Netjes thuis geslapen?quote:Op zondag 9 september 2012 14:42 schreef snakelady het volgende:
Ja dat is wel balen, maar we hebben al afgesproken dat ik de volgende keer naar Denemaken ga.
ehm...neequote:
net gescheiden gescheiden en laat zich meteen volstorten door de volgendequote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm...nee
En ik ga waarschijnlijk naar Denemarken in oktober.
Ze heeft in dit topic duidelijk uitgelegd dat het niet zo zit, als je niet de moeite neemt om alles te lezen neem dan ook niet de moeite om zulk soort zeikposts te plaatsen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef ikjijallebei het volgende:
net gescheiden gescheiden en laat zich meteen volstorten door de volgende![]()
Ach, het is en blijft Fok! he, sommige zeiken gewoon om het zeiken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ze heeft in dit topic duidelijk uitgelegd dat het niet zo zit, als je niet de moeite neemt om alles te lezen neem dan ook niet de moeite om zulk soort zeikposts te plaatsen.
De meesten.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het is en blijft Fok! he, sommige zeiken gewoon om het zeiken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Toen mijn vorige relatie over was voelde ik me behoorlijk ellendig en had ik echt een half jaar absoluut geen behoefte aan wat voor dame dan ook, totdat ik uiteindelijk op een feestje een meisje tegen het lijf liep wat ik al wat langer kende en daar buiten voor de deur "voor het eerst" mee gezoend.
Ik ben na dat feestje naar het huis van mijn beste vriend gefietst en heb daar zo'n beetje de slingers opgehangen van blijdschap.
Ahh lief verhaal!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Toen mijn vorige relatie over was voelde ik me behoorlijk ellendig en had ik echt een half jaar absoluut geen behoefte aan wat voor dame dan ook, totdat ik uiteindelijk op een feestje een meisje tegen het lijf liep wat ik al wat langer kende en daar buiten voor de deur "voor het eerst" mee gezoend.
Ik ben na dat feestje naar het huis van mijn beste vriend gefietst en heb daar zo'n beetje de slingers opgehangen van blijdschap.
Ja, dat is helaas de waarheid, zonde als ze leuke topics daarmee vervuilenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef snakelady het volgende:
Ach, het is en blijft Fok! he, sommige zeiken gewoon om het zeiken.
Zo een eerste kus moet echt zo heerlijk voelenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ja, het is verder nooit iets geworden ofzo. Maar toen was wel de ban een beetje gebroken. Raar eigenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een eerste kus moet echt zo heerlijk voelen
Godsamme, had dat nou niet gezegd, ik zag al een hele romance voor me met alles erop enquote:Op donderdag 13 september 2012 17:35 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ja, het is verder nooit iets geworden ofzo. Maar toen was wel de ban een beetje gebroken. Raar eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme, had dat nou niet gezegd, ik zag al een hele romance voor me met alles erop en
eraan en voor altijd samen enzo![]()
Ik ben te Romantisch
mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:02 schreef Karina het volgende:
Ik dacht hetzelfde als FANNWat jammer nou.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij klonk zo romantisch met die slingers en zoHopelijk gaat het bij Snakelady beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |