ga lekker ergens anders spelen met je hoofdquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef dude1960 het volgende:
om 11:00 afspreken en dan uiteindelijk om 12:40 aan komen kakkenmaar wel aardig dat jullie dit überhaupt doen natuurlijk.
de p[loeg is net vertrokken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Oke, ik snap het. Gaat het goed daarzo? Vordert het? Pics van de tussenstand en de uiteindelijke toestand?
Dat je er maar veel plezier van mag beleven, iig graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de p[loeg is net vertrokken.
het was veel werk, ik lig krom, maar het is echt prachtig, ik herken de tuin niet meer terug...
Hey was maar een geintje, veel plezier met je tuinquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders spelen met je hoofd
ik ben heel erg blij, nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat je er maar veel plezier van mag beleven, iig graag gedaan.
Je was erbij!! Heb je niet toegekeken hoe ze je tuin opgeruimd hebben enzo?quote:
Met hetzelfde programma als waarmee ik je kerst avatar heb gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met hetzelfde programma als waarmee ik je kerst avatar heb gemaakt.
Jasc Animation Shop 3quote:
het was ook super leuk om te doen!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef zipper4u het volgende:
ts heeft er weinig aan, maar ik vind dit een lief topic
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
het was ook super leuk om te doen!
Op al die wegrennende grote bruin/zwarte spinnen na dan bah!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |