ik zei al: sorryquote:
Dude!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:05 schreef HotSummerNight het volgende:
sorry, dit moet ik gepost hebben: betaling in natura een optie![]()
![]()
![]()
Verklaar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:05 schreef HotSummerNight het volgende:
sorry, dit moet ik gepost hebben: betaling in natura een optie![]()
![]()
![]()
Ik kan het anders ook in delen doen. Dit weekend gaat niet meer lukken iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
maar een beetje sterke arm kan in een middag al heel wat werk verzetten denk ik?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden vanuit Den Haag en ik kan op de betrefende datum dan kom ik wel even onkruid trekken hoor.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het anders ook in delen doen. Dit weekend gaat niet meer lukken iig.
Welke dagen kun je. En nog belangrijker, waar woon je? (Dm dan neem ik aan)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
Leiden is voor mij ook te doen.Wanneer gaat er getuinierd worden?
hoe zitten jullie 1 september?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden vanuit Den Haag en ik kan op de betrefende datum dan kom ik wel even onkruid trekken hoor.
Zou ik eventueel kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe zitten jullie 1 september?
Dan moet ik werken... Ik kan prima op dinsdag, donderdag, vrijdag of zondag maar de andere dagen moet ik werken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe zitten jullie 1 september?
Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef kovenant het volgende:
hmmm , misschien kan ik ook wel eens komen helpen.
ben nog nooit in Leiden geweest schijnt best leuk te zijn daar.
Belle is heel goed in het opvolgen van mijn aanwijzingen. Zal ik dan ook maar komen helpen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:23 schreef Mirjam het volgende:
maar Belle, ben jij de enige die kan?
Ik vraag me af of het dan wel nuttig is om af te spreken, het is echt veel voor 1 persoon...
Dat zou echt fantasttisch zijn...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Belle is heel goed in het opvolgen van mijn aanwijzingen. Zal ik dan ook maar komen helpen?
idd, belangrijkste is afval en bladafval weg, ik heb veel oude troep die ff weg moet naar de werf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef kovenant het volgende:
dit weekend kan ik niet ivm werk ( of eigenlijk niet werken ) van vriendin
to do list is denk ik :
onkruid ruimen,
afval & blad spul afvoeren naar gemeente werf
evt nieuw tegelwerk ?
die plek rechts maakt me nu even niet uit, het gaat om het plekje bij de schuur, tussen de schuur en de appelboom, dus dat valt qua kinderkopjes wel mee, maar is voor mij minder belangrijk dan de tuin gewoon weer even gezellig laten ogen d.m.v. onkruid en troep wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef kovenant het volgende:
dan moet er iets bedacht worden om het zand / aarde wat er nu ligt weg te krijgen.
& kinderkopjes
Wanneer moet dit gebeuren dan?quote:
Oh dan ben ik sowieso bezetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
er staat nu een plan voor aankomende zaterdag
Ik zal hem vrij houden dan ben ik er ook bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
er staat nu een plan voor aankomende zaterdag
liefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal hem vrij houden dan ben ik er ook bij.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Als het in de toekomst nog een keer moet gebeuren dan wil ik best een handje helpen zolang het maar niet iets met onderhouden is
Ik kom met het ov (ik heb geen rijbewijs btw) als ik niet iets met belle kan regelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lief
ik zal dan voor wat parkeerkaarten zorgen zodat er een auto voor de deur/in de buurt kan staan (je w2eet het nooit hier)
Uur of half 11?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
een goeie schop zou handig zijn, er staat een plant in de tuin waar ik graag vanaf wil, en dat lukt me niet
wua tijd, het maakt mij niet uit, wat is jouw wens?
Soep van Ireth.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef Mirjam het volgende:
prima!
ik zal dan sowieso voor kaarten zorgen, dan kun je evt. met de auto komen.
wat eten jullie graag tijdens de lunch?
Dat zal dan ook rond half 11 zijn, want ik vertrek ook bij Merlijn vandaan. Maar dan met mijn eigen auto, mocht Merlijn niet mee gaan, dus vanaf Hoogvliet/Rotterdam, kan je sowieso meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soep van Ireth.![]()
Maakt niet uit ik ben vrij makkelijk met eten. Ik laat het even afhangen of ik met Merlijn mee kan rijden hoe laat ik er ben.
Nee want Ireth is er nietquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 in ieder geval niet met eigen auto gaat, dan moet ik fileparkeren en dat kan ik niet haha
aan de gracht hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kan 'm ook aan de gracht zetten, 2 min. lopen en gewoon vooruit inparkeren.
Mirjam hoeft voor mij ook niet moeilijk te doen met eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee want Ireth is er niet
Als er gewoon iets van brood is met simpel ham/kaas ofzo niet moeilijk gaan doen!
Wil je je adres vast sturen, kan ik ff kijken waar in Leiden het precies is
Top!! Moeten we alleen ff kijken of je dan naar Hoogvliet komt of dat ik je in Rotterdam o.i.d oppik (en waar)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mirjam hoeft voor mij ook niet moeilijk te doen met eten.
Maar als jij mij oppikt is dat mooi geregeld, thuis kom ik wel weer.
lol, je lijkt mijn vriendinnetje welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
aan de gracht haha![]()
ik pak de bus wel en loop het laatste stukkie
Ik ga ook eigenlijk nooit met de auto naar Leiden, hooguit naar dansles (hooigracht), maar verder pak ik altijd de bus, of zoals vanmiddag de fietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lol, je lijkt mijn vriendinnetje wel![]()
maar die angst snap ik, hier gaat het met enige regelmaat bijna mis:
[ afbeelding ]
had gewoon gevraagd , je weet me te vinden ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef Mirjam het volgende:
he, ik ben zó blij dat er wat mensen komen helpen, is zo'n geruststelling voor me..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef Mirjam het volgende:
he, ik ben zó blij dat er wat mensen komen helpen, is zo'n geruststelling voor me..
die kan ik wel ff kiekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]is geen probleem, hoe groot is je tuin? heb je daar toevallig ook foto's van (staat hoe het nu is)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]is geen probleem, hoe groot is je tuin? heb je daar toevallig ook foto's van (staat hoe het nu is)
Ik zat ook al aan een jungle te denken.quote:
Dat was ik niet van plan, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef belle1608 het volgende:
@Rucky, niet Merlijn lastig vallen hè ondertussenik heb hem net gemaild, maar hij heeft daar (helaas) geen continue internet zoals 'normaal', dus vanavond weet ik waarschijnlijk meer
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef kovenant het volgende:
de poten zitten vast met schroeven als het goed is,
en anders paar flinke klappen.
maar meeste werk is dus bezemen/afvoeren/onkruid
Gaat helemaal goed komenquote:
Rucky, je mag dreunenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef kovenant het volgende:
de poten zitten vast met schroeven als het goed is,
en anders paar flinke klappen.
maar meeste werk is dus bezemen/afvoeren/onkruid
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Mirjam het volgende:
20% kans op regen zaterdag, grote kans dat het overwegend droog blijft..
quote:Milieustraat
Adresgegevens
J.C. de Rijpstraat 11
2315 WE Leiden
Telefoon: 071-516 5501 (Sp Woonomgeving)
Openingstijden:
Maandag tot en met zaterdag van 8.00 - 16.00 uur.
jeejquote:
Niet doen, nergens voor nodig! Wij zijn met z'n 2en / 3en een goed teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jeej
en voor mij is het zo'n pak van m'n hart dat mensen dit willen doen, ik ben er gewoon nerveus voor
purrrfectquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:48 schreef belle1608 het volgende:
eerst de tuin leeghalen, die stoelen enzo en eventueel gelijk wegbrengen.
dat kan Rucky eventueel al beginnen met de tegels want die kan toch niet rijden
JK is degene met de tegelervaring. Maar het zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef belle1608 het volgende:
ok komt helemaal goed
Rucky jij hebt ervaring met tegelen toch?
want als hij daar weinig hulp bij nodig heeft kan hij als hij dat wil daarmee beginnen en ik in
een ander hoekje van de tuin ofzo
Tegel-alert! Huh, wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
JK is degene met de tegelervaring. Maar het zal wel goed komen.
Waarom zou ik opletten als jij het zo goed kan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tegel-alert! Huh, wat?
Je hebt toch goed opgelet toen, of niet?
Omdat jij het deze keer moet doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom zou ik opletten als jij het zo goed kan?
Misschien dat er nog wat mensen wat zien in die tafel? Of is die (door het buiten staan) zeer slecht (als in, zakt in elkaar als je er ook maar naar kijkt). Weggooien kan immers altijd nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef Mirjam het volgende:
en al die stoelen die je ziet, mogen allemaal naar de kraak, die stomme tafel het liefst ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan ook wel langskomen zaterdagIk heb weekend OV dus reis gratis met de trein. Kom vanuit Rotterdam, dus is om de hoek
Indien mogelijk, waarom nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Rucky het volgende:
[..]Misschien kan je ook wel met belle en Merlijn meerijde. Die komen mij ook in Rotterdam ophalen.
wat mij betreft prima maar dan wil ik jullie wel op dezelfde plek oppikken anders moeten we heel vroeg weg.. is al geregeld hoor ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Rucky het volgende:
[..]Misschien kan je ook wel met belle en Merlijn meerijde. Die komen mij ook in Rotterdam ophalen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
wat mij betreft prima maar dan wil ik jullie wel op dezelfde plek oppikken anders moeten we heel vroeg weg.. is al geregeld hoor ik
Hij is echt heel slecht, anders had hij met alle liefde naar een nieuw baasje gemogenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Misschien dat er nog wat mensen wat zien in die tafel? Of is die (door het buiten staan) zeer slecht (als in, zakt in elkaar als je er ook maar naar kijkt). Weggooien kan immers altijd nog.
Ik doe handschoenen dan ook altijd op mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Mirjam het volgende:
Oh, wat tof Monopoly!
Als mensen handschoenen hebben, neem ze dan wel ff mee! Voor de handjes
ja ik bedoelde dus om ze te beschermen jonge@!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe handschoenen dan ook altijd op mijn hoofd
weet ik tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik bedoelde dus om ze te beschermen jonge@!
Belle komt mij en Monopely om 10:30 uur ophalen en dan rijden we meteen naar jou toe. Dus dat zal tegen 11 uur zijn schat ik.quote:
moet ik alleen nog je adres hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Belle komt mij en Monopely om 10:30 uur ophalen en dan rijden we meteen naar jou toe. Dus dat zal tegen 11 uur zijn schat ik.
Ik zal hem even doorgeven maar Merlijn zou hem ook moeten hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
moet ik alleen nog je adres hebben
ga lekker ergens anders spelen met je hoofdquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef dude1960 het volgende:
om 11:00 afspreken en dan uiteindelijk om 12:40 aan komen kakkenmaar wel aardig dat jullie dit überhaupt doen natuurlijk.
de p[loeg is net vertrokken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Oke, ik snap het. Gaat het goed daarzo? Vordert het? Pics van de tussenstand en de uiteindelijke toestand?
Dat je er maar veel plezier van mag beleven, iig graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de p[loeg is net vertrokken.
het was veel werk, ik lig krom, maar het is echt prachtig, ik herken de tuin niet meer terug...
Hey was maar een geintje, veel plezier met je tuinquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders spelen met je hoofd
ik ben heel erg blij, nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat je er maar veel plezier van mag beleven, iig graag gedaan.
Je was erbij!! Heb je niet toegekeken hoe ze je tuin opgeruimd hebben enzo?quote:
Met hetzelfde programma als waarmee ik je kerst avatar heb gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met hetzelfde programma als waarmee ik je kerst avatar heb gemaakt.
Jasc Animation Shop 3quote:
het was ook super leuk om te doen!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef zipper4u het volgende:
ts heeft er weinig aan, maar ik vind dit een lief topic
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
het was ook super leuk om te doen!
Op al die wegrennende grote bruin/zwarte spinnen na dan bah!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |