abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116159808
Ben ongeveer 3 maanden gelededen gescheiden (nog niet officieel maar dat is binnenkort geregeld) van mijn ex-man, we hebben nog best goed contact en ik weet dat hij ook al weer wat aan het scharrelen is dus ik dacht, ik neem ook die sprong in het diepe. :P

Dus nu heb ik over 9 dagen een date, voor het eerst in 14 jaar weer en godver wat ben ik zenuwachtig!
Ik maak me nu al druk over vanalles waar ik eigenlijk toch weinig invloed op heb.

Hoe is het bij de mensen hier bevallen? De eerste date na een hele lange relatie?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116159974
Haha spannend :D.

Ik had er in de dagen tot aan de date erg veel zin in en op de dag zelf vroeg ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen was.
Had dan geen relatie van 14 jaar achterde rug maar wel een hele lange en het was alles wat ik kende zeg maar ;).

Uiteindelijk komt het vast wel goed, alleen die spanning :'). Overigens vind ik het juist in je voordeel werken, mensen die al jaren daten komen vaak wat desperaat en verzuurd over imho.

Deeltje weggevallen: in ieder geval niet over elk detail obsessen en zie de zenuwen als iets leuks, spanning, opwinding.. Etc
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:46:40 #3
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_116160016
met iemand van fok toch
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:47:14 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116160043
Ik denk dat het moeilijkste fysiek (intiem) contact is met een ander.
:')
pi_116160094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Haha spannend :D.

Ik had er in de dagen tot aan de date erg veel zin in en op de dag zelf vroeg ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen was.
Had dan geen relatie van 14 jaar achterde rug maar wel een hele lange en het was alles wat ik kende zeg maar ;).

Uiteindelijk komt het vast wel goed, alleen die spanning :'). Overigens vind ik het juist in je voordeel werken, mensen die al jaren daten komen vaak wat desperaat en verzuurd over imho.
Voor hem is het ook zijn eerste date na een langere relatie en ik weet dat hij ook best zenuwachtig is, wel minder dan ik geloof ik.
We hebben we enorm veel gemeen dus ben niet bang voor stiltes in een gesprek, wel ben ik bang voor bv de eerste kus enzo, ik heb in al die 14 jaar nooit een andere man gezoend.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116160173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Keith_Bakker het volgende:
met iemand van fok toch
Nee. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat het moeilijkste fysiek (intiem) contact is met een ander.
Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.
Ik merk wel dat als ik hem spreek en/of zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ben dat echt niet meer gewend en was vergeten hoe fijn dat voelt.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:51:40 #7
pi_116160210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee. :')

[..]

Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.
Ik merk wel dat als ik hem spreek en/of zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ben dat echt niet meer gewend en was vergeten hoe fijn dat voelt.
Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijken :). Het lijkt mij juist heel zenuwachtig als je niet precies weet hoe degene is en dat het ongemakkelijk kan worden.
pi_116160290
Niet al teveel over je kinderen en ex praten.
pi_116160352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijken :). Het lijkt mij juist heel zenuwachtig als je niet precies weet hoe degene is en dat het ongemakkelijk kan worden.
Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. :@
We kennen elkaar wel via internet, spreken elkaar veel over de telefoon en skype...dus er is wel nog dat stukje onbekendheid.
Echt, ik heb een date via internet. :')
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:56:29 #10
pi_116160401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. :@
We kennen elkaar wel via internet, spreken elkaar veel over de telefoon en skype...dus er is wel nog dat stukje onbekendheid.
Echt, ik heb een date via internet. :')
Dan zou ik het kort houden, ergens wat drinken. Als het dan erg leuk wordt kan je er altijd nog tijd aan vastplakken :s)
Als het heel kut word kan je makkelijk weg _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:56:39 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160411
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef YOLO het volgende:
Niet al teveel over je kinderen en ex praten.
Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.
Ee spreken elkaar iedere dag dus weet dat we genoeg hebben om over te praten, maar elkaar echt fysiek ontmoeten is toch wel heel wat anders.
pi_116160482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.
Ee spreken elkaar iedere dag dus weet dat we genoeg hebben om over te praten, maar elkaar echt fysiek ontmoeten is toch wel heel wat anders.
Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:59:22 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160522
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef YOLO het volgende:

[..]

Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.
haha nee, laten we dat maar niet doen.
Howel hij 2 jongens heeft en ik 2 meiden. :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:03:36 #14
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_116160700
Na zo'n lange relatie (15 jaar) vind ik de spanning en de verandering juist heel leuk. Je ontdekt weer dingen die je al zo lang niet meer hebt ervaren. En wie weet klikt het gelijk wel!? Hoe dan ook zorg gewoon dat je er plezier aan beleefd.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:06:59 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160808
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef MsMessy het volgende:
Na zo'n lange relatie (15 jaar) vind ik de spanning en de verandering juist heel leuk. Je ontdekt weer dingen die je al zo lang niet meer hebt ervaren. En wie weet klikt het gelijk wel!? Hoe dan ook zorg gewoon dat je er plezier aan beleefd.
Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.
Wat bv als hij mijn lichaam niet mooi vind, mijn gezicht heeft hij gezien en lichaam met kleding aan ook wel maar ik heb bv een groot litteken op mijn buik.
Hij weet dat wel en zegt dat hij daar echt niks om geeft maar toch.

Met mijn ex had ik natuurlijk ook een vertrouwensband, die mis ik nu toch.
pi_116160912
best snel na 3 maanden al, vind dat altijd zo raar.

toch veel plezier, heb geen tips want persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat een ander vindt, ben ook nooit zenuwachtig of zo. :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:12:06 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
best snel na 3 maanden al, vind dat altijd zo raar.

toch veel plezier, heb geen tips want persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat een ander vindt, ben ook nooit zenuwachtig of zo. :)
De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.
En tja, hoe lang moet je wachten? Ik ben per toeval nu iemand tegengekomen die ik erg leuk vind, was eigenlijk helemaal niet van plan snel te gaan daten maar soms lopen dingen ander dan je in gedachten had.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:15:48 #18
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_116161093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.
En tja, hoe lang moet je wachten? Ik ben per toeval nu iemand tegengekomen die ik erg leuk vind, was eigenlijk helemaal niet van plan snel te gaan daten maar soms lopen dingen ander dan je in gedachten had.
Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.
pi_116161151
je moet niks, is ook geen waardeoordeel oid, het komt op mij alleen over alsof iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik persoonlijk hoogst onaantrekkelijk. ~:)

nogmaals, niks moet, gaf alleen mijn mening. veel plezier en maak je niet zo druk. je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is voor hem is weet je genoeg. :)
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:20:17 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_116161247
Leuk :) Hopelijk klikt het een beetje.

Ik zal niet over mijn ervaringen beginnen, dan durf je niet meer ben ik bang
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:21:25 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:15 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.
Het gekke is, stel voor hij zou iets hebben als een litteken, kan me echt niks boeien.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
je moet niks, is ook geen waardeoordeel oid, het komt op mij alleen over alsof iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik persoonlijk hoogst onaantrekkelijk. ~:)

nogmaals, niks moet, gaf alleen mijn mening. veel plezier en maak je niet zo druk. je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is voor hem is weet je genoeg. :)
Nou ja, ik heb een date, nog geen relatie he! :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:21:50 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161299
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Leuk :) Hopelijk klikt het een beetje.

Ik zal niet over mijn ervaringen beginnen, dan durf je niet meer ben ik bang
Hahah oh jee, was het zo erg?
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:23:18 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_116161341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahah oh jee, was het zo erg?
Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor dates ;) Na een stuk of wat kun je niet meer zeggen dat het aan de heren lag.

Maar volgens mij ben ik een stuk ouder dan jij, 10 jaar geleden was het misschien anders gegaan.
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:26:53 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161486
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor dates ;) Na een stuk of wat kun je niet meer zeggen dat het aan de heren lag.

Maar volgens mij ben ik een stuk ouder dan jij, 10 jaar geleden was het misschien anders gegaan.
Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad. :P
Mijn ex heb ik via vrienden ontmoet.
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:28:40 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_116161549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad. :P
Mijn ex heb ik via vrienden ontmoet.
Oh dat maakt het dubbel spannend :) Tja, wat al gezegd is, jezelf zijn, stel het wordt wat, dan hoef je je niet opeens anders (als jezelf) te gaan gedragen.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')