abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116159808
Ben ongeveer 3 maanden gelededen gescheiden (nog niet officieel maar dat is binnenkort geregeld) van mijn ex-man, we hebben nog best goed contact en ik weet dat hij ook al weer wat aan het scharrelen is dus ik dacht, ik neem ook die sprong in het diepe. :P

Dus nu heb ik over 9 dagen een date, voor het eerst in 14 jaar weer en godver wat ben ik zenuwachtig!
Ik maak me nu al druk over vanalles waar ik eigenlijk toch weinig invloed op heb.

Hoe is het bij de mensen hier bevallen? De eerste date na een hele lange relatie?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116159974
Haha spannend :D.

Ik had er in de dagen tot aan de date erg veel zin in en op de dag zelf vroeg ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen was.
Had dan geen relatie van 14 jaar achterde rug maar wel een hele lange en het was alles wat ik kende zeg maar ;).

Uiteindelijk komt het vast wel goed, alleen die spanning :'). Overigens vind ik het juist in je voordeel werken, mensen die al jaren daten komen vaak wat desperaat en verzuurd over imho.

Deeltje weggevallen: in ieder geval niet over elk detail obsessen en zie de zenuwen als iets leuks, spanning, opwinding.. Etc
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:46:40 #3
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_116160016
met iemand van fok toch
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:47:14 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116160043
Ik denk dat het moeilijkste fysiek (intiem) contact is met een ander.
:')
pi_116160094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Haha spannend :D.

Ik had er in de dagen tot aan de date erg veel zin in en op de dag zelf vroeg ik me af waar ik in godsnaam aan begonnen was.
Had dan geen relatie van 14 jaar achterde rug maar wel een hele lange en het was alles wat ik kende zeg maar ;).

Uiteindelijk komt het vast wel goed, alleen die spanning :'). Overigens vind ik het juist in je voordeel werken, mensen die al jaren daten komen vaak wat desperaat en verzuurd over imho.
Voor hem is het ook zijn eerste date na een langere relatie en ik weet dat hij ook best zenuwachtig is, wel minder dan ik geloof ik.
We hebben we enorm veel gemeen dus ben niet bang voor stiltes in een gesprek, wel ben ik bang voor bv de eerste kus enzo, ik heb in al die 14 jaar nooit een andere man gezoend.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116160173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Keith_Bakker het volgende:
met iemand van fok toch
Nee. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat het moeilijkste fysiek (intiem) contact is met een ander.
Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.
Ik merk wel dat als ik hem spreek en/of zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ben dat echt niet meer gewend en was vergeten hoe fijn dat voelt.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:51:40 #7
pi_116160210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee. :')

[..]

Daar ben ik dus inderdaad het meest zenuwachtig voor, niet dat ik van plan ben meteen het bed in te duiken met hem maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk.
Ik merk wel dat als ik hem spreek en/of zie dat ik vlinders in mijn buik krijg, ben dat echt niet meer gewend en was vergeten hoe fijn dat voelt.
Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijken :). Het lijkt mij juist heel zenuwachtig als je niet precies weet hoe degene is en dat het ongemakkelijk kan worden.
pi_116160290
Niet al teveel over je kinderen en ex praten.
pi_116160352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Niet per sé seks, maar ook die flirterige aai over het gezicht of door het haar oid. Maar je vind hem kennelijk al heel leuk? Dan lijkt me het toch juist iets om naar uit te kijken :). Het lijkt mij juist heel zenuwachtig als je niet precies weet hoe degene is en dat het ongemakkelijk kan worden.
Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. :@
We kennen elkaar wel via internet, spreken elkaar veel over de telefoon en skype...dus er is wel nog dat stukje onbekendheid.
Echt, ik heb een date via internet. :')
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:56:29 #10
pi_116160401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou ja, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. :@
We kennen elkaar wel via internet, spreken elkaar veel over de telefoon en skype...dus er is wel nog dat stukje onbekendheid.
Echt, ik heb een date via internet. :')
Dan zou ik het kort houden, ergens wat drinken. Als het dan erg leuk wordt kan je er altijd nog tijd aan vastplakken :s)
Als het heel kut word kan je makkelijk weg _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:56:39 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160411
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef YOLO het volgende:
Niet al teveel over je kinderen en ex praten.
Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.
Ee spreken elkaar iedere dag dus weet dat we genoeg hebben om over te praten, maar elkaar echt fysiek ontmoeten is toch wel heel wat anders.
pi_116160482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij heeft ook twee kinderen, zelfde leeftijd als mijn kinderen.
Ee spreken elkaar iedere dag dus weet dat we genoeg hebben om over te praten, maar elkaar echt fysiek ontmoeten is toch wel heel wat anders.
Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:59:22 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160522
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef YOLO het volgende:

[..]

Laat jullie kinderen ook daten, superschattig.
haha nee, laten we dat maar niet doen.
Howel hij 2 jongens heeft en ik 2 meiden. :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:03:36 #14
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_116160700
Na zo'n lange relatie (15 jaar) vind ik de spanning en de verandering juist heel leuk. Je ontdekt weer dingen die je al zo lang niet meer hebt ervaren. En wie weet klikt het gelijk wel!? Hoe dan ook zorg gewoon dat je er plezier aan beleefd.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:06:59 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160808
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef MsMessy het volgende:
Na zo'n lange relatie (15 jaar) vind ik de spanning en de verandering juist heel leuk. Je ontdekt weer dingen die je al zo lang niet meer hebt ervaren. En wie weet klikt het gelijk wel!? Hoe dan ook zorg gewoon dat je er plezier aan beleefd.
Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.
Wat bv als hij mijn lichaam niet mooi vind, mijn gezicht heeft hij gezien en lichaam met kleding aan ook wel maar ik heb bv een groot litteken op mijn buik.
Hij weet dat wel en zegt dat hij daar echt niks om geeft maar toch.

Met mijn ex had ik natuurlijk ook een vertrouwensband, die mis ik nu toch.
pi_116160912
best snel na 3 maanden al, vind dat altijd zo raar.

toch veel plezier, heb geen tips want persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat een ander vindt, ben ook nooit zenuwachtig of zo. :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:12:06 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116160972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
best snel na 3 maanden al, vind dat altijd zo raar.

toch veel plezier, heb geen tips want persoonlijk maakt het me niet zoveel uit wat een ander vindt, ben ook nooit zenuwachtig of zo. :)
De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.
En tja, hoe lang moet je wachten? Ik ben per toeval nu iemand tegengekomen die ik erg leuk vind, was eigenlijk helemaal niet van plan snel te gaan daten maar soms lopen dingen ander dan je in gedachten had.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:15:48 #18
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_116161093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

De relatie was eigenlijk al langere tijd over, alleen 3 maanden geleden de stap gezet om het definitief te eindigen.
En tja, hoe lang moet je wachten? Ik ben per toeval nu iemand tegengekomen die ik erg leuk vind, was eigenlijk helemaal niet van plan snel te gaan daten maar soms lopen dingen ander dan je in gedachten had.
Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.
pi_116161151
je moet niks, is ook geen waardeoordeel oid, het komt op mij alleen over alsof iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik persoonlijk hoogst onaantrekkelijk. ~:)

nogmaals, niks moet, gaf alleen mijn mening. veel plezier en maak je niet zo druk. je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is voor hem is weet je genoeg. :)
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:20:17 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_116161247
Leuk :) Hopelijk klikt het een beetje.

Ik zal niet over mijn ervaringen beginnen, dan durf je niet meer ben ik bang
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:21:25 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:15 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. En maak je niet druk over je litteken, want als iemand je leuk vind en mooi dan is dat ook geen probleem. Het hoort bij je.
Het gekke is, stel voor hij zou iets hebben als een litteken, kan me echt niks boeien.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
je moet niks, is ook geen waardeoordeel oid, het komt op mij alleen over alsof iemand niet alleen kan zijn en dat vind ik persoonlijk hoogst onaantrekkelijk. ~:)

nogmaals, niks moet, gaf alleen mijn mening. veel plezier en maak je niet zo druk. je bent wie je bent en als dat niet goed genoeg is voor hem is weet je genoeg. :)
Nou ja, ik heb een date, nog geen relatie he! :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:21:50 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161299
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Leuk :) Hopelijk klikt het een beetje.

Ik zal niet over mijn ervaringen beginnen, dan durf je niet meer ben ik bang
Hahah oh jee, was het zo erg?
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:23:18 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_116161341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahah oh jee, was het zo erg?
Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor dates ;) Na een stuk of wat kun je niet meer zeggen dat het aan de heren lag.

Maar volgens mij ben ik een stuk ouder dan jij, 10 jaar geleden was het misschien anders gegaan.
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:26:53 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161486
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk dat ik niet meer in de wieg ben gelegd voor dates ;) Na een stuk of wat kun je niet meer zeggen dat het aan de heren lag.

Maar volgens mij ben ik een stuk ouder dan jij, 10 jaar geleden was het misschien anders gegaan.
Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad. :P
Mijn ex heb ik via vrienden ontmoet.
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 20:28:40 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_116161549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben 31, het gekke is, ik heb nooit echt een eerste date gehad. :P
Mijn ex heb ik via vrienden ontmoet.
Oh dat maakt het dubbel spannend :) Tja, wat al gezegd is, jezelf zijn, stel het wordt wat, dan hoef je je niet opeens anders (als jezelf) te gaan gedragen.
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:33:53 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161727
Ja, dat was ik ook wel van plan eigenlijk.
pi_116161873
Beetje cliche advies wel ;) no offence.

Dat je hem via internet kent geeft wel een extra spanning eraan vind ik. aan de ene kant een voordeel omdat je elkaar eigenlijk al best goed kent, aan de andere kant extra raar want in het echt is het toch anders. Komt al die nonverbale communicatie erbij kijken enzo :D
Maarja gewoon van genieten en valt het tegen ben je weer een ervaring rijker toch?
pi_116161994
Heel herkenbaar dit, ik heb ook laatst voor het eerst een date gehad na een lange relatie (geen 14 jaar maar toch :P )
Ik zou er van tevoren niet teveel over inzitten, niet gaan nadenken over 1e zoen enzo want dat komt toch allemaal vanzelf wel :)
Geniet gewoon het gezelschap en van de nieuwe ervaring..
En hopen dat hij in het echt ook leuk is natuurlijk ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_116173770
Ik moet eigenlijk ook gewoon relaxen en zie wel hoe het gaat, kijk er wel enorm naar uit.
pi_116176168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.
Wat bv als hij mijn lichaam niet mooi vind, mijn gezicht heeft hij gezien en lichaam met kleding aan ook wel maar ik heb bv een groot litteken op mijn buik.
Hij weet dat wel en zegt dat hij daar echt niks om geeft maar toch.

Met mijn ex had ik natuurlijk ook een vertrouwensband, die mis ik nu toch.
litteken op je buik komt toch door een operatie?
Een man/vrouw die iemand afkeurd wegens een litteken, is de energie niet waard.

succes met de date meid :D
kap nah
pi_116176583
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef zipper4u het volgende:

[..]

litteken op je buik komt toch door een operatie?
Een man/vrouw die iemand afkeurd wegens een litteken, is de energie niet waard.

succes met de date meid :D
Dit.

Heel veel plezier *O*
pi_116177376
Wat leuk, is altijd spannend daten.

Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
pi_116177465
Gewoon beetje leuk kleden, proberen jezelf te blijven , gezellig kletsen en drinken en happie eten ? en hopen dat er geen enge stiltes vallen .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116178256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:

Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
Rare vraag ja...

(Als in: wat heeft dat met de OP te maken ? :P )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116178360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rare vraag ja...

(Als in: wat heeft dat met de OP te maken ? :P )
Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjes
pi_116178405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjes
Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten. ;)

Kan er zelf niets aan toevoegen trouwens, aangezien ik nog in mijn enige lange relatie zit. O+
pi_116178502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten. ;)

Kan er zelf niets aan toevoegen trouwens, aangezien ik nog in mijn enige lange relatie zit. O+
Geloof me deze ervaring wil je niet na lange relatie of na korte relatie, ik had ook een hele mooie fijne relatie, een jaar na mijn mans overlijden toch maar eens rondkijken en de ervaring is dat je heel goed moet opletten en niet alles voor zoete koek moet nemen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:23:13 #38
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116179682
Spannend, TS!

Bedenk je maar zo, je hebt niets te verliezen? Ik bedoel, wat kan er mis gaan?

- Hij kan stinken
- Hij kan heel raar hinnikend lachen
- Hij kan erg opdringerig zijn
- Hij kan een gewetenloze moordernaar blijken
- Hij is wellicht een gierige vrek
- Hij kan alleen maar naar je borsten kijken
- Hij kan alleen over zichzelf praten
- Hij kan met de serveerster flirten
- Hij kan mank lopen
- Hij kan rare tics hebben

..Oke, maar verder? Komt vast goed!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:44:05 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116180156
Succes. Die zenuwen ja :') ach denk maar zo, hij heeft er ook last van... en de rest van de wereld ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116182075
Je hebt 'm leren kennen via een datingsite?

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, je hebt elkaar al via skype gesproken, dan heb je al wel een goed beeld van iemand lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 12:35:28 #41
pi_116183286
Wanneer is die date eigenlijk :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:44:30 #42
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_116183531
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:

:') !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_116183574
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:') !
Nou je kijkt dan eerder zo :o en dan zo :r
pi_116186676
zipper4u, komt inderdaad door een operatie.
Monopoly, jij en de de anderen ook hebben ook gelijk ook, dat litteken hoort nu eenmaal bij me.
LittleLady, ja, en ik heb tig foto's van hem gezien waar hij ook op lacht.
Silenus, Oh, als dat alles is. :P
2NutZ, dat is waar, zal niet de enige zijn.
Fascination, geen datingsite, gewoon een chat waar we beide wel eens komen maar sindsdien spreken we elkaar iedere dag via skype.
sinterklaaskapoentje, 7 september!

Voor de rest heb ik nog een klein detail achter gehouden....Hij is niet Nederlands. :P
Hij komt van oorsprong uit IJsland en woont nu in Denemarken, maar hij komt dus naar Nederland om op een date te gaan met mij. :o
We spreken beide goed Engels gelukkig dus dat is geen probleem.
pi_116186892
Klein detail maar :P
Over je lichaam hoef je je trouwens geen zorgen te maken :9
pi_116187026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef rapelsen het volgende:
Klein detail maar :P
Over je lichaam hoef je je trouwens geen zorgen te maken :9
Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.

En dank je Rapelsen.
pi_116187122
Hm, hoe zie je dat voor je dan, mocht het serieus worden? Hij komt dan bij jou wonen in Nederland?
pi_116187220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
Hm, hoe zie je dat voor je dan, mocht het serieus worden? Hij komt dan bij jou wonen in Nederland?
Hij begon er laatst wel over dat mocht het echt serieus worden hij eerst om het weekend naar Nederland komt en daarna inderdaad in Nederland wil komen wonen.
Maar hij was ook met een studie bezig in IJsland (biochemical engineering) waar hij in het laatste jaar mee is gestopt en die wil hij ook afmaken, ik wil hem daar dus niet in tegenhouden.
pi_116187250
Misschien kun je dan meedoen aan een nieuw seizoen "liefs uit".
pi_116187304
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
Misschien kun je dan meedoen aan een nieuw seizoen "liefs uit".
Whaha, nah, we zien wel, ik probeer me nog maar niet te veel op de toekomst te richten wat dit betreft. ;)
pi_116189717
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef snakelady het volgende:
Ben ongeveer 3 maanden gelededen gescheiden (nog niet officieel maar dat is binnenkort geregeld) van mijn ex-man, we hebben nog best goed contact en ik weet dat hij ook al weer wat aan het scharrelen is dus ik dacht, ik neem ook die sprong in het diepe. :P

Dus nu heb ik over 9 dagen een date, voor het eerst in 14 jaar weer en godver wat ben ik zenuwachtig!
Ik maak me nu al druk over vanalles waar ik eigenlijk toch weinig invloed op heb.

Hoe is het bij de mensen hier bevallen? De eerste date na een hele lange relatie?
Klinkt heel cliché, maar laat het over je heen komen. Zie het als een leuke afspraak en niet als een sollicitatiegesprek.
pi_116189852
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Klinkt heel cliché, maar laat hem over je heen komen.
Wtf? :{
pi_116189880
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf? :{
Grappug..... :')
pi_116190257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:49 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Klinkt heel cliché, maar laat het over je heen komen. Zie het als een leuke afspraak en niet als een sollicitatiegesprek.
Ja, zal ook echt wel goed komen en zo niet da niet, ook niet het einde van de wereld.

Fascination, op de eerste date al? :P hahaha
pi_116196242
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
Voor de rest heb ik nog een klein detail achter gehouden....Hij is niet Nederlands. :P
Hij komt van oorsprong uit IJsland en woont nu in Denemarken, maar hij komt dus naar Nederland om op een date te gaan met mij. :o
We spreken beide goed Engels gelukkig dus dat is geen probleem.
Oh, dat is wel een leuke twist opeens :D

Hoe lang blijft hij dan in Nederland? En wel in een hotel of mag hij bij jou logeren? :P
pi_116196865
vrijdag en zaterdag, hij blijft in een hotel in Utrecht.
Hier logeren lijkt me geen strak plan, woon nog in hetzelfde huis als mijn ex...
pi_116201307
Jij slaapt in een hotel dus het weekend :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116201766
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:21 schreef Joene het volgende:
Jij slaapt in een hotel dus het weekend :)
Haha, wie weet...
pi_116202256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Haha, wie weet...
Gewoon doen kan je niet alvast inchecken in z'n room.
pi_116202845
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Gewoon doen kan je niet alvast inchecken in z'n room.
Hij heeft een tweepersoonkamer :P
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 20:55:53 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_116203111
Haha herkenbaar :D die eerste zoen is zoooooo gaaf!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_116205333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Haha, wie weet...
ja duik er maar bovenop, dat is toch alles waar je goed voor bent.
pi_116206854
quote:
12s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef Kola het volgende:

[..]

ja duik er maar bovenop, dat is toch alles waar je goed voor bent.
Nee, kan ook goed koken! :P

quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Lois het volgende:
Haha herkenbaar :D die eerste zoen is zoooooo gaaf!
haha, dat hoop ik maar.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:39:45 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116221412
gewoon lol maken dan komt alles goed :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:57:03 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116223016
Ben al iets minder zenuwachtig, heb een goed gesprek gehad gisteren met hem hij geeft zelf ook al aan geen verwachtingen te hebben en gewoon te willen genieten van de tijd die we samen zijn.
Daarnaast heeft hij van die enorme geweldige en grappige complimenten dat ik niet anders kan dan uitkijken naar onze date.

Zoals. :P

quote:
It is my firm belief that during the creation of time,
whatever being that had it's hands in it thought to itself that sometime during the passage of time,
a person would be born that would just unbalance all life towards perfect. . .
and as we all know the universe must keep the balance, so in the past 31 years,
we've had an increase in idiots being born and atrocities being committed. . .
to counteract how fucking wonderful you are!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:27:48 #66
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_116224007
quote:
It is my firm belief that during the creation of time,
whatever being that had it's hands in it thought to itself that sometime during the passage of time,
a person would be born that would just unbalance all life towards perfect. . .
and as we all know the universe must keep the balance, so in the past 31 years,
we've had an increase in idiots being born and atrocities being committed. . .
to counteract how fucking wonderful you are!
Oh mijn god. Dit is materiaal voor in een poezie-album. Poezie-albums zijn van die boekjes waar meisjes in prinsessejurken mee leuren. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het lees.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:32:30 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116224192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Oh mijn god. Dit is materiaal voor in een poezie-album. Poezie-albums zijn van die boekjes waar meisjes in prinsessejurken mee leuren. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik het lees.
Ik heb poezie albums gehad, zijn best leuk.

Ik vind het grappig en lief. :6
pi_116224566
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef snakelady het volgende:
Zoals. :P
:D

(Wat een slijmbal...)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:47:21 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116224658
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:D

(Wat een slijmbal...)
hahaha, je moet het uiteraard met een beetje humor zien, ik vroeg hem om een origineel compliment, toen kwam hij met dit. :P
pi_116224681
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

hahaha, je moet het uiteraard met een beetje humor zien, ik vroeg hem om een origineel compliment, toen kwam hij met dit. :P
Origineel is het iig wel ja. :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:51:47 #71
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116224783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.
Ah! dan maak ik nog kans! :9 :')
fok you ja!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:52:45 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116224802
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:51 schreef piere het volgende:

[..]

Ah! dan maak ik nog kans! :9 :')
Had je interesse dan? :9
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:54:50 #73
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116224880
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Had je interesse dan? :9
:* :9 zekers, zekers maar ik ben nu te laat :D
fok you ja!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:55:19 #74
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116224901
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef piere het volgende:

[..]

:* :9 zekers, zekers maar ik ben nu te laat :D
Tja, had je misschien eerder moeten aangeven he, hahaha.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:56:05 #75
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116224926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, had je misschien eerder moeten aangeven he, hahaha.
Wie weet krijg ik de kans(en) nog wel :9
fok you ja!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:56:40 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116224943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef piere het volgende:

[..]

Wie weet krijg ik de kans(en) nog wel :9
You never know...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:00:34 #77
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116225102
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

You never know...
We will see.

Maar have fun en zoenen (en de rest) is niet eng maar lekker! :9
fok you ja!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:04:21 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116225262
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef piere het volgende:

[..]

We will see.

Maar have fun en zoenen (en de rest) is niet eng maar lekker! :9
Mag hopen van wel ja, maar dat is natuurlijk nog even afwachten.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:54:04 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116419150
Oef, nog maar 2 dagen... :P
  woensdag 5 september 2012 @ 13:55:38 #80
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116419216
wel cool dat je nog reageert snakelady. Vaak genoeg zie ik dat mensen (topicstarters) na pagina 2 al stoppen met reageren. Wel beter dit, hou ons updated :P
we dan
pi_116419598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef snakelady het volgende:
Oef, nog maar 2 dagen... :P
Poes scheren ! anders heb je stoppels :P
  woensdag 5 september 2012 @ 14:07:54 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116419702
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Poes scheren ! anders heb je stoppels :P
Arm beestje....

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
wel cool dat je nog reageert snakelady. Vaak genoeg zie ik dat mensen (topicstarters) na pagina 2 al stoppen met reageren. Wel beter dit, hou ons updated :P
Tuurlijk. :D
pi_116420010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef snakelady het volgende:

Ik heb hier niet heel erg veel ervaring in
Maar ik denk dat je jezelf moet blijven
Als je je date leuk vind moet je geintresseerd in hem zijn
Zorg dat het gesprek niet stil valt.
En zoek vantevoren alvast vragen op
Zoals wat zijn je hobbys.
Wat voor werk doe je.
Kijk je naar voetbal.

Wat ook goed werkt is heel veel intresse tonen in hetgene wat hij leuk vind

Ook een goede dosis humor en spontaniteit
Helpt je een heel eind
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_116420098
Mijn advies zou zijn om niet al te hoge verwachtingen te hebben, maar that ship has sailed. :)
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:25:17 #85
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116420272
Ik ben zoooo benieuwd hoe het gaat he! :*
fok you ja!
  woensdag 5 september 2012 @ 14:37:43 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116420722
zuurtjuuh, dat weet ik dus eigenlijk allemaal al :P

Northside, nah, niet helemaal, probeer dus niet een al te hoge verwachtingen te hebben.

piere, ik ook!!! :*
pi_116424004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:37 schreef snakelady het volgende:
Northside, nah, niet helemaal, probeer dus niet een al te hoge verwachtingen te hebben.
Ja, te laat dan hoor. :P 'Probeer gewoon een leuke avond te hebben' zit er niet meer in, daar is het al veel te beladen voor.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 5 september 2012 @ 16:05:30 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116424060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, te laat dan hoor. :P 'Probeer gewoon een leuke avond te hebben' zit er niet meer in, daar is het al veel te beladen voor.
Misschien ook wel, ach we zien wel hoe het gaat... blijf het wel gek vinden dat hij naar Nederland komt voor een date met mij. :P
pi_116424235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien ook wel, ach we zien wel hoe het gaat... blijf het wel gek vinden dat hij naar Nederland komt voor een date met mij. :P
Klinkt wel een beetje wanhopig.. maarja ook wel avontuurlijk van hem.
  woensdag 5 september 2012 @ 16:21:41 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116424734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje wanhopig.. maarja ook wel avontuurlijk van hem.
Nah, hij komt niet wanhopig over of zo, hij is sowieso wel een reiziger.
pi_116425047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef MrV het volgende:

[..]

De slechtste grap ooi ;) Nee heb wel echt een vriendin maar heb momenteel niets te doen op mijn werk en heb zin. Dus dan maar beetje vrouwen afzeiken hierzo.
Ik had ook rechterhand kunnen zeggen :'). Maar dit valt onder vrouwen afzeiken :D?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 5 september 2012 @ 16:30:33 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116425091
over 2 dagen ga ik vragen:En hoe ging de date?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116425132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef Maanvis het volgende:
over 2 dagen ga ik vragen:En hoe ging de date?
Snelle edit :D

Dacht ook al van huh?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 5 september 2012 @ 16:32:15 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116425160
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef MrV het volgende:

[..]

De slechtste grap ooi ;) Nee heb wel echt een vriendin maar heb momenteel niets te doen op mijn werk en heb zin. Dus dan maar beetje vrouwen afzeiken hierzo.
Dus het was niet serieus? :{ ;(
  Milf woensdag 5 september 2012 @ 16:52:07 #95
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_116425932
Wat leuk Snakelady! Ik wens je veel succes en plezier!

Ik heb onlangs met iemand voor het eerst een date gehad die ik al 22 jaar ken. (en elkaar 18 jaar niet gezien) Dat was ook redelijk apart ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_116426261
Hihi waauw dat is indd kei spannend! Ik zou zeggen, niet stressen maak je er geen zorgen om, maar geniet er vooral van! En weet wel met wie je afspreekt, dat het dan ook waard is om je tijd erin te steken. have fun girl!
pi_116432581
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus het was niet serieus? :{ ;(
Je reageerde niet meer.. ;)
  woensdag 5 september 2012 @ 19:54:09 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116432588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef shawtyyy het volgende:
Hihi waauw dat is indd kei spannend! Ik zou zeggen, niet stressen maak je er geen zorgen om, maar geniet er vooral van! En weet wel met wie je afspreekt, dat het dan ook waard is om je tijd erin te steken. have fun girl!
Ik denk wel dat hij het waard is, 100% zeker weten doe je het nooit natuurlijk. ;)
En thnx. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef nikky het volgende:
Wat leuk Snakelady! Ik wens je veel succes en plezier!

Ik heb onlangs met iemand voor het eerst een date gehad die ik al 22 jaar ken. (en elkaar 18 jaar niet gezien) Dat was ook redelijk apart ;)
Dank je. :*
En geloof ik graag ja dat dat ook wel vreemd is, hopelijk wel een leuke date geweest?
pi_116435810
Ik heb afgelopen zondag een date gehad en aanstaande vrijdag weer. Na 5 dagen vind ik het al weer spannend. Volgens mij is daten altijd wel spannend, dat maakt het wel leuk :)
pi_116447991
Opgeschoond; baggerslowchat van MrV verwijderd. :).

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 03:07:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')