Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat was toch al begonnen toen ik op vakantie ging? Maar nog steeds niet dus.
En dat ze al 2 jaar bezig zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.
Echt? Wauw. Ik moet ze nog inhalen dus het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar zo lang leek het mij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dat ze al 2 jaar bezig zijn
Mwa, ach, ze gaan er gewoon heel snel doorheen. En uiteindelijk zeggen ze iets in de trant van: "Nu zijn er dus 2 jaren verstreken". Geloof ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Wauw. Ik moet ze nog inhalen dus het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar zo lang leek het mij niet.
Chill.
Oh, vond alleen de 4 en 5e episode matig. De rest was toch best redelijk - goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
Ja, maar ik had er meer van verwacht. Een anime met een plot van begin tot eind, en niet om de 1 á 2 episodes weer een leuk verhaaltje vertellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh, vond alleen de 4 en 5e episode matig. De rest was toch best redelijk - goed.
Fillersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er meer van verwacht. Een anime met een plot van begin tot eind, en niet om de 1 á 2 episodes weer een leuk verhaaltje vertellen
Om fillers te hebben dien je ook een groter, doorlopend verhaal te hebben. Dat heeft SOA niet voor zover ik het heb gezien, dus is de term "fillers" niet toereikend.quote:
Ik bedoel, de sidestories - elke week een ander verhaaltje - zijn nu afgelopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Idd, ik zou niet weten wat het hoofdplot is. Het enige wat constant terug komt is dat Kirito een solo player is, en dat het doel van de frontliners is om het spel uit te spelen zodat de wereld tot een einde komt.
KLIPNAP JOUN UI!!!!!!!!1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bedoel, de sidestories - elke week een ander verhaaltje - zijn nu afgelopen.
Tevens: ZETSUBOUSHITA!! THE TREMENDOUS AMOUNT OF HOMEWORK HAS LEFT ME IN DESPAIR!!!
De Petro-UI vind ik toch lelijk
Klipnap je bent terug! Ik heb je gemist! Er was een tijdje iemand die jouw naam gebruikte maar een afgrijselijk UI had! Gellukig is dat nu voorbij!quote:
Nou zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Klipnap je bent terug! Ik heb je gemist! Er was een tijdje iemand die jouw naam gebruikte maar een afgrijselijk UI had! Gellukig is dat nu voorbij!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wie is petrowh?
\[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Klipnap d'r nieuwe vriendje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wie is petrowh?
\[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klipnap d'r nieuwe vriendje.
Kokoro Connect 6 staat op Animees!
Nou zegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
Aaah, alleen met deze avatar is Klipnap echt Klipnap. De andere Klipnaps waren minder.
een variatie op my neighbor totoro ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar is dit van?
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat, zoeken op image?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
een variatie op my neighbor totoro ofzo?
ja dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |