Ohja die klaptelefoonsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik had in de 1e klas een ouderwetse klaptelefoon van sony
Via mobiel kan ik niet quoten uit een vorig topic.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ging er niet van uit dat jij je aangesproken zou voelen
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tsk, niet eens een standalone speaker?Het valt me mee dat ik nog geen radio's op de snelbinders heb gezien.
Aan de andere kant, het wordt nu ook weer niet ZO vaak gedaan.
[..]
Is het leuk?
Dat is iets wat ik normaal alleen in films of cartoons zie jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Via mobiel kan ik niet quoten uit een vorig topic.
Nu maar eens de computer aanzetten en GTO binnenhalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vroeger scheen men met ghettoblasters naast hun hoofd te lopen.
Donald Duck op het strandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik normaal alleen in films of cartoons zie ja
JJBA is dan ook 25 jaar oudquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het leuk?
edit: oh, het bestaat al een tijdje?
Waren wel tofquote:
Waar????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Da's vreemd... iets van 200 seeders en nog komt hij niet op gang?
Belazerd zeg ik je! grrmmbbblll
honeypot?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Boeken op het strandquote:
De manga is van een shonen naar een seinen tijdschrift gegaan, schijnt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JJBA is dan ook 25 jaar oud,
Viert deze jaar een kwart eeuw met een nieuwe anime
Geduld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
Dude. Misbruiken die handel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, het was echt.
Het waren echt van die vmbo-breezers, maar ze hadden van die zaadvragende oogjes dus ik moest wel een mede-compliment daar achteraan geven.
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbjquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geduld.
Kan ook aan je router liggen. Als het goed is moet die even wachten tot die via UPNP de juiste poorten krijgt toegewezen.
duidelijke taalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbj
I see what you did thar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
gwaorgaefdsfapwmeflkmfea;owjfweofn;kldnaskjngbdafjldbf x,vbj
zankoku
OKquote:
Klopt jah,sinds part 7/Steel Ball Runquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De manga is van een shonen naar een seinen tijdschrift gegaan, schijnt.
Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.
Wat zegt utorrent rechtsonder?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dfgafhgagadfgdfgazdfggdafagfdgagagafgaadfdfgfhggdfhfhdfhdfhdafhdanlkljjhswrfqatfeasdfgaefgfdagdgdfkghfshshsfhgsfhshfhgfhsofdgfjgfjshjgsgfgssjffskfagdfggfdafgdagdagdgdfgu
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zegt utorrent rechtsonder?
[ afbeelding ]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.quote:
Had ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.
Oplossing:
Ctrl+P
[ afbeelding ]
Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.
Oplossing:
Ctrl+P
[ afbeelding ]
Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna.
quote:
Ik heb pijn in mijn ogen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zegt utorrent rechtsonder?
[ afbeelding ]
Heb je toevallig nog een andere virusscanner? Weet je ook hoe je programma's aan de uitzonderingenlijst toe kunt voegen?quote:
Ninja editquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb pijn in mijn ogen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |