3.5 kcalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Vooral als ik bij mijn ouders ben is het lastig om 3.5kcal clean binnen te krijgen
Ja dit had ik er zelf over geschreven (deel 1)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Dieet is juist belangrijk. Hoeft niet zo strict te zijn dat je elke maaltijd plant. Gewoon er voor zorgen dat je weet wat je eet, dus hoeveel kcal en e/k/v het oplevert, en weten hoeveel kcal je binnen moet krijgen. Als je resultaten tegen vallen omdat je dieet niet op orde is, is het alleen maar moeilijker om te blijven trainen, en is een deel dus verloren tijd geweest. Werkt het één keer goed uit met dingen die je veel eet, dan heb je goede richtlijnen.
Site ziet er goed uit. Het ziet er naar uit dat je het allemaal serieus neemtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Physics het volgende:
[..]
Ja dit had ik er zelf over geschreven (eerste deel over voedsel)
http://www.lineargains.com/?p=167
Snap niet dat mensen dat nodig hebben. Ik voel mij nooit moe of futloos dat ik een pre-workout nodig hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Johnny.D het volgende:
Hoe denken jullie over het gebruik van Dexaprine of andere producten waarbij de actieve stoffen bestaan uit DMAA (methylhexanamine e.d.)?
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit waarschuwt voor het gebruik, daar DMAA in verband is gebracht met ernstige bijwerkingen zoals hersenbloedingen. (bron)
Hmm Dexaprine werkt heel goed voor mij... tja kut, een hersenbloeding lijkt me niet al te fijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Johnny.D het volgende:
Hoe denken jullie over het gebruik van Dexaprine of andere producten waarbij de actieve stoffen bestaan uit DMAA (methylhexanamine e.d.)?
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit waarschuwt voor het gebruik, daar DMAA in verband is gebracht met ernstige bijwerkingen zoals hersenbloedingen. (bron)
Over de negatieve gevolgen van DMAA gebruik op de lange termijn is nog niets bekend. En dat het niet verstandig is om dagelijks een potente stimulant als DMAA te nemen is eigenlijk wel logisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Johnny.D het volgende:
Ofja, ik denk dat ik een meso in een fatty lichaam ben. Maar we zullen wel zien na mijn cut.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Meer dan respectabel gewicht dan, de tering. Heb zelf op mn zwaarst 97,5 gewogen, maar dat was meer type bear dan ripped... Inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden.
Van huis uit wel een echte ecto. Heb fotoos van mezelf waarop mn onderarm aan de bovenkant dikker is dan mn bovenarm... dus sjah
Probeer nu niet te veel aan te komen, ka. ik volgend jaar ook voor een wat drogere look gaan.
Maar bij 10% stopt het hier wel anders zon ingevallen kop.
In de gabbertijd refereerde mn vader ook wel aan mij als "Bergen Belzen", het concentratiekamp
Als dat het criterium zou zijn zou alcohol al lang verboden zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef Ties02 het volgende:
Al die producten worden nu toch ook van de schappen gehaald?
Alleen omdat een of andere idioot een veel te hoge dosis heeft genomen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Eerst Mathijssen en nu deze clown.
Gebruikt Van Geel nieuwe medicijnen?
Nice, mijn max incline BP ligt op 36kg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef CarbonC het volgende:
Dit topic gaat veel te snel.
Vandaag: dumbbell press: 10x36kg, 10x40kg, 10x44kg (PR)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef CarbonC het volgende:
Dit topic gaat veel te snel.
Vandaag: dumbbell press: 10x36kg, 10x40kg, 10x44kg (PR)
Je hebt een speciale oefening waarmee de onderste extra hard gehit worden, kan hem zo alleen niet vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nice, mijn max incline BP ligt op 36kg.
Waar ik mij aan irriteer is dat mijn onderste buikspieren niet uitkomen en niet zo goed gevormd als de bovenste vier. Denk dat er niks anders op zit dan extra buikspieroefeningen toevoegen....
Dumbell press bedoel je denk ik? Incline Bench Press (BB) is 36 niet echt veelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Schwarzenegger superdroog, maar had 'maar' een 4-pack, is gewoon genetics wss.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Waar ik mij aan irriteer is dat mijn onderste buikspieren niet uitkomen en niet zo goed gevormd als de bovenste vier. Denk dat er niks anders op zit dan extra buikspieroefeningen toevoegen....
Leg/knee raises (hangend)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt een speciale oefening waarmee de onderste extra hard gehit worden, kan hem zo alleen niet vinden.
Ja incline dumbell pressquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dumbell press bedoel je denk ik? Incline Bench Press (BB) is 36 niet echt veel
Wat hij bedoelt; je hebt je abs sowieso al das logisch. Wat hij bedoelt is dat je eerst flink in kracht erbij moet krijgen. (om meer kracht te krijgen moet je goed trainen maar ook heel goed eten en dus VEEL meer eten, inclusief vetten). Als je niet meer eet zal je snel(ler) je plateau bereiken. Als je vervolgens meer kracht hebt verworven kan je je wat meer op je fysiek richten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kun je me dat uitleggen? Waarom krijg ik abs als ik eerst bulk tot 95kg en dan cut, terwijl ik ze niet krijg als ik cut en dan mijn spieren wat opbouw? Verlies ik meer/ander vet als ik cut na het bulken? En als ik die methode volg krijg ik dan blijvend abs (mits ik geen vet erbij krijg)?
Smith verneukt je schouders echt ontzettend vind ik. Waarom niet gewoon Incline Bench Press, of heeft je gym die niet met rack?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef Bendoe het volgende:
Incline smith press, aan te raden? Ik kan wel incline dumbbell pressen maar wil nog een aanvulling. Met incline flyes voel ik mijn schouders te veel.
Nope, ik doe al incline db bp, maar ik wil die upper chest echt voller.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Smith verneukt je schouders echt ontzettend vind ik. Waarom niet gewoon Incline Bench Press, of heeft je gym die niet met rack?
Ok. Wat bedoel je met laag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Lage incline flyes en gewoon iets lichter pakken en echt squeezen, pakt misschien wat stress van je delts weg
De hoek van de incline. Hoe hoger je je rugsteun hebt van de bench, hoe meer je delts erbij pakt [/broscience]quote:
Weet ik hoor. Dan zal ik hem 1 lager proberen, thanks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De hoek van de incline. Hoe hoger je je rugsteun hebt van de bench, hoe meer je delts erbij pakt [/broscience]
Abs zijn gewoon spierweefsel. Je moet ze dus, net als andere spieren, hard aanpakken met behulp van progressieve belasting voor je er massa en definitie in krijgt. Spiergroei krijg je alleen maar als je meer eet dan dat je verbrand en dat is nu juist niet wat je nodig hebt als je van je buikvet af wilt. Daarom zeg ik: schijt aan dat beetje buikvet en bulken met die handel. De kans is groot dat als je je abs hard aanpakt en voldoende eet, ze sterk en groot genoeg worden om na je eerste cut bij dit vetpercentage al duidelijk zichtbaar te zijn. En dan heb je een echte sixpack en niet zo'n Auschwitz skinnypack.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kun je me dat uitleggen? Waarom krijg ik abs als ik eerst bulk tot 95kg en dan cut, terwijl ik ze niet krijg als ik cut en dan mijn spieren wat opbouw? Verlies ik meer/ander vet als ik cut na het bulken? En als ik die methode volg krijg ik dan blijvend abs (mits ik geen vet erbij krijg)?
In Engeland hadden ze altijd van die goldtopmilk. Melk die zo vet is dat hij geel is. Zalig spul.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, maar eens even 2L volle melk aangeschaft. Dacht dat volle melk echt fucking ranzig was, maar dat valt mee. Moet 1,25 glazen drinken per uur, dat zit wel goed.
Is dat plastic of glas? Ik ga geen glas meenemen in mijn rugtas op de motor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In Engeland hadden ze altijd van die goldtopmilk. Melk die zo vet is dat hij geel is. Zalig spul.
[ afbeelding ]
Hij is geel door het hoge percentage beta-caroteen, niet door het vet. "Vet" is namelijk "wit".quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In Engeland hadden ze altijd van die goldtopmilk. Melk die zo vet is dat hij geel is. Zalig spul.
[ afbeelding ]
Mijn slagroom is altijd geelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:50 schreef Physics het volgende:
[..]
Hij is geel door het hoge percentage beta-caroteen, niet door het vet. "Vet" is namelijk "wit".
Geen last van, en mijn armen gaan ook niet naar binnen als ik een curl zonder BB doe. Maar waarom probeer je dan niet een EZ bar? Hoewel dumbells ook prima zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:34 schreef star_gazer het volgende:
Meer mensen die bij BB curls pijn krijgen in buitenste pees van hun onderarm (pinkzijde)? Volgens mij heet dat ding flexor carpis ulnaris en volgens mij komt het omdat je bij een BB curl je ellebogen niet op een natuurlijke wijze kan laten buigen. Doe maar eens een biceps curl zonder gewicht, je arm klapt zegmaar een beetje naar binnen naar je chest toe. Bij een BB curl blokkeer je deze binnenwaartse beweging wat volgens mij veel stress op de buitenzijde van je onderarmen zet.
Toch maar eens overstappen op de dumbbell
Volgens mij haal je dan de druk, of pull, weg van de buitenkant van je arm.quote:
Het zet wel goed massa aan in je arm.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:17 schreef Zith het volgende:
Met de Ez-Bar train je vooral de Brachialis (de grote spier aan die kant van je arm) omdat je biceps pas echt in actie komen als je je handpalm helemaal naar boven draait.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Hoofdtaak biceps: Daaien hand.
• Hoofdtaak Brachialis: Buigen arm.
• Biceps helpt mee met buigen arm als hand naar binnengedraait is (supinatie).
Met de hoek van de Ez-bar (handen iets naar binnen) komen je biceps dus minder in actie.
Je hebt meer aan een sterke brachialis dan een sterke biceps, en het is een grote spier, dus het is een prima oefening jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zet wel goed massa aan in je arm.![]()
Maar als een rechte bar niet lukt zijn dumbells de betere optie uiteraard.
Heb ik ook last van, en is best wel focking irritant ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:34 schreef star_gazer het volgende:
Meer mensen die bij BB curls pijn krijgen in buitenste pees van hun onderarm (pinkzijde)? Volgens mij heet dat ding flexor carpis ulnaris en volgens mij komt het omdat je bij een BB curl je ellebogen niet op een natuurlijke wijze kan laten buigen. Doe maar eens een biceps curl zonder gewicht, je arm klapt zegmaar een beetje naar binnen naar je chest toe. Bij een BB curl blokkeer je deze binnenwaartse beweging wat volgens mij veel stress op de buitenzijde van je onderarmen zet.
Toch maar eens overstappen op de dumbbell
idemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, en is best wel focking irritant ook.
Incidenten zijn de reden geweest om tientallen stofjes te verbieden. Alcohol gaat echter altijd vrijuit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat het criterium zou zijn zou alcohol al lang verboden zijn.
Plastic! Zalige melk, deed 'm altijd in m'n cappuccinoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat plastic of glas? Ik ga geen glas meenemen in mijn rugtas op de motor.
En dit is geen Engeland
2L fles? die 2L plastic flessen ('jug') zie ik wel liggen, maar alleen halfvolle melk. Zie ze nooit met volle melk liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, maar eens even 2L volle melk aangeschaft. Dacht dat volle melk echt fucking ranzig was, maar dat valt mee. Moet 1,25 glazen drinken per uur, dat zit wel goed.
lidl? aldi?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
2L fles? die 2L plastic flessen ('jug') zie ik wel liggen, maar alleen halfvolle melk. Zie ze nooit met volle melk liggen.
Iemand een plek waar ik goedkoop 2L volle melkflessen kan halen? Of in ieder waar de goedkoopste volle melk per liter te koop is (ongeacht de verpakking)?
Ah oke, ja ik drink het nu gewoon 'puur'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Plastic! Zalige melk, deed 'm altijd in m'n cappuccino
Ik heb gewoon 2x 1L pak volle melk gekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
2L fles? die 2L plastic flessen ('jug') zie ik wel liggen, maar alleen halfvolle melk. Zie ze nooit met volle melk liggen.
Iemand een plek waar ik goedkoop 2L volle melkflessen kan halen?
Aldi's volle melkpakken zijn inderdaad wel goedkoop, maar de flessen zijn nóg goedkoper en die zijn er alleen in de halfvolle variant. Dus volle melk moet ook goedkoper kunnen.quote:
Rechtstreeks bij een boer... old fashion style.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aldi's volle melkpakken zijn inderdaad wel goedkoop, maar de flessen zijn nóg goedkoper en die zijn er alleen in de halfvolle variant. Dus volle melk moet ook goedkoper kunnen.
Ik denk dat dat vooral is omdat er niet genoeg research is gedaan naar die stofjes en dus niemand echt weet wat het doet op de lange termijn, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Incidenten zijn de reden geweest om tientallen stofjes te verbieden. Alcohol gaat echter altijd vrijuit.
Dat gebeurt massaal op het moment. Een vriend van me heeft een website waar hij ´legal highs´ verkoopt. Bijna alles wat nieuw binnenkomt wordt binnen een paar maanden verboden, zonder enig onderzoek of wat dan ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:02 schreef 16meter het volgende:
Ja, verbieden is wel het makkelijkst dan.
Precies. Lekkerste eraf ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rechtstreeks bij een boer... old fashion style.
Ga ik eens checken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De overheid heeft om de één of andere reden nooit naar dit argument geluisterd. En de tientallen andere argumenten. Verder dan 'drugs are bad mmkay' komen ze nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef 16meter het volgende:
Yep. Alles in de illegaliteit drukken, zodat de handel en productie verschuiven naar de straat en smerige ondergrondse laboratoria. Goed bezig.
FUCK IEDEREEN MAN, serieus, wat boeit jou iemand z'n mening.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef star_gazer het volgende:
Schijt aan, ik ga gewoon aan de ephedra
Dat andere mensen er meth van maken of niet juist doseren moet toch niet mijn probleem zijn. Ik wil gewoon hardnekkig vet verbranden.
Ei in de koelkast, later nog eens proberen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb soms van die dagen dat ik niet 3500 kcal clean naar binnen kan krijgen. Ben nu bijvoorbeeld 6 hardgekookte eieren aan het eten en die laatste krijg ik echt niet naar binnen zonder over mijn nek te gaan terwijl dit op andere dagen makkelijk lukt. Tips?
Rauwe melkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vraag het eens bij een sportschool met personal trainers hoe je PT kan worden of vraag het een PT zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer/bouw je een klantenkring op?
Lijkt me best een leuke bijbaan en de meeste PTs hebben bijna nergens verstand van dus zo moeilijk kan het niet zijn als je een beetje kan motiveren
gwn frikandelle ete want zit paardevlees in dus ook clenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef 16meter het volgende:
hoe krijg je zo sixpaCk ik wil ook geef me de schema
Bij F4F stellen ze echt de raarste eisen en ze zullen ook wel een groot deel van je salaris inhouden ivm bemiddeling.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag het eens bij een sportschool met personal trainers hoe je PT kan worden of vraag het een PT zelf.
Heb al mensen die op mij afkomen en mij vragen stellen, misschien volgende keer maar mijn diensten aanbieden als PTquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon esthetisch perfectie bereiken, dan komen de klanten vanzelf
Hoeft niet eens, als je je op dikke huisvrouwen richt voldoet het om gewoon ecto te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon esthetisch perfectie bereiken, dan komen de klanten vanzelf
Ga eerst maar is in de boeken duikenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer/bouw je een klantenkring op?
Lijkt me best een leuke bijbaan en de meeste PTs hebben bijna nergens verstand van dus zo moeilijk kan het niet zijn als je een beetje kan motiveren
Ik denk niet dat je sportschool zo blij is dat jij hun klanten gaat begeleiden tegen betaling.. Ga bij een sportschool werken, dan is er veel meer mogelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Bij F4F stellen ze echt de raarste eisen en ze zullen ook wel een groot deel van je salaris inhouden ivm bemiddeling.
[..]
Heb al mensen die op mij afkomen en mij vragen stellen, misschien volgende keer maar mijn diensten aanbieden als PT![]()
Als ik het ga doen dan ga ik het denk ik zwart doen en dan iets van 10-15 euro per uur vragen en dan een klantenkring verwerven door te netwerken.
Heb je een opleiding ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Bij F4F stellen ze echt de raarste eisen en ze zullen ook wel een groot deel van je salaris inhouden ivm bemiddeling.
[..]
Heb al mensen die op mij afkomen en mij vragen stellen, misschien volgende keer maar mijn diensten aanbieden als PT![]()
Als ik het ga doen dan ga ik het denk ik zwart doen en dan iets van 10-15 euro per uur vragen en dan een klantenkring verwerven door te netwerken.
Is kut man onderrug issues. Twee weken terug dikke pijn, kon niet meer bukken, nu is het weer helemaal weg.. heb wel het idee dat het net zo snel terug kan komen. Wat ik deed was even alle onderrug belastend oefeningen achterwege laten, was in dit geval voldoende.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuark man, net lekker getraind maar ik snap echt niet wat er met mijn onderrug is. Op mijn 14de heb ik wel zwaar werk verricht en dat was niet bepaald positief, maar het is echt een stekende pijn die ik krijg na de deadlift. Ik probeer al mijn abs volledig aan te spannen om die stress van de onderrug af te halen, maar nog voel ik het soms. Ik heb die pijn ook als ik 10 scheppen zand schep. Dit ook bij de orthopeed behandelen of niet?
Heb je geluk mee dan, ik heb het echt al jaren. Daarom zei ik ook, als ik 10 scheppen zand schep, voel ik m'n onderrug al.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is kut man onderrug issues. Twee weken terug dikke pijn, kon niet meer bukken, nu is het weer helemaal weg.. heb wel het idee dat het net zo snel terug kan komen. Wat ik deed was even alle onderrug belastend oefeningen achterwege laten, was in dit geval voldoende.
Geen eieren eten. Er zijn makkelijkere bronnen van eiwitten en eieren vullen als de tering. Als je juist kcal moet pakken (ivm vermijden) dan moet je geen eieren gaan bunkeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb soms van die dagen dat ik niet 3500 kcal clean naar binnen kan krijgen. Ben nu bijvoorbeeld 6 hardgekookte eieren aan het eten en die laatste krijg ik echt niet naar binnen zonder over mijn nek te gaan terwijl dit op andere dagen makkelijk lukt. Tips?
"Echte" beef jerky is arm aan carbs en vet en relatief hoog in eiwitten. Oftewel, zeer lean proteinz. Echte beef jerky is dan ook fucking duur, want voor 100gr heb je dacht ik zo'n 200gr rundvlees nodig, en het moet nog gedroogd worden en dit en dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag na school even langs de AH gedropt (AH) en wat spullen gehaald, daar zag ik ook ineens "Beef Jerky" liggen. Ik heb eens gelezen in dit topic dat het gezond is maar toen ik naar de voedingswaardes keek dacht ik echt wtf, 40g K en 19g suiker per 100g.
Ik heb nu ook eindelijk de echte natuurlijke pindakaas, de vloeibare in plaats van die ene die ik toen postte.
Tevens, FIFA12 tijdens m'n cardio sessie. Etha is sowieso jelly.
Zoals?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Geen eieren eten. Er zijn makkelijkere bronnen van eiwitten en eieren vullen als de tering. Als je juist kcal moet pakken (ivm vermijden) dan moet je geen eieren gaan bunkeren.
Que?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuark man, net lekker getraind maar ik snap echt niet wat er met mijn onderrug is. Op mijn 14de heb ik wel zwaar werk verricht en dat was niet bepaald positief, maar het is echt een stekende pijn die ik krijg na de deadlift. Ik probeer al mijn abs volledig aan te spannen om die stress van de onderrug af te halen, maar nog voel ik het soms. Ik heb die pijn ook als ik 10 scheppen zand schep. Dit ook bij de orthopeed behandelen of niet?
Vandaag na school even langs de AH gedropt (AH) en wat spullen gehaald, daar zag ik ook ineens "Beef Jerky" liggen. Ik heb eens gelezen in dit topic dat het gezond is maar toen ik naar de voedingswaardes keek dacht ik echt wtf, 40g K en 19g suiker per 100g.
Ik heb nu ook eindelijk de echte natuurlijke pindakaas, de vloeibare in plaats van die ene die ik toen postte.
Waar kan ik echte beef jerky krijgen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Geen eieren eten. Er zijn makkelijkere bronnen van eiwitten en eieren vullen als de tering. Als je juist kcal moet pakken (ivm vermijden) dan moet je geen eieren gaan bunkeren.
[..]
"Echte" beef jerky is arm aan carbs en vet en relatief hoog in eiwitten. Oftewel, zeer lean proteinz. Echte beef jerky is dan ook fucking duur, want voor 100gr heb je dacht ik zo'n 200gr rundvlees nodig, en het moet nog gedroogd worden en dit en dat.
Ik heb zo'n hometrainer fiets ding en die zet ik altijd voor mijn TV met een serie erop. Nu dacht ik er aan om een paar potjes FIFA op mijn PS3 te doen tijdens het fietsen.quote:
Oh ja, was vergeten dat je een homegym had. Zwaar relaxed man!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar kan ik echte beef jerky krijgen dan?
[..]
Ik heb zo'n hometrainer fiets ding en die zet ik altijd voor mijn TV met een serie erop. Nu dacht ik er aan om een paar potjes FIFA op mijn PS3 te doen tijdens het fietsen.
Welk merk heb je gevonden bij AH?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen AH, natuurwinkel. Een andere dan waar ik de eerste pindakaas had gehaald. Er zat blijkbaar nog een natuurwinkel in de stad, maar dat wist ik niet. Die natuurwinkel heeft alles, maar dan ook echt alles, zelfs een eigen bakkerij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welk merk heb je gevonden bij AH?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een linkje als je natuurwinkels bij jezelf in de buurt wilt opzoeken: http://www.natuurwinkels.nl/If not now, then when.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen AH, natuurwinkel. Een andere dan waar ik de eerste pindakaas had gehaald. Er zat blijkbaar nog een natuurwinkel in de stad, maar dat wist ik niet. Die natuurwinkel heeft alles, maar dan ook echt alles, zelfs een eigen bakkerij.
Ze hadden verschillende, maar het was deze:Handige link, er zijn een aantal winkels in de buurt. Ik zal eens opzoek gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een linkje als je natuurwinkels bij jezelf in de buurt wilt opzoeken: http://www.natuurwinkels.nl/we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Tja, landurige rugpijn kan idd een geknepen tussenwervelschijf zijn ja...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Iemand hier van fok wees me erop dat ik misschien wel een hernia hebASAP naar de huisarts.
Ik kon trouwens 3 gewone chinups, en afgemaakt met 'walk-the-planks'
Morgen dus gelijk de huisarts bellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, landurige rugpijn kan idd een geknepen tussenwervelschijf zijn ja...
Lijkt me verstandig bij langdurige rugpijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen dus gelijk de huisarts bellen.
Maandje of 2 ofzo? Door oefeningen en meer beweging is het wel minder geworden, maarja. Toch maar even de huisarts bellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig bij langdurige rugpijn.
Overigens, terzijde, leuk en wel allemaal dat deadliften, maar als er iets fouts gaat, ben je ook goed de sjaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |