Klinkt heel cliché, maar laat het over je heen komen. Zie het als een leuke afspraak en niet als een sollicitatiegesprek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef snakelady het volgende:
Ben ongeveer 3 maanden gelededen gescheiden (nog niet officieel maar dat is binnenkort geregeld) van mijn ex-man, we hebben nog best goed contact en ik weet dat hij ook al weer wat aan het scharrelen is dus ik dacht, ik neem ook die sprong in het diepe.
Dus nu heb ik over 9 dagen een date, voor het eerst in 14 jaar weer en godver wat ben ik zenuwachtig!
Ik maak me nu al druk over vanalles waar ik eigenlijk toch weinig invloed op heb.
Hoe is het bij de mensen hier bevallen? De eerste date na een hele lange relatie?
Wtf?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Klinkt heel cliché, maar laat hem over je heen komen.
Ja, zal ook echt wel goed komen en zo niet da niet, ook niet het einde van de wereld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Klinkt heel cliché, maar laat het over je heen komen. Zie het als een leuke afspraak en niet als een sollicitatiegesprek.
Oh, dat is wel een leuke twist opeensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
Voor de rest heb ik nog een klein detail achter gehouden....Hij is niet Nederlands.
Hij komt van oorsprong uit IJsland en woont nu in Denemarken, maar hij komt dus naar Nederland om op een date te gaan met mij.
We spreken beide goed Engels gelukkig dus dat is geen probleem.
Haha, wie weet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:21 schreef Joene het volgende:
Jij slaapt in een hotel dus het weekend
Gewoon doen kan je niet alvast inchecken in z'n room.quote:
Hij heeft een tweepersoonkamerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon doen kan je niet alvast inchecken in z'n room.
Nee, kan ook goed koken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Kola het volgende:
[..]
ja duik er maar bovenop, dat is toch alles waar je goed voor bent.
haha, dat hoop ik maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Lois het volgende:
Haha herkenbaardie eerste zoen is zoooooo gaaf!
quote:It is my firm belief that during the creation of time,
whatever being that had it's hands in it thought to itself that sometime during the passage of time,
a person would be born that would just unbalance all life towards perfect. . .
and as we all know the universe must keep the balance, so in the past 31 years,
we've had an increase in idiots being born and atrocities being committed. . .
to counteract how fucking wonderful you are!
Oh mijn god. Dit is materiaal voor in een poezie-album. Poezie-albums zijn van die boekjes waar meisjes in prinsessejurken mee leuren. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het lees.quote:It is my firm belief that during the creation of time,
whatever being that had it's hands in it thought to itself that sometime during the passage of time,
a person would be born that would just unbalance all life towards perfect. . .
and as we all know the universe must keep the balance, so in the past 31 years,
we've had an increase in idiots being born and atrocities being committed. . .
to counteract how fucking wonderful you are!
Ik heb poezie albums gehad, zijn best leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Oh mijn god. Dit is materiaal voor in een poezie-album. Poezie-albums zijn van die boekjes waar meisjes in prinsessejurken mee leuren. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het lees.
hahaha, je moet het uiteraard met een beetje humor zien, ik vroeg hem om een origineel compliment, toen kwam hij met dit.quote:
Origineel is het iig wel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, je moet het uiteraard met een beetje humor zien, ik vroeg hem om een origineel compliment, toen kwam hij met dit.
Ah! dan maak ik nog kans!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.
Had je interesse dan?quote:
Tja, had je misschien eerder moeten aangeven he, hahaha.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef piere het volgende:
[..]![]()
zekers, zekers maar ik ben nu te laat
Wie weet krijg ik de kans(en) nog welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, had je misschien eerder moeten aangeven he, hahaha.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |