Oh man, die komkommer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
TIjd voor een nieuwe anime
Rara welke anime ga ik kijken, je moet dit niet in het openbaar kijken maar alleen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiss x Sis is idd erg ecchi maar verder niet heel erg interessant. Vooral die gast is echt zo dom als de tyfus en totaal niet interessant om naar te kijken. Die zusjes zijn ook niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En het is trouwens kiss x sis dus mischien ken je hem wel
SPOILER: NSFW. Denk ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zanger Petro volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wie is die vent in jouw UI? Een of andere Nederlandse volkszanger?
Zie sigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wie is die vent in jouw UI? Een of andere Nederlandse volkszanger?
Welke part dan??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Easymodo het volgende:
Ben nu Jojo's bizarre adventure aan het lezen. De characters zijn best wel bad-ass.
Also: FABULOUS!
ben je een lolicon?quote:
Eerste nog, ben eigenlijk net begonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke part dan??
[..]
ben je een lolicon?
Lees de mangaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef .Cake. het volgende:
Dit blijft voor mij de leukste ED van dit seizoen, hands down:
zanger pedroquote:
http://tweakers.net/price(...)star-7k4000-4tb.htmlquote:
Overigens is het wel een Externe HDDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)star-7k4000-4tb.html
First world problems.quote:
http://tweakers.net/price(...)st3000dm001-3tb.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overigens is het wel een Externe HDD
Je moet toch ergens je anime kwijtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
First world problems.
[ afbeelding ]
![]()
Hihi, deze ruimte heb ik nog niet nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je anime kwijt
Ik heb echt een wtf bij die ene jongequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste ED van het seizoen, is het beste:
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb echt een wtf bij die ene jonge
uit AOquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat? Wie? Truth? Ao?... De Luiaard?
Geen idee aangezien ik ao niet volg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Renton is vooralsnog alleen in de OP voorgekomen, of niet soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |