Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even utorrent sluiten en opnieuw opstarten. Of even de torrent stoppen en weer resumen. Probeer anders rechtermuisknop en "forceer start" of "force start" in het Engels.
Wat zegt utorrent rechtsonder?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dfgafhgagadfgdfgazdfggdafagfdgagagafgaadfdfgfhggdfhfhdfhdfhdafhdanlkljjhswrfqatfeasdfgaefgfdagdgdfkghfshshsfhgsfhshfhgfhsofdgfjgfjshjgsgfgssjffskfagdfggfdafgdagdagdgdfgu
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zegt utorrent rechtsonder?
[ afbeelding ]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.quote:
Had ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.
Oplossing:
Ctrl+P
[ afbeelding ]
Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, geen verbinding dus. Ik denk dat Windows Firewall utorrent zit te blokkeren.
Oplossing:
Ctrl+P
[ afbeelding ]
Dan ga je naar het stukje "Verbinding" en vink je aan wat ik in het rood heb benadrukt. Kan zijn dat je de pc even moet herstarten daarna.
quote:
Ik heb pijn in mijn ogen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zegt utorrent rechtsonder?
[ afbeelding ]
Heb je toevallig nog een andere virusscanner? Weet je ook hoe je programma's aan de uitzonderingenlijst toe kunt voegen?quote:
Ninja editquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb pijn in mijn ogen!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat hier stond zal altijd een mysterie blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een andere virusscanner?
Hardcore ecchi!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd voor een nieuwe anime
Rara welke anime ga ik kijken, je moet dit niet in het openbaar kijken maar alleen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echhi is dit zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Een echhi is dit zekerHentaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem welquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Een echhi is dit zekerdies borderline hentai imhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |