Ik date tot nu toe nog elk weekend met hemquote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het waard is, 100% zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
En thnx.
[..]
Dank je.
En geloof ik graag ja dat dat ook wel vreemd is, hopelijk wel een leuke date geweest?
Rebound enzo kan altijd de pijn verzachten.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Sant. het volgende:
Ik kan eignelijk alleen maar denken dat het een mooie kutrelatie was als je na 14! jaar relatie binnen 3 maandenw eer op date gaat.
Hoe fake wil je het hebben??!
De laatse 4 jaar was het inderdaad niet goed meer, maar we zijn beide niet het type wat zo'n dergelijke ingrijpende beslissing zonder slag of stoot neemt.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Sant. het volgende:
Ik kan eignelijk alleen maar denken dat het een mooie kutrelatie was als je na 14! jaar relatie binnen 3 maandenw eer op date gaat.
ah leuk! we gaan uit eten en naar de boekenbeurs,dat zal voor vele raar zijn maar we zijn beide gek op boeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik date tot nu toe nog elk weekend met hem.
Morgen dus spannend! Wat gaan jullie eigenlijk voor leuks doen? (Ik heb er vast overheen gelezen)
Nou dat slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef Sant. het volgende:
dat is fok he...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat slaat echt nergens op.
Nou ja, genoeg topics in r&p waar wordt aangeraden om even een tijdje alleen te zijn na een lange relatie, om dingen op een rijtje te krijgen en jezelf weer te ontdekken en bla bla. Om na 3 maanden weer hals over kop in een nieuwe romance (want dat gaat dit natuurlijk worden) te duiken kan wel als snel worden gezien.quote:
Mijn man en ik hebben al langer geen relatie meer, alleen 3 maanden geleden hebben we het definitieve besluit genomen.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou ja, genoeg topics in r&p waar wordt aangeraden om even een tijdje alleen te zijn na een lange relatie, om dingen op een rijtje te krijgen en jezelf weer te ontdekken en bla bla. Om na 3 maanden weer hals over kop in een nieuwe romance (want dat gaat dit natuurlijk worden) te duiken kan wel als snel worden gezien.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Re het volgende:
je bent er natuurlijk al veel langer dan die 3 maanden klaar voor, dat zien de mensen natuurlijk niet ...
En terecht! moet je dan thuis gaan zitten mokken? Wie weet wat het wordt, maybe een lekker weekend, maybe wat meer, maybe niks. Have fun en laat ze maar l*llenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Hoewel de meeste in mijn naaste omgeving wel positief reageren gelukkig.
Daar neem ik dan wel weer mijn pet voor af. Maar na 4 jaar proberen, houdt het een keer op inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef snakelady het volgende:
Dus we hebben het nog 4 jaar geprobeerd er iets van te maken, zeker omwille van de kinderen maar dat heeft niet kunnen baten helaas.
Weet je, mensen hebben altijd makkelijk oordelen .quote:Op donderdag 6 september 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
[..]
Daar neem ik dan wel weer mijn pet voor af. Maar na 4 jaar proberen, houdt het een keer op inderdaad.
Ik breng het misschien wat lomp, maar je begreep mijn punt.
Ben ook niet echt meer bang zenuwachtig maar meer verheugd zenuwachtig.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
Wat schattig! Dat mensen na 14 jaar relatie zich toch nog als 16 kunnen voelen en gedragen![]()
Maar ik denk dat daten na een relatie altijd weer een beetje onzeker is. Er is toch een relatie stuk gegaan en dat doet meestal ook wel iets met je zelfvertrouwen. Komt uiteraard weer helemaal goed als je ziet dat de dates allemaal leuk gaan!
Misschien moet jij het hele topic eens doorlezenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef Leeslamp het volgende:
Na 3 maanden al een date.
En je hebt ook nog kinderen.
Wat dacht je er van om de kinderen meer tijd te geven om de scheiding te laten verwerken?
Als je te lui bent om de feiten te leren, oordeel dan niet zomaar. Dan kom je nogal dom en lomp over namelijk.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou ja, genoeg topics in r&p waar wordt aangeraden om even een tijdje alleen te zijn na een lange relatie, om dingen op een rijtje te krijgen en jezelf weer te ontdekken en bla bla. Om na 3 maanden weer hals over kop in een nieuwe romance (want dat gaat dit natuurlijk worden) te duiken kan wel als snel worden gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |