Echt nietquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker... alleen had ik het niet gezegd
Ik begon al te denken dat ik raar ben, maar eigenlijk valt dat best mee!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
In geval van honger zou ik dat dus ook doen! Bedoel, maak mijn eigen keukenvloer ook schoon, dus weet hoever ik kan gaan(en anders even flink koken in een pan water, dood alle bacterien
)
dan was ie niet voor de helft opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh haha ja dan had ik het niet gedaan. Als hij er net ligt is het weer wat anders.
Maar daar ben ik wel geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Inlognaam het volgende:
51°55'15"N 4°29'15"E Ruck, daar is ie te vinden. Elke dinsdag en zaterdag. 465 kramen.
Zelfs Belle kan die centrummarkt nu vinden
Ook hier flikkert er weleens iets op de grond bij het koken. Afhankelijk van wat het is, doe ik persoonlijk voor mezelf daar niet zo moeilijk over. Zal het hooguit nog even doorbakken/koken/afspoelen, maar als de hond je een knuffeltje geeft met dr tong en je aflebbert omdat ze je lief vind krijg je per saldo meer bacterien binnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
[..]
Ik begon al te denken dat ik raar ben, maar eigenlijk valt dat best mee!
Veel mensen gooien eten weg omdat het over de verkoopdatum is terwijl het veel langer goed blijft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ook hier flikkert er weleens iets op de grond bij het koken. Afhankelijk van wat het is, doe ik persoonlijk voor mezelf daar niet zo moeilijk over. Zal het hooguit nog even doorbakken/koken/afspoelen, maar als de hond je een knuffeltje geeft met dr tong en je aflebbert omdat ze je lief vind krijg je per saldo meer bacterien binnen.
Ergens moet je dood aan gaan... nu lijkt het wel of de wereld xenofoob is voor alles.
"oeh, een klein rot plekje op de witlof... hup, weg ermee!
* tenzij het te erg is uiteraard.
Zet een slot op de koelkastdeurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens zo schoon is die keukenvloer niet.. want ik lig al een week op bed!
en waarom ik pissig word? katten pikken wel vaker wat.. pakken melk ook..
alleen ik had zin in broodje rookworst
stond niet in koelkast, maar voorraadkastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zet een slot op de koelkastdeur
Post eens een piccie van die schatjes! Ik vind ze nu al leuk
Ik vind die beestjes zo briljant gewoon... dat ik eigenlijk best zelf ook wel een of twee van die mormeltjes in huis wil nemen eigenlijk. Mja, teveel zooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef dolfina-chica het volgende:
kast open maken, melkpak uit de kast trekken en hun nagels erin zetten.. en opeten en drinken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, geen verse melk. Hm, even uithalen met de klauwtjes en nagels gestrekt... of gewoon het hele pak openflikkeren.
Ah, een weekje niet schoongemaakt. So what... vroeger hadden ze niet eens stofzuigers en toch is mn oma 96 geworden.
Daar kan je ook weer niet boos op worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de duivels
ik negeer ze...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar kan je ook weer niet boos op worden.
Ik kijk/ruik eerder om te bepalen of iets nog wel goed is dan naar de datum kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Veel mensen gooien eten weg omdat het over de verkoopdatum is terwijl het veel langer goed blijft.
Terecht. Ze hebben toch hun eigen eten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik negeer ze...
ik ben woest
dubbel op ook nog..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Terecht. Ze hebben toch hun eigen eten!
Als ze klieren moet je gewoon een slaapliedje zingen voor zequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de duivels
Dat doe ik ook, als mijn neus en ogen het vertrouwen dan gaat het de pan in.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik kijk/ruik eerder om te bepalen of iets nog wel goed is dan naar de datum kijken.
De bovenste heeft een zwart lapje om zijn oog dus daar zou ik voorzichtig mee zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Inlognaam het volgende:
Die onderste lijkt me trouwens de grootste etterbak van de twee.
Als een vrouwtje evt ook een etterbak kan zijn dan
Mhuhaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef Inlognaam het volgende:
Die onderste lijkt me trouwens de grootste etterbak van de twee.
Als een vrouwtje evt ook een etterbak kan zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |