ik zei al: sorryquote:
Dude!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:05 schreef HotSummerNight het volgende:
sorry, dit moet ik gepost hebben: betaling in natura een optie![]()
![]()
![]()
Verklaar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:05 schreef HotSummerNight het volgende:
sorry, dit moet ik gepost hebben: betaling in natura een optie![]()
![]()
![]()
Ik kan het anders ook in delen doen. Dit weekend gaat niet meer lukken iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
maar een beetje sterke arm kan in een middag al heel wat werk verzetten denk ik?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden vanuit Den Haag en ik kan op de betrefende datum dan kom ik wel even onkruid trekken hoor.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het anders ook in delen doen. Dit weekend gaat niet meer lukken iig.
Welke dagen kun je. En nog belangrijker, waar woon je? (Dm dan neem ik aan)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
Leiden is voor mij ook te doen.Wanneer gaat er getuinierd worden?
hoe zitten jullie 1 september?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden vanuit Den Haag en ik kan op de betrefende datum dan kom ik wel even onkruid trekken hoor.
Zou ik eventueel kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe zitten jullie 1 september?
Dan moet ik werken... Ik kan prima op dinsdag, donderdag, vrijdag of zondag maar de andere dagen moet ik werken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe zitten jullie 1 september?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |