Voor hem is het ook zijn eerste date na een langere relatie en ik weet dat hij ook best zenuwachtig is, wel minder dan ik geloof ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Haha spannend.
Ik had er in de dagen tot aan de date erg veel zin in en op de dag zelf vroeg ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen was.
Had dan geen relatie van 14 jaar achterde rug maar wel een hele lange en het was alles wat ik kende zeg maar.
Uiteindelijk komt het vast wel goed, alleen die spanning. Overigens vind ik het juist in je voordeel werken, mensen die al jaren daten komen vaak wat desperaat en verzuurd over imho.
Nee.quote:
Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat het moeilijkste fysiek (intiem) contact is met een ander.
Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.
Ik merk wel dat als ik hem spreek en/of zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ben dat echt niet meer gewend en was vergeten hoe fijn dat voelt.
Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijken. Het lijkt mij juist heel zenuwachtig als je niet precies weet hoe degene is en dat het ongemakkelijk kan worden.
Dan zou ik het kort houden, ergens wat drinken. Als het dan erg leuk wordt kan je er altijd nog tijd aan vastplakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien.![]()
We kennen elkaar wel via internet, spreken elkaar veel over de telefoon en skype...dus er is wel nog dat stukje onbekendheid.
Echt, ik heb een date via internet.
Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef YOLO het volgende:
Niet al teveel over je kinderen en ex praten.
Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.
Ee spreken elkaar iedere dag dus weet dat we genoeg hebben om over te praten, maar elkaar echt fysiek ontmoeten is toch wel heel wat anders.
haha nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef YOLO het volgende:
[..]
Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.
Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef MsMessy het volgende:
Na zo'n lange relatie (15 jaar) vind ik de spanning en de verandering juist heel leuk. Je ontdekt weer dingen die je al zo lang niet meer hebt ervaren. En wie weet klikt het gelijk wel!? Hoe dan ook zorg gewoon dat je er plezier aan beleefd.
De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
best snel na 3 maanden al, vind dat altijd zo raar.
toch veel plezier, heb geen tips want persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat een ander vindt, ben ook nooit zenuwachtig of zo.
Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.
En tja, hoe lang moet je wachten? Ik ben per toeval nu iemand tegengekomen die ik erg leuk vind, was eigenlijk helemaal niet van plan snel te gaan daten maar soms lopen dingen ander dan je in gedachten had.
Het gekke is, stel voor hij zou iets hebben als een litteken, kan me echt niks boeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.
Nou ja, ik heb een date, nog geen relatie he!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
je moet niks, is ook geen waardeoordeel oid, het komt op mij alleen over alsof iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik persoonlijk hoogst onaantrekkelijk.
nogmaals, niks moet, gaf alleen mijn mening. veel plezier en maak je niet zo druk. je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is voor hem is weet je genoeg.
Hahah oh jee, was het zo erg?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
LeukHopelijk klikt het een beetje.
Ik zal niet over mijn ervaringen beginnen, dan durf je niet meer ben ik bang
Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor datesquote:
Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor datesNa een stuk of wat kun je niet meer zeggen dat het aan de heren lag.
Maar volgens mij ben ik een stuk ouder dan jij, 10 jaar geleden was het misschien anders gegaan.
Oh dat maakt het dubbel spannendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad.
Mijn ex heb ik via vrienden ontmoet.
litteken op je buik komt toch door een operatie?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.
Wat bv als hij mijn lichaam niet mooi vind, mijn gezicht heeft hij gezien en lichaam met kleding aan ook wel maar ik heb bv een groot litteken op mijn buik.
Hij weet dat wel en zegt dat hij daar echt niks om geeft maar toch.
Met mijn ex had ik natuurlijk ook een vertrouwensband, die mis ik nu toch.
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef zipper4u het volgende:
[..]
litteken op je buik komt toch door een operatie?
Een man/vrouw die iemand afkeurd wegens een litteken, is de energie niet waard.
succes met de date meid
Rare vraag ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:
Wat leuk, is altijd spannend daten.
Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rare vraag ja...
(Als in: wat heeft dat met de OP te maken ?)
Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjes
Geloof me deze ervaring wil je niet na lange relatie of na korte relatie, ik had ook een hele mooie fijne relatie, een jaar na mijn mans overlijden toch maar eens rondkijken en de ervaring is dat je heel goed moet opletten en niet alles voor zoete koek moet nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten.
Kan er zelf niets aan toevoegen trouwens, aangezien ik nog in mijn enige lange relatie zit.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:
Wat leuk, is altijd spannend daten.
Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef rapelsen het volgende:
Klein detail maar![]()
Over je lichaam hoef je je trouwens geen zorgen te maken
Hij begon er laatst wel over dat mocht het echt serieus worden hij eerst om het weekend naar Nederland komt en daarna inderdaad in Nederland wil komen wonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
Hm, hoe zie je dat voor je dan, mocht het serieus worden? Hij komt dan bij jou wonen in Nederland?
Whaha, nah, we zien wel, ik probeer me nog maar niet te veel op de toekomst te richten wat dit betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
Misschien kun je dan meedoen aan een nieuw seizoen "liefs uit".
Klinkt heel cliché, maar laat het over je heen komen. Zie het als een leuke afspraak en niet als een sollicitatiegesprek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef snakelady het volgende:
Ben ongeveer 3 maanden gelededen gescheiden (nog niet officieel maar dat is binnenkort geregeld) van mijn ex-man, we hebben nog best goed contact en ik weet dat hij ook al weer wat aan het scharrelen is dus ik dacht, ik neem ook die sprong in het diepe.
Dus nu heb ik over 9 dagen een date, voor het eerst in 14 jaar weer en godver wat ben ik zenuwachtig!
Ik maak me nu al druk over vanalles waar ik eigenlijk toch weinig invloed op heb.
Hoe is het bij de mensen hier bevallen? De eerste date na een hele lange relatie?
Wtf?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Klinkt heel cliché, maar laat hem over je heen komen.
Ja, zal ook echt wel goed komen en zo niet da niet, ook niet het einde van de wereld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Klinkt heel cliché, maar laat het over je heen komen. Zie het als een leuke afspraak en niet als een sollicitatiegesprek.
Oh, dat is wel een leuke twist opeensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
Voor de rest heb ik nog een klein detail achter gehouden....Hij is niet Nederlands.
Hij komt van oorsprong uit IJsland en woont nu in Denemarken, maar hij komt dus naar Nederland om op een date te gaan met mij.
We spreken beide goed Engels gelukkig dus dat is geen probleem.
Haha, wie weet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:21 schreef Joene het volgende:
Jij slaapt in een hotel dus het weekend
Gewoon doen kan je niet alvast inchecken in z'n room.quote:
Hij heeft een tweepersoonkamerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon doen kan je niet alvast inchecken in z'n room.
Nee, kan ook goed koken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Kola het volgende:
[..]
ja duik er maar bovenop, dat is toch alles waar je goed voor bent.
haha, dat hoop ik maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Lois het volgende:
Haha herkenbaardie eerste zoen is zoooooo gaaf!
quote:It is my firm belief that during the creation of time,
whatever being that had it's hands in it thought to itself that sometime during the passage of time,
a person would be born that would just unbalance all life towards perfect. . .
and as we all know the universe must keep the balance, so in the past 31 years,
we've had an increase in idiots being born and atrocities being committed. . .
to counteract how fucking wonderful you are!
Oh mijn god. Dit is materiaal voor in een poezie-album. Poezie-albums zijn van die boekjes waar meisjes in prinsessejurken mee leuren. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het lees.quote:It is my firm belief that during the creation of time,
whatever being that had it's hands in it thought to itself that sometime during the passage of time,
a person would be born that would just unbalance all life towards perfect. . .
and as we all know the universe must keep the balance, so in the past 31 years,
we've had an increase in idiots being born and atrocities being committed. . .
to counteract how fucking wonderful you are!
Ik heb poezie albums gehad, zijn best leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Oh mijn god. Dit is materiaal voor in een poezie-album. Poezie-albums zijn van die boekjes waar meisjes in prinsessejurken mee leuren. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het lees.
hahaha, je moet het uiteraard met een beetje humor zien, ik vroeg hem om een origineel compliment, toen kwam hij met dit.quote:
Origineel is het iig wel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, je moet het uiteraard met een beetje humor zien, ik vroeg hem om een origineel compliment, toen kwam hij met dit.
Ah! dan maak ik nog kans!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.
Had je interesse dan?quote:
Tja, had je misschien eerder moeten aangeven he, hahaha.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef piere het volgende:
[..]![]()
zekers, zekers maar ik ben nu te laat
Wie weet krijg ik de kans(en) nog welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, had je misschien eerder moeten aangeven he, hahaha.
You never know...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef piere het volgende:
[..]
Wie weet krijg ik de kans(en) nog wel
Mag hopen van wel ja, maar dat is natuurlijk nog even afwachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef piere het volgende:
[..]
We will see.
Maar have fun en zoenen (en de rest) is niet eng maar lekker!
Poes scheren ! anders heb je stoppelsquote:
Arm beestje....quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Poes scheren ! anders heb je stoppels
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
wel cool dat je nog reageert snakelady. Vaak genoeg zie ik dat mensen (topicstarters) na pagina 2 al stoppen met reageren. Wel beter dit, hou ons updated
Ik heb hier niet heel erg veel ervaring inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef snakelady het volgende:
Ben ongeveer 3 maanden gelededen gescheiden (nog niet officieel maar dat is binnenkort geregeld) van mijn ex-man, we hebben nog best goed contact en ik weet dat hij ook al weer wat aan het scharrelen is dus ik dacht, ik neem ook die sprong in het diepe.
Dus nu heb ik over 9 dagen een date, voor het eerst in 14 jaar weer en godver wat ben ik zenuwachtig!
Ik maak me nu al druk over vanalles waar ik eigenlijk toch weinig invloed op heb.
Hoe is het bij de mensen hier bevallen? De eerste date na een hele lange relatie?
Ja, te laat dan hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:37 schreef snakelady het volgende:
Northside, nah, niet helemaal, probeer dus niet een al te hoge verwachtingen te hebben.
Misschien ook wel, ach we zien wel hoe het gaat... blijf het wel gek vinden dat hij naar Nederland komt voor een date met mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, te laat dan hoor.'Probeer gewoon een leuke avond te hebben' zit er niet meer in, daar is het al veel te beladen voor.
Klinkt wel een beetje wanhopig.. maarja ook wel avontuurlijk van hem.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien ook wel, ach we zien wel hoe het gaat... blijf het wel gek vinden dat hij naar Nederland komt voor een date met mij.
Nah, hij komt niet wanhopig over of zo, hij is sowieso wel een reiziger.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje wanhopig.. maarja ook wel avontuurlijk van hem.
Ik had ook rechterhand kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef MrV het volgende:
[..]
De slechtste grap ooiNee heb wel echt een vriendin maar heb momenteel niets te doen op mijn werk en heb zin. Dus dan maar beetje vrouwen afzeiken hierzo.
Snelle editquote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef Maanvis het volgende:
over 2 dagen ga ik vragen:En hoe ging de date?
Dus het was niet serieus?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef MrV het volgende:
[..]
De slechtste grap ooiNee heb wel echt een vriendin maar heb momenteel niets te doen op mijn werk en heb zin. Dus dan maar beetje vrouwen afzeiken hierzo.
Ik denk wel dat hij het waard is, 100% zeker weten doe je het nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef shawtyyy het volgende:
Hihi waauw dat is indd kei spannend! Ik zou zeggen, niet stressen maak je er geen zorgen om, maar geniet er vooral van! En weet wel met wie je afspreekt, dat het dan ook waard is om je tijd erin te steken. have fun girl!
Dank je.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef nikky het volgende:
Wat leuk Snakelady! Ik wens je veel succes en plezier!
Ik heb onlangs met iemand voor het eerst een date gehad die ik al 22 jaar ken. (en elkaar 18 jaar niet gezien) Dat was ook redelijk apart
Ik date tot nu toe nog elk weekend met hemquote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het waard is, 100% zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
En thnx.
[..]
Dank je.
En geloof ik graag ja dat dat ook wel vreemd is, hopelijk wel een leuke date geweest?
Rebound enzo kan altijd de pijn verzachten.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Sant. het volgende:
Ik kan eignelijk alleen maar denken dat het een mooie kutrelatie was als je na 14! jaar relatie binnen 3 maandenw eer op date gaat.
Hoe fake wil je het hebben??!
De laatse 4 jaar was het inderdaad niet goed meer, maar we zijn beide niet het type wat zo'n dergelijke ingrijpende beslissing zonder slag of stoot neemt.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Sant. het volgende:
Ik kan eignelijk alleen maar denken dat het een mooie kutrelatie was als je na 14! jaar relatie binnen 3 maandenw eer op date gaat.
ah leuk! we gaan uit eten en naar de boekenbeurs,dat zal voor vele raar zijn maar we zijn beide gek op boeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik date tot nu toe nog elk weekend met hem.
Morgen dus spannend! Wat gaan jullie eigenlijk voor leuks doen? (Ik heb er vast overheen gelezen)
Nou dat slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Sant. het volgende:
dat is fok he...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat slaat echt nergens op.
Nou ja, genoeg topics in r&p waar wordt aangeraden om even een tijdje alleen te zijn na een lange relatie, om dingen op een rijtje te krijgen en jezelf weer te ontdekken en bla bla. Om na 3 maanden weer hals over kop in een nieuwe romance (want dat gaat dit natuurlijk worden) te duiken kan wel als snel worden gezien.quote:
Mijn man en ik hebben al langer geen relatie meer, alleen 3 maanden geleden hebben we het definitieve besluit genomen.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou ja, genoeg topics in r&p waar wordt aangeraden om even een tijdje alleen te zijn na een lange relatie, om dingen op een rijtje te krijgen en jezelf weer te ontdekken en bla bla. Om na 3 maanden weer hals over kop in een nieuwe romance (want dat gaat dit natuurlijk worden) te duiken kan wel als snel worden gezien.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Re het volgende:
je bent er natuurlijk al veel langer dan die 3 maanden klaar voor, dat zien de mensen natuurlijk niet ...
En terecht! moet je dan thuis gaan zitten mokken? Wie weet wat het wordt, maybe een lekker weekend, maybe wat meer, maybe niks. Have fun en laat ze maar l*llenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Hoewel de meeste in mijn naaste omgeving wel positief reageren gelukkig.
Daar neem ik dan wel weer mijn pet voor af. Maar na 4 jaar proberen, houdt het een keer op inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef snakelady het volgende:
Dus we hebben het nog 4 jaar geprobeerd er iets van te maken, zeker omwille van de kinderen maar dat heeft niet kunnen baten helaas.
Weet je, mensen hebben altijd makkelijk oordelen .quote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
[..]
Daar neem ik dan wel weer mijn pet voor af. Maar na 4 jaar proberen, houdt het een keer op inderdaad.
Ik breng het misschien wat lomp, maar je begreep mijn punt.
Ben ook niet echt meer bang zenuwachtig maar meer verheugd zenuwachtig.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
Wat schattig! Dat mensen na 14 jaar relatie zich toch nog als 16 kunnen voelen en gedragen![]()
Maar ik denk dat daten na een relatie altijd weer een beetje onzeker is. Er is toch een relatie stuk gegaan en dat doet meestal ook wel iets met je zelfvertrouwen. Komt uiteraard weer helemaal goed als je ziet dat de dates allemaal leuk gaan!
Misschien moet jij het hele topic eens doorlezenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef Leeslamp het volgende:
Na 3 maanden al een date.
En je hebt ook nog kinderen.
Wat dacht je er van om de kinderen meer tijd te geven om de scheiding te laten verwerken?
Als je te lui bent om de feiten te leren, oordeel dan niet zomaar. Dan kom je nogal dom en lomp over namelijk.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou ja, genoeg topics in r&p waar wordt aangeraden om even een tijdje alleen te zijn na een lange relatie, om dingen op een rijtje te krijgen en jezelf weer te ontdekken en bla bla. Om na 3 maanden weer hals over kop in een nieuwe romance (want dat gaat dit natuurlijk worden) te duiken kan wel als snel worden gezien.
Netjes thuis geslapen?quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef snakelady het volgende:
Ja dat is wel balen, maar we hebben al afgesproken dat ik de volgende keer naar Denemaken ga.
ehm...neequote:
net gescheiden gescheiden en laat zich meteen volstorten door de volgendequote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm...nee
En ik ga waarschijnlijk naar Denemarken in oktober.
Ze heeft in dit topic duidelijk uitgelegd dat het niet zo zit, als je niet de moeite neemt om alles te lezen neem dan ook niet de moeite om zulk soort zeikposts te plaatsen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef ikjijallebei het volgende:
net gescheiden gescheiden en laat zich meteen volstorten door de volgende![]()
Ach, het is en blijft Fok! he, sommige zeiken gewoon om het zeiken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ze heeft in dit topic duidelijk uitgelegd dat het niet zo zit, als je niet de moeite neemt om alles te lezen neem dan ook niet de moeite om zulk soort zeikposts te plaatsen.
De meesten.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het is en blijft Fok! he, sommige zeiken gewoon om het zeiken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Toen mijn vorige relatie over was voelde ik me behoorlijk ellendig en had ik echt een half jaar absoluut geen behoefte aan wat voor dame dan ook, totdat ik uiteindelijk op een feestje een meisje tegen het lijf liep wat ik al wat langer kende en daar buiten voor de deur "voor het eerst" mee gezoend.
Ik ben na dat feestje naar het huis van mijn beste vriend gefietst en heb daar zo'n beetje de slingers opgehangen van blijdschap.
Ahh lief verhaal!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Toen mijn vorige relatie over was voelde ik me behoorlijk ellendig en had ik echt een half jaar absoluut geen behoefte aan wat voor dame dan ook, totdat ik uiteindelijk op een feestje een meisje tegen het lijf liep wat ik al wat langer kende en daar buiten voor de deur "voor het eerst" mee gezoend.
Ik ben na dat feestje naar het huis van mijn beste vriend gefietst en heb daar zo'n beetje de slingers opgehangen van blijdschap.
Ja, dat is helaas de waarheid, zonde als ze leuke topics daarmee vervuilenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef snakelady het volgende:
Ach, het is en blijft Fok! he, sommige zeiken gewoon om het zeiken.
Zo een eerste kus moet echt zo heerlijk voelenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ja, het is verder nooit iets geworden ofzo. Maar toen was wel de ban een beetje gebroken. Raar eigenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een eerste kus moet echt zo heerlijk voelen
Godsamme, had dat nou niet gezegd, ik zag al een hele romance voor me met alles erop enquote:Op donderdag 13 september 2012 17:35 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ja, het is verder nooit iets geworden ofzo. Maar toen was wel de ban een beetje gebroken. Raar eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme, had dat nou niet gezegd, ik zag al een hele romance voor me met alles erop en
eraan en voor altijd samen enzo![]()
Ik ben te Romantisch
mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:02 schreef Karina het volgende:
Ik dacht hetzelfde als FANNWat jammer nou.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij klonk zo romantisch met die slingers en zoHopelijk gaat het bij Snakelady beter
Uit elkaar gaan doe je altijd aan het eind, anders is het niet uit elkaar gaan hé.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:44 schreef Leeslamp het volgende:
Trouwen en kinderen en dan op het eind uit elkaar willen gaan
Zal wel cultuur zijn ofzo.
Dom voel ik mij niet, ik denk om de kinderen als ik die zou hebben.
Maar ja, dit is Nederland he
Nee, Met een IJslander, hij woont nu in Denemarken maar komt uit IJsland.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? TS heeft gelijk bed gedeeld met de deen?
We hebben er wel een beetje oppervlakkig over gesproken en mocht het gewoon goed en leuk blijven gaan en het wordt echt wat dan komt hij naar Nederland.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Stel dat het echt wat wordt, hoe ga je dat dan doen?
En als onderdeel van het integratieproces een Fok-account aanmaken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef snakelady het volgende:
We hebben er wel een beetje oppervlakkig over gesproken en mocht het gewoon goed en leuk blijven gaan en het wordt echt wat dan komt hij naar Nederland.
Dan doe ik hem maar niet aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef Northside het volgende:
[..]
En als onderdeel van het integratieproces een Fok-account aanmaken.
Ah lief van je, dank je!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:
Mooi dat het zo goed gaat. En heb je niet het gevoel dat het te snel gaat - al is de relatie tussen jou en je ex allang over? Of voelt alles gewoon helemaal super en ben je echt helemaal happy? Toen mijn ouders een paar jaar geleden scheidden was ik twaalf jaar, toen mijn vader na nota bene twee/drie maanden een ander had, 'serieuze' relatie ook (nu nog steeds met die vrouw trouwens), was ik heel verdrietig en begreep ik dat ook niet echt. Komt ook door onduidelijkheid van mijn ouders trouwens. Hoop wel dat het bij jullie anders is en dat kinderen zich er niet vervelend onder voelen, etc. Dat is nog wel het kutste.
Maar ja, moet goed komen allemaal. Je ziet er leuk uit en je komt lief en intelligent over dus je zal wel de juiste keuzes maken. En ook sterkte want het lijkt mij ook wel moeilijk.
Ik moet echt even heel goed nadenken dus zal niks noemenswaardigs zijn, hahaha.quote:Op maandag 17 september 2012 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad![]()
Was er niks dat tegenviel in het echt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |