abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116156005
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef 16meter het volgende:
hoe krijg je zo sixpaCk ik wil ook geef me de schema
gwn frikandelle ete want zit paardevlees in dus ook clen
If not now, then when.
pi_116156248
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Vraag het eens bij een sportschool met personal trainers hoe je PT kan worden of vraag het een PT zelf.
Bij F4F stellen ze echt de raarste eisen en ze zullen ook wel een groot deel van je salaris inhouden ivm bemiddeling.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon esthetisch perfectie bereiken, dan komen de klanten vanzelf ^O^
Heb al mensen die op mij afkomen en mij vragen stellen, misschien volgende keer maar mijn diensten aanbieden als PT :P

Als ik het ga doen dan ga ik het denk ik zwart doen en dan iets van 10-15 euro per uur vragen en dan een klantenkring verwerven door te netwerken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:01:13 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116156479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon esthetisch perfectie bereiken, dan komen de klanten vanzelf ^O^
Hoeft niet eens, als je je op dikke huisvrouwen richt voldoet het om gewoon ecto te zijn.
This isn't even my final form.
pi_116156615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe word je eigelijk personal trainer/bouw je een klantenkring op?

Lijkt me best een leuke bijbaan en de meeste PTs hebben bijna nergens verstand van dus zo moeilijk kan het niet zijn als je een beetje kan motiveren
Ga eerst maar is in de boeken duiken
pi_116156682
Fuark man, net lekker getraind maar ik snap echt niet wat er met mijn onderrug is. Op mijn 14de heb ik wel zwaar werk verricht en dat was niet bepaald positief, maar het is echt een stekende pijn die ik krijg na de deadlift. Ik probeer al mijn abs volledig aan te spannen om die stress van de onderrug af te halen, maar nog voel ik het soms. Ik heb die pijn ook als ik 10 scheppen zand schep. Dit ook bij de orthopeed behandelen of niet?

Vandaag na school even langs de AH gedropt (AH O+ ) en wat spullen gehaald, daar zag ik ook ineens "Beef Jerky" liggen. Ik heb eens gelezen in dit topic dat het gezond is maar toen ik naar de voedingswaardes keek dacht ik echt wtf, 40g K en 19g suiker per 100g. :? Ik heb nu ook eindelijk de echte natuurlijke pindakaas, de vloeibare in plaats van die ene die ik toen postte. :P

Tevens, FIFA12 tijdens m'n cardio sessie. Etha is sowieso jelly. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 29-08-2012 18:37:49 ]
If not now, then when.
pi_116156726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Bij F4F stellen ze echt de raarste eisen en ze zullen ook wel een groot deel van je salaris inhouden ivm bemiddeling.

[..]

Heb al mensen die op mij afkomen en mij vragen stellen, misschien volgende keer maar mijn diensten aanbieden als PT :P

Als ik het ga doen dan ga ik het denk ik zwart doen en dan iets van 10-15 euro per uur vragen en dan een klantenkring verwerven door te netwerken.
Ik denk niet dat je sportschool zo blij is dat jij hun klanten gaat begeleiden tegen betaling.. Ga bij een sportschool werken, dan is er veel meer mogelijk.

Als PTer kan je veel meer vragen, maar je moet inderdaad aan klanten komen. Kom dus met iets wat niet iedereen heeft. Het papiertje is zo gehaald, maar dan de klanten nog..
pi_116156830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

[..]

Heb je een opleiding ?

Bij mijn gym kan je ook PT sessies boeken. Alleen zijn de gasten die PT aanbieden zelf niet indrukwekkend qua fysiek, dus denk ik dat veel mannen dan al snel afhaken.

Ik zou zelf een website starten, vriend vragen om harde SEO te fixen, acquire shredded aesthetics > pic op website en dan pronken met allerlei certificaten = win.
pi_116157447
Ik flex ook wel eens sneaky in de gym maar vandaag deed een guy z'n broek naar beneden om z'n quads te flexen terwijl hij een upper body work out deed, the fuck?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_116157642
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuark man, net lekker getraind maar ik snap echt niet wat er met mijn onderrug is. Op mijn 14de heb ik wel zwaar werk verricht en dat was niet bepaald positief, maar het is echt een stekende pijn die ik krijg na de deadlift. Ik probeer al mijn abs volledig aan te spannen om die stress van de onderrug af te halen, maar nog voel ik het soms. Ik heb die pijn ook als ik 10 scheppen zand schep. Dit ook bij de orthopeed behandelen of niet?
Is kut man onderrug issues. Twee weken terug dikke pijn, kon niet meer bukken, nu is het weer helemaal weg.. heb wel het idee dat het net zo snel terug kan komen. Wat ik deed was even alle onderrug belastend oefeningen achterwege laten, was in dit geval voldoende.
pi_116157756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef 16meter het volgende:

[..]

Is kut man onderrug issues. Twee weken terug dikke pijn, kon niet meer bukken, nu is het weer helemaal weg.. heb wel het idee dat het net zo snel terug kan komen. Wat ik deed was even alle onderrug belastend oefeningen achterwege laten, was in dit geval voldoende.
Heb je geluk mee dan, ik heb het echt al jaren. Daarom zei ik ook, als ik 10 scheppen zand schep, voel ik m'n onderrug al. ;(
If not now, then when.
pi_116157774
Tevens die AH maaltijdsalades. _O_ Biefstuk reepjes of zalm. _O_ Een portie eiwitten, carbs en vetten voor precies na de training. _O_
If not now, then when.
pi_116157959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb soms van die dagen dat ik niet 3500 kcal clean naar binnen kan krijgen. Ben nu bijvoorbeeld 6 hardgekookte eieren aan het eten en die laatste krijg ik echt niet naar binnen zonder over mijn nek te gaan terwijl dit op andere dagen makkelijk lukt. Tips?
Geen eieren eten. Er zijn makkelijkere bronnen van eiwitten en eieren vullen als de tering. Als je juist kcal moet pakken (ivm vermijden) dan moet je geen eieren gaan bunkeren.

quote:
Vandaag na school even langs de AH gedropt (AH O+ ) en wat spullen gehaald, daar zag ik ook ineens "Beef Jerky" liggen. Ik heb eens gelezen in dit topic dat het gezond is maar toen ik naar de voedingswaardes keek dacht ik echt wtf, 40g K en 19g suiker per 100g. :? Ik heb nu ook eindelijk de echte natuurlijke pindakaas, de vloeibare in plaats van die ene die ik toen postte. :P

"Echte" beef jerky is arm aan carbs en vet en relatief hoog in eiwitten. Oftewel, zeer lean proteinz. Echte beef jerky is dan ook fucking duur, want voor 100gr heb je dacht ik zo'n 200gr rundvlees nodig, en het moet nog gedroogd worden en dit en dat. :')
Of toch du vader?
pi_116158240
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Geen eieren eten. Er zijn makkelijkere bronnen van eiwitten en eieren vullen als de tering. Als je juist kcal moet pakken (ivm vermijden) dan moet je geen eieren gaan bunkeren.

Zoals? :P

Ik at eerst kipfilet en dat vulde nog meer
pi_116158244
quote:

Que?
pi_116158695
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

[..]

"Echte" beef jerky is arm aan carbs en vet en relatief hoog in eiwitten. Oftewel, zeer lean proteinz. Echte beef jerky is dan ook fucking duur, want voor 100gr heb je dacht ik zo'n 200gr rundvlees nodig, en het moet nog gedroogd worden en dit en dat. :')
Waar kan ik echte beef jerky krijgen dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Que?
Ik heb zo'n hometrainer fiets ding en die zet ik altijd voor mijn TV met een serie erop. Nu dacht ik er aan om een paar potjes FIFA op mijn PS3 te doen tijdens het fietsen. :D
If not now, then when.
pi_116159244
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waar kan ik echte beef jerky krijgen dan?

[..]

Ik heb zo'n hometrainer fiets ding en die zet ik altijd voor mijn TV met een serie erop. Nu dacht ik er aan om een paar potjes FIFA op mijn PS3 te doen tijdens het fietsen. :D
Oh ja, was vergeten dat je een homegym had. Zwaar relaxed man!
pi_116160388
Beef jerky is toch veelste zout? :P
BEASTMODE
pi_116160819
quote:

Welk merk heb je gevonden bij AH? :)
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_116161125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef McNulty het volgende:

[..]

Welk merk heb je gevonden bij AH? :)
Geen AH, natuurwinkel. Een andere dan waar ik de eerste pindakaas had gehaald. Er zat blijkbaar nog een natuurwinkel in de stad, maar dat wist ik niet. Die natuurwinkel heeft alles, maar dan ook echt alles, zelfs een eigen bakkerij. _O_

Ze hadden verschillende, maar het was deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een linkje als je natuurwinkels bij jezelf in de buurt wilt opzoeken: http://www.natuurwinkels.nl/
If not now, then when.
pi_116161730
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Geen AH, natuurwinkel. Een andere dan waar ik de eerste pindakaas had gehaald. Er zat blijkbaar nog een natuurwinkel in de stad, maar dat wist ik niet. Die natuurwinkel heeft alles, maar dan ook echt alles, zelfs een eigen bakkerij. _O_

Ze hadden verschillende, maar het was deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een linkje als je natuurwinkels bij jezelf in de buurt wilt opzoeken: http://www.natuurwinkels.nl/
Handige link, er zijn een aantal winkels in de buurt. Ik zal eens opzoek gaan.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_116162752
:{
Iemand hier van fok wees me erop dat ik misschien wel een hernia heb :{ ASAP naar de huisarts.

Ik kon trouwens 3 gewone chinups, en afgemaakt met 'walk-the-planks' :9
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:51:32 #297
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116165264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
:{
Iemand hier van fok wees me erop dat ik misschien wel een hernia heb :{ ASAP naar de huisarts.

Ik kon trouwens 3 gewone chinups, en afgemaakt met 'walk-the-planks' :9
Tja, landurige rugpijn kan idd een geknepen tussenwervelschijf zijn ja...
Confidence through competence
pi_116165559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tja, landurige rugpijn kan idd een geknepen tussenwervelschijf zijn ja...
Morgen dus gelijk de huisarts bellen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:59:14 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116165637
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Morgen dus gelijk de huisarts bellen.
Lijkt me verstandig bij langdurige rugpijn.

Overigens, terzijde, leuk en wel allemaal dat deadliften, maar als er iets fouts gaat, ben je ook goed de sjaak.
Confidence through competence
pi_116165700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig bij langdurige rugpijn.

Overigens, terzijde, leuk en wel allemaal dat deadliften, maar als er iets fouts gaat, ben je ook goed de sjaak.
Maandje of 2 ofzo? Door oefeningen en meer beweging is het wel minder geworden, maarja. Toch maar even de huisarts bellen.

Maar even een ander schema maken denk ik, want squats zijn dan ook niet echt handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')