Dan weet je in ieder geval dat je morgen lekker gebak hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga morgen een chocoladetaart maken! M'n moeder viert haar verjaardag zaterdag en wil haar een taart cadeau doen. (Heb zowat alle ingrediënten nog in huis, dus dat scheelt)
Morgen eet ik het niet opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat je morgen lekker gebak hebt
Toch geen huisdieren aanwezig zoals bij dolfina-chicaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
Zaterdag ga ik het opeten. Morgen maken
Een hond, maar die is te laf om iets van eten te pikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Toch geen huisdieren aanwezig zoals bij dolfina-chica
Anders loop je het risico dat er niets meer te eten valt zaterdag
Vreet als straf hun brokken opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens, even voor de duidelijkheid, ik ben gewoon mega chagrijnig, dat alles anders gaat dan ik wil.
Morgen laat ik geld overmaken, dus kan ik gewoon weer shag halen en gewoon weer een nieuwe rookworst halen en ik heb gewoon kippensoep gegeten, want die had ik ook nog..
Maar tis alles even bij elkaar dat ik gewoon mega pissig ben op alles en iedereen.
En ehhe ik heb geen idee hoe lang die worst al op de grond ligt, heb hem maar laten liggen, heb zoiets van eetsmakelijk!
En onze kat weet te goed dat hij het niet mag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een hond, maar die is te laf om iets van eten te pikken
mijn katten weten ook wat niet mag, maar ja....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En onze kat weet te goed dat hij het niet mag.
Onze kat is toch niet bij mijn moederquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En onze kat weet te goed dat hij het niet mag.
De mijne zit ook wel eens in een onbewaakt ogenblik dingen te doen die niet mogenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn katten weten ook wat niet mag, maar ja....
ja de andere kast pakken en dan de deur op slot, maar dat zit niet in mijn systeem, dus ik denk dat ik dit soort dingen maar in koelkast moet bewaren, zoals melk en worstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De mijne zit ook wel eens in een onbewaakt ogenblik dingen te doen die niet mogen. Is het niet handig om je kast op de een of andere manier te barricaderen?
Of in je systeem inbouwen natuurlijk, kan ook nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja de andere kast pakken en dan de deur op slot, maar dat zit niet in mijn systeem, dus ik denk dat ik dit soort dingen maar in koelkast moet bewaren, zoals melk en worst
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn katten weten ook wat niet mag, maar ja....
Nee, maar die taart staat hier toch voor we naar je moeder gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Onze kat is toch niet bij mijn moeder![]()
Ja, op de salontafel? Echt, denk na slimpiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar die taart staat hier toch voor we naar je moeder gaan.
Nee, maar Mica haalt geen dingen uit de kast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, op de salontafel? Echt, denk na slimpie
Ik blijf deze nog altijd geweldig vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
...alles mag en niets is foei ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |