quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net wakker? Je vraagt er gewoon om, dit is geen chatbox.
Wat een awesome computer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb apt niet eens laten updaten,nadat desktop pc opnieuw is aan gezet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
miscommunicatie....Ah.. vandaar. Ik vond het al niets voor jou om de grammar nazi uit te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, ero is justice jwz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*blij dat ik het gedropt heb*
Bij ANW hadden we het meteen over CERN. Over 20 jaar nemen ze de wereld over met tijdmachines, let op mijn woorden
Of word ik nu getraceerd door de Organisatie? Help! El psy congroo.
Had het minder ecchi verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.jefusion.com/2(...)e-final-fantasy.html
http://www.siliconera.com(...)ames-music-and-more/Iemand kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig veel,kost maar 35000 Yen/~ 355¤
Maareh, jij las de light novel van SOA dus...maar vind je dat niet jammer, om nu al gespoiled te worden? Of is het een reden om juist uit te kijken naar nieuwe afleveringen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:42 schreef Klipnap het volgende:
De laatste 3 hoofdstukken van Zetsubou-sensei... (300-302) Hoe maken we het eind zo bizar mogelijk...
Het enige hoofdstuk wat ik gelezen heb van SOA is 16,5quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maareh, jij las de light novel van SOA dus...maar vind je dat niet jammer, om nu al gespoiled te worden? Of is het een reden om juist uit te kijken naar nieuwe afleveringen?
Ik zit er bijna altijd naastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
Ik haat whodunnit-verhaaltjes.
Vooral omdat het meestal heel logisch is wie diegene is.
Ahwquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO volume 16.5![]()
*GLOP* 2 years worth of semen.
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO volume 16.5![]()
*GLOP* 2 years worth of semen.
Ik heb geen idee, maar aangezien het een behoorlijk erotisch getinte gebeurtenis was denk ik niet dat ze dat gaan animeren, iig niet zoals het in 16.5 geschreven staatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan?
Ik ook. Dit is een van de weinige dingen aan de LotGH prequels die me echt irriteren.quote:
Jij leest volgens mij andere whodunnits dan ik, want vaak kan je er tot het laatst niet echt uitkomen wie de dader is en als dat wel van te voren lukt dan geeft dat mij wel een soort van een kick!quote:Vooral omdat het meestal heel logisch is wie diegene is.
Het heeft de boeken niet eens gehaald, Berry.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is echt zeker dat die niet in de anime komt dan?
Care to explain?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Pesters in mangas en anime zijn eigenlijk mietjes,mensen in de industrie ook
neuh,zelf zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*badkamertijd was lekker*
[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 31-08-2012 17:00:35 ]
Boeken? Tja ik weet van niks hoor. Misschien maar eens lezen dan, dat chapter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het heeft de boeken niet eens gehaald, Berry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |