SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
wmha, ligt eraan hoe je er naar luistert... oordopjes in oor: not donmequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Fietsen met muziek is niet verantwoordelijk!!!!!einzzz"
Hihi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wmha, ligt eraan hoe je er naar luistert... oordopjes in oor: not donme
oordopje bij oor ... moet kunnen
beetje laatste post voor me nues wegkapen
gelukkig niet zeg,quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen heOndergang van deze generatie/
Hardlopende tomaten zijn geplette tomaten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihi.
Ik zet hem altijd half en alleen als ik alleen fiets. Als iemand me wil inhalen gaat hij dat prima. Als hij me kan bijhouden, muhahahhah
Nee In-ear oortjes van sennheiserquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen heOndergang van deze generatie.
EENS.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen heOndergang van deze generatie/
Doen mensen dat nog?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
Jullie zijn toch niet van die chappies die met zo'n speakertje fietsen heOndergang van deze generatie.
En het begint al zodra ze op een fiets kunnen zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EENS.
Sowieso van die breezersletjes die dan muziek via de speaker van hun mobieltje afspelen. Echt zo sneu.
Irritant is datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EENS.
Sowieso van die breezersletjes die dan muziek via de speaker van hun mobieltje afspelen. Echt zo sneu.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Over JJBA anime studio is al bekend
*hey*
Hier in het prachtige Vinkhuizen wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doen mensen dat nog?
Alsof ik K-ON liedjes durf af te spelen zonder oortjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EENS.
Zie editquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En het begint al zodra ze op een fiets kunnen zitten.
Alsof jij niet al bekend staat als... zo eentje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alsof ik K-ON liedjes durf af te spelen zonder oortjes![]()
![]()
![]()
Mooie schoenen? wut?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EENS.
Zal ik je wat vertellen? Toen ik ooit nog kranten bezorgde zag ik dus twee knappe breezers dat doen. Toen ik langs kwam zei er een in eens: "Mooie schoenen". Waarop ik zei: "Dankje". Ik wist niet wat ik nog verder moest zeggen, dus zei ik maar: "Goede muziek". Terwijl ze van die vreselijke hip-hop herrie zaten te luisteren![]()
Ik ging er niet van uit dat jij je aangesproken zou voelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alsof ik K-ON liedjes durf af te spelen zonder oortjes![]()
![]()
![]()
Bij mijn vriendengroep jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alsof jij niet al bekend staat als... zo eentje.
Nee, het was echt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooie schoenen? wut?
Was dat een grap? huh
Lol, alleen 12jarigen doen dat tegenwoordig nog, die hebben tegenwoordig allemaal al een smartphone. Maar de oude garde deed het met de eerste telefoons die muziek konden afspelen. Fucking scheef fietsen en tuffen terwijl yes-r door de speakers knarstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hier in het prachtige Vinkhuizen wel ja.
Ik had in de 1e klas een ouderwetse klaptelefoon van sonyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol, alleen 12jarigen doen dat tegenwoordig nog, die hebben tegenwoordig allemaal al een smartphone. Maar de oude garde deed het met de eerste telefoons die muziek konden afspelen. Fucking scheef fietsen en tuffen terwijl yes-r door de speakers knarst
Tsk, niet eens een standalone speaker?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol, alleen 12jarigen doen dat tegenwoordig nog, die hebben tegenwoordig allemaal al een smartphone. Maar de oude garde deed het met de eerste telefoons die muziek konden afspelen. Fucking scheef fietsen en tuffen terwijl yes-r door de speakers knarst
Is het leuk?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jojo no Kimyou na Bouken( JoJo's Bizarre Adventure)![]()
JJBA dus
Ohja die klaptelefoonsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik had in de 1e klas een ouderwetse klaptelefoon van sony
Via mobiel kan ik niet quoten uit een vorig topic.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit dat jij je aangesproken zou voelen
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tsk, niet eens een standalone speaker?Het valt me mee dat ik nog geen radio's op de snelbinders heb gezien.
Aan de andere kant, het wordt nu ook weer niet ZO vaak gedaan.
[..]
Is het leuk?
Dat is iets wat ik normaal alleen in films of cartoons zie jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Via mobiel kan ik niet quoten uit een vorig topic.
Nu maar eens de computer aanzetten en GTO binnenhalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen.
Donald Duck op het strandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik normaal alleen in films of cartoons zie ja
JJBA is dan ook 25 jaar oudquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het leuk?
edit: oh, het bestaat al een tijdje?
Waren wel tofquote:
Waar????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Da's vreemd... iets van 200 seeders en nog komt hij niet op gang?
Belazerd zeg ik je! grrmmbbblll
honeypot?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Boeken op het strandquote:
De manga is van een shonen naar een seinen tijdschrift gegaan, schijnt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JJBA is dan ook 25 jaar oud,
Viert deze jaar een kwart eeuw met een nieuwe anime
Geduld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Dude. Misbruiken die handel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, het was echt.
Het waren echt van die vmbo-breezers, maar ze hadden van die zaadvragende oogjes dus ik moest wel een mede-compliment daar achteraan geven.
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbjquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geduld.
Kan ook aan je router liggen. Als het goed is moet die even wachten tot die via UPNP de juiste poorten krijgt toegewezen.
duidelijke taalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbj
I see what you did thar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbj
zankoku
OKquote:
Klopt jah,sinds part 7/Steel Ball Runquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De manga is van een shonen naar een seinen tijdschrift gegaan, schijnt.
Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.
Wat zegt utorrent rechtsonder?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dfgafhgagadfgdfgazdfggdafagfdgagagafgaadfdfgfhggdfhfhdfhdfhdafhdanlkljjhswrfqatfeasdfgaefgfdagdgdfkghfshshsfhgsfhshfhgfhsofdgfjgfjshjgsgfgssjffskfagdfggfdafgdagdagdgdfgu
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zegt utorrent rechtsonder?
[ afbeelding ]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.quote:
Had ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.
Oplossing:
Ctrl+P
[ afbeelding ]
Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.
Oplossing:
Ctrl+P
[ afbeelding ]
Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna.
quote:
Ik heb pijn in mijn ogen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zegt utorrent rechtsonder?
[ afbeelding ]
Heb je toevallig nog een andere virusscanner? Weet je ook hoe je programma's aan de uitzonderingenlijst toe kunt voegen?quote:
Ninja editquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb pijn in mijn ogen!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat hier stond zal altijd een mysterie blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een andere virusscanner?
Hardcore ecchi!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd voor een nieuwe anime
Rara welke anime ga ik kijken, je moet dit niet in het openbaar kijken maar alleen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echhi is dit zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Een echhi is dit zekerHentaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem welquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Een echhi is dit zekerdies borderline hentai imhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem wel
Oh man, die komkommer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd voor een nieuwe anime
Rara welke anime ga ik kijken, je moet dit niet in het openbaar kijken maar alleen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiss x Sis is idd erg ecchi maar verder niet heel erg interessant. Vooral die gast is echt zo dom als de tyfus en totaal niet interessant om naar te kijken. Die zusjes zijn ook niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem wel
SPOILER: NSFW. Denk ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zanger Petro volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wie is die vent in jouw UI? Een of andere Nederlandse volkszanger?
Zie sigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wie is die vent in jouw UI? Een of andere Nederlandse volkszanger?
Welke part dan??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Easymodo het volgende:
Ben nu Jojo's bizarre adventure aan het lezen. De characters zijn best wel bad-ass.
Also: FABULOUS!
ben je een lolicon?quote:
Eerste nog, ben eigenlijk net begonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke part dan??
[..]
ben je een lolicon?
Lees de mangaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef .Cake. het volgende:
Dit blijft voor mij de leukste ED van dit seizoen, hands down:
zanger pedroquote:
http://tweakers.net/price(...)star-7k4000-4tb.htmlquote:
Overigens is het wel een Externe HDDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)star-7k4000-4tb.html
First world problems.quote:
http://tweakers.net/price(...)st3000dm001-3tb.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overigens is het wel een Externe HDD
Je moet toch ergens je anime kwijtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
First world problems.
[ afbeelding ]
![]()
Hihi, deze ruimte heb ik nog niet nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je anime kwijt
Ik heb echt een wtf bij die ene jongequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste ED van het seizoen, is het beste:
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb echt een wtf bij die ene jonge
uit AOquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?
Geen idee aangezien ik ao niet volg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Renton is vooralsnog alleen in de OP voorgekomen, of niet soms?
Als ik het Muziek maar ook de het geanimeerde meetel en er een top 5 van maak zou het er bij mij er zo uit zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
Beste OP dit seizoen is toch wel SOA.
Die ik gezien heb dan.
Ik was al 1 uur wakkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet "dag" zeggen als je naar bed gaat, niet hoi...
Hmm, eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
Beste OP dit seizoen is toch wel SOA.
Die ik gezien heb dan.
Kokoro Connect ED 1 is ook wel leuk. Met Accel ben ik het eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als ik het Muziek maar ook de het geanimeerde meetel en er een top 5 van maak zou het er bij mij er zo uit zien.
1.Hyouka OP 1
2.Hyouka OP 2
3.Sword Art Online
4.Oda Nobuna no Yabou
5.Tari Tari
En van de endings zou het er ongeveer zo uit zien
1.Accel world 1
2.Hyouka 2
3.Accel world 2
4.Sword art online
5.en ene nummer 5 heb ik eigenlijk niet
Ik vind de ED waar iedereen rondvliegt leuker. De muziek is onopmerkelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem is de OP van Kokoro ook nog wel te doen
Idd, maar echt opzienbarend is hij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem is de OP van Kokoro ook nog wel te doen
Laatst uitgekomen episode belooft wel een gigantische boss fightquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
De openingen van Accel zijn wel kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kokoro Connect ED 1 is ook wel leuk. Met Accel ben ik het eens.
Nee hoor. Als je die rapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De openingen van Accel zijn wel kut.
Hij begint goed bij die 2e en dan krijg je opeens die lompe rap er tussendoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je die rapwegdenkt is de tweede best goed. De eerste gaat ook wel.
Iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hij begint goed bij die 2e en dan krijg je opeens die lompe rap er tussendoor
Ze worden geownd. Sowiesoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatst uitgekomen episode belooft wel een gigantische boss fight
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.
Dat was toch al begonnen toen ik op vakantie ging? Maar nog steeds niet dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.
Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat was toch al begonnen toen ik op vakantie ging? Maar nog steeds niet dus.
En dat ze al 2 jaar bezig zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.
Echt? Wauw. Ik moet ze nog inhalen dus het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar zo lang leek het mij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dat ze al 2 jaar bezig zijn
Mwa, ach, ze gaan er gewoon heel snel doorheen. En uiteindelijk zeggen ze iets in de trant van: "Nu zijn er dus 2 jaren verstreken". Geloof ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wauw. Ik moet ze nog inhalen dus het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar zo lang leek het mij niet.
Chill.
Oh, vond alleen de 4 en 5e episode matig. De rest was toch best redelijk - goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, maar ik had er meer van verwacht. Een anime met een plot van begin tot eind, en niet om de 1 á 2 episodes weer een leuk verhaaltje vertellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh, vond alleen de 4 en 5e episode matig. De rest was toch best redelijk - goed.
Fillersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er meer van verwacht. Een anime met een plot van begin tot eind, en niet om de 1 á 2 episodes weer een leuk verhaaltje vertellen
Om fillers te hebben dien je ook een groter, doorlopend verhaal te hebben. Dat heeft SOA niet voor zover ik het heb gezien, dus is de term "fillers" niet toereikend.quote:
Ik bedoel, de sidestories - elke week een ander verhaaltje - zijn nu afgelopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.
KLIPNAP JOUN UI!!!!!!!!1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bedoel, de sidestories - elke week een ander verhaaltje - zijn nu afgelopen.
Tevens: ZETSUBOUSHITA!! THE TREMENDOUS AMOUNT OF HOMEWORK HAS LEFT ME IN DESPAIR!!!
De Petro-UI vind ik toch lelijk
Klipnap je bent terug! Ik heb je gemist! Er was een tijdje iemand die jouw naam gebruikte maar een afgrijselijk UI had! Gellukig is dat nu voorbij!quote:
Nou zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Klipnap je bent terug! Ik heb je gemist! Er was een tijdje iemand die jouw naam gebruikte maar een afgrijselijk UI had! Gellukig is dat nu voorbij!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wie is petrowh?
\[ afbeelding ]
quote:
Klipnap d'r nieuwe vriendje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wie is petrowh?
\[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klipnap d'r nieuwe vriendje.
Kokoro Connect 6 staat op Animees!
Nou zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
Aaah, alleen met deze avatar is Klipnap echt Klipnap. De andere Klipnaps waren minder.
een variatie op my neighbor totoro ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar is dit van?
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat, zoeken op image?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
een variatie op my neighbor totoro ofzo?
ja dus
Google afbeeldingen, rechts van het zoekbalkje een cameralogoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, zoeken op image?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Google afbeeldingen, rechts van het zoekbalkje een cameralogo
Het is toch nog niet bezig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Klipnap je kan trots op me zijn, ik keek net GTST.
I am disappoint.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ha. Tijd om te stoppen met kijken.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
I am disappoint.
[..]
Ha. Tijd om te stoppen met kijken.
Waarschijnlijk een herhaling dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Hehe, doet me denken aan m'n topic.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Grand theft: K-ON!
[ afbeelding ]
DO WANT.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de plugin voor IE van tineye aangepast naar googlequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Google afbeeldingen, rechts van het zoekbalkje een cameralogo
i.p.v. chaos maken moeten we daar of iedereen aan het muziek maken brengen of iedereen thee laten drinken? (+gebakjes uiteraard)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
in mijn ervaring wel..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
Is die van Google beter dan Tinyeye?
Driveby doen met de meidenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
i.p.v. chaos maken moeten we daar of iedereen aan het muziek maken brengen of iedereen thee laten drinken? (+gebakjes uiteraard)
mission 1: deliver 20 cakes to Yui before she snaps... to rescue Azusa
Hahahahaha.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de plugin voor IE van tineye aangepast naar google
Heb nooit GTA gespeeld... alleen SR2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Driveby doen met de meiden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb nooit GTA gespeeld... alleen SR2
Ga eerst Vice City ergens kopen of downloaden. Je hebt echt wat gemist.quote:
ga sa spelen jij casualquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb nooit GTA gespeeld... alleen SR2
veeeeeeel beterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SA beter dan deeltje vier?
ik.heb het ook eergisteren gekocht, nauwelijks gespeeldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm morgen maar GW2 kopen zal ik een anime naam als accountnaam nemen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, dit is te off-topic
Huh.... ik dacht dat het een online spel was... boh...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Net als 1 uitgespeeld op insane.
Hihi.quote:
diablo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Net als 1 uitgespeeld op insane.
Hehe, die motor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het ging over Guild Wars (2)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, ik las GW?
Dus dacht Gears of War
ding ding ding we got a winnerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over Guild Wars (2)
net klaar met schoonmakenquote:
Wat voor een toetsenbord?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
net klaar met schoonmaken
En voortaan mijn nieuwe toetsenbord gebruiken(had het al sinds vorige week,3.5 maanden geleden wilde ik het kopen)![]()
*idiote windows toets weg halen*
Bijzondere foto... die een na laatstequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Groene geval is mijn oude keyboard(na 5.5 jaar trouwe dienst)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Driver installeren was niet eens nodig![]()
Dat is de Logitech keyboard in het donkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bijzondere foto... die een na laatste
Coalgirlsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kiss x sis fansubbie?
gewoon de 720P versie nemen scheelt ook ruimtequote:
Volgens sabbie(SABnzbd) heb ik nog 103.64 GiB over op mijn 1 TiB diskquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gewoon de 720P versie nemen scheelt ook ruimte
Ja maar ik heb het van hun site afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens sabbie(SABnzbd) heb ik nog 103.64 GiB over op mijn 1 TiB disk
Coalgirls] Kiss x Sis 01-03 (1280x720 Blu-Ray FLAC)
Ik heb apt niet eens laten updaten,nadat desktop pc opnieuw is aan gezetquote:Instant achievement!
Congratulations — you’ve just upgraded to the latest version of Opera.(12.02 build 1578)
wat een achievment om een browser op te startenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb apt niet eens opgestart,nadat desktop opnieuw is aan gezet
zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat een achievment om een browser op te starten
Het bedrijf waar ik stageloop verdient dik geld met het verwijderen van het politievirusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef mschol het volgende:
ik ben vandaag zowaar bijna getroffen door het politievirus (zoals hij in de volksmond bekend staat)
zat beetje te surfen en kreeg een spontane reboot..(vervolgens gelijk safe mode ingegaan aangezien ik het niet vertrouwde)
ik vind het wel wat typisch aangezien er geen rootkits aanwezig waren volgens tdsskiller en MBAM
enige besmette bestand was een bestandje op C op een vage locatie... die aangemaakt was vlak voor de reboot....
eerste keer dat mij zoiets overkomt *afkloppen*
het is de 'politie'?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik stageloop verdient dik geld met het verwijderen van het politievirus
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:53 schreef .Cake. het volgende:
Vriendelijke herinnering, Kokoro Connect 6 staat op Animees.
7 komt binnenkort!
Maar als 'het' verdwijnt verovert 'de' de wereld... of minstens het Nederlands taalgebied.quote:
Taalverloedering.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar als 'het' verdwijnt verovert 'de' de wereld... of minstens het Nederlands taalgebied.
miscommunicatie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakara Boku wa H ga Dekinai episode 7*blij dat ik het gedropt heb*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ANW hadden we het meteen over CERN. Over 20 jaar nemen ze de wereld over met tijdmachines, let op mijn woorden
Of word ik nu getraceerd door de Organisatie? Help! El psy congroo.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakara Boku wa H ga Dekinai episode 7zoals wel verwacht dus eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net wakker? Je vraagt er gewoon om, dit is geen chatbox.quote:
quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net wakker? Je vraagt er gewoon om, dit is geen chatbox.
Wat een awesome computer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb apt niet eens laten updaten,nadat desktop pc opnieuw is aan gezet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
miscommunicatie....Ah.. vandaar. Ik vond het al niets voor jou om de grammar nazi uit te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, ero is justice jwz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*blij dat ik het gedropt heb*
Bij ANW hadden we het meteen over CERN. Over 20 jaar nemen ze de wereld over met tijdmachines, let op mijn woorden
Of word ik nu getraceerd door de Organisatie? Help! El psy congroo.
Had het minder ecchi verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.jefusion.com/2(...)e-final-fantasy.html
http://www.siliconera.com(...)ames-music-and-more/Iemand kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig veel,kost maar 35000 Yen/~ 355¤
Maareh, jij las de light novel van SOA dus...maar vind je dat niet jammer, om nu al gespoiled te worden? Of is het een reden om juist uit te kijken naar nieuwe afleveringen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:42 schreef Klipnap het volgende:
De laatste 3 hoofdstukken van Zetsubou-sensei... (300-302) Hoe maken we het eind zo bizar mogelijk...
Het enige hoofdstuk wat ik gelezen heb van SOA is 16,5quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maareh, jij las de light novel van SOA dus...maar vind je dat niet jammer, om nu al gespoiled te worden? Of is het een reden om juist uit te kijken naar nieuwe afleveringen?
Ik zit er bijna altijd naastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
Ik haat whodunnit-verhaaltjes.
Vooral omdat het meestal heel logisch is wie diegene is.
Ahwquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO volume 16.5![]()
*GLOP* 2 years worth of semen.
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO volume 16.5![]()
Ik heb geen idee, maar aangezien het een behoorlijk erotisch getinte gebeurtenis was denk ik niet dat ze dat gaan animeren, iig niet zoals het in 16.5 geschreven staatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan?
Ik ook. Dit is een van de weinige dingen aan de LotGH prequels die me echt irriteren.quote:
Jij leest volgens mij andere whodunnits dan ik, want vaak kan je er tot het laatst niet echt uitkomen wie de dader is en als dat wel van te voren lukt dan geeft dat mij wel een soort van een kick!quote:Vooral omdat het meestal heel logisch is wie diegene is.
Het heeft de boeken niet eens gehaald, Berry.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan?
Care to explain?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pesters in mangas en anime zijn eigenlijk mietjes,mensen in de industrie ook
neuh,zelf zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*badkamertijd was lekker*
[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 31-08-2012 17:00:35 ]
Boeken? Tja ik weet van niks hoor. Misschien maar eens lezen dan, dat chapter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het heeft de boeken niet eens gehaald, Berry.
Het is van die site afgehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke volume is het dan? Waar kan ik 16,5 vinden?
Maar waarschijnlijk niet van Google Cache.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is van die site afgehaald![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk niet van Google Cache.
Laat me even zoeken.
Niet nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ik al 10.5 jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is badkamertijd? Waarom niet gewoon 'badderen' of 'douchen'?
Of anders kopieer jij alles naar FOK!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb hem ook nog wel ergens, desnoods download je de file ff op Nyaa, kleine 86 mb. Die kun je als je klaar bent zo weer verwijderen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
neuh,zelf zoeken
Maar wat heeft dat met de industrie te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*badkamertijd was lekker*![]()
Eenmaal in een schandaal(zeker privé),word je genadeloos gepest/voor geschut gezet door andere (inclusief massa media).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met de industrie te maken
*Mompelt iets over tsundere's en ja betekent nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef robin007bond het volgende:
Valt me trouwens wel op dat er in dit soort dingen vaak staat:
"Oh no! Stop! Aaah! Stop it!" o.i.d. waarna de desbetreffende MC gewoon doorgaat.
I want more??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
*Mompelt iets over tsundere's en ja betekent nee.
Ik ben blij dat het fictie is. Nee = Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
*Mompelt iets over tsundere's en ja betekent nee.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
http://pastebin.com/f2KyS4US
Als jullie blieft.
16.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook echt 'involuntarily'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die het uit dwang doet.![]()
verlegenheid/conformist cultuur en zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
Overigens valt dat ook op in Japanse porno. Vaak kreunen die vrouwen echt alsof ze pijn hebben
SPOILER: Ware liefdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef .Cake. het volgende:
Eh... okeSPOILER: Ware liefdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef .Cake. het volgende:
Te veel H-literatuur gelezen??SPOILER: Ware liefdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast donder op, ik heb dat de afgelopen 2 weken zo ongeveer 2 keer per dag moeten vreten.quote:
Hihi. oke... eeh....tja...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gast donder op, ik heb dat de afgelopen 2 weken zo ongeveer 2 keer per dag moeten vreten.
En zo zag het er ongeveer uit op het eind:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben blij dat deze scene het boek niet gehaald heeft
Heb je altijd in H-mangas/doujinsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En zo zag het er ongeveer uit op het eind:
http://danbooru.donmai.us/post/show/1218009![]()
> Hquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Te veel H-literatuur gelezen??
Donequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> H
> Literatuur
Kies er een en schap de ander.
Wanneer ga jij weer eens schrijven over Series wAarin jOngens twee jaar aan (virtueel??) sperma willen dumpen in het object van hun puberale obsessie?quote:
Nou ja, het is inderdaad geen meesterwerk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben blij dat deze scene het boek niet gehaald heeft
Dus het is een hentai serie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO volume 16.5![]()
Sorry, het wordt denk ik volgende week of niet ... hangt er van af of mamsieflaps me morgen, twee dagen voordat mijn opleiding begint, het huis uit zet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens schrijven over Series wAarin jOngens twee jaar aan (virtueel??) sperma willen dumpen in het object van hun puberale obsessie?
Huh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sorry, het wordt denk ik volgende week of niet... Hangt er van af of mamsieflaps me morgen twee dagen voordat mijn opleiding begint het huis uit zet.
Het is geen hentai, maar een soort van speciaal verhaal voor erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus het is een hentai serie?
En 16.5 is verbannen of zo?
De manga mocht nooit gepubliceerd worden?
Nope.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:21 schreef Qunix het volgende:
En het gaat dus niet komen in de anime ondanks er veel sidestories al geweest zijn?
Nee want geen hentai.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:21 schreef Qunix het volgende:
En het gaat dus niet komen in de anime ondanks er veel sidestories al geweest zijn?
Langdradige metaforen en landschapsbeschrijvingen zijn beter dan 'glop al mijn sperma, neem het'?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, het is inderdaad geen meesterwerk.
Ik vind zelfs de ero-scenes in Fate/Stay Night beter
Ah zo. Ja, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sorry, het wordt denk ik volgende week of niet ... hangt er van af of mamsieflaps me morgen, twee dagen voordat mijn opleiding begint, het huis uit zet.
Siliciaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
D'r was wel zo'n verhaaltje over die SAO loli en haar draakje...
Waarom zou hij Pina heten en een hoofd in de vorm van zijn naam hebben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
D'r was wel zo'n verhaaltje over die SAO loli en haar draakje...
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom zou hij Pina heten en een hoofd in de vorm van zijn naam hebben?
Ik word trouwens ziek van youtubeEen cover van Brave Song kan toch geen kwaad? Oh wacht, de nazi's komen.
Tevens:
[ afbeelding ]
Eindelijk een nieuw scherm!
Hoezo? Eerder een 16,5 TTquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot maakt zich klaar voor een k-on tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |