abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116769980
Stel dat het echt wat wordt, hoe ga je dat dan doen?
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:07:45 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116770487
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:44 schreef Leeslamp het volgende:
Trouwen en kinderen en dan op het eind uit elkaar willen gaan :')
Zal wel cultuur zijn ofzo.
Dom voel ik mij niet, ik denk om de kinderen als ik die zou hebben.
Maar ja, dit is Nederland he :')
Uit elkaar gaan doe je altijd aan het eind, anders is het niet uit elkaar gaan hé. :')
Bij elkaar blijven terwijl je niet meer van elkaar houdt is ook niet goed voor de kinderen, kinderen merken die spanning, ze zijn niet achterlijk.
En nu konden we nog zonder ruzie als "vrienden" uit elkaar, wat ook weer ten goede komt aan de kinderen.
Ik ben een kind van gescheiden ouders en ik ben blij dat ze uit elkaar zijn gegaan, mijn moeder is gelukkig met haar nieuwe man en mijn vader met zijn nieuwe vrouw, samen waren ze niet gelukkig.

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? TS heeft gelijk bed gedeeld met de deen? :o
Nee, Met een IJslander, hij woont nu in Denemarken maar komt uit IJsland. :P

quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Stel dat het echt wat wordt, hoe ga je dat dan doen?
We hebben er wel een beetje oppervlakkig over gesproken en mocht het gewoon goed en leuk blijven gaan en het wordt echt wat dan komt hij naar Nederland.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:26:48 #153
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116776911
O+ :9 ~O>
fok you ja!
pi_116781303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef snakelady het volgende:
We hebben er wel een beetje oppervlakkig over gesproken en mocht het gewoon goed en leuk blijven gaan en het wordt echt wat dan komt hij naar Nederland.
En als onderdeel van het integratieproces een Fok-account aanmaken.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:25:27 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116784007
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef Northside het volgende:

[..]

En als onderdeel van het integratieproces een Fok-account aanmaken.
Dan doe ik hem maar niet aan. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116788784
Mooi dat het zo goed gaat. En heb je niet het gevoel dat het te snel gaat - al is de relatie tussen jou en je ex allang over? Of voelt alles gewoon helemaal super en ben je echt helemaal happy? Toen mijn ouders een paar jaar geleden scheidden was ik twaalf jaar, toen mijn vader na nota bene twee/drie maanden een ander had, 'serieuze' relatie ook (nu nog steeds met die vrouw trouwens), was ik heel verdrietig en begreep ik dat ook niet echt. Komt ook door onduidelijkheid van mijn ouders trouwens. Hoop wel dat het bij jullie anders is en dat kinderen zich er niet vervelend onder voelen, etc. Dat is nog wel het kutste.

Maar ja, moet goed komen allemaal. Je ziet er leuk uit en je komt lief en intelligent over dus je zal wel de juiste keuzes maken. En ook sterkte want het lijkt mij ook wel moeilijk.
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:58:56 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116789198
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:
Mooi dat het zo goed gaat. En heb je niet het gevoel dat het te snel gaat - al is de relatie tussen jou en je ex allang over? Of voelt alles gewoon helemaal super en ben je echt helemaal happy? Toen mijn ouders een paar jaar geleden scheidden was ik twaalf jaar, toen mijn vader na nota bene twee/drie maanden een ander had, 'serieuze' relatie ook (nu nog steeds met die vrouw trouwens), was ik heel verdrietig en begreep ik dat ook niet echt. Komt ook door onduidelijkheid van mijn ouders trouwens. Hoop wel dat het bij jullie anders is en dat kinderen zich er niet vervelend onder voelen, etc. Dat is nog wel het kutste.

Maar ja, moet goed komen allemaal. Je ziet er leuk uit en je komt lief en intelligent over dus je zal wel de juiste keuzes maken. En ook sterkte want het lijkt mij ook wel moeilijk.
Ah lief van je, dank je!
Het "voordeel" van dat hij in Denemarken woont is dat het niet te snel kan gaan natuurlijk, de kinderen weten ook niks van hem, net als dat ze niks weten van de dates van mijn ex.
Pas als ik zeker weet dat het een toekomst heeft zal ik het ze vertellen en het is nog te vroeg om daar een uitspraak over te doen.

Maar ik voel me er goed bij met zoals het nu gaat, ik heb nog alle ruimte om mijn echtscheiding te verwerken en de kinderen goed op te vangen, hoewel het nog erg goed gaat met ze, we praten er ook over en ik merk dat dat goed is voor ze.
Ik merk nu ook wel heel erg dat ons huwelijk zeker voor mij al lang over was, ik voel bijvoorbeeld geen jaloezie als mijn ex op een date gaat.
pi_116817229
TS heeft gebatst! *O*
  zondag 16 september 2012 @ 11:44:26 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116841365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef MrV het volgende:
TS heeft gebatst! *O*
:P *O*
pi_116877316
Oh leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad ^O^
Was er niks dat tegenviel in het echt?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 17 september 2012 @ 09:03:26 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116880197
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad ^O^
Was er niks dat tegenviel in het echt?
Ik moet echt even heel goed nadenken dus zal niks noemenswaardigs zijn, hahaha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')