En de rest dan, moeten die niets?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bier klaar zetten, nou goed?_!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
En de rest dan, moeten die niets?
nee hoor liefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn bier weggeven hè
dat doe ik eerder door het dan zelf op te drinkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij is wél degene die jou thuis heeft opgesloten he?
Dit is dé kans om hem terug te pakken.
We willen alleen maar helpen hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat doe ik eerder door het dan zelf op te drinken
* DJMO tray eursohopper haalt en in het forum neerzet ..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
We willen alleen maar helpen hoor!
* vannelle en z'n getrainde waakhond bewaken het bier:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO tray eursohopper haalt en in het forum neerzet ..
be my guest
nee, ze zitten allemaal in de kamer waar de kratten grolsch en hertog jan staan die ik heb gehaald voor zequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ze zitten allemaal in de kamer waar de kratten grolsch en hertog jan staan die ik heb gehaald voor ze
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ze zitten allemaal in de kamer waar de kratten grolsch en hertog jan staan die ik heb gehaald voor ze
nee hoor, ik zal niet vertellen dat het de blauwe kamer is die links van de rode rechts achter de gele kamer is.quote:
Dat is gemeen om hem naar die kamer te sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee hoor, ik zal niet vertellen dat het de blauwe kamer is die links van de rode rechts achter de gele kamer is.
Ik mag nog een dagje werken.quote:
Gelukkig ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Maar ik zou blij zijn als ik weekend heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken. 4 dagen is ook wel weer genoeg!
Oh ik heb ook wel plezier in mijn werk hoor. Maar het is zo slopend, 9 uren een groep van 25 kinderen minimaal bezighoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Maar ik zou blij zijn als ik weekend heb.
ik weet wat jij gaat doen komend weekendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Maar ik zou blij zijn als ik weekend heb.
Nope, de zaterdag is al ingevuld: [GEZ] Helpende hand in de tuin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet wat jij gaat doen komend weekend![]()
de hele bank lui bankhangen en geen poot uitsteken
Is de erwtensoep nog wèl goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[klaagmodus] mijn aarbeien verrot, mijn druiven verrot, een blik fruit in de koelkast bewaren, dus ook verrot, mijn katten die de kast hebben geplunderd en dus mijn rookworst op hebben gegeten, mijn hond die op mijn zenuwen werkt, mijn ma die haar afspraken niet na is gekomen, nog maar 45cent in bezit, ik voel me ziek, moe en ben wel klaar met vandaag [/klaagmodus]
Klaag maar even.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[klaagmodus] mijn aarbeien verrot, mijn druiven verrot, een blik fruit in de koelkast bewaren, dus ook verrot, mijn katten die de kast hebben geplunderd en dus mijn rookworst op hebben gegeten, mijn hond die op mijn zenuwen werkt, mijn ma die haar afspraken niet na is gekomen, nog maar 45cent in bezit, ik voel me ziek, moe en ben wel klaar met vandaag [/klaagmodus]
Wat zijn katten toch toffe beestjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef dolfina-chica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |