abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:33:53 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_116161727
Ja, dat was ik ook wel van plan eigenlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116161873
Beetje cliche advies wel ;) no offence.

Dat je hem via internet kent geeft wel een extra spanning eraan vind ik. aan de ene kant een voordeel omdat je elkaar eigenlijk al best goed kent, aan de andere kant extra raar want in het echt is het toch anders. Komt al die nonverbale communicatie erbij kijken enzo :D
Maarja gewoon van genieten en valt het tegen ben je weer een ervaring rijker toch?
pi_116161994
Heel herkenbaar dit, ik heb ook laatst voor het eerst een date gehad na een lange relatie (geen 14 jaar maar toch :P )
Ik zou er van tevoren niet teveel over inzitten, niet gaan nadenken over 1e zoen enzo want dat komt toch allemaal vanzelf wel :)
Geniet gewoon het gezelschap en van de nieuwe ervaring..
En hopen dat hij in het echt ook leuk is natuurlijk ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_116173770
Ik moet eigenlijk ook gewoon relaxen en zie wel hoe het gaat, kijk er wel enorm naar uit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_116176168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel leuk, kijk er erg naar uit, maar ben ook zenuwachtig om van die gekke dingen.
Wat bv als hij mijn lichaam niet mooi vind, mijn gezicht heeft hij gezien en lichaam met kleding aan ook wel maar ik heb bv een groot litteken op mijn buik.
Hij weet dat wel en zegt dat hij daar echt niks om geeft maar toch.

Met mijn ex had ik natuurlijk ook een vertrouwensband, die mis ik nu toch.
litteken op je buik komt toch door een operatie?
Een man/vrouw die iemand afkeurd wegens een litteken, is de energie niet waard.

succes met de date meid :D
kap nah
pi_116176583
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:54 schreef zipper4u het volgende:

[..]

litteken op je buik komt toch door een operatie?
Een man/vrouw die iemand afkeurd wegens een litteken, is de energie niet waard.

succes met de date meid :D
Dit.

Heel veel plezier *O*
pi_116177376
Wat leuk, is altijd spannend daten.

Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
pi_116177465
Gewoon beetje leuk kleden, proberen jezelf te blijven , gezellig kletsen en drinken en happie eten ? en hopen dat er geen enge stiltes vallen .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116178256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:

Misschien rare vraag heb je hem al eens breed zien grijnzen op skype, ivm gebit, geloof me hoe leuk ze ook zijn,sommige mannen verwaarlozen gewoon doodleuk hun gebit.
Rare vraag ja...

(Als in: wat heeft dat met de OP te maken ? :P )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116178360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rare vraag ja...

(Als in: wat heeft dat met de OP te maken ? :P )
Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjes
pi_116178405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou ze heeft hem nog nooit in het echt gezien, heb ook een date gehad met een man, leuk cammen, was zo leuk en gezellig, maar nooit grijnsde die, nou op de date kwam ik erachter waarom die nooit grijnsde of met een smile lachte, ben bijna gillend weggerend op mijn naaldhakjes
Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten. ;)

Kan er zelf niets aan toevoegen trouwens, aangezien ik nog in mijn enige lange relatie zit. O+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116178502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja dat was jouw ervaring dan inderdaad, maar ze vraagt om ervaringen van mensen die na een jarenlange relatie weer zijn gaan daten. ;)

Kan er zelf niets aan toevoegen trouwens, aangezien ik nog in mijn enige lange relatie zit. O+
Geloof me deze ervaring wil je niet na lange relatie of na korte relatie, ik had ook een hele mooie fijne relatie, een jaar na mijn mans overlijden toch maar eens rondkijken en de ervaring is dat je heel goed moet opletten en niet alles voor zoete koek moet nemen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:23:13 #38
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116179682
Spannend, TS!

Bedenk je maar zo, je hebt niets te verliezen? Ik bedoel, wat kan er mis gaan?

- Hij kan stinken
- Hij kan heel raar hinnikend lachen
- Hij kan erg opdringerig zijn
- Hij kan een gewetenloze moordernaar blijken
- Hij is wellicht een gierige vrek
- Hij kan alleen maar naar je borsten kijken
- Hij kan alleen over zichzelf praten
- Hij kan met de serveerster flirten
- Hij kan mank lopen
- Hij kan rare tics hebben

..Oke, maar verder? Komt vast goed!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:44:05 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116180156
Succes. Die zenuwen ja :') ach denk maar zo, hij heeft er ook last van... en de rest van de wereld ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116182075
Je hebt 'm leren kennen via een datingsite?

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, je hebt elkaar al via skype gesproken, dan heb je al wel een goed beeld van iemand lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 12:35:28 #41
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116183286
Wanneer is die date eigenlijk :P
:')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:44:30 #42
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_116183531
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:09 schreef LittleLady het volgende:

:') !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_116183574
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:') !
Nou je kijkt dan eerder zo :o en dan zo :r
pi_116186676
zipper4u, komt inderdaad door een operatie.
Monopoly, jij en de de anderen ook hebben ook gelijk ook, dat litteken hoort nu eenmaal bij me.
LittleLady, ja, en ik heb tig foto's van hem gezien waar hij ook op lacht.
Silenus, Oh, als dat alles is. :P
2NutZ, dat is waar, zal niet de enige zijn.
Fascination, geen datingsite, gewoon een chat waar we beide wel eens komen maar sindsdien spreken we elkaar iedere dag via skype.
sinterklaaskapoentje, 7 september!

Voor de rest heb ik nog een klein detail achter gehouden....Hij is niet Nederlands. :P
Hij komt van oorsprong uit IJsland en woont nu in Denemarken, maar hij komt dus naar Nederland om op een date te gaan met mij. :o
We spreken beide goed Engels gelukkig dus dat is geen probleem.
pi_116186892
Klein detail maar :P
Over je lichaam hoef je je trouwens geen zorgen te maken :9
pi_116187026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef rapelsen het volgende:
Klein detail maar :P
Over je lichaam hoef je je trouwens geen zorgen te maken :9
Opzich vind ik dat wel prettig, kunnen we ook niet te hard van stapel lopen aangezien hij 696km bij me vandaan zit.

En dank je Rapelsen.
pi_116187122
Hm, hoe zie je dat voor je dan, mocht het serieus worden? Hij komt dan bij jou wonen in Nederland?
pi_116187220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
Hm, hoe zie je dat voor je dan, mocht het serieus worden? Hij komt dan bij jou wonen in Nederland?
Hij begon er laatst wel over dat mocht het echt serieus worden hij eerst om het weekend naar Nederland komt en daarna inderdaad in Nederland wil komen wonen.
Maar hij was ook met een studie bezig in IJsland (biochemical engineering) waar hij in het laatste jaar mee is gestopt en die wil hij ook afmaken, ik wil hem daar dus niet in tegenhouden.
pi_116187250
Misschien kun je dan meedoen aan een nieuw seizoen "liefs uit".
pi_116187304
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
Misschien kun je dan meedoen aan een nieuw seizoen "liefs uit".
Whaha, nah, we zien wel, ik probeer me nog maar niet te veel op de toekomst te richten wat dit betreft. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')