Uur of half 11?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
een goeie schop zou handig zijn, er staat een plant in de tuin waar ik graag vanaf wil, en dat lukt me niet
wua tijd, het maakt mij niet uit, wat is jouw wens?
Soep van Ireth.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef Mirjam het volgende:
prima!
ik zal dan sowieso voor kaarten zorgen, dan kun je evt. met de auto komen.
wat eten jullie graag tijdens de lunch?
Dat zal dan ook rond half 11 zijn, want ik vertrek ook bij Merlijn vandaan. Maar dan met mijn eigen auto, mocht Merlijn niet mee gaan, dus vanaf Hoogvliet/Rotterdam, kan je sowieso meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soep van Ireth.![]()
Maakt niet uit ik ben vrij makkelijk met eten. Ik laat het even afhangen of ik met Merlijn mee kan rijden hoe laat ik er ben.
Nee want Ireth is er nietquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 in ieder geval niet met eigen auto gaat, dan moet ik fileparkeren en dat kan ik niet haha
aan de gracht hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kan 'm ook aan de gracht zetten, 2 min. lopen en gewoon vooruit inparkeren.
Mirjam hoeft voor mij ook niet moeilijk te doen met eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee want Ireth is er niet
Als er gewoon iets van brood is met simpel ham/kaas ofzo niet moeilijk gaan doen!
Wil je je adres vast sturen, kan ik ff kijken waar in Leiden het precies is
Top!! Moeten we alleen ff kijken of je dan naar Hoogvliet komt of dat ik je in Rotterdam o.i.d oppik (en waar)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mirjam hoeft voor mij ook niet moeilijk te doen met eten.
Maar als jij mij oppikt is dat mooi geregeld, thuis kom ik wel weer.
lol, je lijkt mijn vriendinnetje welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
aan de gracht haha![]()
ik pak de bus wel en loop het laatste stukkie
Ik ga ook eigenlijk nooit met de auto naar Leiden, hooguit naar dansles (hooigracht), maar verder pak ik altijd de bus, of zoals vanmiddag de fietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lol, je lijkt mijn vriendinnetje wel![]()
maar die angst snap ik, hier gaat het met enige regelmaat bijna mis:
[ afbeelding ]
had gewoon gevraagd , je weet me te vinden ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef Mirjam het volgende:
he, ik ben zó blij dat er wat mensen komen helpen, is zo'n geruststelling voor me..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef Mirjam het volgende:
he, ik ben zó blij dat er wat mensen komen helpen, is zo'n geruststelling voor me..
die kan ik wel ff kiekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]is geen probleem, hoe groot is je tuin? heb je daar toevallig ook foto's van (staat hoe het nu is)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]is geen probleem, hoe groot is je tuin? heb je daar toevallig ook foto's van (staat hoe het nu is)
Ik zat ook al aan een jungle te denken.quote:
Dat was ik niet van plan, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef belle1608 het volgende:
@Rucky, niet Merlijn lastig vallen hè ondertussenik heb hem net gemaild, maar hij heeft daar (helaas) geen continue internet zoals 'normaal', dus vanavond weet ik waarschijnlijk meer
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef kovenant het volgende:
de poten zitten vast met schroeven als het goed is,
en anders paar flinke klappen.
maar meeste werk is dus bezemen/afvoeren/onkruid
Gaat helemaal goed komenquote:
Rucky, je mag dreunenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef kovenant het volgende:
de poten zitten vast met schroeven als het goed is,
en anders paar flinke klappen.
maar meeste werk is dus bezemen/afvoeren/onkruid
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Mirjam het volgende:
20% kans op regen zaterdag, grote kans dat het overwegend droog blijft..
quote:Milieustraat
Adresgegevens
J.C. de Rijpstraat 11
2315 WE Leiden
Telefoon: 071-516 5501 (Sp Woonomgeving)
Openingstijden:
Maandag tot en met zaterdag van 8.00 - 16.00 uur.
jeejquote:
Niet doen, nergens voor nodig! Wij zijn met z'n 2en / 3en een goed teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jeej
en voor mij is het zo'n pak van m'n hart dat mensen dit willen doen, ik ben er gewoon nerveus voor
purrrfectquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:48 schreef belle1608 het volgende:
eerst de tuin leeghalen, die stoelen enzo en eventueel gelijk wegbrengen.
dat kan Rucky eventueel al beginnen met de tegels want die kan toch niet rijden
JK is degene met de tegelervaring. Maar het zal wel goed komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef belle1608 het volgende:
ok komt helemaal goed
Rucky jij hebt ervaring met tegelen toch?
want als hij daar weinig hulp bij nodig heeft kan hij als hij dat wil daarmee beginnen en ik in
een ander hoekje van de tuin ofzo
Tegel-alert! Huh, wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
JK is degene met de tegelervaring. Maar het zal wel goed komen.
Waarom zou ik opletten als jij het zo goed kan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tegel-alert! Huh, wat?
Je hebt toch goed opgelet toen, of niet?
Omdat jij het deze keer moet doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom zou ik opletten als jij het zo goed kan?
Misschien dat er nog wat mensen wat zien in die tafel? Of is die (door het buiten staan) zeer slecht (als in, zakt in elkaar als je er ook maar naar kijkt). Weggooien kan immers altijd nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef Mirjam het volgende:
en al die stoelen die je ziet, mogen allemaal naar de kraak, die stomme tafel het liefst ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan ook wel langskomen zaterdagIk heb weekend OV dus reis gratis met de trein. Kom vanuit Rotterdam, dus is om de hoek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |