat en erg brits...
jij vervalt in oude gewoonte door geen rekening te houden met de vrouwen en hun stem niet te laten tellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh, en waar is de emancipatie nu ?![]()
Andere kant was nat en erg brits...
Wat doe jij uit de keuken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij vervalt in oude gewoonte door geen rekening te houden met de vrouwen en hun stem niet te laten tellen
je bier klaar zetten, nou goed?quote:
Je gaat toch niet mijn bier weggeven hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bier klaar zetten, nou goed?_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |