Voor hem is het ook zijn eerste date na een langere relatie en ik weet dat hij ook best zenuwachtig is, wel minder dan ik geloof ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Haha spannend.
Ik had er in de dagen tot aan de date erg veel zin in en op de dag zelf vroeg ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen was.
Had dan geen relatie van 14 jaar achterde rug maar wel een hele lange en het was alles wat ik kende zeg maar.
Uiteindelijk komt het vast wel goed, alleen die spanning. Overigens vind ik het juist in je voordeel werken, mensen die al jaren daten komen vaak wat desperaat en verzuurd over imho.
Nee.quote:
Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat het moeilijkste fysiek (intiem) contact is met een ander.
Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.
Ik merk wel dat als ik hem spreek en/of zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ben dat echt niet meer gewend en was vergeten hoe fijn dat voelt.
Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijken. Het lijkt mij juist heel zenuwachtig als je niet precies weet hoe degene is en dat het ongemakkelijk kan worden.
Dan zou ik het kort houden, ergens wat drinken. Als het dan erg leuk wordt kan je er altijd nog tijd aan vastplakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien.![]()
We kennen elkaar wel via internet, spreken elkaar veel over de telefoon en skype...dus er is wel nog dat stukje onbekendheid.
Echt, ik heb een date via internet.
Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef YOLO het volgende:
Niet al teveel over je kinderen en ex praten.
Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.
Ee spreken elkaar iedere dag dus weet dat we genoeg hebben om over te praten, maar elkaar echt fysiek ontmoeten is toch wel heel wat anders.
haha nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef YOLO het volgende:
[..]
Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.
Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef MsMessy het volgende:
Na zo'n lange relatie (15 jaar) vind ik de spanning en de verandering juist heel leuk. Je ontdekt weer dingen die je al zo lang niet meer hebt ervaren. En wie weet klikt het gelijk wel!? Hoe dan ook zorg gewoon dat je er plezier aan beleefd.
De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
best snel na 3 maanden al, vind dat altijd zo raar.
toch veel plezier, heb geen tips want persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat een ander vindt, ben ook nooit zenuwachtig of zo.
Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.
En tja, hoe lang moet je wachten? Ik ben per toeval nu iemand tegengekomen die ik erg leuk vind, was eigenlijk helemaal niet van plan snel te gaan daten maar soms lopen dingen ander dan je in gedachten had.
Het gekke is, stel voor hij zou iets hebben als een litteken, kan me echt niks boeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.
Nou ja, ik heb een date, nog geen relatie he!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
je moet niks, is ook geen waardeoordeel oid, het komt op mij alleen over alsof iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik persoonlijk hoogst onaantrekkelijk.
nogmaals, niks moet, gaf alleen mijn mening. veel plezier en maak je niet zo druk. je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is voor hem is weet je genoeg.
Hahah oh jee, was het zo erg?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
LeukHopelijk klikt het een beetje.
Ik zal niet over mijn ervaringen beginnen, dan durf je niet meer ben ik bang
Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor datesquote:
Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor datesNa een stuk of wat kun je niet meer zeggen dat het aan de heren lag.
Maar volgens mij ben ik een stuk ouder dan jij, 10 jaar geleden was het misschien anders gegaan.
Oh dat maakt het dubbel spannendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad.
Mijn ex heb ik via vrienden ontmoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |