Uit elkaar gaan doe je altijd aan het eind, anders is het niet uit elkaar gaan hé.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:44 schreef Leeslamp het volgende:
Trouwen en kinderen en dan op het eind uit elkaar willen gaan
Zal wel cultuur zijn ofzo.
Dom voel ik mij niet, ik denk om de kinderen als ik die zou hebben.
Maar ja, dit is Nederland he
Nee, Met een IJslander, hij woont nu in Denemarken maar komt uit IJsland.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? TS heeft gelijk bed gedeeld met de deen?
We hebben er wel een beetje oppervlakkig over gesproken en mocht het gewoon goed en leuk blijven gaan en het wordt echt wat dan komt hij naar Nederland.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Stel dat het echt wat wordt, hoe ga je dat dan doen?
En als onderdeel van het integratieproces een Fok-account aanmaken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef snakelady het volgende:
We hebben er wel een beetje oppervlakkig over gesproken en mocht het gewoon goed en leuk blijven gaan en het wordt echt wat dan komt hij naar Nederland.
Dan doe ik hem maar niet aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef Northside het volgende:
[..]
En als onderdeel van het integratieproces een Fok-account aanmaken.
Ah lief van je, dank je!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:
Mooi dat het zo goed gaat. En heb je niet het gevoel dat het te snel gaat - al is de relatie tussen jou en je ex allang over? Of voelt alles gewoon helemaal super en ben je echt helemaal happy? Toen mijn ouders een paar jaar geleden scheidden was ik twaalf jaar, toen mijn vader na nota bene twee/drie maanden een ander had, 'serieuze' relatie ook (nu nog steeds met die vrouw trouwens), was ik heel verdrietig en begreep ik dat ook niet echt. Komt ook door onduidelijkheid van mijn ouders trouwens. Hoop wel dat het bij jullie anders is en dat kinderen zich er niet vervelend onder voelen, etc. Dat is nog wel het kutste.
Maar ja, moet goed komen allemaal. Je ziet er leuk uit en je komt lief en intelligent over dus je zal wel de juiste keuzes maken. En ook sterkte want het lijkt mij ook wel moeilijk.
Ik moet echt even heel goed nadenken dus zal niks noemenswaardigs zijn, hahaha.quote:Op maandag 17 september 2012 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad![]()
Was er niks dat tegenviel in het echt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |