abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116158046

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_116158057
Geplette tomaten.
pi_116158059
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:

[..]

"Fietsen met muziek is niet verantwoordelijk!!!!!einzzz"
wmha, ligt eraan hoe je er naar luistert... oordopjes in oor: not donme
oordopje bij oor ... moet kunnen

beetje laatste post voor me nues wegkapen :{w
pi_116158063
Deze TT :')

Horrible.
pi_116158072
Geode TT
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_116158083
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:56 schreef Arashimashou het volgende:
Geplette tomaten.
Inderdaad. WE WILLEN GEEN AANGEREDEN KLIPNAP! :(
pi_116158101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:56 schreef mschol het volgende:

[..]

wmha, ligt eraan hoe je er naar luistert... oordopjes in oor: not donme
oordopje bij oor ... moet kunnen

beetje laatste post voor me nues wegkapen :{w
Hihi.

Ik zet hem altijd half en alleen als ik alleen fiets. Als iemand me wil inhalen gaat hij dat prima. Als hij me kan bijhouden, muhahahhah >:)
pi_116158107
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen he :') Ondergang van deze generatie.
pi_116158119
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen he :') Ondergang van deze generatie/
gelukkig niet zeg, :X
pi_116158134
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hihi.

Ik zet hem altijd half en alleen als ik alleen fiets. Als iemand me wil inhalen gaat hij dat prima. Als hij me kan bijhouden, muhahahhah >:)
Hardlopende tomaten zijn geplette tomaten.

Oke, die liep niet fijn.
pi_116158135
quote:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen he :') Ondergang van deze generatie.
Nee In-ear oortjes van sennheiser
pi_116158141
Over JJBA anime studio is al bekend _O-

*hey*
pi_116158147
quote:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen he :') Ondergang van deze generatie/
EENS.

Sowieso van die breezersletjes die dan muziek via de speaker van hun mobieltje afspelen. Echt zo sneu.

Zal ik je wat vertellen? Toen ik ooit nog kranten bezorgde zag ik dus twee knappe breezers dat doen. Toen ik langs kwam zei er een in eens: "Mooie schoenen". Waarop ik zei: "Dankje". Ik wist niet wat ik nog verder moest zeggen, dus zei ik maar: "Goede muziek". Terwijl ze van die vreselijke hip-hop herrie zaten te luisteren :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2012 19:00:15 ]
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 18:59:15 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116158160
quote:
Doen mensen dat nog?
:')
pi_116158162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

EENS.

Sowieso van die breezersletjes die dan muziek via de speaker van hun mobieltje afspelen. Echt zo sneu.
En het begint al zodra ze op een fiets kunnen zitten.
pi_116158163
quote:

[..]

EENS.

Irritant is dat :(
pi_116158179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Doen mensen dat nog?
Hier in het prachtige Vinkhuizen wel ja.
pi_116158185
quote:

[..]

EENS.

Alsof ik K-ON liedjes durf af te spelen zonder oortjes :') :') :') :')
pi_116158195
quote:
16s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

En het begint al zodra ze op een fiets kunnen zitten.
Zie edit ;(
pi_116158201
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Alsof jij niet al bekend staat als... zo eentje. :')
pi_116158225
quote:

[..]

EENS.

Zal ik je wat vertellen? Toen ik ooit nog kranten bezorgde zag ik dus twee knappe breezers dat doen. Toen ik langs kwam zei er een in eens: "Mooie schoenen". Waarop ik zei: "Dankje". Ik wist niet wat ik nog verder moest zeggen, dus zei ik maar: "Goede muziek". Terwijl ze van die vreselijke hip-hop herrie zaten te luisteren :')
Mooie schoenen? wut? :')
Was dat een grap? huh
pi_116158230
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik ging er niet van uit dat jij je aangesproken zou voelen :P
pi_116158242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Alsof jij niet al bekend staat als... zo eentje. :')
Bij mijn vriendengroep ja :{w Niet bij willekeurige fietsers.

Wie maakt een DANGO STYLE mashup?
pi_116158243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Mooie schoenen? wut? :')
Was dat een grap? huh
Nee, het was echt. :')

Het waren echt van die vmbo-breezers, maar ze hadden van die zaadvragende oogjes dus ik moest wel een mede-compliment daar achteraan geven. :')
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:01:48 #27
pi_116158246
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hier in het prachtige Vinkhuizen wel ja.
Lol, alleen 12jarigen doen dat tegenwoordig nog, die hebben tegenwoordig allemaal al een smartphone. Maar de oude garde deed het met de eerste telefoons die muziek konden afspelen. Fucking scheef fietsen en tuffen terwijl yes-r door de speakers knarst
pi_116158252
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:?
Jojo no Kimyou na Bouken( JoJo's Bizarre Adventure) c_/

JJBA dus :P
pi_116158290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Lol, alleen 12jarigen doen dat tegenwoordig nog, die hebben tegenwoordig allemaal al een smartphone. Maar de oude garde deed het met de eerste telefoons die muziek konden afspelen. Fucking scheef fietsen en tuffen terwijl yes-r door de speakers knarst
Ik had in de 1e klas een ouderwetse klaptelefoon van sony :7
pi_116158294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Tsk, niet eens een standalone speaker? :') Het valt me mee dat ik nog geen radio's op de snelbinders heb gezien.

Aan de andere kant, het wordt nu ook weer niet ZO vaak gedaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jojo no Kimyou na Bouken( JoJo's Bizarre Adventure) c_/

JJBA dus :P
Is het leuk?
edit: oh, het bestaat al een tijdje? :')
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:03:25 #31
pi_116158304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik had in de 1e klas een ouderwetse klaptelefoon van sony :7
Ohja die klaptelefoons _O-
i-mode hier _O-
pi_116158312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ging er niet van uit dat jij je aangesproken zou voelen :P
Via mobiel kan ik niet quoten uit een vorig topic.
Nu maar eens de computer aanzetten en GTO binnenhalen.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2012 @ 19:03:47 #33
pi_116158320
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Tsk, niet eens een standalone speaker? :') Het valt me mee dat ik nog geen radio's op de snelbinders heb gezien.

Aan de andere kant, het wordt nu ook weer niet ZO vaak gedaan.

[..]

Is het leuk?
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen. :?
pi_116158336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat is iets wat ik normaal alleen in films of cartoons zie ja :P
pi_116158373
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Via mobiel kan ik niet quoten uit een vorig topic.
Nu maar eens de computer aanzetten en GTO binnenhalen.
Ah, vandaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

pi_116158538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat is iets wat ik normaal alleen in films of cartoons zie ja :P
Donald Duck op het strand _O_
pi_116158570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Is het leuk?
edit: oh, het bestaat al een tijdje? :')
JJBA is dan ook 25 jaar oud _O- ,

Viert deze jaar een kwart eeuw met een nieuwe anime :9~

quote:
Waren wel tof *O*
pi_116158623
Da's vreemd... iets van 200 seeders en nog komt hij niet op gang? :(
Belazerd zeg ik je! grrmmbbblll
pi_116158635
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Waar????
pi_116158656
quote:
honeypot?
pi_116158726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Donald Duck op het strand _O_
Boeken op het strand _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

JJBA is dan ook 25 jaar oud _O- ,

Viert deze jaar een kwart eeuw met een nieuwe anime :9~

De manga is van een shonen naar een seinen tijdschrift gegaan, schijnt. :P
pi_116158761
quote:
Geduld.

Kan ook aan je router liggen. Als het goed is moet die even wachten tot die via UPNP de juiste poorten krijgt toegewezen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:17:58 #44
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116158856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee, het was echt. :')

Het waren echt van die vmbo-breezers, maar ze hadden van die zaadvragende oogjes dus ik moest wel een mede-compliment daar achteraan geven. :')
Dude. Misbruiken die handel.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_116158861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Geduld.

Kan ook aan je router liggen. Als het goed is moet die even wachten tot die via UPNP de juiste poorten krijgt toegewezen.
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbj
zankoku
pi_116158904
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

duidelijke taal ^O^
pi_116158910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

zankoku
I see what you did thar.
pi_116158989
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

bakabt
OK

* Blue_Panther_Ninja wil een Muv-Luv spel voor PS3

Mijn PS3 is al 2,5 maand bij iemand anders voor een fix(laser lens is stuk),laatste keer dat ik games speelde(marathon,FF 13 en Deus Ex 3 ) was bijna 5 maanden geleden (op Witte Donderdag dus,vóór Goede vrijdag/Pasen) :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De manga is van een shonen naar een seinen tijdschrift gegaan, schijnt. :P
Klopt jah,sinds part 7/Steel Ball Run :Y
pi_116159121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:17 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dude. Misbruiken die handel.
;( _O-

Pff. Ik ga nog verder aan Sayonara Zetsubou Sensei.
pi_116159203
quote:
8s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]]
afgdagdfhgfjhghgfdhg
Whut 8)7
pi_116159206
quote:
8s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]]
afgdagdfhgfjhghgfdhg
Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2012 19:28:28 ]
pi_116159276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.

dfgafhgagadfgdfgazdfggdafagfdgagagafgaadfdfgfhggdfhfhdfhdfhdafhdanlkljjhswrfqatfeasdfgaefgfdagdgdfkghfshshsfhgsfhshfhgfhsofdgfjgfjshjgsgfgssjffskfagdfggfdafgdagdagdgdfgu
pi_116159338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dfgafhgagadfgdfgazdfggdafagfdgagagafgaadfdfgfhggdfhfhdfhdfhdafhdanlkljjhswrfqatfeasdfgaefgfdagdgdfkghfshshsfhgsfhshfhgfhsofdgfjgfjshjgsgfgssjffskfagdfggfdafgdagdagdgdfgu
Wat zegt utorrent rechtsonder?

pi_116159557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.

Oplossing:

Ctrl+P

Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna. :P
pi_116159591
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.

Oplossing:

Ctrl+P

[ afbeelding ]

Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna. :P
Had ik al ;(
pi_116159594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oplossing:

Ctrl+P

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat zegt utorrent rechtsonder?

[ afbeelding ]
Ik heb pijn in mijn ogen!! 8)7 :') :X
pi_116159622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Had ik al ;(
Heb je toevallig nog een andere virusscanner? Weet je ook hoe je programma's aan de uitzonderingenlijst toe kunt voegen?
pi_116159647
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ninja edit :')
Goh :P
pi_116159849

[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 29-08-2012 19:44:23 ]
pi_116160047
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wat hier stond zal altijd een mysterie blijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116160168
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
:'(
pi_116160178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Heb je toevallig nog een andere virusscanner?
Nooit gehad :*
pi_116160306
TIjd voor een nieuwe anime :D
Rara welke anime ga ik kijken, je moet dit niet in het openbaar kijken maar alleen :P

pi_116160326
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rara welke anime ga ik kijken, je moet dit niet in het openbaar kijken maar alleen :P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hardcore ecchi!!! :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:54:50 #69
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116160330
:{
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_116160363
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hardcore ecchi!!! :P
Een echhi is dit zeker
SPOILER
pi_116160685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Een echhi is dit zeker
SPOILER
Hentai :+
pi_116160842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hentai :+
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem wel :P
pi_116160909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Een echhi is dit zeker
SPOILER
dies borderline hentai imho :P
pi_116161271
Oh shit die vader :') _O-
pi_116161670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Misschien kijken :*
pi_116164277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh man, die komkommer. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:35:36 #77
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116164505
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Kiss x Sis is idd erg ecchi maar verder niet heel erg interessant. Vooral die gast is echt zo dom als de tyfus en totaal niet interessant om naar te kijken. Die zusjes zijn ook niet helemaal lekker.

B Gata H Kei is leuker, als je dan toch ecchi wilt kijken.
SPOILER: NSFW. Denk ik.
:)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:35:39 #78
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_116164509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:'(
Wie is die vent in jouw UI? Een of andere Nederlandse volkszanger?
pi_116164548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Zanger Petro volgens mij. ;(
pi_116164681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Zie sig
pi_116166103
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:25:30 #82
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_116167129
Ben nu Jojo's bizarre adventure aan het lezen. De characters zijn best wel bad-ass.

Also: FABULOUS!
pi_116167168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Easymodo het volgende:
Ben nu Jojo's bizarre adventure aan het lezen. De characters zijn best wel bad-ass.

Also: FABULOUS!
Welke part dan?? :P

quote:
ben je een lolicon? :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:27:18 #84
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_116167244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke part dan?? :P

[..]

ben je een lolicon? :+
Eerste nog, ben eigenlijk net begonnen :P.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:28:17 #85
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116167311
Dit blijft voor mij de leukste ED van dit seizoen, hands down:

O+
ANIMEES.
- Scamp
pi_116167353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef .Cake. het volgende:
Dit blijft voor mij de leukste ED van dit seizoen, hands down:

O+
Lees de manga :D
pi_116167404
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zie sig
zanger pedro _O_

Ga jij ook naar het live duet van pedro en rinus?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_116167599
Nog maar 267GB over op mijn hdd ;( :')
pi_116167765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://tweakers.net/price(...)star-7k4000-4tb.html

edit: nee laat maar... beter koop je er 2 van 3TB :P
pi_116167816
quote:
Overigens is het wel een Externe HDD
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:43:00 #91
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116168178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
First world problems.

:{w
ANIMEES.
- Scamp
pi_116168180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Overigens is het wel een Externe HDD
http://tweakers.net/price(...)st3000dm001-3tb.html
2x +
http://tweakers.net/price(...)-station-ds212j.html

= 5 en een beetje TB nas _O_

maar alles >200GB is niets om over te klagen..
pi_116168283
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef .Cake. het volgende:

[..]

First world problems.
[ afbeelding ]

:{w
Je moet toch ergens je anime kwijt :P
pi_116168555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Je moet toch ergens je anime kwijt :P
Hihi, deze ruimte heb ik nog niet nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 29-08-2012 22:57:17 ]
pi_116169371
Beste ED van het seizoen, is het beste:

“An interesting thing is a good thing.”
pi_116169468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste ED van het seizoen, is het beste:

Ik heb echt een wtf bij die ene jonge
pi_116169680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik heb echt een wtf bij die ene jonge
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?
pi_116169722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?
uit AO

Edit: Renton was zijn naam
pi_116169793
Maar Renton is vooralsnog alleen in de OP voorgekomen, of niet soms?
pi_116169901
quote:
11s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Renton is vooralsnog alleen in de OP voorgekomen, of niet soms?
Geen idee aangezien ik ao niet volg.
pi_116170441
Ik ben in de war, niets ergs, dat is wel vaker zo.
pi_116179759
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
Beste OP dit seizoen is toch wel SOA.
Die ik gezien heb dan.
Als ik het Muziek maar ook de het geanimeerde meetel en er een top 5 van maak zou het er bij mij er zo uit zien.
1.Hyouka OP 1
2.Hyouka OP 2
3.Sword Art Online
4.Oda Nobuna no Yabou
5.Tari Tari

En van de endings zou het er ongeveer zo uit zien
1.Accel world 1
2.Hyouka 2
3.Accel world 2
4.Sword art online
5.en ene nummer 5 heb ik eigenlijk niet :')
pi_116180840
*hoi*
pi_116181214
quote:
je moet "dag" zeggen als je naar bed gaat, niet hoi...
pi_116181226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet "dag" zeggen als je naar bed gaat, niet hoi...
Ik was al 1 uur wakker :+
pi_116181662
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
Beste OP dit seizoen is toch wel SOA.
Die ik gezien heb dan.
Hmm, eens. :P
pi_116182071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Als ik het Muziek maar ook de het geanimeerde meetel en er een top 5 van maak zou het er bij mij er zo uit zien.
1.Hyouka OP 1
2.Hyouka OP 2
3.Sword Art Online
4.Oda Nobuna no Yabou
5.Tari Tari

En van de endings zou het er ongeveer zo uit zien
1.Accel world 1
2.Hyouka 2
3.Accel world 2
4.Sword art online
5.en ene nummer 5 heb ik eigenlijk niet :')
Kokoro Connect ED 1 is ook wel leuk. Met Accel ben ik het eens.
pi_116182475
Stiekem is de OP van Kokoro ook nog wel te doen
pi_116183109
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind de ED waar iedereen rondvliegt leuker. De muziek is onopmerkelijk.
pi_116183773
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Idd, maar echt opzienbarend is hij niet.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:55:01 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116185692
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_116186141
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
Laatst uitgekomen episode belooft wel een gigantische boss fight :D
pi_116186465
quote:
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.
pi_116186525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kokoro Connect ED 1 is ook wel leuk. Met Accel ben ik het eens.
De openingen van Accel zijn wel kut.
pi_116186563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

De openingen van Accel zijn wel kut.
Nee hoor. Als je die rap :') wegdenkt is de tweede best goed. De eerste gaat ook wel.
pi_116186613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je die rap :') wegdenkt is de tweede best goed. De eerste gaat ook wel.
Hij begint goed bij die 2e en dan krijg je opeens die lompe rap er tussendoor :')
pi_116186658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hij begint goed bij die 2e en dan krijg je opeens die lompe rap er tussendoor :')
Idd :')

Neveah ret it go, nevaahh rose mai way
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:28:24 #119
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116186754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Laatst uitgekomen episode belooft wel een gigantische boss fight :D
Ze worden geownd. Sowieso :P
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

donderdag 30 augustus 2012 @ 15:10:40 #120
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116188154
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat was toch al begonnen toen ik op vakantie ging? Maar nog steeds niet dus.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:41:38 #121
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116191795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat was toch al begonnen toen ik op vakantie ging? Maar nog steeds niet dus.
Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.
pi_116192544
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.
En dat ze al 2 jaar bezig zijn :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:05:42 #123
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116192771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

En dat ze al 2 jaar bezig zijn :')
Echt? Wauw. Ik moet ze nog inhalen dus het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar zo lang leek het mij niet.

Chill.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116192909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:05 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Echt? Wauw. Ik moet ze nog inhalen dus het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar zo lang leek het mij niet.

Chill.
Mwa, ach, ze gaan er gewoon heel snel doorheen. En uiteindelijk zeggen ze iets in de trant van: "Nu zijn er dus 2 jaren verstreken". Geloof ik.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:19:56 #125
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_116193407
quote:
Oh, vond alleen de 4 en 5e episode matig. De rest was toch best redelijk - goed.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:25:59 #126
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116193710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Oh, vond alleen de 4 en 5e episode matig. De rest was toch best redelijk - goed.
Ja, maar ik had er meer van verwacht. Een anime met een plot van begin tot eind, en niet om de 1 á 2 episodes weer een leuk verhaaltje vertellen :P
pi_116193952
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ja, maar ik had er meer van verwacht. Een anime met een plot van begin tot eind, en niet om de 1 á 2 episodes weer een leuk verhaaltje vertellen :P
Fillers :r
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:55:42 #128
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116194777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Fillers :r
Om fillers te hebben dien je ook een groter, doorlopend verhaal te hebben. Dat heeft SOA niet voor zover ik het heb gezien, dus is de term "fillers" niet toereikend.

O-)
ANIMEES.
- Scamp
pi_116195597
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik bedoel, de sidestories - elke week een ander verhaaltje - zijn nu afgelopen.

Tevens: ZETSUBOUSHITA!! THE TREMENDOUS AMOUNT OF HOMEWORK HAS LEFT ME IN DESPAIR!!!

De Petro-UI vind ik toch lelijk :')
pi_116195744
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik bedoel, de sidestories - elke week een ander verhaaltje - zijn nu afgelopen.

Tevens: ZETSUBOUSHITA!! THE TREMENDOUS AMOUNT OF HOMEWORK HAS LEFT ME IN DESPAIR!!!

De Petro-UI vind ik toch lelijk :')
KLIPNAP JOUN UI!!!!!!!!1 _O_ _O_ _O_ _O_ :D
pi_116196023
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aisu O+
pi_116196315
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aisu O+
Klipnap je bent terug! Ik heb je gemist! Er was een tijdje iemand die jouw naam gebruikte maar een afgrijselijk UI had! Gellukig is dat nu voorbij!
pi_116196444
Klipnap is terug
pi_116196556
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Klipnap je bent terug! Ik heb je gemist! Er was een tijdje iemand die jouw naam gebruikte maar een afgrijselijk UI had! Gellukig is dat nu voorbij!
Nou zeg ;(
pi_116196557
Mis ik iets??? _O-
pi_116196574
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nou zeg ;(
wie is petrowh?
\
pi_116196998
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:43:48 #140
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116197008
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

wie is petrowh?
\[ afbeelding ]
Klipnap d'r nieuwe vriendje.

Kokoro Connect 6 staat op Animees!

ANIMEES.
- Scamp
pi_116197065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Klipnap d'r nieuwe vriendje.

Kokoro Connect 6 staat op Animees!

Mooi!
pi_116197098
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Mooi!
Piemols !11!!1!
pi_116197902
Aaah, alleen met deze avatar is Klipnap echt Klipnap. De andere Klipnaps waren minder.
pi_116198014
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
Aaah, alleen met deze avatar is Klipnap echt Klipnap. De andere Klipnaps waren minder.
Nou zeg :'(
pi_116198918
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Rustig maar O+
pi_116199161
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kijk hier, weer zo'n unterklipnap.
pi_116199787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Mooi!
:') _O-
pi_116200322
Waar is dit van?
pi_116200396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar is dit van?
[ afbeelding ]
een variatie op my neighbor totoro ofzo?

ja dus
pi_116200861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef mschol het volgende:

[..]

een variatie op my neighbor totoro ofzo?

ja dus
Hoe doe je dat, zoeken op image?
pi_116200912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, zoeken op image?
Google afbeeldingen, rechts van het zoekbalkje een cameralogo :P
pi_116201227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

^O^
pi_116201287
*even wat schoonmaken* :+
pi_116201747
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
Ik had je verteld die pic van mijn kamer niet te sturen :@ :(
pi_116201838
Klipnap je kan trots op me zijn, ik keek net GTST.
pi_116201894
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
I am disappoint.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het is toch nog niet bezig? :o ;(
Ha. Tijd om te stoppen met kijken.
pi_116202215
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarschijnlijk een herhaling dan. :P
pi_116203078
Grand theft: K-ON!
pi_116203152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, doet me denken aan m'n topic.
pi_116203234
quote:
[ afbeelding ]
DO WANT.
pi_116203276
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:

[..]

ik heb de plugin voor IE van tineye aangepast naar google :D
pi_116203333
Is die van Google beter dan Tinyeye?
pi_116203338
quote:
[ afbeelding ]
i.p.v. chaos maken moeten we daar of iedereen aan het muziek maken brengen of iedereen thee laten drinken? (+gebakjes uiteraard)

mission 1: deliver 20 cakes to Yui before she snaps... to rescue Azusa
pi_116203360
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
Is die van Google beter dan Tinyeye?
in mijn ervaring wel..
pi_116203788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]

i.p.v. chaos maken moeten we daar of iedereen aan het muziek maken brengen of iedereen thee laten drinken? (+gebakjes uiteraard)

mission 1: deliver 20 cakes to Yui before she snaps... to rescue Azusa
Driveby doen met de meiden :D
pi_116203943
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb de plugin voor IE van tineye aangepast naar google :D
Hahahahaha.
pi_116204022
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hahahahaha.
god wat grappig.. en nu? :')
pi_116204045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef mschol het volgende:

[..]

god wat grappig.. en nu? :')
Niets.
pi_116204072
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Niets.
ok
pi_116204485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Driveby doen met de meiden :D
[ afbeelding ]
Heb nooit GTA gespeeld... alleen SR2 :')
pi_116205051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Je hebt echt wat gemist.
pi_116205871
Onweer!
pi_116206108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je hebt echt wat gemist.
Misschien GTA 5 dan :')
pi_116206163

pi_116206172
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Misschien GTA 5 dan :')
Ga eerst Vice City ergens kopen of downloaden. Je hebt echt wat gemist.

Had je nooit vrienden die het spel hadden?
pi_116206254
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

ga sa spelen jij casual
pi_116206363
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ga sa spelen jij casual
SA beter dan deeltje vier?
pi_116206712

Ook vet!
Vind nog steeds de Cowboy Bebop het tofste.
pi_116206843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het is toch nog niet bezig? :o ;(
Herhalingen... :P
pi_116206946
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

SA beter dan deeltje vier?
veeeeeeel beter
pi_116206971
Hmm morgen maar GW2 kopen zal ik een anime naam als accountnaam nemen :')
pi_116207046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm morgen maar GW2 kopen zal ik een anime naam als accountnaam nemen :')
ik.heb het ook eergisteren gekocht, nauwelijks gespeeld :') en doe.het, gaan we samen spielen.nigga
pi_116207153
Is GW2 leuk :')
pi_116207198
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef Arashimashou het volgende:
Is GW2 leuk :')
Ja.

Net als 1 uitgespeeld op insane.

Maar goed, dit is te off-topic ;(
pi_116207226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:

pi_116207281
quote:

[..]

Ja.

Huh.... ik dacht dat het een online spel was... boh...

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihi.
pi_116207471
quote:

[..]

Ja.

diablo? :')
pi_116207763
Hmmm, een Kyuubei. Zo, ben ik nu weer ontopic?
pi_116207775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

diablo? :')
Oh, ik las GW?

Dus dacht Gears of War ;(
pi_116207871
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh, ik las GW?

Dus dacht Gears of War ;(
Ik dacht dat het ging over Guild Wars (2)
pi_116207993
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik dacht dat het ging over Guild Wars (2)
ding ding ding we got a winner
pi_116208375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
net klaar met schoonmaken :9

En voortaan mijn nieuwe toetsenbord gebruiken(had het al sinds vorige week,3.5 maanden geleden wilde ik het kopen) *O*

*idiote windows toets weg halen :P*

[ Bericht 14% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-08-2012 22:30:45 ]
pi_116208904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

net klaar met schoonmaken :9

En voortaan mijn nieuwe toetsenbord gebruiken(had het al sinds vorige week,3.5 maanden geleden wilde ik het kopen) *O*

*idiote windows toets weg halen :P*

Wat voor een toetsenbord?
pi_116209452
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat voor een toetsenbord?
Groene geval is mijn oude keyboard(na 5.5 jaar trouwe dienst) :P

Driver installeren was niet eens nodig _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-08-2012 22:47:55 ]
pi_116209840
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Groene geval is mijn oude keyboard(na 5.5 jaar trouwe dienst) :P

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Driver installeren was niet eens nodig _O-
Bijzondere foto... die een na laatste :P
pi_116209907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bijzondere foto... die een na laatste :P
Dat is de Logitech keyboard in het donker :9 :9~ >:)

Had per ongeluk stroomstekker van de kast eruit gehaald,desktop even uit _O-

Kiss x sis fansubbie?
pi_116210092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Kiss x sis fansubbie?
Coalgirls
pi_116210172
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Coalgirls
even checken :+
pi_116210215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

even checken :+
gewoon de 720P versie nemen scheelt ook ruimte :P
pi_116210305
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

gewoon de 720P versie nemen scheelt ook ruimte :P
Volgens sabbie(SABnzbd) heb ik nog 103.64 GiB over op mijn 1 TiB disk :*

Coalgirls] Kiss x Sis 01-03 (1280x720 Blu-Ray FLAC) :P
pi_116210603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Volgens sabbie(SABnzbd) heb ik nog 103.64 GiB over op mijn 1 TiB disk :*

Coalgirls] Kiss x Sis 01-03 (1280x720 Blu-Ray FLAC) :P
Ja maar ik heb het van hun site af :P
pi_116211430
quote:
Instant achievement!

Congratulations — you’ve just upgraded to the latest version of Opera.(12.02 build 1578)
Ik heb apt niet eens laten updaten,nadat desktop pc opnieuw is aan gezet _O-
pi_116211451
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb apt niet eens opgestart,nadat desktop opnieuw is aan gezet _O-
wat een achievment om een browser op te starten :')
pi_116211894
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

wat een achievment om een browser op te starten :')
zeker :Y
pi_116212117
ik ben vandaag zowaar bijna getroffen door het politievirus (zoals hij in de volksmond bekend staat)
zat beetje te surfen en kreeg een spontane reboot.. _O- (vervolgens gelijk safe mode ingegaan aangezien ik het niet vertrouwde)
ik vind het wel wat typisch aangezien er geen rootkits aanwezig waren volgens tdsskiller en MBAM
enige besmette bestand was een bestandje op C op een vage locatie... die aangemaakt was vlak voor de reboot....

eerste keer dat mij zoiets overkomt *afkloppen*
pi_116212311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef mschol het volgende:
ik ben vandaag zowaar bijna getroffen door het politievirus (zoals hij in de volksmond bekend staat)
zat beetje te surfen en kreeg een spontane reboot.. _O- (vervolgens gelijk safe mode ingegaan aangezien ik het niet vertrouwde)
ik vind het wel wat typisch aangezien er geen rootkits aanwezig waren volgens tdsskiller en MBAM
enige besmette bestand was een bestandje op C op een vage locatie... die aangemaakt was vlak voor de reboot....

eerste keer dat mij zoiets overkomt *afkloppen*
Het bedrijf waar ik stageloop verdient dik geld met het verwijderen van het politievirus :P
pi_116212440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Het bedrijf waar ik stageloop verdient dik geld met het verwijderen van het politievirus :P
het is de 'politie'?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:53:15 #214
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116221614
Vriendelijke herinnering, Kokoro Connect 6 staat op Animees.

7 komt binnenkort!
ANIMEES.
- Scamp
pi_116221616
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Maar het 'virus' :P
Ik wilde net zeggen. :P
pi_116221619
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:53 schreef .Cake. het volgende:
Vriendelijke herinnering, Kokoro Connect 6 staat op Animees.

7 komt binnenkort!
*O*
pi_116221723
quote:

[..]

Maar als 'het' verdwijnt verovert 'de' de wereld... of minstens het Nederlands taalgebied.
pi_116221805
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Maar als 'het' verdwijnt verovert 'de' de wereld... of minstens het Nederlands taalgebied.
Taalverloedering.
pi_116225418
quote:

[..]

miscommunicatie....
SPOILER
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:42:47 #220
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116226554
Dakara Boku wa H ga Dekinai episode 7 :P
SPOILER
pi_116230340
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SPOILER
*blij dat ik het gedropt heb*

Bij ANW hadden we het meteen over CERN. Over 20 jaar nemen ze de wereld over met tijdmachines, let op mijn woorden :P
Of word ik nu getraceerd door de Organisatie? Help! El psy congroo.
pi_116230394
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SPOILER
zoals wel verwacht dus eigenlijk?
pi_116230545
*hoitjes*
pi_116230599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoitjes*
Net wakker? Je vraagt er gewoon om, dit is geen chatbox.
pi_116230634
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Net wakker? :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Net wakker? Je vraagt er gewoon om, dit is geen chatbox.
tuurlijk :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:45:00 #227
333374 Lithia
Too serious
pi_116231444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb apt niet eens laten updaten,nadat desktop pc opnieuw is aan gezet _O-
Wat een awesome computer. _O_
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_116231857
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Lithia het volgende:

[..]

Wat een awesome computer. _O_
Ik ben een Linux distro gebuiker :P
pi_116232959
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef mschol het volgende:

[..]

miscommunicatie....
SPOILER
Ah.. vandaar. Ik vond het al niets voor jou om de grammar nazi uit te hangen. :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:26:10 #230
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116233114
ROC's zijn een ramp, vandaag ff bij mijn stagebedrijf langsgeweest krijg ik te horen dat mijn school niet weet welke opleiding ik doe en dat ze de POK nog in orde moeten maken :')
morgen SOA :D
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:39:57 #231
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116233741
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:

[..]

*blij dat ik het gedropt heb*

Bij ANW hadden we het meteen over CERN. Over 20 jaar nemen ze de wereld over met tijdmachines, let op mijn woorden :P
Of word ik nu getraceerd door de Organisatie? Help! El psy congroo.
Ach, ero is justice jwz.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

zoals wel verwacht dus eigenlijk?
Had het minder ecchi verwacht. :P
pi_116234584
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.jefusion.com/2(...)e-final-fantasy.html
http://www.siliconera.com(...)ames-music-and-more/

SPOILER
Aardig veel,kost maar 35000 Yen/~ 355¤ :+
Iemand kopen?
pi_116236166
De laatste 3 hoofdstukken van Zetsubou-sensei... (300-302) Hoe maken we het eind zo bizar mogelijk...
pi_116236417
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:42 schreef Klipnap het volgende:
De laatste 3 hoofdstukken van Zetsubou-sensei... (300-302) Hoe maken we het eind zo bizar mogelijk...
Maareh, jij las de light novel van SOA dus...maar vind je dat niet jammer, om nu al gespoiled te worden? Of is het een reden om juist uit te kijken naar nieuwe afleveringen?
pi_116236916
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maareh, jij las de light novel van SOA dus...maar vind je dat niet jammer, om nu al gespoiled te worden? Of is het een reden om juist uit te kijken naar nieuwe afleveringen?
Het enige hoofdstuk wat ik gelezen heb van SOA is 16,5 _O-
Het probleem is dat ik altijd spoilers open. Zo erg is het allemaal niet. Ik geniet van Clash of Kings zelfs nu ik weet dat bepaalde personen in het volgende boek op gruwelijke wijze vermoord worden. Van de kleine arcs weet ik dan weer niet hoe het afloopt.

Bij whodunnit-achtige verhalen is het wel een probleem.
pi_116236988
Ik haat whodunnit-verhaaltjes.

Vooral omdat het meestal heel logisch is wie diegene is. :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:07:38 #237
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116237071
SAO volume 16.5 _O_
*GLOP* 2 years worth of semen.
pi_116237088
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:

Ik zit er bijna altijd naast :X
Alleen bij Mickey Lost het Op lukt het me ;(
pi_116237102
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik zit er bijna altijd naast :X
Ahw ;(

Ik vind het vooral ook een simpele manier van schrijven. Als je de case en de dader al in je hoofd hebt is de rest er makkelijk bij te verzinnen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:12:37 #240
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116237258
Love me love me motto, watashi dake :D
pi_116237272
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO volume 16.5 _O_
_O_
Eens.
pi_116237363
quote:
SAO volume 16.5 _O_
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan? :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:16:42 #243
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116237428
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar aangezien het een behoorlijk erotisch getinte gebeurtenis was denk ik niet dat ze dat gaan animeren, iig niet zoals het in 16.5 geschreven staat :P
pi_116237429
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
Ik ook. Dit is een van de weinige dingen aan de LotGH prequels die me echt irriteren.
quote:
Jij leest volgens mij andere whodunnits dan ik, want vaak kan je er tot het laatst niet echt uitkomen wie de dader is en als dat wel van te voren lukt dan geeft dat mij wel een soort van een kick!
pi_116237528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het heeft de boeken niet eens gehaald, Berry. :{
pi_116237864
Pesters in mangas en anime zijn eigenlijk mietjes,mensen in de industrie ook :Y
pi_116238489
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pesters in mangas en anime zijn eigenlijk mietjes,mensen in de industrie ook :Y
Care to explain?
pi_116238970
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Care to explain?
neuh,zelf zoeken :+

SPOILER
8)7

*badkamertijd was lekker*

[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 31-08-2012 17:00:35 ]
pi_116239230
Wat is badkamertijd? Waarom niet gewoon 'badderen' of 'douchen'?
pi_116239265
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het heeft de boeken niet eens gehaald, Berry. :{
Boeken? Tja ik weet van niks hoor. Misschien maar eens lezen dan, dat chapter. :P
pi_116239306
Welke volume is het dan? Waar kan ik 16,5 vinden?
pi_116239467
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het is van die site afgehaald ;(
[ afbeelding ]
Maar waarschijnlijk niet van Google Cache.

Laat me even zoeken. :7
pi_116239534
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet nice.

SPOILER
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:12:28 #256
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116239536
Ik heb hem ook nog wel ergens, desnoods download je de file ff op Nyaa, kleine 86 mb. Die kun je als je klaar bent zo weer verwijderen.
pi_116239600
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is badkamertijd? Waarom niet gewoon 'badderen' of 'douchen'?
doe ik al 10.5 jaar :+
pi_116239612
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb hem ook nog wel ergens, desnoods download je de file ff op Nyaa, kleine 86 mb. Die kun je als je klaar bent zo weer verwijderen.
Of anders kopieer jij alles naar FOK!
pi_116239715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

neuh,zelf zoeken :+

SPOILER
8)7

*badkamertijd was lekker*
Maar wat heeft dat met de industrie te maken :?
pi_116239976
http://pastebin.com/f2KyS4US

Als jullie blieft.

16.5
pi_116240278
Valt me trouwens wel op dat er in dit soort dingen vaak staat:

"Oh no! Stop! Aaah! Stop it!" o.i.d. waarna de desbetreffende MC gewoon doorgaat. :')
pi_116240328
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met de industrie te maken :?
Eenmaal in een schandaal(zeker privé),word je genadeloos gepest/voor geschut gezet door andere (inclusief massa media).
pi_116240395
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
Valt me trouwens wel op dat er in dit soort dingen vaak staat:

"Oh no! Stop! Aaah! Stop it!" o.i.d. waarna de desbetreffende MC gewoon doorgaat. :')
*Mompelt iets over tsundere's en ja betekent nee. :')
pi_116240483
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

I want more??
pi_116240646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het fictie is. Nee = Nee.

Overigens valt dat ook op in Japanse porno. Vaak kreunen die vrouwen echt alsof ze pijn hebben ;(
pi_116240797
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
http://pastebin.com/f2KyS4US

Als jullie blieft.

16.5
O+
pi_116240940
SPOILER
pi_116241192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
Ook echt 'involuntarily'. :')

Alsof die het uit dwang doet. :')
pi_116241242
SPOILER
_O-
pi_116241402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:

Overigens valt dat ook op in Japanse porno. Vaak kreunen die vrouwen echt alsof ze pijn hebben ;(
verlegenheid/conformist cultuur en zo :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:28:04 #271
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116242233
SPOILER: Ware liefde
*;
ANIMEES.
- Scamp
pi_116242253
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef .Cake. het volgende:
*;
Eh... oke :')
pi_116242280
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef .Cake. het volgende:
*;
Te veel H-literatuur gelezen?? :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:32:21 #274
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116242382
Asuna :@
pi_116242401
Spaghetti :@
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:34:13 #276
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116242439
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:32 schreef Arashimashou het volgende:
Spaghetti :@
Gast donder op, ik heb dat de afgelopen 2 weken zo ongeveer 2 keer per dag moeten vreten. :')
pi_116242458
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Gast donder op, ik heb dat de afgelopen 2 weken zo ongeveer 2 keer per dag moeten vreten. :')
Hihi. oke... eeh....tja... :')
pi_116242873
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben blij dat deze scene het boek niet gehaald heeft :')
En zo zag het er ongeveer uit op het eind:
http://danbooru.donmai.us/post/show/1218009
pi_116243087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En zo zag het er ongeveer uit op het eind:
http://danbooru.donmai.us/post/show/1218009
Heb je altijd in H-mangas/doujins :P
pi_116243311
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Te veel H-literatuur gelezen?? :P
> H
> Literatuur

Kies er een en schap de ander.
pi_116243324
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

> H
> Literatuur

Kies er een en schap de ander.
Done :+
pi_116243331
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Done :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:09:08 #284
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116243570
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wanneer ga jij weer eens schrijven over Series wAarin jOngens twee jaar aan (virtueel??) sperma willen dumpen in het object van hun puberale obsessie?
ANIMEES.
- Scamp
pi_116243587
D'r was wel zo'n verhaaltje over die SAO loli en haar draakje...
pi_116243828
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben blij dat deze scene het boek niet gehaald heeft :')
Nou ja, het is inderdaad geen meesterwerk.

Ik vind zelfs de ero-scenes in Fate/Stay Night beter :')
pi_116243845
quote:
SAO volume 16.5 _O_
Dus het is een hentai serie?
En 16.5 is verbannen of zo?
De manga mocht nooit gepubliceerd worden?
pi_116243882
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wanneer ga jij weer eens schrijven over Series wAarin jOngens twee jaar aan (virtueel??) sperma willen dumpen in het object van hun puberale obsessie?
Sorry, het wordt denk ik volgende week of niet ... hangt er van af of mamsieflaps me morgen, twee dagen voordat mijn opleiding begint, het huis uit zet.
pi_116243908
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Sorry, het wordt denk ik volgende week of niet... Hangt er van af of mamsieflaps me morgen twee dagen voordat mijn opleiding begint het huis uit zet.
Huh?
pi_116243923
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dus het is een hentai serie?
En 16.5 is verbannen of zo?
De manga mocht nooit gepubliceerd worden?
Het is geen hentai, maar een soort van speciaal verhaal voor erbij.

En voor de rest is het een light novel. Geen manga dus.
pi_116243954
En het gaat dus niet komen in de anime ondanks er veel sidestories al geweest zijn?
pi_116243963
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:21 schreef Qunix het volgende:
En het gaat dus niet komen in de anime ondanks er veel sidestories al geweest zijn?
Nope.

Volgens mij niet.
pi_116244009
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:21 schreef Qunix het volgende:
Nee want geen hentai.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nou ja, het is inderdaad geen meesterwerk.

Ik vind zelfs de ero-scenes in Fate/Stay Night beter :')
Langdradige metaforen en landschapsbeschrijvingen zijn beter dan 'glop al mijn sperma, neem het'?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:24:42 #294
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116244061
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Sorry, het wordt denk ik volgende week of niet ... hangt er van af of mamsieflaps me morgen, twee dagen voordat mijn opleiding begint, het huis uit zet.
Ah zo. Ja, dan wordt het een ander verhaal.
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:35:07 #295
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116244463
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
Silicia :P
pi_116244526
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom zou hij Pina heten en een hoofd in de vorm van zijn naam hebben?

Ik word trouwens ziek van youtube :r Een cover van Brave Song kan toch geen kwaad? Oh wacht, de nazi's komen.

Tevens:

Eindelijk een nieuw scherm! *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:36:56 #297
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116244546
quote:
OH SHIT Schiet hem neer!!!1!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:38:15 #298
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116244605
* De_Dakgoot maakt zich klaar voor een k-on tt
pi_116244617
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarom zou hij Pina heten en een hoofd in de vorm van zijn naam hebben?

Ik word trouwens ziek van youtube :r Een cover van Brave Song kan toch geen kwaad? Oh wacht, de nazi's komen.

Tevens:
[ afbeelding ]
Eindelijk een nieuw scherm! *O*
Gefeliciteerd. *O*

En wat een bestandsnaam ;(
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:38:53 #301
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116244632
Alle treintjes rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')