Mijn slagroom is altijd geelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:50 schreef Physics het volgende:
[..]
Hij is geel door het hoge percentage beta-caroteen, niet door het vet. "Vet" is namelijk "wit".
Geen last van, en mijn armen gaan ook niet naar binnen als ik een curl zonder BB doe. Maar waarom probeer je dan niet een EZ bar? Hoewel dumbells ook prima zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:34 schreef star_gazer het volgende:
Meer mensen die bij BB curls pijn krijgen in buitenste pees van hun onderarm (pinkzijde)? Volgens mij heet dat ding flexor carpis ulnaris en volgens mij komt het omdat je bij een BB curl je ellebogen niet op een natuurlijke wijze kan laten buigen. Doe maar eens een biceps curl zonder gewicht, je arm klapt zegmaar een beetje naar binnen naar je chest toe. Bij een BB curl blokkeer je deze binnenwaartse beweging wat volgens mij veel stress op de buitenzijde van je onderarmen zet.
Toch maar eens overstappen op de dumbbell
Volgens mij haal je dan de druk, of pull, weg van de buitenkant van je arm.quote:
Het zet wel goed massa aan in je arm.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:17 schreef Zith het volgende:
Met de Ez-Bar train je vooral de Brachialis (de grote spier aan die kant van je arm) omdat je biceps pas echt in actie komen als je je handpalm helemaal naar boven draait.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Hoofdtaak biceps: Daaien hand.
• Hoofdtaak Brachialis: Buigen arm.
• Biceps helpt mee met buigen arm als hand naar binnengedraait is (supinatie).
Met de hoek van de Ez-bar (handen iets naar binnen) komen je biceps dus minder in actie.
Je hebt meer aan een sterke brachialis dan een sterke biceps, en het is een grote spier, dus het is een prima oefening jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zet wel goed massa aan in je arm.![]()
Maar als een rechte bar niet lukt zijn dumbells de betere optie uiteraard.
Heb ik ook last van, en is best wel focking irritant ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:34 schreef star_gazer het volgende:
Meer mensen die bij BB curls pijn krijgen in buitenste pees van hun onderarm (pinkzijde)? Volgens mij heet dat ding flexor carpis ulnaris en volgens mij komt het omdat je bij een BB curl je ellebogen niet op een natuurlijke wijze kan laten buigen. Doe maar eens een biceps curl zonder gewicht, je arm klapt zegmaar een beetje naar binnen naar je chest toe. Bij een BB curl blokkeer je deze binnenwaartse beweging wat volgens mij veel stress op de buitenzijde van je onderarmen zet.
Toch maar eens overstappen op de dumbbell
idemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, en is best wel focking irritant ook.
Incidenten zijn de reden geweest om tientallen stofjes te verbieden. Alcohol gaat echter altijd vrijuit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat het criterium zou zijn zou alcohol al lang verboden zijn.
Plastic! Zalige melk, deed 'm altijd in m'n cappuccinoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat plastic of glas? Ik ga geen glas meenemen in mijn rugtas op de motor.
En dit is geen Engeland
2L fles? die 2L plastic flessen ('jug') zie ik wel liggen, maar alleen halfvolle melk. Zie ze nooit met volle melk liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, maar eens even 2L volle melk aangeschaft. Dacht dat volle melk echt fucking ranzig was, maar dat valt mee. Moet 1,25 glazen drinken per uur, dat zit wel goed.
lidl? aldi?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
2L fles? die 2L plastic flessen ('jug') zie ik wel liggen, maar alleen halfvolle melk. Zie ze nooit met volle melk liggen.
Iemand een plek waar ik goedkoop 2L volle melkflessen kan halen? Of in ieder waar de goedkoopste volle melk per liter te koop is (ongeacht de verpakking)?
Ah oke, ja ik drink het nu gewoon 'puur'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Plastic! Zalige melk, deed 'm altijd in m'n cappuccino
Ik heb gewoon 2x 1L pak volle melk gekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
2L fles? die 2L plastic flessen ('jug') zie ik wel liggen, maar alleen halfvolle melk. Zie ze nooit met volle melk liggen.
Iemand een plek waar ik goedkoop 2L volle melkflessen kan halen?
Aldi's volle melkpakken zijn inderdaad wel goedkoop, maar de flessen zijn nóg goedkoper en die zijn er alleen in de halfvolle variant. Dus volle melk moet ook goedkoper kunnen.quote:
Rechtstreeks bij een boer... old fashion style.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aldi's volle melkpakken zijn inderdaad wel goedkoop, maar de flessen zijn nóg goedkoper en die zijn er alleen in de halfvolle variant. Dus volle melk moet ook goedkoper kunnen.
Ik denk dat dat vooral is omdat er niet genoeg research is gedaan naar die stofjes en dus niemand echt weet wat het doet op de lange termijn, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Incidenten zijn de reden geweest om tientallen stofjes te verbieden. Alcohol gaat echter altijd vrijuit.
Dat gebeurt massaal op het moment. Een vriend van me heeft een website waar hij ´legal highs´ verkoopt. Bijna alles wat nieuw binnenkomt wordt binnen een paar maanden verboden, zonder enig onderzoek of wat dan ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:02 schreef 16meter het volgende:
Ja, verbieden is wel het makkelijkst dan.
Precies. Lekkerste eraf ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rechtstreeks bij een boer... old fashion style.
Ga ik eens checken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rechtstreeks bij een boer... old fashion style.
De overheid heeft om de één of andere reden nooit naar dit argument geluisterd. En de tientallen andere argumenten. Verder dan 'drugs are bad mmkay' komen ze nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef 16meter het volgende:
Yep. Alles in de illegaliteit drukken, zodat de handel en productie verschuiven naar de straat en smerige ondergrondse laboratoria. Goed bezig.
FUCK IEDEREEN MAN, serieus, wat boeit jou iemand z'n mening.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef star_gazer het volgende:
Schijt aan, ik ga gewoon aan de ephedra
Dat andere mensen er meth van maken of niet juist doseren moet toch niet mijn probleem zijn. Ik wil gewoon hardnekkig vet verbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |