First world problems.quote:
http://tweakers.net/price(...)st3000dm001-3tb.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overigens is het wel een Externe HDD
Je moet toch ergens je anime kwijtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
First world problems.
[ afbeelding ]
![]()
Hihi, deze ruimte heb ik nog niet nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je anime kwijt
Ik heb echt een wtf bij die ene jongequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste ED van het seizoen, is het beste:
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb echt een wtf bij die ene jonge
uit AOquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?
Geen idee aangezien ik ao niet volg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Renton is vooralsnog alleen in de OP voorgekomen, of niet soms?
Als ik het Muziek maar ook de het geanimeerde meetel en er een top 5 van maak zou het er bij mij er zo uit zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
Beste OP dit seizoen is toch wel SOA.
Die ik gezien heb dan.
Ik was al 1 uur wakkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet "dag" zeggen als je naar bed gaat, niet hoi...
Hmm, eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
Beste OP dit seizoen is toch wel SOA.
Die ik gezien heb dan.
Kokoro Connect ED 1 is ook wel leuk. Met Accel ben ik het eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als ik het Muziek maar ook de het geanimeerde meetel en er een top 5 van maak zou het er bij mij er zo uit zien.
1.Hyouka OP 1
2.Hyouka OP 2
3.Sword Art Online
4.Oda Nobuna no Yabou
5.Tari Tari
En van de endings zou het er ongeveer zo uit zien
1.Accel world 1
2.Hyouka 2
3.Accel world 2
4.Sword art online
5.en ene nummer 5 heb ik eigenlijk niet
Ik vind de ED waar iedereen rondvliegt leuker. De muziek is onopmerkelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem is de OP van Kokoro ook nog wel te doen
Idd, maar echt opzienbarend is hij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem is de OP van Kokoro ook nog wel te doen
Laatst uitgekomen episode belooft wel een gigantische boss fightquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO valt tegen, terwijl de andere anime die slecht begonnen eigenlijk best wel goed zijn. SAO moet kappen met elke 1 á 2 eps een apart verhaaltje te vertellen, enige rode draad die ik kan zien is dat ze de game willen clearen.
De openingen van Accel zijn wel kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kokoro Connect ED 1 is ook wel leuk. Met Accel ben ik het eens.
Nee hoor. Als je die rapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De openingen van Accel zijn wel kut.
Hij begint goed bij die 2e en dan krijg je opeens die lompe rap er tussendoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je die rapwegdenkt is de tweede best goed. De eerste gaat ook wel.
Iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hij begint goed bij die 2e en dan krijg je opeens die lompe rap er tussendoor
Ze worden geownd. Sowiesoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatst uitgekomen episode belooft wel een gigantische boss fight
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.
Dat was toch al begonnen toen ik op vakantie ging? Maar nog steeds niet dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het hoofdplot is nu begonnen. Het wordt hopelijk aanzienlijk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |