Mwa, Toivonen kan dat denk ik niet veel beter dan Wijnaldum.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toivonen kan nog wel een leuk steekballetje geven en weet altijd de vrije plek achter de spits te vinden. Dat dribbelen en acties is leuk maar dat is niet het spel wat PSV normaliter speelt, vooral niet met de punt naar achter zoals Advocaat het wil wanneer Toivonen vertrekt.
Aan de andere kant hebben we Wijnaldum niet in de basis gezet en 15 wedstrijden 90 minuten laten maken. Net zoals dat je niet kunt concluderen dat Matavz een miskoop is, maar op dit moment loopt het met Lens super lekker en is Matavz slechts een hele dure intikker gebleken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar als Toivonen weg gaat dit seizoen of het volgende seizoen, wie moet hem dan opvolgen? Wijnaldum is er niet geschikt voor, vandaar dat ik wel noodzaak zie om te investeren in een nieuwe "nummer 10". Zoveel zijn er niet beschikbaar en al helemaal niet voor die prijs.
Je kunt niet anders dan constateren dat er blind is ingekocht vorig seizoen, Wijnaldum en Matavz passen totaal niet in het huidige spel. Met de verkoop van Matavz had zowel Henriksen als een nieuwe verdediger gehaald kunnen worden. Gemiste kans.
Hij liep niet lekker vorig jaar, maar dit seizoen gaat hij prima tot nu toequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we Wijnaldum niet in de basis gezet en 15 wedstrijden 90 minuten laten maken. Net zoals dat je niet kunt concluderen dat Matavz een miskoop is, maar op dit moment loopt het met Lens super lekker en is Matavz slechts een hele dure intikker gebleken.
Het is ook echt helemaal geen slechte voetballer, maar hij is op dit moment in dit systeem niet de juiste man. Dat is vooralsnog Lens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij liep niet lekker vorig jaar, maar dit seizoen gaat hij prima tot nu toeBij Groningen moest hij ook een tijd wennen aan de club, wie weet komt het nog goed
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 27-08-2012 om 20:16:27Veel scouts hier op de tribune voor #Locadia. #Brands laat hem niet gaan. Kans 99% dat Locadia per 1-9 definitief naar #PSV-1 gaat. reageer retweet
Misschien donderdag...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
Locadio heeft vandaag weer 2x gescoord. Van de drie wedstrijden die hij bij Jong PSV gespeeld heeft , heeft hij al 6 doelpunten. Wanneer krijgt hij eindelijk een kans?
mwa, PSV ziet er toch goed uit zo. ik vind de odd voor een X2 op 2,50 toch wel normaal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV is bij de bookmakers torenhoog favoriet tegen AZ. Zelf ben ik er helemaal niet zo zeker van![]()
Dikke kans dat als Locadia speelt, hij nog scoort ook.. Ideale wedstrijd om mensen een kans te geven en aan het zelfvertrouwen van die gasten te werken.quote:
Jep, sowieso die wedstrijd wat mensen de kans gevenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dikke kans dat als Locadia speelt, hij nog scoort ook.. Ideale wedstrijd om mensen een kans te geven en aan het zelfvertrouwen van die gasten te werken.
Jammer, was mooi geweest als ie een jaar volledig kon spelen om ervaring op te doen in plaats van bij Jong PSV ballen.quote:
Donequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef aight1 het volgende:
Topscorers in OP zijn nog niet bijgewerkt
lekker veel bij het eerste meetrainen, daar leert hij ook enorm van. En dan wat speelminuten maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jammer, was mooi geweest als ie een jaar volledig kon spelen om ervaring op te doen in plaats van bij Jong PSV ballen.
Weetniet. Denk dat zo'n jongen evenveel (zo niet meer) heeft aan invalbeurten en het meetrainen bij PSV-1 dan aan een verhuurperiode bij een laagvlieger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jammer, was mooi geweest als ie een jaar volledig kon spelen om ervaring op te doen in plaats van bij Jong PSV ballen.
Dat is juist mooi, gewoon veel op AZ inzetten.. Heb je tenminste wat, 3 punten of wat geldquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV is bij de bookmakers torenhoog favoriet tegen AZ. Zelf ben ik er helemaal niet zo zeker van![]()
Of allebei niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is juist mooi, gewoon veel op AZ inzetten.. Heb je tenminste wat, 3 punten of wat geld
En dan een gelijkspel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is juist mooi, gewoon veel op AZ inzetten.. Heb je tenminste wat, 3 punten of wat geld
Jij niet? Maher, Beerens, Martens, Altidore..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
Zijn jullie echt zo onder de indruk van AZ ja?
Klopt, groot voordeel is AZ - Anzhiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Prima teampje hoor. Maar thuis moet er natuurlijk gewoon gewonnen worden.
neuh, Locadia is natuurlijk nog lang niet klaar voor de basisquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Locadia blijft zeker, dus de kans dat Matavz weggaat is groter geworden?
Voetbalzone maar okéquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, Locadia is natuurlijk nog lang niet klaar voor de basis
quote:PSV houdt mogelijk toch rekening met het vertrek van Tim Matavz, gezien de starre houding met betrekking tot Locadia. De aanvaller uit Slovenië geniet interesse van Benfica, maar PSV verleent vooralsnog geen medewerking. Volgens Brands kan PSV over een jaar het dubbele vragen als Matavz een goed seizoen draait. Met een hoger bod kan wellicht een doorbraak worden geforceerd.
Ik las het idd op Voetbalzonequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben Lensie voor in de spits hequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja en die krijgt zn standaard dip nog wel. Voor de spits heb je eigenlijk sowieso twee volwaardige spitsen nodig. Anders ben je veel te kwetsbaar. En Lens is nou ook niet bepaald een doelpuntenmachine.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
We hebben Lensie voor in de spits he
Ajax heeft al 2 jaar geen doelpunten machine.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja en die krijgt zn standaard dip nog wel. Voor de spits heb je eigenlijk sowieso twee volwaardige spitsen nodig. Anders ben je veel te kwetsbaar. En Lens is nou ook niet bepaald een doelpuntenmachine.
Bij een bod boven de 8M gewoon wegdoen. Ga je er nooit meer voor vangen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Als Brands echt rond de 10 miljoen vangt voor Matavz is dat trouwens een knap staaltje
Die zat bij het tweedequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft al 2 jaar geen doelpunten machine.
En wat haal je ervoor terug?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij een bod boven de 8M gewoon wegdoen. Ga je er nooit meer voor vangen.
Vennegoor.quote:
Ja maar bedoel als een Lens de rest zo goed laat voetballen dan maakt het verder niet uit dat hij er maar 10-15 inschiet.quote:
Die is nog maar een maand of 6 eruit met een zware blessurequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Niks terug, gewoon Locadia als 2e spits.
Iedereen constant maar zeiken dat er meer jeugd door moet stromen, dan staat er een goede klaar die gewoon 2e spits moet zijn dit seizoen voor zijn ontwikkeling en dan nog moet er een vervanger voor onze reservespits gehaald worden.
Als Toiboy nog verkocht wordt zie ik dat wel gebeuren. Mertens op 10 en Depay op 11.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik snap niet dat ze gewoon die Depay niet in de basis zetten
Waarom eigen jeugd opstellen als je ook 6 miljoen kunt uitgeven aan een speler die net zo goed is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Deze man.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom eigen jeugd opstellen als je ook 6 miljoen kunt uitgeven aan een speler die net zo goed is?
Wat klopt er nou over die Toivonen dan? Kon hij nou naar Rusland of heeft er gewoon helemaal niemand zich gemeld?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Toiboy nog verkocht wordt zie ik dat wel gebeuren. Mertens op 10 en Depay op 11.
Van wat ik heb begrepen hebben 3 clubs serieus geïnformeerd. Een Engelse en twee Russische clubs. Daar had hij blijkbaar niet zoveel zin in. Met een Russische club schijnt hij wel in gesprek te zijn geweest, maar dat is stuk gelopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat klopt er nou over die Toivonen dan? Kon hij nou naar Rusland of heeft er gewoon helemaal niemand zich gemeld?
Dat laatste is denk ik gekomen door Dickquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen hebben 3 clubs serieus geïnformeerd. Een Engelse en twee Russische clubs. Daar had hij blijkbaar niet zoveel zin in. Met een Russische club schijnt hij wel in gesprek te zijn geweest, maar dat is stuk gelopen.
Rubin Kazan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen hebben 3 clubs serieus geïnformeerd. Een Engelse en twee Russische clubs. Daar had hij blijkbaar niet zoveel zin in. Met een Russische club schijnt hij wel in gesprek te zijn geweest, maar dat is stuk gelopen.
Depay zal nog wel een keer geruild worden voor Maher met flink wat extra miljoenen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom eigen jeugd opstellen als je ook 6 miljoen kunt uitgeven aan een speler die net zo goed is?
quote:PSV wil Jürgen Locadia deze zomer niet meer verhuren, maar de jonge spits dringt echter aan op verhuur. "Vorig seizoen maakte ik 23 doelpunten bij Jong PSV, nu al zes. Ik ben toe aan een volgende stap", claimt de achttienjarige aanvaller, die maandag twee keer tegen Roda JC (4-0) scoorde, in het Algemeen Dagblad.
"Dick Advocaat heeft aangegeven dat eerst duidelijk moet worden wat er met Tim Matavz gebeurt", verzekert Locadia. Matavz geniet belangstelling van Benfica, maar PSV sloeg twee biedingen af. Het is onduidelijk of PSV ook een derde keer nee zal zeggen, ook al zei tecnisch manager Marcel Brands onlangs dat Matavz over een jaar het dubbele waard kan zijn bij een goed seizoen.
Meerdere Eredivisie-clubs willen Locadia, die nog tot medio 2015 onder contract staat, huren, Onder meer NEC en RKC Waalwijk hebben serieuze belangstelling voor Locadia.
Dat zou me een slechte ruil zijn zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Depay zal nog wel een keer geruild worden voor Maher met flink wat extra miljoenen.
Eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat zou me een slechte ruil zijn zeg
Zo'n constructie hebben ze toch ook ooit bedacht voor Marcellis-Lens?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Eens.
Ook 2 verschillende spelers.
Mag toch hopen van niet. Depay is het grootste talent van Nederland op die positie. Maher is een leuke speler maar ik schat Depay hoger in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Depay zal nog wel een keer geruild worden voor Maher met flink wat extra miljoenen.
Tja want Mertens heeft het zo slecht gedaan vorig jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Depay kan toch prima in de spitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja want Mertens heeft het zo slecht gedaan vorig jaar.
Depay is toch geen spits man. Is een echte buitenspeler.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Depay kan toch prima in de spits
Scoort meer dan Lens volgens mij
okequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Depay is toch geen spits man. Is een echte buitenspeler.
En Depay op links en Mertens op 10 (zoals iemand hier voorstelde) heeft ook geen nut. Dan kan je de doelpunten en assists van Driesje ook vergeten.
Weedjurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Ooijer had het gezellig in het PSV stadion gisteren
Dat was ik. En ik ga die discussie graag met je aan. Wanneer Toivonen verkocht wordt en er wordt niemand terug gehaald is dat namelijk het enige alternatief mogelijk. Ik denk dat Depay voor wat betreft rendement niet onder doet voor Mertens. En denk dat een Mertens op 10 ook vaak in scoringspositie komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En Depay op links en Mertens op 10 (zoals iemand hier voorstelde) heeft ook geen nut. Dan kan je de doelpunten en assists van Driesje ook vergeten.
Ik vind niet dat je Wijnaldum mag uitvlakken voor de 10, ook al zie jij het niet gebeuren, Advocaat zal Wijnaldum daar eerder neer zetten dan Mertensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was ik. En ik ga die discussie graag met je aan. Wanneer Toivonen verkocht wordt en er wordt niemand terug gehaald is dat namelijk het enige alternatief mogelijk. Ik denk dat Depay voor wat betreft rendement niet onder doet voor Mertens. En denk dat een Mertens op 10 ook vaak in scoringspositie komt.
Wijnaldum dan? Die heeft geen functie meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was ik. En ik ga die discussie graag met je aan. Wanneer Toivonen verkocht wordt en er wordt niemand terug gehaald is dat namelijk het enige alternatief mogelijk. Ik denk dat Depay voor wat betreft rendement niet onder doet voor Mertens. En denk dat een Mertens op 10 ook vaak in scoringspositie komt.
*wijnaldemquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wijnaldum dan? Die heeft geen functie meer?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je Wijnaldum mag uitvlakken voor de 10, ook al zie jij het niet gebeuren, Advocaat zal Wijnaldum daar eerder neer zetten dan Mertens
Ik vind Wijnaldum geen 10 inderdaad. Ik vind dat hij een rechtermiddenvelder is. Kan die lekker draven. Dat kan die namelijk best goed. Maar hij loopt zich heel regelmatig vast of voert zijn actie te ver door. Scorend vermogen is niet heel hoog. Nee, ik ben nog niet om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wijnaldum dan? Die heeft geen functie meer?
Ik hoop dat je je mening nog wil bijstellen dit seizoenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Wijnaldum geen 10 inderdaad. Ik vind dat hij een rechtermiddenvelder is. Kan die lekker draven. Dat kan die namelijk best goed. Maar hij loopt zich heel regelmatig vast of voert zijn actie te ver door. Scorend vermogen is niet heel hoog. Nee, ik ben nog niet om.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
Mogen Wijnalbum en Matavz niet al gewoon miskopen worden genoemd?
Discussies altijd primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoep loeihard met je mee. Dan ben ik de eerste die mijn ongelijk toegeeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je mening nog wil bijstellen dit seizoenVorig seizoen was hij scorend niet erg goed, maar de wedstrijden tot nu toe scoort hij erg veel.
Hij heeft het vorig jaar niet gebracht inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoep loeihard met je mee. Dan ben ik de eerste die mijn ongelijk toegeeft.
Maar je kunt niet ontkennen dat hij het tot nu toe niet gebracht heeft.
Om ben ik ook nog niet, ik zou hem echter ook nog niet willen afschrijven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Wijnaldum geen 10 inderdaad. Ik vind dat hij een rechtermiddenvelder is. Kan die lekker draven. Dat kan die namelijk best goed. Maar hij loopt zich heel regelmatig vast of voert zijn actie te ver door. Scorend vermogen is niet heel hoog. Nee, ik ben nog niet om.
Ik ben het best met je eens hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Discussies altijd prima
Qua rendement voor Depay is natuurlijk afwachten. Tuurlijk heeft hij in de wedstrijden (geen oefenwedstrijden) die hij inviel gescoord en assists gegeven. Maar ja meestal waren die wedstrijden al gespeeld of waren het de laatste 5 min (waar de tegenstanders dus alles of niets speelde).
Er is geen enkele garantie dat als depay vanaf het begin speelt dat hij dan ook het rendement heeft van Mertens. 21 doelpunten en 14 assist (vorig jaar) is niet niks natuurlijk.
Daarnaast moet je niet willen dat Depay een heel seizoen gaat spelen. Die krijgt zeker weten een flinke terugslag en zoveel wedstrijden gaat hij echt niet trekken.
Laat hem maar lekker invalbeurten maken (wel langer dan nu) en geef hem basisplaatsen in de beker en europaleague. Komt hij genoeg aan spelen toe, en als Mertens weer hetzelfde rendement heeft gaat hij echt wel weg volgend jaar. En hebben we de opvolger in huis.
Als Toivonen weg zou gaan dan zet dickie Wijnaldum daar neer (of we het er mee eens zijn of niet). Mertens daar "ff" uitproberen. Want dat is het gewoon, is niet verstandig. Maar dat is mijn mening
Hij had zelf ook al aangegeven niet meer op een transfer te rekenen, dus het zou best kunnen. In voetballand weet je het helaas nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
Zie dat Toiboy vandaag verhuisd is binnen Nederland, die gaat dus niet meer weg?
Aardige pot ja, maar wel zeer matig niveau. Al zijn die hotseknots wedstrijden vaak leuker om te kijken. Daarom is de Nederlandse competitie ook wel aardig om te kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef Symbiose het volgende:
Mocht iemand zich vervelen.. De wedstrijd van Anderlecht is verrassend leuk
Dat zegt eigenlijk niets. Alle PSV'ers wonen in panden van de club, dus mocht er overmorgen nog een club een acceptabel bod doen dan gaat hij dat niet weigeren vanwege een verhuizing.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
Zie dat Toiboy vandaag verhuisd is binnen Nederland, die gaat dus niet meer weg?
van wie is de grond onder de panden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk niets. Alle PSV'ers wonen in panden van de club, dus mocht er overmorgen nog een club een acceptabel bod doen dan gaat hij dat niet weigeren vanwege een verhuizing.
Jij moet de leukste zijn thuis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
van wie is de grond onder de panden?
Goeie tip, bedankt. Met die opbrengsten kunnen we onze verdediging lastminute misschien nog verbouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Van mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goeie tip, bedankt. Met die opbrengsten kunnen we onze verdediging lastminute misschien nog verbouwen.
* Stuurt email naar ome Tiny.
Allemaal ja? Je zou denken dat een Van Bommel wel een eigen huis zal hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk niets. Alle PSV'ers wonen in panden van de club, dus mocht er overmorgen nog een club een acceptabel bod doen dan gaat hij dat niet weigeren vanwege een verhuizing.
Als ze daarvoor kiezen mag dat vast en zeker, maar een Toivonen of een Marcelo gaat zich niet wagen aan een hypotheek en ik denk dat een huurhuis niet Eredivisie-topclub waardig is voor de spelersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Allemaal ja? Je zou denken dat een Van Bommel wel een eigen huis zal hebben.
Wat is er met Pieters dan?quote:
Klopt jaquote:
De medische staf kan/wil daar nog niks over zeggen. De breuk in zijn voet is wel genezen, maar hij moet nu nog wat revalideren enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt ja
maar voor hoelang nog
Duidelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
De medische staf kan/wil daar nog niks over zeggen. De breuk in zijn voet is wel genezen, maar hij moet nu nog wat revalideren enzo.
Van Bommel is een kast van een huis aan het bouwen in Meerssen. Naast schoonpapa.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Allemaal ja? Je zou denken dat een Van Bommel wel een eigen huis zal hebben.
Eerst de reden afwachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Locadia is blijkbaar niet in selectie voor Zeta thuis. Rare beslissing dit.
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Dus Matavz blijft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..
Dit zijn wel erg overhaaste conclusies hèquote:
En Hendriksen is nu officieel naar AZ.twitter:Locadia7 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 12:33:00Helaas morgen niet fit, last van me lies straks scan laten maken en hopen dat het meevalt! Ook nog griep aan het ... http://t.co/0E3q7bpx reageer retweet
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk een erg mooi 2e elftalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
“@PSV: Opstelling PSV tegen FK Zeta: Waterman, Manolev, Derijck, Zanka, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz, Depay. #psvzet”
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Weinig vertrouwen in Ritzmaier als hij nu niet eens in de basis staat.
Doodzonde dat hij sowieso als linksback verkracht wordt.
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben (potentieel) meerwaarde voor PSV imo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk een erg mooi 2e elftalBrede selectie. Dit zou ons goed kunnen gaan helpen later in het seizoen.
Ik ben er in ieder geval bij tegen Zeta
Zanka hoort het niveau nog te gaan halen natuurlijk, hij is pas net aangekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben (potentieel) meerwaarde voor PSV imo.
Wijnaldum misschien ook nog als vaste invaller.
Van Ooijen is toch een speler die ik niet zo volgde, maar leuk dat hij het haaltquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Ooijen behoort vanaf 1 september ook officieel tot de A-selectie. Daar komt Rik juist mee.
Ik denk niet dat Zanka jullie naar een hoger plan gaat brengen, anders had hij natuurlijk al lang een vaste plek in de selectie gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zanka hoort het niveau nog te gaan halen natuurlijk, hij is pas net aangekocht
Locadia idem dito trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ooijen is toch een speler die ik niet zo volgde, maar leuk dat hij het haalt
Zanka kun je niet uitvlakken. Daar heb je hem te weinig voor gezien. Zelfde geldt een beetje voor Van Ooijen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar ook niet zo in zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben potentieel meerwaarde voor PSV imo.
Wijnaldum misschien ook nog als vaste invaller.
Het zegt toch al genoeg dat hij niet bij de selectie zit terwijl prutsers als Marcelo en Bouma daar wel bij zitten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zanka kun je niet uitvlakken. Daar heb je hem te weinig voor gezien. Zelfde geldt een beetje voor Van Ooijen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar ook niet zo in zitten.
Ritzmaier zou inderdaad het beste verhuurd kunnen worden aan een club waar op het middenveld komt te staan. In potentie namelijk een goede speler.
Dat is de constatering van mensen binnen PSV. Maar er zijn verzachtende omstandigheden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zegt toch al genoeg dat hij niet bij de selectie zit terwijl prutsers als Marcelo en Bouma daar wel bij zitten?
Terug van een blessure kan je niet eeuwig als argument aan blijven geven, aangezien hij al gewoon weer wedstrijden bij Kopenhagen na zijn blessure heeft gespeeld. En aanpassingsproblemen zou kunnen, maar dat is bij Denen in Nederland hoogst ongebruikelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is de constatering van mensen binnen PSV. Maar er zijn verzachtende omstandigheden.
Aanpassing aan een nieuwe omgeving/speelwijze, terug van een blessure.
Voor zijn blessure was hij international, op zijn 21ste aanvoerder van Kopenhagen en begeerd door menig (top)club. Het is een gokje om zo iemand na een zware blessure aan te trekken.
Je mag de conclusie dat hij niet goed genoeg is, na een half seizoen pas trekken.
Welke beelden heb je gezien dan? Die 5 minuten? Geef hem eens een seizoen de kans zou ik zeggen ipv gelijk oordelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terug van een blessure kan je niet eeuwig als argument aan blijven geven, aangezien hij al gewoon weer wedstrijden bij Kopenhagen na zijn blessure heeft gespeeld. En aanpassingsproblemen zou kunnen, maar dat is bij Denen in Nederland hoogst ongebruikelijk.
De beelden die ik van hem gezien heb is het gewoon een Marcelo met meer snelheid.
Het kan zijn dat hij gewoon niet volledig is hersteld toch, soms verloopt dat niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terug van een blessure kan je niet eeuwig als argument aan blijven geven, aangezien hij al gewoon weer wedstrijden bij Kopenhagen na zijn blessure heeft gespeeld. En aanpassingsproblemen zou kunnen, maar dat is bij Denen in Nederland hoogst ongebruikelijk.
De beelden die ik van hem gezien heb is het gewoon een Marcelo met meer snelheid.
De oefenwedstrijden waar hij meedeed bij PSV en ik heb af en toe wat samenvattingen gezien van hem op de jeugdkampioenschappen en van Kopenhagen. Bij de jeugdkampioenschappen deed hij het trouwens wel prima, maar dat is toch minder een graadmeter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke beelden heb je gezien dan? Die 5 minuten? Geef hem eens een seizoen de kans zou ik zeggen ipv gelijk oordelen
De keren dat ik hem bij PSV heb gezien dekte hij aan de verkeerde kant en kon hij over 3 meter niet eens een medespeler aanspelen. Maar wie weet zit ik er wel helemaal naast hoor, ik ben dan de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij gewoon niet volledig is hersteld toch, soms verloopt dat niet helemaal lekkerOf dat hij zijn vorm nog niet terug heeft, ook logisch als je zo lang uit de roulatie bent.
De start is zeker niet ideaal, maar om hem af te schrijven gaat me toch echt te ver na zo'n korte tijd.
Hij heeft om precies te zijn na zijn blessure nog 1 wedstrijd bij Kopenhagen gespeeld. Dat was toen ze al kampioen waren. Dus een zondagavond potje. En wat wedstrijdjes bij de jeugd. Dat laatste is niet echt een graadmeter. Hij heeft eenzelfde blessure als Reis gehad. Is best pittig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij hebt hem bij PSV neem ik aan twee of drie keer in een samenvatting op PSV.tv gezien?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De keren dat ik hem bij PSV heb gezien dekte hij aan de verkeerde kant en kon hij over 3 meter niet eens een medespeler aanspelen. Maar wie weet zit ik er wel helemaal naast hoor, ik ben dan de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.
Voorlopig is het echt niet de verlosser in de defensie die wel gewenst was.
2 x idd ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt hem bij PSV neem ik aan twee of drie keer in een samenvatting op PSV.tv gezien?
Ik ben van mening dat je een te snelle conclusie trekt.quote:
We zijn het met je eens dat hij nog niets heeft toegevoegd hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, we zien uiteindelijk wel wie er gelijk gaat krijgen. Tot nu toe heb ik nog gelijk dat hij nog helemaal niets heeft toegevoegd. Hopelijk voor jullie bewijst hij mijn ongelijk.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je een te snelle conclusie trekt.
Ik ben het met je eens dat hij (nog) niet de verlosser is, maar ben van mening dat er in dit geval verzachtende omstandigheden zijn. Als hij zijn niveau van Kopenhagen weet te halen, zou het een aanwinst zijn.
Ik ben van mening dat je hem te hoog inschaalt. En ook het niveau van Kopenhagen ligt volgens mij een paar niveautjes lager dan wat PSV wenst te bereiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je een te snelle conclusie trekt.
Ik ben het met je eens dat hij (nog) niet de verlosser is, maar ben van mening dat er in dit geval verzachtende omstandigheden zijn. Als hij zijn niveau van Kopenhagen weet te halen, zou het een aanwinst zijn.
Nee volgensmij zijn er nieuwe regelsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Manolev opstellen niet extreem dom ervan uitgaande dat ze hem nog steeds willen verkopen? Of heeft hij al minuten in Europa gemaakt.
of ze verwachten niks meerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Manolev opstellen niet extreem dom ervan uitgaande dat ze hem nog steeds willen verkopen? Of heeft hij al minuten in Europa gemaakt.
Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je hem te hoog inschaalt. En ook het niveau van Kopenhagen ligt volgens mij een paar niveautjes lager dan wat PSV wenst te bereiken.
Hoe vaak heb jij hem dan bij Kopenhagen zien spelen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.
Qua lengte ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.
Ook niet vaak. Keertje of 10, 15 misschien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem dan bij Kopenhagen zien spelen?
Waar kan jij de Deens competitie ontvangen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook niet vaak. Keertje of 10, 15 misschien.
's Is een flinke jongen ja. Zat pas in een restaurant waar wij ook aan het eten waren.quote:
Internet hè. Toen ik begreep dat PSV interesse had heb ik daar wat wedstrijdjes van gekeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waar kan jij de Deens competitie ontvangen dan?
Misschien heb jij gewoon wat minder eisen voor een verdediger dan ik. Wie weet ben ik wel gewoon te veeleisend, misschien ben jij te positief. Ik zal hem een half jaartje de tijd geven en dan hebben we dit gesprek nogmaals.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Internet hè. Toen ik begreep dat PSV interesse had heb ik daar wat wedstrijdjes van gekeken.
Ben ik niet mee eens. Ook ik heb hem een aantal keer zien voetballen bij kopenhagen (voor zijn blessure). En in elke wedstrijd viel me op dat hij wel een talent is. Kan goed kopen (verdedigend/aanvallend) er staat wel iemand!, maar kon absoluut niet opbouwen. Schoof altijd snel de bal naar een mede verdediger of de verdedigende middenvelder. Als hij toch probeerde op te bouwen was zijn passing vrij slordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval dezelfde wedstrijden gezien als jij. En fysiek is het inderdaad prima, maar dingen zoals aan de verkeerde kant dekken en geen rugdekking geven vielen mij ook op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Ook ik heb hem een aantal keer zien voetballen bij kopenhagen (voor zijn blessure). En in elke wedstrijd viel me op dat hij wel een talent is. Kan goed kopen (verdedigend/aanvallend) er staat wel iemand!, maar kon absoluut niet opbouwen. Schoof altijd snel de bal naar een mede verdediger of de verdedigende middenvelder. Als hij toch probeerde op te bouwen was zijn passing vrij slordig.
Dus of we hebben verschillende wedstrijden gezien of we hebben gewoon een andere mening
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Opstelling PSV tegen Zeta: Waterman, Manolev, Zanka, Derijck Willems Engelaar Wijnaldum Van Ooijen Narsingh Matavz Depay.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waterman, Manolev, Zanko, Derijck, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz en Depay morgen dus
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
“@PSV: Opstelling PSV tegen FK Zeta: Waterman, Manolev, Derijck, Zanka, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz, Depay. #psvzet”
Omdat Zanka al een tijd naar PSV zou komen. Mensen willen zien wie er gehaald is?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eindelijk Manolev weer
EDIT: Waarom worden hier wedstrijden van Kopenhagen bekeken?
Ja maar dat er echt wedstrijden bekeken zijn van voor zijn blessure?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Zanka al een tijd naar PSV zou komen. Mensen willen zien wie er gehaald is?
Volgens mij zeg ik nergens dat hij een goede opbouwer of een geweldige passer is. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Ook ik heb hem een aantal keer zien voetballen bij kopenhagen (voor zijn blessure). En in elke wedstrijd viel me op dat hij wel een talent is. Kan goed kopen (verdedigend/aanvallend) er staat wel iemand!, maar kon absoluut niet opbouwen. Schoof altijd snel de bal naar een mede verdediger of de verdedigende middenvelder. Als hij toch probeerde op te bouwen was zijn passing vrij slordig.
Dus of we hebben verschillende wedstrijden gezien of we hebben gewoon een andere mening
Dat is op zich in dit PSV niet zo'n probleem. In de wedstrijden tot nu toe stond Van Bommel af en toe als laatste man om die opbouw te starten. En met een aanspeelbare Van Bommel en Strootman, laat hem die ballen maar meteen inleveren dan. Laten we eerst maar eens beginnen met verdedigers die aanvallers kunnen afstoppen en ballen afpakken. Dan zou al een enorme vooruitgang zijn in tegenstelling tot zo'n Marcelo die continu alleen maar terugloopt in plaats van in te grijpen. Daarna zien we wel of ze ook kunnen opbouwen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Locadia was ziekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
3-1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat verwachten jullie als uitslag morgen?
6-1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat verwachten jullie als uitslag morgen?
Het zal wel heel rustig aan gaan. Verwacht er niet veel van. Kan toch niet kijken dus het zal me jeuken ook, zolang ze maar wel winnen. Punten laten liggen (voor de UEFA ranking) tegen zo'n tegenstander in eigen huis zou dieptriest zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Serieus? Ik denk meer aan een 7-0 ofzo
Precies. 3-0 is gewoon mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal wel heel rustig aan gaan. Verwacht er niet veel van. Kan toch niet kijken dus het zal me jeuken ook, zolang ze maar wel winnen. Punten laten liggen (voor de UEFA ranking) tegen zo'n tegenstander in eigen huis zou dieptriest zijn.
Je maakt je als PSV iig niet geloofwaardiger, bluffen en scherp onderhandelen is mooi maar nu lijkt het erop dat ze hem eigenlijk gewoon kwijt willen en sta je dus in toekomstige onderhandelingen ontzettend zwakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
4-0 denk ik morgen.
Matavz niet verkocht hebben zal achteraf wel weer een gemiste kans blijken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Als matavz nu wel weg mag, waarom
Haalt brands dan geen extra rechtsback of verdediger?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:37:36als (LET OP, IK ZEG ALS) #manolev nog vertrekt, gaat #psv proberen om #Arias (20) van #SportingLissabon te halen. details direct op vi.nl reageer retweet
Goeie keuze hoor. Mooi stadion, fanatiek publiek, waarschijnlijk een goed salaris. Ik ben fan van de Duitse competitie. Nee, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Appelvlaai dus naar Schalke... dat is einde ambitie......
Ach dan kan je zelfs dani alves belovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:37:36als (LET OP, IK ZEG ALS) #manolev nog vertrekt, gaat #psv proberen om #Arias (20) van #SportingLissabon te halen. details direct op vi.nl reageer retweet
Ibi met Stevens is ook een succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie keuze hoor. Mooi stadion, fanatiek publiek, waarschijnlijk een goed salaris. Ik ben fan van de Duitse competitie. Nee, dat zit wel goed.
Benieuwd of meneer eindelijk van zijn roze wolk komt en niet meer de vedette uit blijft hangen bij Oranje... Wat een blaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Appelvlaai dus naar Schalke... dat is einde ambitie......
O ja jij hebt het meegemaakt bij oranjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Benieuwd of meneer eindelijk van zijn roze wolk komt en niet meer de vedette uit blijft hangen bij Oranje... Wat een blaag.
Verschillende journalisten wisten afgelopen zomer toch te melden dat hij zich gedroeg of hij het voetbal had uitgevonden omdat hij 10 x een kwartiertje mee mocht doen bij Barcelona.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ja jij hebt het meegemaakt bij oranje
Je bedoelt johan derksen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Verschillende journalisten wisten afgelopen zomer toch te melden dat hij zich gedroeg of hij het voetbal had uitgevonden omdat hij 10 x een kwartiertje mee mocht doen bij Barcelona.
Hij heeft alleen maar vorig seizoen bijna onbeperkt krediet gekregenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:34 schreef vivelafete het volgende:
Ik vrees dat we Matavs nog gaan missen dit seizoen als hij weggaat. Zo uitzonderlijk goed is onze aanval nou ook weer niet en hoewel hij het nog niet echt goed heeft laten zien denk ik dat Matavs wel degelijk een meerwaarde is voor dit PSV. Bovendien vind ik het van bijzonder weinig visie getuigen om een dure speler na 1 jaar alweer door te verkopen. Het is ook niet zo dat ze Matavs een echt goede kans hebben gegeven. Ik zou het in ieder geval een zwaktebod van PSV vinden als hij weg gaat.
Echt hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf? Nu mag Matavz ineens wel weg? Sterk onderhandeld hoor.
Dat weet je nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt heDaar gaat een "offer you can't refuse", goed gedaan Brands. Ze mochten in hun handen knijpen met dit bod waarbij je winst maakt op een bankzitter, en nu heb je niks.
Ach komop zeg! Hij is tot nu toe volledig verkeerd gebruikt. Hij werd vorig jaar nauwelijks bij het spel betrokken en kreeg al helemaal geen fatsoenlijke voorzetten. Vooral Mertens was alleen maar met zichzelf bezig nadat hij vroeg in het seizoen een paar keer succesvol was, en laten we vooral de voorzetten van onze vriend Manolev niet vergeten. Ik geloof er gewoon niet in dat een speler die een paar jaar bij de ene ploeg in de eredivisie goed funtioneert om dan vervolgens bij PSV er niets meer van te kunnen. Het blijven dezelfde tegenstanders met ongeveer dezelfde kwaliteiten. Dat duidt wat mij betreft op verkeerd gebruik. Vind ik het de perfecte spits voor PSV? Zeker niet. Ik vind echter wel dat er absoluut meer uit Matavz te halen valt. Wat ik in mijn vorige post al zei duidt deze eventuele verkoop van deze dure speler op totaal gebrek aan visie. En om hem dan vanavond (met Narsingh, waarom is die in hemelsnaam gehaald als Matavz weggaat?) te laten spelen onder de noemer 'in de etalage zetten' is al helemaal treurig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar vorig seizoen bijna onbeperkt krediet gekregen. Oh ja, vergeten, dat hij toen niet presteerde was iedereen zijn schuld behalve die van Matavz zelf, net zoals Marcelo eigenlijk een topverdediger is en het allemaal de schuld van Bouma, Manolev en Hutch is als hij weer eens blundert
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Manolev kan dit niveau niet eens aan. Laat die vent alsjeblieft nooit meer spelen
Tja logica is soms ver te zoeken. Betreft Matavz, hattrick das toch een etalage wedstrijd wat misschien nog het één en het ander in gang kan zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract?
Hoezo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Klein glimlachje als ik de (voorlopige) uitslagen zo zie.
Monsterscore PSV en karma is voorlopig een bitch. Niet dat ik het toejuich oid, heel slecht voor het Nederlandse voetbal zo. Maar daarom een zeer klein glimlachje.quote:
Ze wouden hem verkopen (quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract?
Liep zijn contract deze zomer af of wat? Contractduur maakt niet veel uit bij een speler als Manolev.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wouden hem verkopen (), maar zoals verwacht lukt dat niet echt.
Ja liep af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Liep zijn contract deze zomer af of wat? Contractduur maakt niet veel uit bij een speler als Manolev.
speelde aardig, en twee mooie goals, gaan we nog plezier aan beleven. Viel wel een beetje terug in het begin van de tweede helft (eigelijk het hele team).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dit-is-prachtig.html
Mooie reactie.
Prachtig om te zien. Heb hem redelijk goed gekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dit-is-prachtig.html
Mooie reactie.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef Lemming22 het volgende:
Pff dramatisch zeg die uitslagen in de EL. Hopelijk gaat Twente nog door, anders zijn we straks de enige ploeg die kan overwinteren in Europa. Zeer slecht voor de kampioensrace.
Ik zou het een zeer terechte beslissing van Advocaat vinden als hij in dat geval alleen met een b-elftal in de EL zou spelen.
Zeker niet overwinteren in deze poule. Dus wat mij betreft vliegt PSV er ook voortijdig uit. Dit seizoen telt niets anders dan een kampioenschap. Die EL winnen we toch niet.quote:
Achja nu moet PSV wel voor de puntenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeker niet overwinteren in deze poule. Dus wat mij betreft vliegt PSV er ook voortijdig uit. Dit seizoen telt niets anders dan een kampioenschap. Die EL winnen we toch niet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef Lemming22 het volgende:
Pff dramatisch zeg die uitslagen in de EL. Hopelijk gaat Twente nog door, anders zijn we straks de enige ploeg die kan overwinteren in Europa (Ajax wordt natuurlijk gewoon laatste in deze poule). Zeer slecht voor onze kampioensrace.
Ik zou het een zeer terechte beslissing van Advocaat vinden als hij in dat geval alleen met een b-elftal in de EL zou spelen.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeker niet overwinteren in deze poule. Dus wat mij betreft vliegt PSV er ook voortijdig uit. Dit seizoen telt niets anders dan een kampioenschap. Die EL winnen we toch niet.
Nee joh, gewoon alles laten lopen. Dan wordt PSV kampioen en hebben ze niet eens CL door te weinig punten. Dan stelt een kampioenschap dus ook al niks voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja nu moet PSV wel voor de punten![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zoals ik daarna al zeg, dan heb je straks niet eens meer CL bij een kampioenschap. Nou geweldig dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de kwaliteit van het topic als er ook iemand inhoudelijk op inging.
Allemaal zeiken omdat Twente het vorig jaar liet lopen en nu zelf opperen om het te laten lopen, wat een heldenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Europees niet je best doen vind ik zo triest.. Snap niet dat je je te min voelt voor de Europa League.
Ik had serieus gebaald als Ajax er met de pet naar zou gooien. Europese punten pakken is heel belangrijk. Ook als je op een gegeven moment weer CL speelt dan is het belangrijk dat je in pot 2 zit.
Dat dus. Als je in pot 2 zit bij de loting voor de groepsfase dan heb je gewoon alle kans van de wereld om door te gaan in de CL. Nu zou je dat weggooien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals ik daarna al zeg, dan heb je straks niet eens meer CL bij een kampioenschap. Nou geweldig dan.![]()
Elke Nederlandse club moet in Europa gewoon zijn stinkende best doen.
Dat Derksen dat zegt betekend niet dat iedereen dat roeptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal zeiken omdat Twente het vorig jaar liet lopen en nu zelf opperen om het te laten lopen, wat een helden
Dat doet AZ ook echt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals ik daarna al zeg, dan heb je straks niet eens meer CL bij een kampioenschap. Nou geweldig dan.![]()
Elke Nederlandse club moet in Europa gewoon zijn stinkende best doen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Derksen dat zegt betekend niet dat iedereen dat roept
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de EL te min vind, ik ben alleen overtuigd dat PSV die niet gaat winnen. Dan heb ik liever dat ze dit seizoen alles op alles zetten om kampioen te worden. En aangezien statistisch bewezen is dat midweekse wedstrijden meer puntverlies veroorzaken en de concurrenten bijna allemaal al uitgeschakeld zijn, mag PSV het wmb best laten lopen dit seizoen. Die CL-plek verliezen we niet doordat PSV in de poulefase strandt in plaats van in de 8e of kwartfinale. Die gaan we misschien verliezen door al die andere dramatische resultaten vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Europees niet je best doen vind ik zo triest.. Snap niet dat je je te min voelt voor de Europa League.
Ik had serieus gebaald als Ajax er met de pet naar zou gooien. Europese punten pakken is heel belangrijk. Ook als je op een gegeven moment weer CL speelt dan is het belangrijk dat je in pot 2 zit.
Dat is het punt niet. Je haalt punten voor je coëfficiënt, zodat je in de CL meer kans hebt om een ronde verder te komen en geld binnen te sprokelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de EL te min vind, ik ben alleen overtuigd dat PSV die niet gaat winnen.
Moet je eerst CL halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Je haalt punten voor je coëfficiënt, zodat je in de CL meer kans hebt om een ronde verder te komen en geld binnen te sprokelen.
Hier kan ik me verder wel wat bij voorstellen, maar het blijft een gok die je neemt natuurlijk. VOor hetzelfde geld sta je helemaal met lege handen. Zeker nu titelkandidaat Twente ook geen last heeft van Europese wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze dit seizoen alles op alles zetten om kampioen te worden. En aangezien statistisch bewezen is dat midweekse wedstrijden meer puntverlies veroorzaken en de concurrenten bijna allemaal al uitgeschakeld zijn, mag PSV het wmb best laten lopen dit seizoen. Die CL-plek verliezen we niet doordat PSV in de poulefase strandt in plaats van in de 8e of kwartfinale. Die gaan we misschien verliezen door al die andere dramatische resultaten vanavond.
Je komt er voor dit seizoen toch meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen daar niets over gezegd. Mij hoef je niet te quoten dus.
Nu daalt de kans wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is met Europa League compleet onmogelijk?
Wel als je Twente, AZ en straks Ajax hebt met weinig Europese wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is met Europa League compleet onmogelijk?
Hij is een beetje teveel met zijn ego bezig. Hij wil graag scoren en gaat te ver qua emotie. Vooral na zo'n uitspraak laatst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV moet de NL eer dus hoog gaan houden in Europa. Ongelofelijk dat alleen wij er nog in zitten dadelijk.
Ben ontzettend benieuwd hoe Van Ooijen zich gaat ontwikkelen. Zeta is natuurlijk niet het hoogste niveau, maar hoorde dat hij twee prima goals maakte. We zullen zien.
Wat was er met Depay? Zie net in een groep WhatsApp met wat vrienden dat ze flink aan het zeiken zijn over hem maar weet niet wat hij gedaan heeft, al kon ik zijn gedrag na FC Groningen uit ook totaal niet waarderen.
Nu op naar zondag, ik heb er ontzettend zin. Hopelijk een mooie pot met de drie punten voor ons PSV. Man, wat snak ik naar een kampioenschap, niet te geloven.
Maar de andere kant van de medaille is dat je nu helemaal met lege handen komt te staan..quote:
Correct me if I'm wrong, maar ook voor die coëfficiënt denk ik niet dateen jaar stranden in de poulefase in plaats van de kwartfinale daar nou zo'n dramatisch effect op heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Je haalt punten voor je coëfficiënt, zodat je in de CL meer kans hebt om een ronde verder te komen en geld binnen te sprokelen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een gezeik. Gewoon Europees spelen en niet zeuren over de concurrentie, je eigen wedstrijden spelen. We zien het aan het eind van het seizoen wel waar iedereen staat.
Ajax speelt sowieso een half jaar Europees. En zeer lastige wedstrijden. Lastiger, zwaarder dan PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als je Twente, AZ en straks Ajax hebt met weinig Europese wedstrijden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de andere kant van de medaille is dat je nu helemaal met lege handen komt te staan..
Snap de gok wel hoor, maar ik had hem never nooit genomen.
Alsnog staat PSV dan met lege handen of dacht je serieus dat PSV de EL gaat winnen?? Kijk de clubs die er nu inzitten heeft PSV kans. Maar straks komen die CL clubs ook in de EL..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de andere kant van de medaille is dat je nu helemaal met lege handen komt te staan..
Snap de gok wel hoor, maar ik had hem never nooit genomen.
\Dan kan je net zo goed geen europees voetbal spelen manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsnog staat PSV dan met lege handen of dacht je serieus dat PSV de EL gaat winnen?? Kijk de clubs die er nu inzitten heeft PSV kans. Maar straks komen die CL clubs ook in de EL..
Dan vergis je je idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ook voor die coëfficiënt denk ik niet dateen jaar stranden in de poulefase in plaats van de kwartfinale daar nou zo'n dramatisch effect op heeft.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsnog staat PSV dan met lege handen of dacht je serieus dat PSV de EL gaat winnen??
Dat heet jezelf indekken. Ze waren namelijk als zo'n beetje uitgeschakeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doet AZ ook echt.
http://nos.nl/video/412258-europa-league-wel-mooi-geen-must.html
Ik zeg toch niet dat PSV. Er niet voor hoeft te gaan, kan alleen begrijpen wat Lemming zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Dan kan je net zo goed geen europees voetbal spelen man
Ja we winnen toch niet
Ik zie een Nederlandse club de EL nog wel winnen maar dan moet je er wel vol voor gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie PSV EL wel winnen eigenlijk. We hebben hele goede counterploeg tegen goede tegenstanders.
Sorry; maar nee never nooit niet. Voor een goede counterploeg heb je een sterkte verdediging nodig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie PSV EL wel winnen eigenlijk. We hebben hele goede counterploeg tegen goede tegenstanders.
Als ze die CL teams eruit halen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Dan kan je jezelf ook uitschrijven voor de CL. Die win je ook niet namelijk
Man, ik hoop het. Liefst PSV natuurlijk, maar ik zou het ook mooi vinden als een andere NL-club hem zou winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie een Nederlandse club de EL nog wel winnen maar dan moet je er wel vol voor gaan.
In de ArenA zou extra mooi zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man, ik hoop het. Liefst PSV natuurlijk, maar ik zou het ook mooi vinden als een andere NL-club hem zou winnen.
Ja dat, maar dat hoef je pas vanaf beste 16 te doen en dat zie ik wel gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie een Nederlandse club de EL nog wel winnen maar dan moet je er wel vol voor gaan.
Ja dat weer wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry; maar nee never nooit niet. Voor een goede counterploeg heb je een sterkte verdediging nodig.
twitter:Mzanka twitterde op donderdag 30-08-2012 om 22:06:14Bedankt vor alle die mooie reacties op twitter #PSV .. reageer retweet
Ach ja ik heb wel het idee dat ze allemaal weer bouwen naar een veel beter en goed elftal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry; maar nee never nooit niet. Voor een goede counterploeg heb je een sterkte verdediging nodig.
Dat wel, ik doelde ook eigenlijk meer op dit seizoen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja ik heb wel het idee dat ze allemaal weer bouwen naar een veel beter en goed elftal.
Er is bij elke topclub in Nederland jarenlang wanbeleid gevoerd en al het geld is verprutst.
Ik heb daar mijn twijfels over, of 1 minder jaar (wat zal het zijn, 6 of 9 punten minder) gemiddeld genomen tussen alle andere best goede jaren zo'n effect heeft. Maar ik ben te lui om het uit te zoeken/rekenenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan vergis je je idd.
Dat kan zomaar het verschil tussen pot3 en pot2 betekenen. En dát kan zo het verschil tussen verdergaan in de CL en verdergaan in de EL betekenen. Cruciaal.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn twijfels over, of 1 minder jaar (wat zal het zijn, 6 of 9 punten minder) gemiddeld genomen tussen alle andere best goede jaren zo'n effect heeft. Maar ik ben te lui om het uit te zoeken/rekenen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn twijfels over, of 1 minder jaar (wat zal het zijn, 6 of 9 punten minder) gemiddeld genomen tussen alle andere best goede jaren zo'n effect heeft. Maar ik ben te lui om het uit te zoeken
Bedankt, dat ziet er goed uit. Inderdaad een gok, maar ik ben zó toe aan weer eens een kampioenschap..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is jullie huidige coëfficiënt.
Dit jaar vallen er 17 punten weg van de 76. (= zonder nieuwe punten 59)
Dit zijn de huidige punten van de CL-potten:
[ afbeelding ]
Je haalt altijd wel wát punten, dus het kan zomaar dat je idd toch nog nét in pot2 komt.
Maar het blijft een gok.
Benadeeld voelen is iets anders dan statistisch onderbouwde artikelen die bewijzen dat de kans op puntverlies groter is met een programma met midweekse wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Sowieso je nu benadeeld voelen en hopen dat ze de EL laten lopen.![]()
Kom op zeg, je moet toch altijd naar jezelf kijken. Dit is wat PSV wil toch? Kampioen worden en Europees ver komen? Of willen ze pas weer Europees ver komen als de andere ploegen ook ver komen?
Wat een onzin allemaal zeg, net of dat de rest het nu laat lopen. AZ, Feyenoord, Heerenveen en Vitesse zijn niet goed genoeg geweest tegen hun tegenstanders.
al die niet kampioen in de CL, dat is pas belachelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Het is gewoon belachelijk dat die CL clubs een 2de kans krijgen.. CL = CL en EL = EL.. Dat verneukt gewoon kans op winst
inderdaad, tijd om de smoesjes weg te gooien. Gewoon niet zeiken maar spelen en ff doorbijten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb het gelezen van die gek inderdaad maar het is nou ook niet zo dat je alles op die vermoeidheid kan gooien. Ze speelden gewoon echt heel belabberd slecht voetbal.
In de thuis wedstrijden na al die wedstrijden wonnen ze wel gewoon.
Ja dat maakt enorm veel uit. Juist die paar punten extra betekend in pot 2 zitten in de CL.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ook voor die coëfficiënt denk ik niet dateen jaar stranden in de poulefase in plaats van de kwartfinale daar nou zo'n dramatisch effect op heeft.
Oké, we gaan ervoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, tijd om de smoesjes weg te gooien. Gewoon niet zeiken maar spelen en ff doorbijten.
Volgens mij gaan ze kussen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Willems 4 assists,een mooie met rechts....
quote:Met vier assists eiste Jetro Willems in de eerste helft een hoofdrol voor zich op. Het optreden van de linksback van PSV kon Advocaat echter niet bekoren. "Ik was daar niet blij mee", zei Advocaat tegen De Telegraaf over de enorme aanvalslust van Willems. "Nu valt het goed voor hem, maar tegen een gerenommeerde tegenstander kun je dit niet doen. Bij balverlies staat de tegenstander voor hetzelfde geld vier keer voor onze keeper. Ik ga het hier zeker nog met hem over hebben."
Vooral omdat hij niet gebracht werd als depay en locadiaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Scarface88 het volgende:
Sympathieke knul jaGun het hem wel om door te breken.
Over 12 minuten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef vivelafete het volgende:
iemand samenvattinkje? Heb er niets van kunnen zien.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Chill the fuck out Dick, misschien deed ie het juist omdat het tegen amateurs was.
Met de huidige verdediging is elke prijs behalve de beker met het nodige geluk een utopie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Wat een gezeur, dat puntverlies moet gewoon teruggedrongen worden. Wil je volgend jaar CL spelen wordt het nog zwaarder de selectie moet gewoon een stap vooruit maken. Die jongens komen ook naar PSV voor Europees voetbal. En dat is de EL ook. Zo simpel is het. En de finale halen is echt geen utopie. Elke keer als we in de kwartfinale stranden hadden we vaak nog best door gekund.
Alleen maar makkelijke wedstrijden is idd geen reet aan. Doe maar leuke clubsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bilbao, Lazio, Rapid Wien
Mooie wedstrijden en toch alle kans om door te gaan.
Leuke gast.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |