litteken op je buik komt toch door een operatie?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.
Wat bv als hij mijn lichaam niet mooi vind, mijn gezicht heeft hij gezien en lichaam met kleding aan ook wel maar ik heb bv een groot litteken op mijn buik.
Hij weet dat wel en zegt dat hij daar echt niks om geeft maar toch.
Met mijn ex had ik natuurlijk ook een vertrouwensband, die mis ik nu toch.
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef zipper4u het volgende:
[..]
litteken op je buik komt toch door een operatie?
Een man/vrouw die iemand afkeurd wegens een litteken, is de energie niet waard.
succes met de date meid
Rare vraag ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:
Wat leuk, is altijd spannend daten.
Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rare vraag ja...
(Als in: wat heeft dat met de OP te maken ?)
Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjes
Geloof me deze ervaring wil je niet na lange relatie of na korte relatie, ik had ook een hele mooie fijne relatie, een jaar na mijn mans overlijden toch maar eens rondkijken en de ervaring is dat je heel goed moet opletten en niet alles voor zoete koek moet nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten.
Kan er zelf niets aan toevoegen trouwens, aangezien ik nog in mijn enige lange relatie zit.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:
Wat leuk, is altijd spannend daten.
Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef rapelsen het volgende:
Klein detail maar![]()
Over je lichaam hoef je je trouwens geen zorgen te maken
Hij begon er laatst wel over dat mocht het echt serieus worden hij eerst om het weekend naar Nederland komt en daarna inderdaad in Nederland wil komen wonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
Hm, hoe zie je dat voor je dan, mocht het serieus worden? Hij komt dan bij jou wonen in Nederland?
Whaha, nah, we zien wel, ik probeer me nog maar niet te veel op de toekomst te richten wat dit betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
Misschien kun je dan meedoen aan een nieuw seizoen "liefs uit".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |