Je hoeft mij geen Jezus te noemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jezus, je weet niet eens waar de centrummarkt is?
Weet je waar de grote bieb is? En de Laurenskerk? Daartussen is ie. Elke dinsdag en zaterdag tot 17.00u en zondags geloof ik ook. Alleen is ie zondags niet de moeite waard.
Je hebt toch wel aan mij gedacht hoop ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Merlijn het volgende:
remind me dat ik de volgende keer zo vlieg:
Bespaartechnisch ideaal, maar ik zou me dus irriteren dat ik die soep dan lang in de magnetron moet zetten omdat het bevroren is... Dan rits ik liever een blik open, lepel erin om gelijk een hap te nemen terwijl gelijktijdig al een kom in de magnetron staat op te warmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook idd. Grote porties maken van iets en dan in kleinere porties invriezen.
Haha ja, dat snap ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bespaartechnisch ideaal, maar ik zou me dus irriteren dat ik die soep dan lang in de magnetron moet zetten omdat het bevroren is... Dan rits ik liever een blik open, lepel erin om gelijk een hap te nemen terwijl gelijktijdig al een kom in de magnetron staat op te warmen.
Ik mieter het bevroren in een pannetje op laag vuur.. af en toe het ijsblok omdraaien en langzaam laten ontdooien... kwestie van eehh.. 20 minuutjes ofzo... en veel lekkerder dan een blikje!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bespaartechnisch ideaal, maar ik zou me dus irriteren dat ik die soep dan lang in de magnetron moet zetten omdat het bevroren is... Dan rits ik liever een blik open, lepel erin om gelijk een hap te nemen terwijl gelijktijdig al een kom in de magnetron staat op te warmen.
Beantwoord je pm/dm eens??quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
oja en mijn shag is bijna op!
Nooooquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
oja en mijn shag is bijna op!
al gedaan!!!quote:
20 minuten... als ik trek in soep heb dan is 20 minuten echt te lang.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mieter het bevroren in een pannetje op laag vuur.. af en toe het ijsblok omdraaien en langzaam laten ontdooien... kwestie van eehh.. 20 minuutjes ofzo... en veel lekkerder dan een blikje!
ligt een halve rookworst op de grond in de keuken.... als ik die nou afspoel, heb ik nog wat op broodquote:
Anders kom je ff soep eten?? Mieter ik in het in een pannetje, is het ontdooit en warm als je hier bentquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt een halve rookworst op de grond in de keuken.... als ik die nou afspoel, heb ik nog wat op brood
* Rucky in de trein springt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders kom je ff soep eten?? Mieter ik in het in een pannetje, is het ontdooit en warm als je hier bent
De schatjes hebben tenminste wel wat overgehouden voor je. Das toch lievquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt een halve rookworst op de grond in de keuken.... als ik die nou afspoel, heb ik nog wat op brood
dat is het punt nou net... ik durf geen auto te rijden, anders was ik zelf wel naar mijn ma gegaan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders kom je ff soep eten?? Mieter ik in het in een pannetje, is het ontdooit en warm als je hier bent
Altijd positief blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De schatjes hebben tenminste wel wat overgehouden voor je. Das toch liev
Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
quote:
Da's gewoon varkenssoepquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Het wordt tijd dat het weer kouder gaat worden, dan ga ik weer erwtensoep makenBegin dan met een klein pannetje en eindig met 2 pannen van 30 liter
Buikspek er in, varkenspootje, hips, speklapjes, schouderkarbonaadjes..
![]()
Ik weet het wel zeker... alleen had ik het niet gezegdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen ook
In geval van honger zou ik dat dus ook doen! Bedoel, maak mijn eigen keukenvloer ook schoon, dus weet hoever ik kan gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen ook
Oh haha ja dan had ik het niet gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens, even voor de duidelijkheid, ik ben gewoon mega chagrijnig, dat alles anders gaat dan ik wil.
Morgen laat ik geld overmaken, dus kan ik gewoon weer shag halen en gewoon weer een nieuwe rookworst halen en ik heb gewoon kippensoep gegeten, want die had ik ook nog..
Maar tis alles even bij elkaar dat ik gewoon mega pissig ben op alles en iedereen.
En ehhe ik heb geen idee hoe lang die worst al op de grond ligt, heb hem maar laten liggen, heb zoiets van eetsmakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |